Comentarii (31)
therealreddog33
therealreddog33  •  14 Februarie 2024, 13:06
Postat de tk2014 pe 14 Februarie 2024, 11:04

de acord cu tine. nu a fost impingere sau branci. a fost offside pozitional. uite, ca fan real, ti-o spun sincer, as fo vrut sa se dea golul ca sa nu mai existe tam-tam-ul asta. vorbe goale, recunosc. dar… xavi simmons e un jucator lent. in miscari. asa cum a fost odegaard la real, el e exemplul barcelonei. leipzig o echipa de cosasi / macelari. alearga mult si bine, dar timp de 60 de minute. si ma indoiesc ca ar fi transat meciul intr-o ora.

Nici offside nu a fost, nu au tras liniile la VAR. El știe ce a fluierat acolo, pozitional ar fi fost daca Heinrics ar fi jucat mingea, sau ar fi impiedicat vreun jucator care vroia sa joace mingea. Dar el doar se retragea, mai mult s-a ciocnit de portar, portarul nu s-a dus sa joace mingea. Arbitrul a fost foarte slab aseară, de departe mai slab decât Kovacs ( ca tot îl critica toată lumea, e la modă ;)). Cat despre Xavi, e foarte rapid în opinia mea, in executii, driblinguri, pase, cum gândește jocul. Pasa aia peste toată apărarea la Sesko, pasa la Olmo printre, voleul din jonglare cu mingea, cu fundașii pe el. Are doar 20 de ani, să joci împotriva lui Real in Champions League meci eliminatoriu cu asa dezinvoltură înseamnă să fii fotbalist.

MaxiP
MaxiP  •  14 Februarie 2024, 12:28
Postat de flob pe 14 Februarie 2024, 09:12

Așa este, influențează faza că există și adversari. Mai bine sa înceapă să scrijelească numele VARdrid pe cupa sa se știe o treabă. Sunteți de toată jena. Și mai aveți și tupeul nesimțit să veniți cu scuze.

Dpdv regulamentar se poate sau nu da offside. Pentru ca regula la momentul actual e total interpretabila. Orice faza in care un jucator se afla in fata defensivei adverse e pasibil de a fi sanctionat pentru offside in momentul in care mingea este trimisa inainte, pentru ca se mentioneaza de influentarea fazei. Ce inseamna asta, nu intelege nimeni, e complet interpretabil. Eu cred ca nici arbitri nu stiu exact ce sa faca la astfel de faze, decizia le apartine, de obicei o iau pe cea care li se pare cea mai lejer de luat, sa nu se complice. Exista argumente atat pentru a se fi dictat cat si nu offside. Parerea mea personala, e aberant sa anulezi un gol pentru asa ceva. La fel cum e aberant sa anulezi golul Farului din meciul cu FCSB. Dar regulamentar, la Farul nici nu poti valida golul, aici efectiv iei ce decizie vrei, tu decizi ca arbitru ce inseamna sa fi influentat faza sau nu.

tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 11:11
Postat de rumunek pe 14 Februarie 2024, 09:04

Mateu Lahoz e ultimul om de pe planetă pe care l-aș întreba ce părere are de o decizie din fotbal. Pardon, e penultimul, după turcul Cakîr.

mai e si ovrebo. sunt pareri impartite. kroos spune ca lui ins-a parut gol valabil. henry, in schimb, spune ca afost offside. sunt doua discutii aici: spiritul jocului si acoperirea regulementara

tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 11:04
Postat de therealreddog33 pe 14 Februarie 2024, 00:36

Aia nu e împingere, nici brânci, în momentul ăla portarul nu juca mingea. Gol perfect valabil, anulat aiurea. Pana și Toni Kroos a recunoscut după meci ca a fost gol valabil. Îmi place Real, în special pentru Ancelotti și Modric. Dar în seara asta arbitrul a tras 100% cu ei, cartonașe neacordate, faulturi dure ale lui Carvajal și provocările lui Vini tolerate. Nu era nevoie de asta, arbitrul chiar a stricat un meci frumos. Și ce fotbalist are Leipzig în Xabi Simons, e o plăcere sa îl vezi jucând.

de acord cu tine. nu a fost impingere sau branci. a fost offside pozitional. uite, ca fan real, ti-o spun sincer, as fo vrut sa se dea golul ca sa nu mai existe tam-tam-ul asta. vorbe goale, recunosc. dar… xavi simmons e un jucator lent. in miscari. asa cum a fost odegaard la real, el e exemplul barcelonei. leipzig o echipa de cosasi / macelari. alearga mult si bine, dar timp de 60 de minute. si ma indoiesc ca ar fi transat meciul intr-o ora.

tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 10:59
Postat de ionica007 pe 14 Februarie 2024, 09:25

Offside clarisim, atacantul aflat in spatele portarului influenteaza in mod evident faza. Iar acest ''Mateu Lahoz'' nu este altceva decat varianta spaniola a lui ''craciunescu''. Pacat ca se pierde vremea cu ''ANALize'' de genul asta...:)

lahoz e ultimul care ar trebui sa vorbeasca. vezi city - liverpool de acum cativa ani

tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 10:54
Postat de flob pe 14 Februarie 2024, 09:30

Chiar nu ți-e rușine să vii cu astfel de prostii când știi clar că acest club a câștigat ligi ale campionilor și campionate pe spatele arbitrilor? Ia spune tu, când real a eliminat pe PSG de ce nu s- dat fault la donnaruma?

pt ca nu a fost fault. donnaruma nasolit-o. sunt cel putin 3 goluri pe saptamana in Anglia cu fundasi care incomodeaza portarii la cornere. chiar in weekend-ul trecut la west ham - arsenal. si ca sa nu te mai obosesti cu raspunsul si concluzia neputincioasa, sunt fan real. si recunosc anumite greseli arbitrale care au favorizat realul, dar le tin minte si pe celelalte.

tyler_durden
tyler_durden  •  14 Februarie 2024, 10:51

Doar pentru un grup select de echipe aceasta faza poate fi judecata ca offside: Real Madrid, Barcelona(in anii buni), PSG (mai putin in UCL), Manchester City sau Juventus. Judecand dupa unele decizii de la meciul de acasa cu Feyenoord si Atletico bate la usa acestei camere obscure.

unurtr
unurtr  •  14 Februarie 2024, 10:07

Golul ăsta nu se anula nici în Anglia, nici în Franța, nici în România și nici în Burkina Faso, doar în UCL pentru că era Rea Madrid și trebuie să meargă cât mai mult în UCL pentru rating și implicit sponsori pentru corupția din UEFA! Cine nu vede asta ori este fan obsedat Real ori are 5 ani și nu înțelege ce se întâmplă în lume...

flob
flob  •  14 Februarie 2024, 09:30
Postat de bogdaniulian pe 13 Februarie 2024, 23:32

daca arbitra Lahoz, ii dadea si rosu lui Lunin, ca doar stim cat de mult "iubeste" Realul

Chiar nu ți-e rușine să vii cu astfel de prostii când știi clar că acest club a câștigat ligi ale campionilor și campionate pe spatele arbitrilor? Ia spune tu, când real a eliminat pe PSG de ce nu s- dat fault la donnaruma?

ionica007
ionica007  •  14 Februarie 2024, 09:27
Postat de flob pe 14 Februarie 2024, 09:11

Doar VARdrilenii pot vedea aceasta decizie corectă. Dati-le cupa sa nu va mai chinuiți. Așa și-au umplut vitrinele, arbitri au fost, sunt și vor fi cu acest club mizerabil. Au creat artificial scandalul că arbitri sunt plătiți de Barcelona, când de la o poștă see vede cum se fura la nivel mondial pentru acest club pompat artificial.

:)...LOL...:)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează