Comentarii (31)
tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 20:27
Postat de unurtr pe 14 Februarie 2024, 15:01

Ok, așa în trecut și Dacii i-au bătut pe Romani prima dată, apoi s-au întors romanii. Aici vorbim de situația de azi, anul acesta. Ok, ești fanatic cu Real, nu poți vedea the big picture și cum are de câștigat UEFA că Real Madrid este cât mai sus, dar măcar încearcă...

mi-e greu sa cred ca UEFA condusa de ceferin, cu presedintele PSG seful ECA au interes sa castige echipa omului care a inceput un proiect concurent proiectelor UEFA. ce-i drept, astea sunt informatii de suprafata. daca stii mai multe, ajuta-ne si pe noi sa intelegem. de ce real madrid si nu echipe englezesti care prin infuziile de capital din UK pierd (in teorie) motivatia financiara de a participa in competitiile UEFA?

rumunek
rumunek  •  14 Februarie 2024, 20:01
Postat de rumunek pe 14 Februarie 2024, 15:58

Nu știu dacă a fost sau nu, dar Lahoz a fost o *** de arbitru și nu aș vrea să aud niciodată ce părere are el despre fotbal. Un *** care dorea cu disperare să iasă în evidență, indiferent cum.

Cuvântul folosit în ultima frază nu e deloc vulgar, el descrie un rol într-un spectacol de circ. Cam același lucru pe care îl presta și Lahoz pe teren, doar că fără farduri și perucă. Posibil ca cel care a moderat, datorită vârstei, să nu știe ce e ăla circ, în ce consta un spectacol și că acolo nu erau doar dresori, animale sau acrobați. Cândva era o distracție obligatorie pentru copii și adolescenți, cândva când nu existau YouTube sau Facebook.

francescoli1974
francescoli1974  •  14 Februarie 2024, 19:13

@unurtr Dacii nu i-au caftit niciodată pe romani doar i-au hărțuit la fel ca moldovenii și muntenii în Evul Mediu pe turci,asa și cu Real Madrid,echipele care joacă împotriva lor vin cu lupta de gherilă și cu argumente care mai de care mai fantasmagorice,realitatea e cea prezentata în comentariile anterioare,14 trofee UCL,cel mai bun club al secolului 20,cel mai de succes club european în ultimul sfert de secol(1998-2023),cu 8 trofee UCL,record de semifinale consecutive(9),3 finale consecutive câștigate, 5 în ultimii 10 ani și golgheterul all time al competiției,Cristiano Ronaldo.

therealreddog33
therealreddog33  •  14 Februarie 2024, 16:16

Schlager a centrat, Sesko a șutat. Niciunul nu era în poziție de offside. Henrichs se retrage prin stânga portarului, l-a atins mai puțin de o secunda, pana sa ajungă mingea la Schlager. Portarul nu a avut nici o intenție sa iasă pe centrare, pt simplul motiv ca Schlager a lovit defectuos balonul, nu a vrut sa centreze. După toate regulile din lume, având și VAR la dispoziție, ala nu e offside. Iar fault la portar pentru o atingere de o fracțiune de secunda nici atât. Pe scurt: arbitrul a tras cu Real. Un gol la începutul meciului ar fi schimbat jocul, Leipzig e buna pe contraatac.

rumunek
rumunek  •  14 Februarie 2024, 15:58
Postat de tk2014 pe 14 Februarie 2024, 11:11

mai e si ovrebo. sunt pareri impartite. kroos spune ca lui ins-a parut gol valabil. henry, in schimb, spune ca afost offside. sunt doua discutii aici: spiritul jocului si acoperirea regulementara

Nu știu dacă a fost sau nu, dar Lahoz a fost o *** de arbitru și nu aș vrea să aud niciodată ce părere are el despre fotbal. Un *** care dorea cu disperare să iasă în evidență, indiferent cum.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

unurtr
unurtr  •  14 Februarie 2024, 15:01
Postat de francescoli1974 pe 14 Februarie 2024, 13:30

Ai perfectă dreptate,de aceea a câștigat Real Madrid de 8 ori UCL în ultimii 25 de ani ,1998-2023 că au ținut arbitrii cu ei:))))Ba, voi chiar v-ati pierdut mințile chiar asa de jalnici sunteți?Păi Real Madrid are 9 semifinale consecutive,5 trofee în ultimii 10 ani .Toate cu ajutorul arbitrilor?!Sunteți rupți de realitate.

Ok, așa în trecut și Dacii i-au bătut pe Romani prima dată, apoi s-au întors romanii. Aici vorbim de situația de azi, anul acesta. Ok, ești fanatic cu Real, nu poți vedea the big picture și cum are de câștigat UEFA că Real Madrid este cât mai sus, dar măcar încearcă...

francescoli1974
francescoli1974  •  14 Februarie 2024, 13:42

Real Madrid este cel mai de succes club de fotbal european,cu cele mai multe trofee UEFA Champions League(14),cele mai multe în ultimul sfert de secol(1998-2023),8,cele mai multe semifinale consecutive ,9,trei finale câștigate în ani consecutivi, etc.Din anul 2010 de când arabii au preluat cluburile ManCity și PSG și pana acum Real a jucat și câștigat 5 finale din 5 disputate.PSG,una,pierduta cu Bayern(2020) și City,2,una pierdută cu Chelsea (2021) și una câștigată cu Inter (2022).Cam puțin...Tot arbitrii sunt de vină?

francescoli1974
francescoli1974  •  14 Februarie 2024, 13:30
Postat de unurtr pe 14 Februarie 2024, 10:07

Golul ăsta nu se anula nici în Anglia, nici în Franța, nici în România și nici în Burkina Faso, doar în UCL pentru că era Rea Madrid și trebuie să meargă cât mai mult în UCL pentru rating și implicit sponsori pentru corupția din UEFA! Cine nu vede asta ori este fan obsedat Real ori are 5 ani și nu înțelege ce se întâmplă în lume...

Ai perfectă dreptate,de aceea a câștigat Real Madrid de 8 ori UCL în ultimii 25 de ani ,1998-2023 că au ținut arbitrii cu ei:))))Ba, voi chiar v-ati pierdut mințile chiar asa de jalnici sunteți?Păi Real Madrid are 9 semifinale consecutive,5 trofee în ultimii 10 ani .Toate cu ajutorul arbitrilor?!Sunteți rupți de realitate.

francescoli1974
francescoli1974  •  14 Februarie 2024, 13:23

Nu există să iei decizia în spiritul jocului ci doar regulamentar,dacă vrei joc ofensiv și goluri multe renunți la regula de ofsaid dar aici este problema,regulile sunt făcute pentru a fi aplicate în joc,interpretarea trebuie sa se suprapună pe reguli dacă a fost ofsaid pozitional este ofsaid(jucătorul care sicaneaza portarul influențează faza),cel mai simplu era să fluiere fault la portar și închidea polemica.

tk2014
tk2014  •  14 Februarie 2024, 13:18
Postat de therealreddog33 pe 14 Februarie 2024, 13:06

Nici offside nu a fost, nu au tras liniile la VAR. El știe ce a fluierat acolo, pozitional ar fi fost daca Heinrics ar fi jucat mingea, sau ar fi impiedicat vreun jucator care vroia sa joace mingea. Dar el doar se retragea, mai mult s-a ciocnit de portar, portarul nu s-a dus sa joace mingea. Arbitrul a fost foarte slab aseară, de departe mai slab decât Kovacs ( ca tot îl critica toată lumea, e la modă ;)). Cat despre Xavi, e foarte rapid în opinia mea, in executii, driblinguri, pase, cum gândește jocul. Pasa aia peste toată apărarea la Sesko, pasa la Olmo printre, voleul din jonglare cu mingea, cu fundașii pe el. Are doar 20 de ani, să joci împotriva lui Real in Champions League meci eliminatoriu cu asa dezinvoltură înseamnă să fii fotbalist.

pozitia de offside se seteaza in momentul in care jucatorul care paseaza / suteaza atinge mingea. iar in momentul ala nu stii traiectoria exacta. jucatorul din spatele lui lunin vine din stanga lui lunin (directia in care se afla marcatorul golului ) si se pozitioneaza in spatele lui, blocandu-i pt o fractiune de secunda campul vizual. referitor la xavi simmons, la fel ca odegaard, ia decizii ok cand are timp si spatiu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează