Comentarii (271)
205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 14:05
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 14:05

nu, echipa e una singura, palmaresul e unul singur si se judeca pe cale sportiva, continuitate sportiva. Echipa de fotbal nu avea cum sa reprezinta CSA ul deoarce CSA-ul de buna voie si nesilitit de nimeni au renuntat la echipa de fotbal inca din 1998. Cand csa renunta la echipa, si nici nu i intereseaza pe mainile cui apuca sectia de fotbal, oare cine o fi principalul vinovat pt situatia actuala?

Dezinformezi! CSA-ul nu a renuntat la echipa de fotbal, chiar GSP-ul a prezentat actele, ca a fost cedata/inchiriata, pe o perioada de 10 ani. Camatarul jiji, a preluat o echipa imprumutata de la chirias ci nu de la proprietar!

andrei.f
andrei.f  •  25 Iulie 2017, 14:10

Doar Steaua şi numai Steaua. Clar !

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:09
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 14:03

Mai este un aspect care iti scapa. Carmen Bucuresti. Din cate am inteles G.B. se implica in reinfiintarea echipei. Locul din campionat le apartine lor. Daca CSA castiga in instanta locul din campionat sunt sigur ca ulterior aparea un proces din partea echipei Carmen Bucuresti. Asa ar capata echipa actuala, Sc FC FCSB SA, legalitatea pentru participarea in campionatul intern. Ar pierde palmaresul, pe care oricum nu-l detin, dar ar intra in legalitate. In prezent, Sc FC FCSB SA, reprezinta in campionatul intern, AFCSB, o asociatie radiata in anul 2010

pai stai putin, omiti un aspect, Talpan are urechile lipite, deci e DAC, in schimb jijel e machidon deci trac vechi? eu cred ca talpan are toate motivele istorice sa actioneze procesul pt exilarea jijelui pe insula serpilor.

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:08
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 14:00

CSA face o mare greseala daca nu da in judecata FRF si LPF! Ambele au fost mana in mana cu, camaratul jiji, si l-au ajutat sa minta suporterii, si sa distruga cea mai titrata echipa de fotbal romaneasca! Chiar si Dumitru Dragomir recunostea acum cativa ani, ca jiji a preluat echipa fraudulos!

n-au cum sa ii dea in judecata in civil. poa` sa se duca la TAS dar stiu ca au zero sanse:) desi ar fi frumos sa il vezi pe talpan plimbandu-se pe la TAS, ca pt unii a fost rusinos:))

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 14:03
Postat de ticbis pe 25 Iulie 2017, 13:53

Nu dragutule, cel mai simplu era sa-l dea in judecata pe Becali pentru ca le-a furat echipa. Procesele alea cu numele si marca au durat 3 ani, in timpul asta intr-un singur astfel de proces ii luau lui Becali echipa inapoi intacta, in liga I-a si cu palmares cu tot si-l bagau pe ala la puscarie pe 20 de ani. Daca n-au facut-o, inseamna ca recunosc ca n-au dreptate si nici dreptul. Asa ca au preferat sa-i prosteasca pe cei slabi de inger cu surogate de procese care pe linie sportiva n-au niciun efect. Steaua, fie ea si FCSB e una singura si merge inainte de cand s-a nascut, din 1947. Drept dovada, diseara joaca in Europa si 40 de mii de stelisti o vor incuraja ca intotdeauna: HAI STEAUA!!! Talpanistii vor privi meciul inghitind in sec si pregatindu-se pentru meciul clonei de pe terenul 5 din Ghencea, in liga a V-a!

Mai este un aspect care iti scapa. Carmen Bucuresti. Din cate am inteles G.B. se implica in reinfiintarea echipei. Locul din campionat le apartine lor. Daca CSA castiga in instanta locul din campionat sunt sigur ca ulterior aparea un proces din partea echipei Carmen Bucuresti. Asa ar capata echipa actuala, Sc FC FCSB SA, legalitatea pentru participarea in campionatul intern. Ar pierde palmaresul, pe care oricum nu-l detin, dar ar intra in legalitate. In prezent, Sc FC FCSB SA, reprezinta in campionatul intern, AFCSB, o asociatie radiata in anul 2010

crimson.veritas
crimson.veritas  •  25 Iulie 2017, 14:06
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:46

Ai citit? Ai inteles ce-ai citit? In anul 2010 a fost radiata AFCSB. Asociatia infiintata de CSA. Asociatia de la care pretinde actuala echipa SC FC FCSB SA ca detine toate drepturile. A fost radiata. Ai inteles?

Hai ca ma plictisesti ... cu radierea ta ...:)) Radierea reprezinta stergerea societatii respective din Registrul Comertului .... si a avut loc tot in 2004 ... daca continui sa repetii de 10 ori aceeasi ineptie ... lumea o sa te confunde cu ... timm pit ...:)) Ceea ce produce cu adevarat efecte este DECLARAREA FALIMENTULUI unei societati ... radierea este pur si simplu o procedura formala care incheie procedura FALIMENTULUI si lichidarea asset-urilor ... societatea fiind juridic ... decedata ... te duci si o radiezi de la RC! Toate aceste proceduri de care vorbim ... s-au intamplat in anul 2004 ... acum 13 ani de zile ... si nu au nici o treaba cu speta noastra (ti-am facut doar niste clarificari de ordin general ... pentru evident nu intelegi ce este aia radiere) ... Fondul de Comert (adica activitatea, clientela si vadul comercial ... unde intra automat si Palmaresul) ... au fost transmise catre SC FC Steaua Bucuresti 2003 ... in anul 2003 ... intelegi ... de ce este absolut irelevant daca AFCS si-a declarat falimentul (ca chestia cu radierea este o prostie) in 2003 ... in 2010 (?) in 2017 sau in 2080 ... nu si-au declarat falimentul inainte sa transmita FCSB ... fondul de comert (adik si Palmares) ... ce ma intereseaza pe mine ce au facut ei dupa aia? Dart pentru acuratetea informatiei ... AFCS a incetat ca persoana juridica de drept comercial in anul 2003! Te-ai lamurit? ...:))

205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 14:00
Postat de catalynn pe 25 Iulie 2017, 13:34

Ai dreapte cu ce scrii la final si inca o chestie si cu asta închei. Mulți întreabă de ce Steaua nu si-au luat locul in Liga 1. Pt asta era nevoie sa dea FRF si LPF in judecată, procesul dura ani buni, a fost pur si simplu mai usor sa înceapă din Liga a 4-a si încet încet sa construiască decat sa mai aștepte iar niste ani timp in care steliștii nu ar fi avut o echipa care sa ii reprezinte, ma refer desigur la cei care nu considera echipa ciobanului ca fiind Steaua.

CSA face o mare greseala daca nu da in judecata FRF si LPF! Ambele au fost mana in mana cu, camaratul jiji, si l-au ajutat sa minta suporterii, si sa distruga cea mai titrata echipa de fotbal romaneasca! Chiar si Dumitru Dragomir recunostea acum cativa ani, ca jiji a preluat echipa fraudulos!

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:05
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:57

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

nu, echipa e una singura, palmaresul e unul singur si se judeca pe cale sportiva, continuitate sportiva. Echipa de fotbal nu avea cum sa reprezinta CSA ul deoarce CSA-ul de buna voie si nesilitit de nimeni au renuntat la echipa de fotbal inca din 1998. Cand csa renunta la echipa, si nici nu i intereseaza pe mainile cui apuca sectia de fotbal, oare cine o fi principalul vinovat pt situatia actuala?

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:05
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:57

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

nu, echipa e una singura, palmaresul e unul singur si se judeca pe cale sportiva, continuitate sportiva. Echipa de fotbal nu avea cum sa reprezinta CSA ul deoarce CSA-ul de buna voie si nesilitit de nimeni au renuntat la echipa de fotbal inca din 1998. Cand csa renunta la echipa, si nici nu i intereseaza pe mainile cui apuca sectia de fotbal, oare cine o fi principalul vinovat pt situatia actuala?

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:57
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:36

si eu am vazut cum echipa de fptbal a armatei a catigat trofee, am 35 de ani, nu 12 ani, la fel am sustinut si echipa tot a arameti in perioada de glroie 92-2000, la fel in aul 199 de ex cand am batut west ham m-am bucurat la fel de mult si nu am facut diferenta desi echipa era deja la PAUNESCU, la fel si in 2002 cand echipa era tot la PAUNESCU, la fel in 2006 cand echipa era la BECALI, daca sesizezi un aspect minor, aceasta echipa a jucat NEINTRERUPT de la infiintarea ei, poate iti spune ceva lucrul acesta, te las sa meditezi...

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 28
Comentează