Comentarii (13)
ali.bec
ali.bec  •  11 Mai 2022, 20:16

Ca un fel de test de logica: Nene Jumătate, oare n-ar fi posibila o varianta chiar și mai uluitoare? Anume 8 echipe.

belane
belane  •  11 Mai 2022, 19:48
Postat de sibelius pe 11 Mai 2022, 17:44

In afara de Romania mai spune-mi o tara din Estul Europei in care s-au vandut drepturile cu valoarea asta. Trecem peste faptul ca, pana la urma, meciurile se transmit pe 3 canale diferite(ceea ce e o aberatie). Uita-te cine a cumparat acum Europa League si Conference League. Uita-te cati spectatori sunt in tribune la un Real- Ferencvaros si cati la un Real- Liverpool. Vezi cam ce prim 11 au echipele din campionatele puternice cu aia din est, si ce jucatori folosesc cand joaca intre ei. Nu m-as uita la Olimpiakos- Besiktas nici daca ar fi finala Champions League. Nu ma intereseaza nici una din echipe, nu m-au interesat niciodata, nu stiu cine joaca, mi-e absolut indiferent daca se termina 10-8 sau 0-0. Din acelasi motiv nu ma uit nici la Chindia- Mioveni sau Unirea Dej- Selimbar. Din acelasi motiv emirul arab sau miliardarul american prefera sa cumpere un club din Championship sau chiar din League One nu din liga I. Banii multi din televizari vin din Asia si pe aia chiar nu-i intereseaza echipele din Balcani. Poti sa-ti faci un "Sampion Lig" est-european dar o sa ai incasari cat Champions League la handbal feminin adica nu mare branza pentru ca si pe turc il intereseaza meciurile cu granzii nu cu aia care au bugete cat Orduspor.

In top 20 din Europa se mai regasesc tari precum Turcia cu 298 de milioane, Rusia cu 39, Grecia cu 34 sau Polonia cu 26, ce naiba pana si Cipru si-a vandut drepturile TV cu 10 bulioane. Pai pe tine nu te intereseaza alte echipe, alte campionate, macar din cand in cand sa mai vezi cine conduce clasamentul, de la ce echipe sunt golgetterii, sa mai vezi macar un rezumat al unor derbyuri etc. ptr. ca nu esti un adevarat pasionat al fotbalului, scuza-ma esti doar un pur consumator, precum un copil imatur pe care daca l-ai lasa sa aleaga de unde sa se hraneasca ar manca numai de la McDonalds si KFC. UCL are o piata de vizionari cu adevarat globala cand vine vorba de fazele superioare, semifinale si mai ales finala dar in rest cand vine vorba de meciurile din grupe sau optimi, sferturi in cazul in care nu cunosti, publicul majoritar il reprezinta tot cel european. De pilda in America de Sud, Mexic competitiile lor interne si continentale au mai multi urmatori la TV decat UCL per ansamblu si asta si datorita fusului orar. Pai cand se joaca un Man. City vs. Real Madrid in Europa si la noi e ora 10 seara in China e 3 dimineata amice, in Tokyo e 4 dimineata, in America de Sud si de Nord oamenii sunt la munca, e in amiaza mare, mai mare audienta au telenovelele la ora aia ca se uita toate babutele despre ce vorbesti ?!

sibelius
sibelius  •  11 Mai 2022, 17:44
Postat de belane pe 11 Mai 2022, 16:28

Tind sa te contrazic, gandeste-te ca drepturile de televizare in Romania s-au vandut cu 29 de mil. de euro anual si vorbim despre o liga care se afla la coada Europei, tu n-ai de unde sa stii potentialul cluburilor cu un nr. considerabil de suporteri din tarile mai putin dezvoltate (in cauza cele din centrul si estul Europei) iar acest potential ar creste considerabil mai ales daca s-ar crea o separatie si o liga proprie de pilda sa zicem - Liga Campionilor Est-Europeni. Tu vorbesti din perspectiva consumatorului vestic care are o putere de cumparare mai sporita si ai dreptate un Borussia Dortmund vs. Dinamo Kiev aduce mai putini bani decat un Borussia Dortmund vs. Benfica (am luat 2 echipe Benfica si Dinamo Kiev apropiate cat de cat ca valoare) insa eu personal ca si consumator din Est sa zicem c-as avea de ales intre un Liverpool vs. Benfica si un Olympiakos vs Besiktas (vorbim de doua competitii separate si nefiind vreun fan al vreuneia din cele 4) as prefera varianta a doua si o sa-ti spun de ce - echilibrul valoric la nivel de intreaga competitie in Vest e aproape inexistent, sanse f. mici ca Liverpool sa piarda, sa fiu surprins in schimb la un Olympiakos vs Besiktas orice e posibil plus ca ar plusa si la spectacolul din tribune.

In afara de Romania mai spune-mi o tara din Estul Europei in care s-au vandut drepturile cu valoarea asta. Trecem peste faptul ca, pana la urma, meciurile se transmit pe 3 canale diferite(ceea ce e o aberatie). Uita-te cine a cumparat acum Europa League si Conference League. Uita-te cati spectatori sunt in tribune la un Real- Ferencvaros si cati la un Real- Liverpool. Vezi cam ce prim 11 au echipele din campionatele puternice cu aia din est, si ce jucatori folosesc cand joaca intre ei. Nu m-as uita la Olimpiakos- Besiktas nici daca ar fi finala Champions League. Nu ma intereseaza nici una din echipe, nu m-au interesat niciodata, nu stiu cine joaca, mi-e absolut indiferent daca se termina 10-8 sau 0-0. Din acelasi motiv nu ma uit nici la Chindia- Mioveni sau Unirea Dej- Selimbar. Din acelasi motiv emirul arab sau miliardarul american prefera sa cumpere un club din Championship sau chiar din League One nu din liga I. Banii multi din televizari vin din Asia si pe aia chiar nu-i intereseaza echipele din Balcani. Poti sa-ti faci un "Sampion Lig" est-european dar o sa ai incasari cat Champions League la handbal feminin adica nu mare branza pentru ca si pe turc il intereseaza meciurile cu granzii nu cu aia care au bugete cat Orduspor.

matserban
matserban  •  11 Mai 2022, 17:33
Postat de alenb pe 11 Mai 2022, 16:04

"Ne-au furat" cine mai precis? Nu stiu de unde tot rasariti *** rusesti, mai veniti si cu aberatii. Vrei sa iesim din UE? In 15 ani am primit 45 de miliarde de euro net de la UE si am mai ratat vreo 15 din propria noastra incompetenta si coruptie, in timp Serbia marea "suveranista" face autostrazi cu imprumuturi chinezesti, se pleaca si fata de Putin pt gaz si petrol dar si fata de UE pt bani, care UE le-a dat 3 miliarde chiar asa nefiind in UE, plus investitii ale marilor companii "capitaliste" fara de care Serbia era vai steaua ei, nu ca n-ar fi. Revenind la noi, cam un sfert din angajati lucreaza la multinationale, daca ar pleca i-ar angaja Copos, Nicolae, Putin, Viktor Orban, etc? Cat despre sistemul UEFA e o aberatie, dar cei care dau banii decid sistemul.

In 15 ani am primit X. Da, oricat am fi primit, prapastia se mareste, mandria nationala e distrusa, scade. Noi primim X, ei in Vest câștigă mai mult de pe irma noastra. Ca la fotbal, am primit tarile din Est cate 1 milion sau chiar 10 pe cutare jucator, ei in campionatele din vest au facut mai multi bani cu acei jucatori (Hagi, Stoichkov, Boban, Suker, Mijatovic, Savicevic, Nedved, Shevchenko, Lewandowski, Modric etc). Prapastia s-a adancit. Si chiar daca ne dau noua niste bani, faptul ca beneficieaza de resursele naturale ale tarii noastre, ca noi nu avem bani sa ținem cu bani companii care exploateaza minereurile naturale, fabrici si uzine, sa platim forta de munca ce lucreaza la Petrom, Renault/Dacia, sa beneficieze bugetul Romaniei in loc de bancile straine venite care fac bani din imprumuturi pe spatele romanilor etc. Din ce in ce mai saraci ca ei o sa fim si identitatea nationala fara valori (echipe castigatoare, medaliati olimpici etc) va dispărea pana cand vom fi niste 'asimilati europeni', fara valori morale crestin-ortodoxe, cum au intentionat stramosii noștri.

matserban
matserban  •  11 Mai 2022, 17:19
Postat de therealreddog33 pe 11 Mai 2022, 16:22

Ai trăit înainte de 89, sa știi asta? Egali cu rusii nu am fost niciodată, au făcut cam ce au vrut, și la noi și în celelalte tari estice unde au fost. Mentalitatea păguboasă și temătoare le-o datoram tot lor. Și multe alte lipsuri. Dacă nici după 33 de ani de la Revoluție nu am înțeles asta, e grav...

Egali cu cei din Vest. Știu ca poate nu se intelege, dar citește cu atenție. Eram egali cu ei ca reprezentare, ca nu indrazneau sa le zica lui Ceausescu si celorlalți Presedinti de state din Europa de Est ca ei trebuie sa joace 4 tururi preliminare ai altii sa aiba 4 echipe in Liga.

belane
belane  •  11 Mai 2022, 16:28
Postat de sibelius pe 11 Mai 2022, 16:00

Deloc. Crezi ca televiunile ar da bani pentru Ferencvaros, BATE Borisov, CFR, Partizan Belgrad, Dinamo Zagreb, Legia Varsovia, Ludogoret si alte echipe de genul asta? Niciodata. Crezi ca stadioanele echipelor din vest s-ar umple la meciurile cu astia? Nici cand ar juca intre ei nu s-ar umple stadionul(exceptie un Partizan- Dinamo Zagreb). Banii vin la meciurile dintre echipele cu nume.

Tind sa te contrazic, gandeste-te ca drepturile de televizare in Romania s-au vandut cu 29 de mil. de euro anual si vorbim despre o liga care se afla la coada Europei, tu n-ai de unde sa stii potentialul cluburilor cu un nr. considerabil de suporteri din tarile mai putin dezvoltate (in cauza cele din centrul si estul Europei) iar acest potential ar creste considerabil mai ales daca s-ar crea o separatie si o liga proprie de pilda sa zicem - Liga Campionilor Est-Europeni. Tu vorbesti din perspectiva consumatorului vestic care are o putere de cumparare mai sporita si ai dreptate un Borussia Dortmund vs. Dinamo Kiev aduce mai putini bani decat un Borussia Dortmund vs. Benfica (am luat 2 echipe Benfica si Dinamo Kiev apropiate cat de cat ca valoare) insa eu personal ca si consumator din Est sa zicem c-as avea de ales intre un Liverpool vs. Benfica si un Olympiakos vs Besiktas (vorbim de doua competitii separate si nefiind vreun fan al vreuneia din cele 4) as prefera varianta a doua si o sa-ti spun de ce - echilibrul valoric la nivel de intreaga competitie in Vest e aproape inexistent, sanse f. mici ca Liverpool sa piarda, sa fiu surprins in schimb la un Olympiakos vs Besiktas orice e posibil plus ca ar plusa si la spectacolul din tribune.

ciprianbirtea
ciprianbirtea  •  11 Mai 2022, 16:22
Postat de paolo14 pe 11 Mai 2022, 16:09

Cu niște ani în urma, cele 4 semi-finaliste din UEFA au fost din Spania...

Și cu alți ani în urmă, au fost din Anglia toate patru semifinalistele Ch. League.

therealreddog33
therealreddog33  •  11 Mai 2022, 16:22
Postat de matserban pe 11 Mai 2022, 14:55

O magarie fara margini....inegalabila. o nemernicie. Sa va mai saturati cu vestul si occidentul. Inainte de 89 eram cu rușii dar eram egali cu ei. Indrazneau sa faca asa magrii?? Sa ia ei banii si apoi sa ne i trebe pe noi de ce nu ne dezvoltam sa ii ajungem din urma ;)))))) Suntem cea mai tristă regiune de pe glob- Europa de Est. Singurii care ii iubim pe cei care ne-au furat. Suntem tari cu sindrom Stockholm, iubim capitalismul asupritor. Nici in America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu, tarile asiatice, nicaieri nu gasesti regiune care sa fi fost ingenunchiata cu piciorul pe grumaz dar sa isi doreasca sa fie tot cu Franta Germania si testul UE. Numai noi

Ai trăit înainte de 89, sa știi asta? Egali cu rusii nu am fost niciodată, au făcut cam ce au vrut, și la noi și în celelalte tari estice unde au fost. Mentalitatea păguboasă și temătoare le-o datoram tot lor. Și multe alte lipsuri. Dacă nici după 33 de ani de la Revoluție nu am înțeles asta, e grav...

paolo14
paolo14  •  11 Mai 2022, 16:09

Cu niște ani în urma, cele 4 semi-finaliste din UEFA au fost din Spania...

alenb
alenb  •  11 Mai 2022, 16:04
Postat de matserban pe 11 Mai 2022, 14:55

O magarie fara margini....inegalabila. o nemernicie. Sa va mai saturati cu vestul si occidentul. Inainte de 89 eram cu rușii dar eram egali cu ei. Indrazneau sa faca asa magrii?? Sa ia ei banii si apoi sa ne i trebe pe noi de ce nu ne dezvoltam sa ii ajungem din urma ;)))))) Suntem cea mai tristă regiune de pe glob- Europa de Est. Singurii care ii iubim pe cei care ne-au furat. Suntem tari cu sindrom Stockholm, iubim capitalismul asupritor. Nici in America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu, tarile asiatice, nicaieri nu gasesti regiune care sa fi fost ingenunchiata cu piciorul pe grumaz dar sa isi doreasca sa fie tot cu Franta Germania si testul UE. Numai noi

"Ne-au furat" cine mai precis? Nu stiu de unde tot rasariti *** rusesti, mai veniti si cu aberatii. Vrei sa iesim din UE? In 15 ani am primit 45 de miliarde de euro net de la UE si am mai ratat vreo 15 din propria noastra incompetenta si coruptie, in timp Serbia marea "suveranista" face autostrazi cu imprumuturi chinezesti, se pleaca si fata de Putin pt gaz si petrol dar si fata de UE pt bani, care UE le-a dat 3 miliarde chiar asa nefiind in UE, plus investitii ale marilor companii "capitaliste" fara de care Serbia era vai steaua ei, nu ca n-ar fi. Revenind la noi, cam un sfert din angajati lucreaza la multinationale, daca ar pleca i-ar angaja Copos, Nicolae, Putin, Viktor Orban, etc? Cat despre sistemul UEFA e o aberatie, dar cei care dau banii decid sistemul.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
Comentează