Comentarii (23)
calinescupoliiasi
calinescupoliiasi  •  03 Februarie 2014, 14:14

Stancu asta e in forma tot timpul doar dupa ce se termina campaniile de calificare ale nationalei...

xhthu
xhthu  •  03 Februarie 2014, 10:17
Postat de yoalexander pe 03 Februarie 2014, 09:43

Eu vorbeam de prezent, nu de rezultatele facute acum multi ani.

pai sfertul ala apoel nicosia l-a atins acum 2 ani ,n-o fi foarte fresh ,dar nici istorie antica nu e ,galatasaray de exemplu avand exact aceeasi performanta ca record maxim in Champions League cu investitii de 50 de ori mai mari . adevarul e ca in ciuda investitiilor enorme ,cu mici exceptii turcii n-au reusit decat ce au reusit si altii mult mai saraci...si cu exceptia unor zvacniri europene ale lui galata sau fener...si alea prea rare pentru banii pompati,campionatul turc ramane un cimitir de elefanti si atat ,care nu conteaza in europa si unde fotbalistii buni vin la apus de cariera pentru un salariu caldut

yoalexander
yoalexander  •  03 Februarie 2014, 09:43
Postat de xhthu pe 03 Februarie 2014, 08:59

uitasem de besiktas,au si ei echipa bunicica .in rest e bine ca au bani sa transfere pe zokora in baston si pe alte semi-vedete aflate la apus de cariera care nu mai sunt destul de vedete sa joace in spania/anglia/italia/olanda ,nu e nimic iesit din comun,turcii au avut mereu bani ,dar ce performante europene au trabzonspor sau bursaspor? prin comparatie apoel nicosia are nu demult un sfert de champions league .comparatia ta cu franta e deja de domeniu SF

Eu vorbeam de prezent, nu de rezultatele facute acum multi ani.

yoalexander
yoalexander  •  03 Februarie 2014, 09:36
Postat de steaua_blatista25 pe 02 Februarie 2014, 23:41

asa poti spune si de campionatul spaniei sau germaniei, ca sunt 3-4-5 echipe bune si restu, dar asta nu inseamna ca turci se apropie ca valoare de ei cum nici de francezi, si daca o luam pe plan european atat rusi cat si ucraineni au performante si investitii mai mari decat turci atat la nivel de club cat si la nationala

Eu zic comparativ ca echipe de club. Fener si Galata sunt peste Dinamo Kiev sau TSKA Moscova. Poate la acelasi nivel cu Zenit. In plus, campionatul Frantei nu este cel de acum 5-6 ani, e mult mai slab . N-am zis ca este peste Ligue 1, dar primele 2-3 echipe din Turcia cu siguranta s-ar situa in primele 5 din Franta. Cat de investitii, tu crezi ca jucatori ca Sneider, Muslera, Inan, Melo si Bulut la Galata si Alves, Kadlec, Meireles, Cristian, Sow, Kuyt, Emenike, Erkin, Topal, Gonul sunt usor de pastrat si crezi ca au costat cateva sute de mii de euro sau ce?

xhthu
xhthu  •  03 Februarie 2014, 08:59
Postat de yoalexander pe 02 Februarie 2014, 22:37

Campionat de nivelul celor din Cipru? Ca in afara de Fener si Galata ( imi scuzati prescurtarile; echipele "eliminate de tine") nu mai exista si Besiktas, care valoreaza 102 mil euro si ii are pe Manuel Fernandes, Gokhan Tore, acum si Jermaine Jones; pe Trabzonspor-76 mil euro si ii are pe Bosingwa, Zokora, mai nou si Bourceanu(jucator roman apreciat de toti! Nu e cazul sa ma acuzati ca l-am pomenit); Bursaspor, cu Sebastian Frey, Taye Taywo, F. Belluschi, Kasimpasa, cu A. Isaksson, Andre Castro, Ryan Babel etc.. Cred ca echipele de pe ultimul loc din Turcia ar fi campioane fara probleme in Cipru. Nu poti face comparatie intre cele doua campionate fiind departe ca valoare.

uitasem de besiktas,au si ei echipa bunicica .in rest e bine ca au bani sa transfere pe zokora in baston si pe alte semi-vedete aflate la apus de cariera care nu mai sunt destul de vedete sa joace in spania/anglia/italia/olanda ,nu e nimic iesit din comun,turcii au avut mereu bani ,dar ce performante europene au trabzonspor sau bursaspor? prin comparatie apoel nicosia are nu demult un sfert de champions league .comparatia ta cu franta e deja de domeniu SF

ataraxia
ataraxia  •  03 Februarie 2014, 00:03

stancule, am vazut ce ratangiu esti, deci...ce mai poti face?

steaua_blatista25
steaua_blatista25  •  02 Februarie 2014, 23:44
Postat de yoalexander pe 02 Februarie 2014, 22:54

Maxim nu mai prinde primul 11 pentru ca s-a schimbat sistemul de joc care, de altfel este la fel de prost. Antrenorul este la fel de slab ca cel de dinainte. Stuttgart are mare nevoie de o reimprospatare al sistemului de joc cat si al antrenamentelor. Maxim sigur se va impune din nou la Stuttgart fara probleme deoarece echipa face meciuri foarte slabe fara el in teren, nu pot combina. Cat despre Stoian, am zis ca sper sa se impuna si el acum ca a revenit la Chievo...

E jucator profesionist si trebuie sa se adapteze sistemului impus de antrenor

steaua_blatista25
steaua_blatista25  •  02 Februarie 2014, 23:41
Postat de yoalexander pe 02 Februarie 2014, 22:52

Nu, nu sunt. Galatasaray si Fener sunt, parerea mea cel putin la nivelul lui Zenit, ZSKA, Dinamo Kiev si Shahtior. Poate exagerez. Sigur nu sunt de nivelul lui PSG sau Monac. Dar sigur nu este mai slab ca al Rusiei si se apropie de Ligue 1. Fac si turcii investitii multe si bune. Oricum toate aceste campionate se aseamana prin faptul ca-s 2,3,4, maxim 5 echipe puternice si, dupa aceea este o "prapastie" de valoare.

asa poti spune si de campionatul spaniei sau germaniei, ca sunt 3-4-5 echipe bune si restu, dar asta nu inseamna ca turci se apropie ca valoare de ei cum nici de francezi, si daca o luam pe plan european atat rusi cat si ucraineni au performante si investitii mai mari decat turci atat la nivel de club cat si la nationala

yoalexander
yoalexander  •  02 Februarie 2014, 22:54
Postat de steaua_blatista25 pe 02 Februarie 2014, 22:48

Maxim nu mai prinde primul 11 la stutgart, iar stoian incalzeste si el banca de rezerve in Italia

Maxim nu mai prinde primul 11 pentru ca s-a schimbat sistemul de joc care, de altfel este la fel de prost. Antrenorul este la fel de slab ca cel de dinainte. Stuttgart are mare nevoie de o reimprospatare al sistemului de joc cat si al antrenamentelor. Maxim sigur se va impune din nou la Stuttgart fara probleme deoarece echipa face meciuri foarte slabe fara el in teren, nu pot combina. Cat despre Stoian, am zis ca sper sa se impuna si el acum ca a revenit la Chievo...

yoalexander
yoalexander  •  02 Februarie 2014, 22:52
Postat de steaua_blatista25 pe 02 Februarie 2014, 22:45

Peste campionatul Rusiei si la nivelul Frantei?Ba tu esti nebun?

Nu, nu sunt. Galatasaray si Fener sunt, parerea mea cel putin la nivelul lui Zenit, ZSKA, Dinamo Kiev si Shahtior. Poate exagerez. Sigur nu sunt de nivelul lui PSG sau Monac. Dar sigur nu este mai slab ca al Rusiei si se apropie de Ligue 1. Fac si turcii investitii multe si bune. Oricum toate aceste campionate se aseamana prin faptul ca-s 2,3,4, maxim 5 echipe puternice si, dupa aceea este o "prapastie" de valoare.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează