Comentarii (25)
MaxiP
MaxiP  •  18 Iunie 2024, 10:36

L-as intreba si eu pe domnul Buzarin acum: ati inteles oare ce s-a intamplat ieri? Am inteles ce ni s-a intamplat? Jocul ceva mai logic decat declaratiile, de data asta?

Dobermannul
Dobermannul  •  11 Iunie 2024, 10:30
Postat de Dorias1964 pe 11 Iunie 2024, 03:12

Nu sunt de acord cu ce spune torque07, dar nu asta este problema...problema este ca de 30 de ani traim intr-un fel de impostura amestecata cu smecherie, iar presa face parte din acest joc. Cu siguranță ca nu se va schimba curand mizeria din fotbal, dar macar presa sportiva daca ar face mai mult, poate am avea mai multe sanse sa ne insanatosim un pic. De exemplu, recomand ziaristilor sportiv sa inceapa o investigatie la radacina fotbalului, adica la juniori, sa vada ce se intampla acolo, sa colinde tara in lung și lat, si sa stea de vorba cu parintii copiilor, sa-si spuna si ei parerea, ca au si parintii dreptul la o opinie, ca pe umeri lor se sprijina intreg fotbalul romanesc . Asta ar trebui sa faca ziaristii, nu numai sa stea comozi in tot felul de emisiuni sau podcasturi si sa plimbe aerul prin gura. Este de datoria lor sa-si faca munca corect, sa descopere si sa aduca la lumina adevarul, numsi asa mai avem vreo sansa. Dar ziaristii mai mult sau mai putin au pactizat cu cei ce distrug fotbalul. Trebuie sa intelegi ca principalul interes este cum sa mulgi bugetul federatiei, si nu altceva...restul este praf in ochi.

Total de acord.

MaxiP
MaxiP  •  11 Iunie 2024, 09:55
Postat de danglumetu pe 10 Iunie 2024, 17:04

distinse domn, am exagerat intentionat cu nr de echipe, doar ca sa minimalizez un pic marea isprava a calificarii! da, danemarca, cu jucatori adunati dupa plaja pt ca a fost eliminata serbia, a avut atunci o echipa superba cu larsen, fratii laudrup, schmeichel care a aparat penaltiul lui van basten, si altii. impactul unui titlu european e liliput pe linga unul mondial, jucatori care au cistigat titlul in campionate importante sau titluri europene pe echipe sint uzati psihic si moral inaintea unui european la care se roaga bunului Dumnezeu sa iasa cit mai repede! stiti ca durata pregatirii unui mondial se face mai pe indelete decit unul european!

Sunt la fel de plictisiti si de un Mondial ca de un European. Acum chiar sa minimalizam orice, ok, inseamna ca nu ar trebui sa ne intereseze si de fapt o ratare a calificarii e tot una cu castigarea titlului european, pentru ca oricum nu prezinta interes. Daca nu prezinta interes, nu doar ca nu avem de ce sa ii laudam pentru calificare, dar nu vad care este problema necalificarilot. Comentam tot timpul in functie de context, daca ne convine ce zicem, ducem in ideea ca nici macar un titlu european nu conteaza. E adevarat, cred ca am si scris intr-un comentariu, dupa cum mi se par mie in general concetatenii mei, probabil s-ar gasi critici destule si daca s-ar castiga titlul european. Dar repet ideea de baza, nu avem ce sa ne legam de ei pentru ceva ce nu conteaza. Ca e calificare, nu sau indiferent de prestatia de acolo.

Dorias1964
Dorias1964  •  11 Iunie 2024, 03:12
Postat de Dobermannul pe 10 Iunie 2024, 14:18

Nu inteleg cum s-o iau. Uita-te putin mai sus de tine la ce scrie torque07. El zice viceversa. Pai e bine sau e rau? Presa face ce trebuie criticand sau ar trebui sa laude? Nu te contrazic dar ce parere ai de cei care pun batista pe tambal ca sa nu-i deranjam pe cei care ne duc la dezastru?

Nu sunt de acord cu ce spune torque07, dar nu asta este problema...problema este ca de 30 de ani traim intr-un fel de impostura amestecata cu smecherie, iar presa face parte din acest joc. Cu siguranță ca nu se va schimba curand mizeria din fotbal, dar macar presa sportiva daca ar face mai mult, poate am avea mai multe sanse sa ne insanatosim un pic. De exemplu, recomand ziaristilor sportiv sa inceapa o investigatie la radacina fotbalului, adica la juniori, sa vada ce se intampla acolo, sa colinde tara in lung și lat, si sa stea de vorba cu parintii copiilor, sa-si spuna si ei parerea, ca au si parintii dreptul la o opinie, ca pe umeri lor se sprijina intreg fotbalul romanesc . Asta ar trebui sa faca ziaristii, nu numai sa stea comozi in tot felul de emisiuni sau podcasturi si sa plimbe aerul prin gura. Este de datoria lor sa-si faca munca corect, sa descopere si sa aduca la lumina adevarul, numsi asa mai avem vreo sansa. Dar ziaristii mai mult sau mai putin au pactizat cu cei ce distrug fotbalul. Trebuie sa intelegi ca principalul interes este cum sa mulgi bugetul federatiei, si nu altceva...restul este praf in ochi.

dragan
dragan  •  10 Iunie 2024, 18:02

ce era de inteles, buzarine? asta: un las (palmas, lipit de glia tastaturii) ma face prost si voi imi cenzurati raspunsul (doar) pentru el? sau asta: se vor revansa baietii pentru rusinea din ultimul amical si vor bate- oficial- Belgia? profiti de rabdarea mea, buzarine, si asta e urit de-a binelea! p.s. wow, cum suna!

danglumetu
danglumetu  •  10 Iunie 2024, 17:04
Postat de MaxiP pe 10 Iunie 2024, 14:37

Ok, cu siguranta calificarea la un European in 2024 nu reprezinta mai mult decat ratarea semi-finalelor din 72', adevarat ca pretentiile erau putin altele pe atunci. Totusi, e falsa informatia conforma careia mai multe echipe raman acasa decat se califica, nu e chiar asa. Sigur, turneul e mult mai accesibil si decat era in urma cu 12 ani cu 16 echipe. Totusi, au ramas echipe bune acasa, gen Suedia, Norvegia, deci nu e chiar asa o simpla formalitate sa ajungi nici acolo. Acum, sa spui ca pe echipele mari nu le intereseaza Euro... Grecia si Danemarca raman exceptii, in rest au cam castigat echipe foarte tari. Pe langa faptul ca Danemarca nu era o echipa chiar rea prin 92', ratase la limita un European de 8 echipe (ceea ce tocmai dadeai exemplu de diferente fata de alte vremuri), deci n-au venit ei chiar de nicaieri. Si e cam fals si ca la Mondiale n-au facut mare lucru, Grecia in perioada urmatoare a confirmat si prin prezente la Cupa Mondiala, au confirmat chiar cu cea mai buna performanta si la nivel mondial. Ba din contra, as spune ca de multe ori Europenele au fost mai echilibrate si mai grele decat Mondialele, unde ok, nu e mai usor sa iei trofeul decat la Europene, dar de multe ori e mai usor sa ajungi in fazele avansate daca prinzi un traseu bun. Pentru ca exista si suficiente exemple de echipe care n-au confirmat la Euro, dar au avut prestatii solide la Cupe Mondiale: Suedia, Elvetia, Serbia (care prinde Euro dupa mult timp), Ucraina.

distinse domn, am exagerat intentionat cu nr de echipe, doar ca sa minimalizez un pic marea isprava a calificarii! da, danemarca, cu jucatori adunati dupa plaja pt ca a fost eliminata serbia, a avut atunci o echipa superba cu larsen, fratii laudrup, schmeichel care a aparat penaltiul lui van basten, si altii. impactul unui titlu european e liliput pe linga unul mondial, jucatori care au cistigat titlul in campionate importante sau titluri europene pe echipe sint uzati psihic si moral inaintea unui european la care se roaga bunului Dumnezeu sa iasa cit mai repede! stiti ca durata pregatirii unui mondial se face mai pe indelete decit unul european!

MaxiP
MaxiP  •  10 Iunie 2024, 14:37
Postat de danglumetu pe 09 Iunie 2024, 21:10

eu nu stiu ce tot bateti toba cu marea isprava a calificarii in conditiile in care numarul tarilor ramase acasa e mai mic decit al celor calificate! in '72, cind ne-am calificat in primele 8, dar nu si in primele 4, eliminati de ungaria la mare lupta, s-a considerat ca un mare esec! pentru marile echipe si marii jucatori europenele sint intotdeauna o shusha din care doresc sa iasa mai repede! asa au cistigat danemarca si grecia care la mondiale au fost mereu inexistenti!

Ok, cu siguranta calificarea la un European in 2024 nu reprezinta mai mult decat ratarea semi-finalelor din 72', adevarat ca pretentiile erau putin altele pe atunci. Totusi, e falsa informatia conforma careia mai multe echipe raman acasa decat se califica, nu e chiar asa. Sigur, turneul e mult mai accesibil si decat era in urma cu 12 ani cu 16 echipe. Totusi, au ramas echipe bune acasa, gen Suedia, Norvegia, deci nu e chiar asa o simpla formalitate sa ajungi nici acolo. Acum, sa spui ca pe echipele mari nu le intereseaza Euro... Grecia si Danemarca raman exceptii, in rest au cam castigat echipe foarte tari. Pe langa faptul ca Danemarca nu era o echipa chiar rea prin 92', ratase la limita un European de 8 echipe (ceea ce tocmai dadeai exemplu de diferente fata de alte vremuri), deci n-au venit ei chiar de nicaieri. Si e cam fals si ca la Mondiale n-au facut mare lucru, Grecia in perioada urmatoare a confirmat si prin prezente la Cupa Mondiala, au confirmat chiar cu cea mai buna performanta si la nivel mondial. Ba din contra, as spune ca de multe ori Europenele au fost mai echilibrate si mai grele decat Mondialele, unde ok, nu e mai usor sa iei trofeul decat la Europene, dar de multe ori e mai usor sa ajungi in fazele avansate daca prinzi un traseu bun. Pentru ca exista si suficiente exemple de echipe care n-au confirmat la Euro, dar au avut prestatii solide la Cupe Mondiale: Suedia, Elvetia, Serbia (care prinde Euro dupa mult timp), Ucraina.

MaxiP
MaxiP  •  10 Iunie 2024, 14:30

Bai, n-o fi o mandrie acest rezultat, ok, dar reactiile astea sunt atat de vechi si de traditionale... inteleg ca poti sa-i huidui dupa un 0-0 cu Liechtenstein, dar fusesera huiduiti si dupa meciul cu Bulgaria. Nici ala n-o fi fost o mandrie nationala, dar care e marea problema? Ca in multe alte situatii, s-a demonstrat ca munca departe de casa e mult mai benefica, ei ar fi trebuit sa-si joace meciurile de pregatire undeva in apropierea locului unde isi joaca grupa la turneul final, departe de prezenta publicului roman, unul absolut de top, ce sa spun, ca jurnalismul sportiv romanesc de altfel, caruia daca le facem o evaluare obiectiva, sunt cu mult sub nivelul echipei nationale de fotbal. Franta - Canada 0-0 aseara. Nu au luat-o atat de tragic.

Dobermannul
Dobermannul  •  10 Iunie 2024, 14:18
Postat de Dorias1964 pe 10 Iunie 2024, 03:06

Nu exista nicio parte buna a acestor rezultate...!!!!..nu inteleg de unde sperante sa avem noi cand din calificari era clar unde ne este locul..!!!... vorbiti de jucatori, dar hai sa vorbim de presa sportiva care isi freca mainile de bucurie pt aceasta calificare jenanta..!!!..da, a fost jenanta ca prestatie si doar faptul ca UEFA vrea bani multi , noi putem fi prezenti acolo, ca altfel , daca eram ca pe vremea lui 1984, nici nu se punea problema ca sa pretindem ceva. Iordanescu junior nu este altceva decât un baiat educat si mai putin antrenor, sa fie clar...iar FRF o adunatura de impostori. Din impostura nu poti scoate valoare, doar ceva spoiala...toata lumea era extaziata de calificare, ziaristi fericiti ca se duc la un Euro, dar vine intodeauna momentul adevarului ...niciodata Edy Iordanescu nu avea ce sa caute in fata lui Boloni, dar romanica face ce stie sa faca de 30 de ani...smecherika..!!!

Nu inteleg cum s-o iau. Uita-te putin mai sus de tine la ce scrie torque07. El zice viceversa. Pai e bine sau e rau? Presa face ce trebuie criticand sau ar trebui sa laude? Nu te contrazic dar ce parere ai de cei care pun batista pe tambal ca sa nu-i deranjam pe cei care ne duc la dezastru?

torque07
torque07  •  10 Iunie 2024, 10:32

Un alt articol scris de la terasa. 0 -0 cu Lightestein. Putin ma intereseaza ce face echipa intr-un meci amical cu 6 7 zile inainte de primul meci la Euro...dupa aproape 10 ani. Puteau aia sa ne bata cu 3-0 ca tot nu insemna nimic. Dar noi..atat voi asa zisii ziaristi cat si "suporterii" abia asteptati un pas fals sa va dati toti destepti si experti. Daca o sa ne intoarcem repede acasa (ceea ce e foarte probabil), deja i-mi imaginez toti expertii, toti desteptii (prunea, dragomir.etc) bagati in seama sa critice. Problema e ca asa zisul ziarist roman si in mai mica masura si "suporterul", nu stie, sau mai bine nu MAI stie sa scrie altceva in afara de critica. Daca mergi in redactia invelitorilor de macrou si le zici sa faca un articol de incurajare, de lauda, de bine, habar nu au ce sa scrie. La noi e critica. Si nu cumva cineva sa-i critice si pe ei ca-i razboi! (Vedeti serialul Daum) Cu undite, sute de articole, cu tot felul jigniri la adresa neamtului. Bucura-te Buzarine ca poti sa te uiti la Romania la un Campionat European ca nu mai vezi din 2016. Lasa aburelile cu lightensteinul. Baietii astia au muncit si au dat tot pe teren sa mergem acolo. Cu toate ca vin din ligi inferioare din occident, cu toate ca multi nu au multe meciuri la club, cu toate ca altii joaca in mocirla din RO care numai fotbal nu se poate numi. Au tras si suntem acolo cand toti voi expertii aratati spre locul 3 in grupa de calificare. Etern nemultumiti si visatori.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează