Comentarii (22)
dragan
dragan  •  27 Martie 2024, 13:57

bun! si-acum, prietene, raspunsul la articolul tau: am bun simt, prin urmare nu pot scrie (nimic) despre jocul practicat de nationala de fotbal a Romaniei, in epoca edi iordanescu! asa cum nu pot comenta poza (ta) document- din partea mea, burleanul ala de burleanu isi poate plimba- pe banii lui- generalul iordan(luc)escu- milionar in euro- prin toate colturile lumii! probabil, neinsotit de fosti fotbalisti, nu-l primesc aia pe niciun stadion (mai) civilizat! problema mea, buzarine, e domnul Gica Hagi! sper ca si-a platit avionul pe ruta Bucuresti-Madrid (dus-intors) si locul din loja- ar fi o dovada de respect pentru cei 20000 de romani care muncesc (si simbata) pentru a-si permite sa-l vada, jucind fotbal, pe fiul domniei sale! ca Gica Hagi a calcat pe iarba unui stadion din Romania, sa-i dea burleanu un tricou si sa-l faca legenda, am inteles- toti avem momente de ratacire- dar sa te plimbe tristul ala ca pe niste moaste prin Europa e deja prea mult! mai ales cind ai un exemplu clar, la doi pasi de tine: stiu (sigur) ca Simona Halep a jucat-de 15 ori-pentru Romania, doar pe banii ei!

dragan
dragan  •  27 Martie 2024, 12:52

verific, buzarine, daca mi-a expirat suspendarea! iti dai seama ce-am ajuns? - sa-mi dea sergiulica alexandru cartonas galben- pentru violenta- cind spun adevarul! wow!

dumitru.serban
dumitru.serban  •  27 Martie 2024, 01:41
Postat de berlicot pe 26 Martie 2024, 22:40

Ai dreptate, Lucescu a fost f bun la crescut jucatori. Dar si eu am dreptate, a fost mai putin bun la performante majore (in afara de calificarea la Euro 84, aia chiar a fost mare performanta). A avut in lot pe Mkitarian, Fernandinho, Willian, Douglas Costa, rezerva lui Mandzukic de la nationala (nu mai stiu cum il cheama) si el a ajuns abia in sferturile LC, cand aia aveau valoare de Chelsea, Man Utd, Bayern, Man City.

"Doar" in sferturile LC e foarte departe pentru Sahtior, mai ales ca au si luat Cupa UEFA. Eu spun ca aia nu aveau fata de semifinale de LC, e parerea mea. Care din aia ti se pare top class??! Daca se calificau aia in semifinala de Liga si nu se calificau echipe din Anglia, Spania, Germania, Italia, Franta, Portugalia ...de fapt singura data cand s-au calificat portughezi acolo a fost in 2004, cand a si castigat Porto. Restul niciodata din alta tara

berlicot
berlicot  •  26 Martie 2024, 22:40
Postat de dumitru.serban pe 26 Martie 2024, 19:36

Iordanescu a ajuns in primii 8 la Mondiale cu jucatori crescuti de Lucescu in anii 80. In 1990 la prima calificare erau si mai multi: in frunte cu Hagi, chemat de el la Euro 84 de la 18 ani, apoi Stelea, Rednic, Andone, Klein, Lupescu, Sabau, Mateut, Raducioiu, Camataru, tot el aducandu-i pe Dorinel Munteanu si Selymes inainte sa plece. Cum sa nu viseze sa ajunga in finale cu echipa? Auzi si la tine....inainte sa ne plece jucatorii din tara facuse un Dinamo care juca semifinale europene, normal ca visau si chiar PUTEAU sa ajunga in finale. Dar de, asa e cand cortina cade si toti fug dupa bani, nu numai in Romania, toate tarile est-europene au pierdut de-alde Stoichkov, Hagi, Nedved, Suker, Boban, Mijatovoc, Savicevic, Shevchenko etc

Ai dreptate, Lucescu a fost f bun la crescut jucatori. Dar si eu am dreptate, a fost mai putin bun la performante majore (in afara de calificarea la Euro 84, aia chiar a fost mare performanta). A avut in lot pe Mkitarian, Fernandinho, Willian, Douglas Costa, rezerva lui Mandzukic de la nationala (nu mai stiu cum il cheama) si el a ajuns abia in sferturile LC, cand aia aveau valoare de Chelsea, Man Utd, Bayern, Man City.

dumitru.serban
dumitru.serban  •  26 Martie 2024, 19:37
Postat de atacama pe 26 Martie 2024, 12:52

Ce poza de poveste mà ?? Ati uitat ce "mànarii" facea nenea lucescu la nationala si la dinamo?Sper ca NU !!

Manaria ca a crescut jucatorii in anii 80 care ne-au dus la Mondialul din 90

dumitru.serban
dumitru.serban  •  26 Martie 2024, 19:36
Postat de berlicot pe 26 Martie 2024, 00:35

Cum faci un clasament al antrenorilor? Dupa numarul de trofee castigate? Astfel, Lucescu ar fi inaintea lui Ancelotti, dupa nenumaratele trofee castigate, inclusiv cupa din divizia B anglo-italiana parca. Plus cupa UEFA, dupa ce a fost eliminat din grupele LC. Lucescu nici n-a visat sa ajunga unde a fost Iordanescu, o finala si o semifinala de LC si in primii 8 la mondiale. Eu zic ca e mai importanta calitatea decat cantitatea.

Iordanescu a ajuns in primii 8 la Mondiale cu jucatori crescuti de Lucescu in anii 80. In 1990 la prima calificare erau si mai multi: in frunte cu Hagi, chemat de el la Euro 84 de la 18 ani, apoi Stelea, Rednic, Andone, Klein, Lupescu, Sabau, Mateut, Raducioiu, Camataru, tot el aducandu-i pe Dorinel Munteanu si Selymes inainte sa plece. Cum sa nu viseze sa ajunga in finale cu echipa? Auzi si la tine....inainte sa ne plece jucatorii din tara facuse un Dinamo care juca semifinale europene, normal ca visau si chiar PUTEAU sa ajunga in finale. Dar de, asa e cand cortina cade si toti fug dupa bani, nu numai in Romania, toate tarile est-europene au pierdut de-alde Stoichkov, Hagi, Nedved, Suker, Boban, Mijatovoc, Savicevic, Shevchenko etc

mzm1
mzm1  •  26 Martie 2024, 13:28

Da, d-le Buzărin, vorba ceea: toate timpurile trecute ni se par grozave, mai ales dacă sunt antice!

atacama
atacama  •  26 Martie 2024, 12:52

Ce poza de poveste mà ?? Ati uitat ce "mànarii" facea nenea lucescu la nationala si la dinamo?Sper ca NU !!

Stelian66
Stelian66  •  26 Martie 2024, 10:06

Nu avem viitor pentru ca nu ne respectam valorile . Citesc comentariile unor oameni plini de frustrare care neagă trecutul și valorile fotbalului romanesc . Uitați-vă la propria viață și la performanțele voastre , ca să înțelegeți de ce vă macină invidia . În urma voastră nu rămâne nimic . Luce , tată Puiu , Pitzi au lăsat ceva bun în urma .

sandiego
sandiego  •  26 Martie 2024, 05:49

poza e frumoasab! daca ar fi insa sa se faca un podium, atunci cred ca ar trebui amintiti ienei, lucescu si piturca; ienei, ajutat de sfatuitori competenti nu de alde mm sau pintilii, a cladit o echipa la nivel european, care s-a mentinut acolo cativa ani buni; lucescu a fost foarte aproapr si el, a slefuit multi jucatori, a reconditionat pe altii , dar amandoi, ienei si lucescu, i-au ofrtit lui tata puiu materialul necesarca sa participe la turneele finale; stiai formatia inainte sa fie anuntata, nu ca erai asa specialist, dar jucatorii se impuneau singuri, nu se putea altfel decat cu ei; apoi in final, mult hulitul piturca, care atunci cand materialul era pe terminate, a reusit sa ne mai duca la doua turnee finale, mentinand inca vie flacara sperantei.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează