Comentarii (48)
aldan
aldan  •  13 Septembrie 2022, 12:56

Domnule Cristian Geambasu, pareai o persoana echidistanta! Este adevarat, mea culpa, nu prea te-am citit!

adriann_
adriann_  •  12 Septembrie 2022, 18:27
Postat de pacient pe 12 Septembrie 2022, 17:04

In concluzie, un gest provocator poate avea consecinte precum cele de la Craiova. A diminua importanta acelui gest (facut nu de un suporter, ci de un stewart al clubului din Craiova) inseamna rea-vointa si nu respecta nimic din "simtul masurii" proclamat cu multa principialitate mai jos. Cat despre Moldovan, discutia este inutila pentru ca ne grabim sa judecam ce spun oamenii in niste contexte destul de tensionate, dar lejer de interpretat cand suntem acasa si ne simtim stapanii moralitatii. Mi-ar fi placut totusi un schimb de replici in care sa cautam puncte comune, nu divergente.

Poti sa cauti mult si bine puncte comune cu *** ciobanului, dar primul lucru pe care ar trebui sa-l intelegi este ca postaceii care presteaza pe-aici pentru puscariasul din Pipera nu au treaba cu fotbalul. (unii au fost prinsi in repetate randuri ca nici macar nu se uita la meciuri). Sunt practic niste vuvuzele care presteaza la foc automat dupa template-uri bufnite din mintea perfida dar limitata a subinginerului puscarias si cartonat. Cu alte cuvinte, la fel de bine ai putea incerca sa discuti rational cu un perete...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

flob
flob  •  12 Septembrie 2022, 18:23
Postat de Shogun01 pe 12 Septembrie 2022, 10:53

Deci, concluzia ta, este ca a procedat corect Sapunaru?

Singurul gest cu care nu sunt de acord, este cel produs la intrarea în tunel. In rest, ce ar fi trebuit sa facă când au sărit *** infractorului ieșit provizoriu de la zdup au tăbărât pe el?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

flob
flob  •  12 Septembrie 2022, 18:21
Postat de Shogun01 pe 12 Septembrie 2022, 11:13

Dc un suporter al lu FCU a incercat sa fure un steag al galeriei este normal ca galeria sa rupa cel putin 20 de scaune?? se pare ca voi sunteti rau de tot frustrati. dc castigati meciul nu cred ca mai ere niciun scandal, ***

Vezi cum s-a iscat acel scandal și cine l-a regizat. Nu este logic sa le rupi și nu le-ar fi rupt nimeni daca meciul ar fi fost organizat cum trebuie.

pacient
pacient  •  12 Septembrie 2022, 17:04
Postat de george.br pe 12 Septembrie 2022, 15:30

In concluzie, un gest provocator poate scuza dezlantuirea actelor huliganice ale hoardei rapidiste, care - asa cum bine se stie - se tot repeta in ultima vreme. Interesanta opinie! Cat despre inocentul Horatiu... nu asteapta nimeni ca jucatorul "x" sa se exprime precum Liiceanu, insa cand vii cu "manca-ti-as p... ta", asta arata clar mediul in care respiri.

In concluzie, un gest provocator poate avea consecinte precum cele de la Craiova. A diminua importanta acelui gest (facut nu de un suporter, ci de un stewart al clubului din Craiova) inseamna rea-vointa si nu respecta nimic din "simtul masurii" proclamat cu multa principialitate mai jos. Cat despre Moldovan, discutia este inutila pentru ca ne grabim sa judecam ce spun oamenii in niste contexte destul de tensionate, dar lejer de interpretat cand suntem acasa si ne simtim stapanii moralitatii. Mi-ar fi placut totusi un schimb de replici in care sa cautam puncte comune, nu divergente.

george.br
george.br  •  12 Septembrie 2022, 15:30
Postat de pacient pe 12 Septembrie 2022, 14:18

Interesanta contradictia... Pe de-o parte spui sa pastram simtul masurii, pe de alta parte ti se pare ridicol sa aduci in discutie un steward care comite un gest provocator. Cu alte cuvinte, ti se pare neglijabil acest gest (al unui om pus pe stadion sa asigure ordinea), dar dai buzna sa condamni ce s-a intamplat dupa. Mie imi miroase a standard dublu, dar poate ma insel. Nu i-am scuzat nicio clipa limbajul lui Moldovan pentru ca nici nu am de ce sa o fac. Limbajul iese intr-adevar natural, insa a nu tine cont si de context este o dovada de meschinarie. Pe deasupra, lumea ce se astepta?! Sa se exprime precum Liiceanu?! Sincer, mi se pare jenant sa aduci in discutie ce a spus Moldovan, intr-un cadru informal, dar sa ignori cu desavarsire injuraturile jucatorilor pe teren.

In concluzie, un gest provocator poate scuza dezlantuirea actelor huliganice ale hoardei rapidiste, care - asa cum bine se stie - se tot repeta in ultima vreme. Interesanta opinie! Cat despre inocentul Horatiu... nu asteapta nimeni ca jucatorul "x" sa se exprime precum Liiceanu, insa cand vii cu "manca-ti-as p... ta", asta arata clar mediul in care respiri.

adriann_
adriann_  •  12 Septembrie 2022, 14:26
Postat de george.br pe 12 Septembrie 2022, 12:43

Nu cred ca se pune problema scoaterii cu orice pret a Rapidului ca tap ispasitor. Toata lumea poate constata cu lejeritate implicarea Rapidului in majoritatea scandalurilor din ultima vreme, cu deja celebrul purtator de banderola in rolul personajului principal. Asta este o realitate care pe unii ii deranjeaza si care, la randul lor, incearca sa gaseasca tapi ispasitori in alte curti. Este ridicol sa incerci sa-i pui in carca omului cu vesta jalnicul comportament al suflarii rapidiste, in masura in care acest comportament cade in cascada in spatiul public. Iar faptul ca ii scuzi limbajul deocheat al "inocentului" Horatiu prin tensiunea momentului, ma amuza. Cuvintele baiatului i-au iesit pe gura cu naturaletea unui gest reflex, sa nu fim ipocriti! Chiar daca avem tendinta sa judecam lucrurile cu subiectivitate din prisma suporterului, hai sa pastram simtul masurii si sa privim adevarul in fata, chiar daca doare!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAH Bineinteles ca "omul cu vesta" (vrei sa zici cu ECUSON DE PRESA ELIBERAT DE ECHIPA LUI MITITELU PLUS VESTA DE STEWART) a declansat toata nebunia. ORICINE a calcat vreodata intr-o galerie stie ce inseamna sa ti se "ia steagul" deci era ABSOLUT CLAR ca tentativa jalnica de FURT se va lasa cu incidente. Mai mult ca sigur ca daca le iesea figura s-ar fi laudat "scriitorii" Mititeilor cum au batut ei rapidisti si le-au luat steagul prin Targu Jiu etc. PROBLEMA AICI E COMPLICITATEA CLARA A CLUBULUI MITITEILOR CU ACEASTA TENTATIVA CARE A DUS LA DECLANSAREA INCIDENTELOR. Dupa care vine si discutia despre prezenta pe tunel si in zona vestiarelor a unor indivizi din anturajul Mititeilor care nici nu aveau ce cauta acolo ba se mai pot si "lauda" cu teancuri de dosare penale pe infractiuni grave, nu pe plangeri facute de vecini "excentrici". Pe scurt, gruparea becalista din presa sportiva a incercat sa transforme niste incidente care necesita clar sanctionarea clubului detinut de Mititelu intr-o campanie pentru sanctionarea lui Sapunaru. RUSINE!

pacient
pacient  •  12 Septembrie 2022, 14:18

Interesanta contradictia... Pe de-o parte spui sa pastram simtul masurii, pe de alta parte ti se pare ridicol sa aduci in discutie un steward care comite un gest provocator. Cu alte cuvinte, ti se pare neglijabil acest gest (al unui om pus pe stadion sa asigure ordinea), dar dai buzna sa condamni ce s-a intamplat dupa. Mie imi miroase a standard dublu, dar poate ma insel. Nu i-am scuzat nicio clipa limbajul lui Moldovan pentru ca nici nu am de ce sa o fac. Limbajul iese intr-adevar natural, insa a nu tine cont si de context este o dovada de meschinarie. Pe deasupra, lumea ce se astepta?! Sa se exprime precum Liiceanu?! Sincer, mi se pare jenant sa aduci in discutie ce a spus Moldovan, intr-un cadru informal, dar sa ignori cu desavarsire injuraturile jucatorilor pe teren.

george.br
george.br  •  12 Septembrie 2022, 12:43
Postat de pacient pe 12 Septembrie 2022, 11:37

***, de multe ori sunt de acord cu editorialele dvs. si cred ca suntenti printre putinii ziaristi care chiar spun ce gandesc. Cu toate astea, in cazul de fata cred ca va pripiti. Harababura de la Craiova a plecat de la un steward oltean care a vrut sa ia un banner al galeriei Rapidului. Gestul suporterilor de a rupe scaune nu poate fi scuzat, dar intreb si eu: daca acel steward nu ar fi facut acel gest, s-ar mai fi ajuns aici? De ce presa nu se indreapta spre el si spre rolul pe care acesta il are in toata tarasenia?! Se tot vorbeste despre iesirile lui Sapunaru. De acord! Trebuie suspendat macar 5 etape. Cu toate astea, ma intreb si eu: exista oare vreo posibilitate ca aceste iesiri sa fie justificate. Daca raspunsul este nu, atunci suntem doar ipocriti. Putea sa gestioneze altfel situatia?! Sigur ca da! Ati scris mai sus despre limbajul lui Moldova. Marturisesc ca si eu am fost luat putin prin surprindere, insa vorbim totusi de un moment de maxima tensiune in care spiritele erau foarte incinse. E foarte usor sa stam acum la rece si sa judecam ce s-a zis si ce s-a facut in conditiile in care noi am fost martori, nu actori. Repet, ce a facut Sapunaru este inadmisibil si trebuie suspendat, insa a scoate Rapidul tap ispasitor pentru toate cele petrecute la Tg. Jiu e o insulta la adresa tututor celor de bun-simt, indiferent de afinitatea pe care o au.

Nu cred ca se pune problema scoaterii cu orice pret a Rapidului ca tap ispasitor. Toata lumea poate constata cu lejeritate implicarea Rapidului in majoritatea scandalurilor din ultima vreme, cu deja celebrul purtator de banderola in rolul personajului principal. Asta este o realitate care pe unii ii deranjeaza si care, la randul lor, incearca sa gaseasca tapi ispasitori in alte curti. Este ridicol sa incerci sa-i pui in carca omului cu vesta jalnicul comportament al suflarii rapidiste, in masura in care acest comportament cade in cascada in spatiul public. Iar faptul ca ii scuzi limbajul deocheat al "inocentului" Horatiu prin tensiunea momentului, ma amuza. Cuvintele baiatului i-au iesit pe gura cu naturaletea unui gest reflex, sa nu fim ipocriti! Chiar daca avem tendinta sa judecam lucrurile cu subiectivitate din prisma suporterului, hai sa pastram simtul masurii si sa privim adevarul in fata, chiar daca doare!

pacient
pacient  •  12 Septembrie 2022, 12:03
Postat de pacient pe 12 Septembrie 2022, 11:37

***, de multe ori sunt de acord cu editorialele dvs. si cred ca suntenti printre putinii ziaristi care chiar spun ce gandesc. Cu toate astea, in cazul de fata cred ca va pripiti. Harababura de la Craiova a plecat de la un steward oltean care a vrut sa ia un banner al galeriei Rapidului. Gestul suporterilor de a rupe scaune nu poate fi scuzat, dar intreb si eu: daca acel steward nu ar fi facut acel gest, s-ar mai fi ajuns aici? De ce presa nu se indreapta spre el si spre rolul pe care acesta il are in toata tarasenia?! Se tot vorbeste despre iesirile lui Sapunaru. De acord! Trebuie suspendat macar 5 etape. Cu toate astea, ma intreb si eu: exista oare vreo posibilitate ca aceste iesiri sa fie justificate. Daca raspunsul este nu, atunci suntem doar ipocriti. Putea sa gestioneze altfel situatia?! Sigur ca da! Ati scris mai sus despre limbajul lui Moldova. Marturisesc ca si eu am fost luat putin prin surprindere, insa vorbim totusi de un moment de maxima tensiune in care spiritele erau foarte incinse. E foarte usor sa stam acum la rece si sa judecam ce s-a zis si ce s-a facut in conditiile in care noi am fost martori, nu actori. Repet, ce a facut Sapunaru este inadmisibil si trebuie suspendat, insa a scoate Rapidul tap ispasitor pentru toate cele petrecute la Tg. Jiu e o insulta la adresa tututor celor de bun-simt, indiferent de afinitatea pe care o au.

Interesant ca numele ziaristului a fost cenzurat din postarea mea. E numele lui. Nu vad de ce ati cenzura asta, dar ma rog...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează