Comentarii (28)
lagardere_72
lagardere_72  •  04 Octombrie 2021, 19:19
Postat de same pe 04 Octombrie 2021, 15:22

se moare de ambele cauze omule. Nu mai trage spuza... ca daca se moare de covid, rezulta de aici ca trebuie vaccinul obligatoriu. Se moare si din vaccin, sau si oameni vaccinati cu doza dubla, imbolnaviti apoi cu covid, dusi la ati apoi decedati, mai deschideti si voi ochii in lume, e adevarat la noi chiar se obstructioneaza astfel de stiri, dar uitati-va la celelalte tari, cu o rata de vaccinare mai mare ca la noi, dar cu cazuri si mai multe de vaccinati la ati si apoi morti. Israelul e cel mai de deplans caz. Apoi Australia, cu o rata de vaccinare in doza dubla de 40 si ceva la suta, 9 din 10 spitalizati de la ati sunt cei vaccinati. Dai un search, cifrele nu sunt tinute la secret, dureaza 1 min.

Thamiel nu ai cu cine. Ei nu au exercițiul democrației. Dreptul la opinie separată dispare mai ales cu ajutorul celor care ar trebui să îl păzească: ziariștii

belane
belane  •  04 Octombrie 2021, 18:44

Ma mira ca o astfel de elucubratie a lui Klopp a putut fi luata in serios de un jurnalist cu experienta fara sa cerne un pic, in liniste, in mintea lui paralela aceasta aberanta insa m-am uitat mai atent la poza si numele autorului si m-am lamurit de mirarea mea initiala. In primul rand paralela n-are consistenta logica in a pune semnul egal intre o stare de ebrietate si a fi nevaccinat. Ce inseamna sa fii nevaccinat ? nimic, inseamna SA NU intreprinzi un lucru...., reprezinta o NON-ACTIUNE. Ce inseamna sa fii beat ? inseamna sa ACTIONEZI, sa alegi sa bei peste masura sau cu alte cuvinte vorba poetului a fi beat presupune A DEVENI, a fi nevaccinat presupune A FII (nu cred ca s-a nascut nimeni pe lumea asta direct vaccinat) deci conditii total diferite. Acum in privinta argumentului moral a acestei nefericite comparatii - se insinueaza ca a fi nevaccinat si a te expune in spatiul public reprezinti un pericol la fel de mare ca si omul beat la volan ! D-le Geambasu facem un experiment : punem pe cineva beat sa dea cu masina peste d-voastra (iar viteza de deplasare sa fie o medie a tuturor vitezelor cu care s-au intamplat aceste accidente in ultimul an, am lasat de la mine) si luam pe altcineva nevaccinat si-l expunem virusului COVID-19 ultima mutatie. Cine are sanse mai mari sa scape nevatamat, trainic din acest experiment ?! Sau mai bine zis daca ai avea de ales si sa alegi doar dintre ele pe care ai alege-o ?

thamiel
thamiel  •  04 Octombrie 2021, 18:41

(...)sa sa accept asa ceva fara sa opun rezistenta. Si daca m-as vaccina, as urma exemplul celor care au decis sa se vaccineze, dar care nu accepta ca decizia lor personala sa fie folosita ca arma politica.

thamiel
thamiel  •  04 Octombrie 2021, 17:54
Postat de bridges pe 04 Octombrie 2021, 12:19

In Italia asta se intampla, toti cei care muncesc au un termen in aceasta luna sa se vaccineze altfel pierd serviciul. Italia a trecut prin clipe disperate, nu e dictatura, e o masura disperata de a salva vieti.

In momentul in care se incalca drepturi fundamentale prevazute de Constitutia fiecarui stat de drept, si anume dreptul de a dispune de propriul corp, dreptul la munca, dreptul la libertate de exprimare, dreptul la libera circulatie etc. prin ordonante militare/de urgenta si prin scoaterea Parlamentului din schema, adica a unei Puteri a statului de drept, vorbim exact despre dictatura. In momentul in care Big Tech practica cea mai ordinara cenzura impotriva tuturor celor care sustin argumentat un alt pct. de vedere decat cel al Ministerului Adevarului (vezi modelul orwellian), despre ce vb.? Cat despre situatia disperata a Italiei, hai sa vedem cifre: 4,682,034 cazuri dintre care 4,458,036 recuperate. Adica un procentaj de 95,2% s-au vindecat! La o populatie de 60 mil, 92,2% nu s-au infectat deloc. Iar 131 000 morti inseamna o mortalitate de 2,7% dintre cei infectati si 0,21% din populatia totala. Aceste date sunt departe de ciuma bubonica, Ebola sau orice alte boli crunte, si nu justifica in nici un fel niste masuri restrictive absolut aberante. "Masura disperata de a salva vieti" este o iluzie atata timp cat vaccinul: nu e eficient, nu asigura imunitate, trebuie repetatat la nesfarsit, are efecte secundare care nu se cunosc indeajuns, este experimental, el nemaifiind fi folosit decat in medicina veterinara, este testat insuficient pe un nr. f mic de voluntari. Scepticismul fata de asa ceva se taxeaza prin somaj, denigrare, izolare sociala. Constiinta nu ma la

same
same  •  04 Octombrie 2021, 15:22
Postat de groy pe 04 Octombrie 2021, 09:22

Dacă tot mor anti-vacciniştii ăia proşti, de ce să le impunem să se vaccineze totuşi? Vaccinul e atât de bun şi alegerea e atât de evidentă încât moartea tragică a proştilor de anti-vaccinişti e adevărul care dezinfectează, nu? A, nu chiar. S-ar putea să nu fie chiar atât de clar şi nu vrem să se poată face o comparaţie între cele două grupuri.

se moare de ambele cauze omule. Nu mai trage spuza... ca daca se moare de covid, rezulta de aici ca trebuie vaccinul obligatoriu. Se moare si din vaccin, sau si oameni vaccinati cu doza dubla, imbolnaviti apoi cu covid, dusi la ati apoi decedati, mai deschideti si voi ochii in lume, e adevarat la noi chiar se obstructioneaza astfel de stiri, dar uitati-va la celelalte tari, cu o rata de vaccinare mai mare ca la noi, dar cu cazuri si mai multe de vaccinati la ati si apoi morti. Israelul e cel mai de deplans caz. Apoi Australia, cu o rata de vaccinare in doza dubla de 40 si ceva la suta, 9 din 10 spitalizati de la ati sunt cei vaccinati. Dai un search, cifrele nu sunt tinute la secret, dureaza 1 min.

carol_k
carol_k  •  04 Octombrie 2021, 13:29

Dorel Săndesc, vicepreşedintele Societăţii Române de Terapie Intensivă, descrie într-un singur cuvânt situația din secțiile ATI, sufocate de numărul de cazuri de Covid: "Iadul".... În ATI e iadul, suntem Arca lui Noe de care se agață cu disperare oamenii. Înainte să moară, regretă că nu s-au vaccinat!

bridges
bridges  •  04 Octombrie 2021, 12:19
Postat de thamiel pe 04 Octombrie 2021, 09:23

4. A obliga medicii si in curand toti oamenii sa se vaccineze, ca altfel isi pierd serviciul este o marsavie care numai intr-un regim autoritar poate fi executata si nu ar trebui sustinuta de nimeni. Asa ceva nu are ce cauta in democratie. Iar lumina pe care dl Geambasu o tot ia de la Vest, sa o ia atunci si cand vine vorba de "gender studies", studiul homosexualitatii in scoli, BLM si alte curente neo-marxiste. Ca parca alea nu ii placeau. Sau suntem selectivi? 5. A trimite in derizoriu o discutie cat se poate de serioasa in care ambele parti au argumente, prin ironii ieftine gen “Intunecatti”, inseamna refuzul de a iti forma o parere echilibrata cu pericolul de a rata derapaje evidente, lobby-ism si abuzuri care se vor transforma in norma. Si atunci sa nu se mai planga vreodata dl Geambasu daca Constitutia va ajunge hartie de sters la fund. Ghinion.

In Italia asta se intampla, toti cei care muncesc au un termen in aceasta luna sa se vaccineze altfel pierd serviciul. Italia a trecut prin clipe disperate, nu e dictatura, e o masura disperata de a salva vieti.

bridges
bridges  •  04 Octombrie 2021, 12:16
Postat de Teodor Ene pe 04 Octombrie 2021, 07:58

ramai la sport Geambasule.nu te mai baga in subiecte de care esti depasit clar .acest subiect al vaccinarii este f.delicat si controversat .eu personal am cerut parerea medicului meu de familie si mi-a spus clar sa nu ma grabesc cu vaccinul si doar in ultima instanta cand constrangerile vor fi de nesuportat,ceea ce pt. unii ca tine sunt binevenite nu-i asa,sa ma vaccinez cu riscurile de rigoare.personal am cunoscut o doamna in etate,fosta sportiva,profesoara de sport,traita sanatos, care la scurt timp dupa a doua doza a fost internata la Floreasca si dupa trei zile a murit.diagnostic-cancer galopant cu multiple metastaze.deci fara antecedente oncologice inainte,nimic.si am mai auzit de astfel de cazuri.poate poti sa faci tu o investigatie pe acest subiect ,nu stiu,dar incetati odata cu vaccinul bun si omul rau

Medicul tau de familie fiind un neica nimeni in lumea medicala. Vezi ce spun epidemiologii, ce spun medicii care stau 12 ore in sectiile de terapie intensiva luptand sa-i scape pe cei ca tine din ghearele mortii. Vorbeste cu familiile celor care au refuzat vaccinarea si azi nu mai sunt. Medicul de familie!!! Esti simpatic prietene!

thamiel
thamiel  •  04 Octombrie 2021, 09:23

4. A obliga medicii si in curand toti oamenii sa se vaccineze, ca altfel isi pierd serviciul este o marsavie care numai intr-un regim autoritar poate fi executata si nu ar trebui sustinuta de nimeni. Asa ceva nu are ce cauta in democratie. Iar lumina pe care dl Geambasu o tot ia de la Vest, sa o ia atunci si cand vine vorba de "gender studies", studiul homosexualitatii in scoli, BLM si alte curente neo-marxiste. Ca parca alea nu ii placeau. Sau suntem selectivi? 5. A trimite in derizoriu o discutie cat se poate de serioasa in care ambele parti au argumente, prin ironii ieftine gen “Intunecatti”, inseamna refuzul de a iti forma o parere echilibrata cu pericolul de a rata derapaje evidente, lobby-ism si abuzuri care se vor transforma in norma. Si atunci sa nu se mai planga vreodata dl Geambasu daca Constitutia va ajunge hartie de sters la fund. Ghinion.

thamiel
thamiel  •  04 Octombrie 2021, 09:22
Postat de 2badmj pe 03 Octombrie 2021, 18:29

Sunt vaccinat din luna Mai. Cu toate acestea, nu sunt de acord cu impunerea. Si va explic. Sunt mai mulți medici care au pareri contradictorii in aceasta problema, am vorbit cu medici de la urgenta si de la spitalul universitar care au opinii contradictorii, si doctorul de familie are o opinie reținuta in problema vaccinarii. De asemenea, cunosc un medic de la un spital foarte cunoscut din București, care mi-a spus in vara ca a avut de a face cu numerosi pacienti cu efecte adverse de la vaccin. Este un medic pe zona de chirurgie vasculara. Nu exista un consens indiscutabil, spre deosebire de problema condusului masinii băut. Problema este complexa. E posibil ca, dat fiind statutul tău de jurnalist, medicii sa se ferească sa spună că nu recomanda vaccinarea. Pentru ca le este teama. Supun atentie cazul prof dr Leon Zagrean, destituit recent din funcția de sef al catedrei de neurostiinte al Univ Carol Davila pentru ca nu a impartasit punctul de vedere al autoritatilor in problema covid. Problema este complexa, sunt medici si de afara care manifesta retinere in acesta problema. De asemenea, este ocolit impactul psihologic, stresul, indus prin media, in tema covid. Impactul pe care panica, stresul, izolarea il au asupra celor ce au contractat virusul sau asupra celor care nu il au, dar traiesc într-o continuă panică indusă mediatic. Oare nu ar trebui restrictionat accesul la stresul indus mediatic avind in vedere impactul asupra sănătății? Stresul dezactiveaza sistemul imunita

Respect 2badmj pentru comentariu. De ar fi mai multi ca tine... Comentariile lui Klopp si ale lui Geambasu sunt total inepte. Cum poti sa compari starea de betie la volan cu refuzul de a ti se baga pe gat un ser dubios facut in graba, cu etapele normale de validare comprimate, experimental, ineficient, ale carui efecte adverse nu se cunosc pe durata lunga si care mai trebuie si repetat la fiecare 6 luni? 1. Daca cei care se vaccineaza pun in pericol siguranta altora, cei care se vaccineaza si se infecteaza sunt mai putin "beti"? Pt. ca dupa cum se stie, aceste vaccinuri minunate nu asigura nici imunitate, nici neraspandirea bolii. 2. A fi beat este clar definit si exista consens ca alcoolul afecteaza organismul. Dar asupra covid19 NU exista consens in lumea medicala. Am o intreaga lista cu specialisti din lumea medicala care nu sunt de acord cu pozitia oficiala. A ajunge la "specialistii nostri" vs "specialistii vostri" mi se pare contraproductiv. 3. Daca cei care sunt beti au optiunea de a lasa pe altcineva sa conduca, ce optiune au cei care nu doresc sa se vaccineze? A pune in pericol existenta unor oameni prin masuri discriminatorii este mai putin grav?

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează