Comentarii (165)
walhalla
walhalla  •  22 Iulie 2023, 14:35

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

lizardking
lizardking  •  22 Iulie 2023, 14:02
Postat de boierasul pe 22 Iulie 2023, 11:03

Amice dacă te doare sufletul așa tare de banul public, fă o "investigație"referitor la cheltuielile făcute în pandemie de exemplu si vei vedea că din acești bani puteai face autostrăzi,spitale și alte lucruri care vă lipsesc. Voi nu vedeți pădurea din cauza copacilor și plecați ușor pe fentă)

prostea,in articol era vorba strict de inchirierea stadionului ,nu de nu de baniii furati de unii pe timpul pandemiei

robertssandu
robertssandu  •  22 Iulie 2023, 13:52
Postat de boierasul pe 22 Iulie 2023, 12:19

Dacă este așa bogat ciobanul de ce nu își face stadion din banii lui?? De ce tot timpul bogații așteaptă pomeni din partea statului?? De ce nu a făcut solicitare de a juca pe stadionul Rapid?? Stadion făcut tot din bani publici?

Becali nu este atat de bogat incat sa bage 100 de milioane intr-un stadion. Cred ca e clara chestia asta pentru toti care au cat de cat minte. De ce nu a facut solicitare pentru a juca pe Giulești? Pentru ca e mult prea mic si pentru ca fanii stelisti oricum nu ar veni pe Giulesti. Simplu. Ghencea are capacitate mai mult decat dubla. Pentru a 100-a oara, Stadionul nu este facut pentru Becali, ci pentru spectatorii romani. Faptul ca Becali face bani din asta este o coincidenta. Face bani pentru ca echipa pe care o patroneaza e sustinuta de o multime de fani. Daca patrona FC Voluntari, Becali nu facea niciun ban, indiferent de stadion. Steaua/FCSB face bani, da. Asta stie toata lumea. Daca Becali nu era un ***, facea multi mai multi bani.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

IonSaliu
IonSaliu  •  22 Iulie 2023, 13:42
Postat de therealreddog33 pe 22 Iulie 2023, 11:56

Greșești. Punctul de vedere Ioanei nu are de-a face cu ciobanul. Ci cu suporterii care nu pot vedea un meci de fotbal pentru ca nu vrea Tălpan. Cum la fel greșești cu Alianz Arena: e construita din fonduri 100% private. De aia și poartă numele respectiv, primesc bani pentru a își amortiza investiția. Stadionul din Ghencea este construit 100% din bani publici, dat în administrarea CSA. Pe ce bază? Doar că armata are o unitate militară acolo? Este un teren aparținând celor care plătesc taxe. Ei ar trebui sa aiba dreptul să decidă și nu Tălpan, pe banii lor. P.S: în rest sunt de acord cu tine, pe cioban îl interesează doar banii.

Caninule Roşu (reddog): Axiomaticule, stadionul “Alianz” nu a fost construit nici măcar de… Ion “Count Dracula” Ţiriac! Este SPONSORAT de Alianz. Această practică a început în SUA: o firmă plăteşte milioane de dolari anual ca un stadion să-i poarte numele. Cel mai renumit e cazul reprezentat de stadionul pe care joacă echipa de fotbal American Dallas Cowboys. Stadionul se numeşte AT&T. Un alt caz este stadionul din Atlanta: Mercedes-Benz. Merţedes nu a plătit nici un dime pentru construirea stadionului; dar plăteşte milioane de dolari anual ca stadionul să-i poarte numele. Nu este permanent: se semnează contracte, cum se procedează cu jucătorii. Uite că şi în Romania ezistă un stadion “Superbet”. Oficial, nu se mai numeşte “Giuleşti”, ca pe vremurile de glorie ale lui Rică Tamango. Dar firma Superbet nu are absolut niciun cuvânt în privinţa închirierii stadionului. O interpretare a legii prevede că orice echipă de fotbal din România poate juca pe acel stadion ca şi Rapiduleţu’. Doar că Rapiduleţu’ are PRIORITATE în privinţa programărilor. Sigur, plata unei chirii este obligatorie. Însă, o interpretare dură a legii i-ar da dreptate acelui Oberst SS. Stadionul “Steaua” a fost construit de statul Comunist şi dăruit MApN. Deci, stadionul “Steaua” a fost dintrutotdeauna proprietatea clubului sportiv “Steaua”. “Modernizarea” stadionului, deşi cu bani publici, nu înseamnă exact “construirea” stadionului. Ergo, stadionul “Steaua” NU a fost construit cu bani publici.

ali.bec
ali.bec  •  22 Iulie 2023, 13:30
Postat de simedre_ion pe 22 Iulie 2023, 12:32

Dacă poate un *** să-și bată joc de zeci de mii de oameni , chiar nu mai este nimic de făcut în această țară ! Cei care aveți posibilitatea plecați fără să vă uitați înapoi !

Presupun ca vorbești de azilelor de bătrâni administrate de ciumeții pesediști.

chiron
chiron  •  22 Iulie 2023, 13:11

Strigoii ceaușismului încă există, au echipă în B, finanțare ministerială, 300 de suporteri, vreo 3-4 *** și foarte multă nesimțire. Asta e explicația.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

therealreddog33
therealreddog33  •  22 Iulie 2023, 12:56
Postat de boierasul pe 22 Iulie 2023, 12:19

Dacă este așa bogat ciobanul de ce nu își face stadion din banii lui?? De ce tot timpul bogații așteaptă pomeni din partea statului?? De ce nu a făcut solicitare de a juca pe stadionul Rapid?? Stadion făcut tot din bani publici?

Știm amândoi că echipa cu multe consoane în nume a jucat mereu în Ghencea. Cum la fel știm că nici un club în România nu are atâția bani sau capacitate de a atrage bani încât să își permite câteva sute de milioane pentru construcția unui stadion, asa cum iși permite Bayern. E o realitate economică. Este bine că statul a investit în stadioane, ele ar trebui însă dedicate prioritar sportului, chiar și de masă. Și nu concertelor și/sau paradelor militare. Ciobanul nu ar fi jucat gratis acolo, ar fi plătit chirie și toate costurile cu utilități, la fel ca orice echipă (de exemplu Farul, dacă ar fi jucat mai departe in UCL). Este o lege și o regula de închiriere valabila pentru toți, nu poate veni tălpanul să schimbe el regulile/legile după cum vrea, doar să își facă ambiția. Eu unul m-as fi bucurat să avem 1500-2000 de fani în Ghencea, la Derby, în loc de maxim 500 pe Arc. Fotbalul e frumos cu spectatori și nu fără...

simedre_ion
simedre_ion  •  22 Iulie 2023, 12:32

Dacă poate un *** să-și bată joc de zeci de mii de oameni , chiar nu mai este nimic de făcut în această țară ! Cei care aveți posibilitatea plecați fără să vă uitați înapoi !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

boierasul
boierasul  •  22 Iulie 2023, 12:19
Postat de therealreddog33 pe 22 Iulie 2023, 11:56

Greșești. Punctul de vedere Ioanei nu are de-a face cu ciobanul. Ci cu suporterii care nu pot vedea un meci de fotbal pentru ca nu vrea Tălpan. Cum la fel greșești cu Alianz Arena: e construita din fonduri 100% private. De aia și poartă numele respectiv, primesc bani pentru a își amortiza investiția. Stadionul din Ghencea este construit 100% din bani publici, dat în administrarea CSA. Pe ce bază? Doar că armata are o unitate militară acolo? Este un teren aparținând celor care plătesc taxe. Ei ar trebui sa aiba dreptul să decidă și nu Tălpan, pe banii lor. P.S: în rest sunt de acord cu tine, pe cioban îl interesează doar banii.

Dacă este așa bogat ciobanul de ce nu își face stadion din banii lui?? De ce tot timpul bogații așteaptă pomeni din partea statului?? De ce nu a făcut solicitare de a juca pe stadionul Rapid?? Stadion făcut tot din bani publici?

therealreddog33
therealreddog33  •  22 Iulie 2023, 11:56
Postat de boierasul pe 22 Iulie 2023, 09:45

Ioana nu cădea în plasa fariseului. Pe cioban nu îl interesează decât încasările din bilete. Cu disputarea partidei pe Ghencea nu este decât o "AMBIȚIE" a ciobanului ( nu mă interesează ce urmărește), dar sunt sigur că va mai încerca să joace acolo și cu CFR sau Rapid. Mă bucur că am văzut pentru prima dată în România, o persoană "cu bani" care nu reușește să-și facă "ambiția". De regulă în România persoanele "cu bani" nici pușcărie nu fac chiar dacă omoară oameni nevinovați pe trecerile de pietoni. Ghencea este stadionul echipei Steaua, la fel cum Allianz Arena este stadionul lui Bayern München.

Greșești. Punctul de vedere Ioanei nu are de-a face cu ciobanul. Ci cu suporterii care nu pot vedea un meci de fotbal pentru ca nu vrea Tălpan. Cum la fel greșești cu Alianz Arena: e construita din fonduri 100% private. De aia și poartă numele respectiv, primesc bani pentru a își amortiza investiția. Stadionul din Ghencea este construit 100% din bani publici, dat în administrarea CSA. Pe ce bază? Doar că armata are o unitate militară acolo? Este un teren aparținând celor care plătesc taxe. Ei ar trebui sa aiba dreptul să decidă și nu Tălpan, pe banii lor. P.S: în rest sunt de acord cu tine, pe cioban îl interesează doar banii.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 17
Comentează