Comentarii (24)
MaxiP
MaxiP  •  05 Iulie 2024, 16:59
Postat de talpaiadului pe 05 Iulie 2024, 16:06

Nu am spus ca Romania nu a dat tot ce a putut la ultimul meci, ci ca nu a dat tot ce a avut, neacuzandu-i pe fotbalistii nostri de rea-vointa, ei avand tot interesul sa joace cat mai bine, in primul rand pentru ei, constienti ca performeaza sub scrutinul lumii intregi, jocul lor putandu-le aduce trasferuri la cluburi mai bune si pe salarii mai mari. Nu cred ca a acuzat cineva Romania de rea-vointa vreodata, nici macar acum doi ani in meciurile din liga natiunilor, faptul ca nationala joaca de fiecare data cat poate de bine fiind de fapt un truism. Eu doar am constatat realitatea din teren, comparand felul in care au jucat fotbalistii nostri cu felul in care au jucat in alte meciuri din campania de calificare si primele meciuri de la Euro, constatand diferentele respective. Noi doi am vazut aceleasi meciuri, insa interpretam lucrurile cu atitudini diferite, amandoi laudand ce e de laudat, dar eu si criticand ce e de criticat, in timp ce tu cauti scuze pentru ce e de criticat, incercand sa invelesti in staniol aspectele inconveniente.

Nu, nu e adevarat, am observat clar ce e de criticat, am si spus-o, nationala complet depasita in optimi, n-a jucat nimic. Nu critic in general, considerand ca s-au autodepasit oarecum (desi obiectiv, nu mi se pare chiar o surpriza unde au ajuns, mai mult si-au respectat statutul) si nu sunt un fan al criticii esecurilor, considerand ca avem spiritul asta critic foarte dezvoltat si de multe ori fiind mult mai mult distructiv decat benefic. Dar daca ma intreaba cineva, n-am zis niciun moment ca nationala a jucat ceva cu Olanda, din contra, a fost complet depasita. Dar nu ma leg de atitudine, cum spui si tu, aceasta mi se pare ca a existat, a existat de obicei, mai degraba m-as lega de partea psihologica pentru ca mi se pare ca s-au taiat complet dupa golul de 1-0. Desi era minutul 20', practic nu cazuse cerul, parca dupa acel gol ne speriam de orice atingere de minge a jucatorilor olandezi ca o poate duce lejer pana in poarta.

talpaiadului
talpaiadului  •  05 Iulie 2024, 16:06
Postat de MaxiP pe 05 Iulie 2024, 01:30

Ok, dar de unde concluzia ca Romania nu a dat tot ce-a putut? In ziua respectiva, ca o consider mai capabila, dar sa alergi ca nebunul pe tot terenul inseamna sa te lupti mai bine? Dpdv organizatoric au facut tot ce-au putut, s-au luptat cat au putut, numai ca nu prea au putut. Lasa-i pe georgieni, ca au inceput pe la 1-3 sa faca ce zici tu c-au facut, la 0-1 si 1-1 erau plantati in propriul careu, ceea ce nu le-a adus niciun beneficiu. Ca au incercat apoi sa iasa la joc, fara niciun succes, au fost condusi mult mai repede la 2 goluri decat Romania. La 2-0 si ai nostri s-au dus toti in careul advers, asa a si venit golul 3 al olandezilor. E clar ca meciul a fost un esec, n-a functionat mai nimic, dar de incercat au incercat. Acum ca ni se par noua mult mai tari si Georgia si Slovacia si etc, cu tot respecul, am mai auzit povestea cu magnificile Israel si Kosovo care se bateau la locul 2 in grupa de calificare, Elvetia fiind vazuta ca o castigatoare autoritara, n-a fost chiar asa. Recunoastem obiectiv tot ce a facut nationala, dar obiectiv sa-mi spui ca Georgia ne-a dat clasa, hai sa o lasam asa, Georgia si Romania au fost cele mai depasite nationale din optimile de finala. Asta nu inseamna ca in meciuri directe, surprizele placute din optimi ne dau cu terenul in cap, avand un meci cu una din ele chiar la acest turneu si nevazandu-se deloc o diferenta atat de mare de valoare.

Nu am spus ca Romania nu a dat tot ce a putut la ultimul meci, ci ca nu a dat tot ce a avut, neacuzandu-i pe fotbalistii nostri de rea-vointa, ei avand tot interesul sa joace cat mai bine, in primul rand pentru ei, constienti ca performeaza sub scrutinul lumii intregi, jocul lor putandu-le aduce trasferuri la cluburi mai bune si pe salarii mai mari. Nu cred ca a acuzat cineva Romania de rea-vointa vreodata, nici macar acum doi ani in meciurile din liga natiunilor, faptul ca nationala joaca de fiecare data cat poate de bine fiind de fapt un truism. Eu doar am constatat realitatea din teren, comparand felul in care au jucat fotbalistii nostri cu felul in care au jucat in alte meciuri din campania de calificare si primele meciuri de la Euro, constatand diferentele respective. Noi doi am vazut aceleasi meciuri, insa interpretam lucrurile cu atitudini diferite, amandoi laudand ce e de laudat, dar eu si criticand ce e de criticat, in timp ce tu cauti scuze pentru ce e de criticat, incercand sa invelesti in staniol aspectele inconveniente.

MaxiP
MaxiP  •  05 Iulie 2024, 01:30
Postat de talpaiadului pe 04 Iulie 2024, 18:50

Nu sunt de acord cu cele spuse de tine, vazandu-se de la o posta ca georgienii au dat tot ce au avut impotriva Spaniei, dar au avut in fata o echipa net superioara, care pur si simplu i-a sufocat. Olanda nu a jucat nici pe departe la nivelul Spaniei, ai nostri incasand primele doua goluri ca in curtea scolii, pe niste greseli personale cat roata carului si jucand tot meciul fara vlaga, fara concentrare, fara ambitie, fara agresivitate, opusul georgienilor care au luptat din rasputeri, alergand ca apucatii pentru a tine liniile, dand din coate, dand la gioale, facand tot ce au putut pentru a compensa diferenta de valoare. Olanda ne-a umilit fara a juca mai bine decat a facut-o in meciurile din grupa ei, unde a terminat pe locul trei, despre ce vorbim noi aici? Nu rezultatul mi-a lasat un gust amar in urma acestei ultime partide, ci faptul ca natioala a aratat ca in meciurile din liga natiunilor de acum doi ani si nu ca in cele din campania de calificare la Euro sau in celelalte meciuri de acolo. Si inca ceva: eu nu spun sa uitam meritele alor nostri din cauza dezamagirii de la ultimul meci, ci doar sa le recunoastem pe amandoua, cu obiectivitate si onestie, admitand ca, una peste alta, nationala s-a autodepasit per total si ne-a adus niste bucurii nesperate, chiar daca a dat-o cu bata-n balta la ultimul meci, inecandu-se ca stim noi cine la mal.

Ok, dar de unde concluzia ca Romania nu a dat tot ce-a putut? In ziua respectiva, ca o consider mai capabila, dar sa alergi ca nebunul pe tot terenul inseamna sa te lupti mai bine? Dpdv organizatoric au facut tot ce-au putut, s-au luptat cat au putut, numai ca nu prea au putut. Lasa-i pe georgieni, ca au inceput pe la 1-3 sa faca ce zici tu c-au facut, la 0-1 si 1-1 erau plantati in propriul careu, ceea ce nu le-a adus niciun beneficiu. Ca au incercat apoi sa iasa la joc, fara niciun succes, au fost condusi mult mai repede la 2 goluri decat Romania. La 2-0 si ai nostri s-au dus toti in careul advers, asa a si venit golul 3 al olandezilor. E clar ca meciul a fost un esec, n-a functionat mai nimic, dar de incercat au incercat. Acum ca ni se par noua mult mai tari si Georgia si Slovacia si etc, cu tot respecul, am mai auzit povestea cu magnificile Israel si Kosovo care se bateau la locul 2 in grupa de calificare, Elvetia fiind vazuta ca o castigatoare autoritara, n-a fost chiar asa. Recunoastem obiectiv tot ce a facut nationala, dar obiectiv sa-mi spui ca Georgia ne-a dat clasa, hai sa o lasam asa, Georgia si Romania au fost cele mai depasite nationale din optimile de finala. Asta nu inseamna ca in meciuri directe, surprizele placute din optimi ne dau cu terenul in cap, avand un meci cu una din ele chiar la acest turneu si nevazandu-se deloc o diferenta atat de mare de valoare.

Alex90o
Alex90o  •  04 Iulie 2024, 19:53
Postat de hadrianus pe 04 Iulie 2024, 16:36

cand a fost nevoie de public , de suporteri , nu mai pridideau cu laudele...cand au trebuit sa le arate recunostinta au lasat-o ca la meciuri mai moale !

Bah chiar era nevoie sa meargă suporterii sa celebreze mediocritatea,bah ce rezultat istoric au reușit,din patru meciuri au câștigat un meci cu o țară în război,in rest noroc cu Nita ,nu am avut o ocazie cu Slovacia,cu Olanda au avut aia 25 de ocazii,ce vreți să sărbătoriți,nimicul,mediocritatea,zici că suntem papuași care aplauda la mărgele colorate

muzzi1
muzzi1  •  04 Iulie 2024, 19:25
Postat de rznt pe 03 Iulie 2024, 15:35

Chiar suntem chiori cu totii? inca un meci in care nu jucam acelasi sport ca adversarii! noi nu avem habar de fotbalul modern, de bazele, fundamentele lui, si pentru asta nu trebuie sa fii Olanda sau Belgia. Noi nu stapanim mijloacele elementare ale jocului modern. A ajuns fotbalul ca politica, se evita problema de fond si se discuta in schimb metafizica. Singura mea intrebare e asta: de ce nu stim macar sa pasam corect, sa interpretam o faza de joc, atac si aparare, sa ne demarcam corect macar? Toate greselile pe care le am vazut, nu tin neaparat de calitate cat mai ales de cat de prost stapanim abecedarul fotbalului.

cauza si efect! asta este! nu avem decat o academie mai de Doamne ajuta in tara si aia e condusa de unu care e blocat in anii 90 cu zecari si daca talent! cand o sa se investeasca in sport, cu antrenori pregatiti, cu eliminarea spagii la copii si juniori, cu respectarea competitiei, unde nu avem Barsani si Kovaci, unde patronul nu face el schimbarile, unde nu mai exista omenii, poate fotbalul nostru va creste!

talpaiadului
talpaiadului  •  04 Iulie 2024, 18:50
Postat de MaxiP pe 04 Iulie 2024, 13:27

Mi se pare chiar amuzant cum toata lumea asteapta sa fie pusa in legatura cu altii care performeaza. Sigur ca suntem cumva reprezentati la comun, sigur ca ne simtim parte din reprezentantii nostri sportivi, pana la urma asa au aparut competitiile sportive, cu reprezentare nationala la care sa se simta toata lumea dintr-o tara integrata, sa rezoneve la imn, la performanta, la medalii etc. Dar atunci cand presa, suporterii, in general toata lumea, face praf o echipa reprezentativa inainte de un turneu major, au 2 meciuri amicale la care sunt injurati si huiduiti, ce vrem noi la intoarcere? Sarbatoare si sa-si astepte "fanii"? Eu i-as critica ca nu i-au strans intr-un oras din Germania pe toti care au fost cu ei pe stadion, ei le-au fost fanii care i-au incurajat meci de meci. Acolo meritau intr-adevar un ramas bun si o festivitate de multumire. La Bucuresti se intalnesc cu fanii de la meciurile cu Bulgaria si Liechtenstein, nu cu cei din Germania. Eu daca eram printre ei si ma intorceam la fanii astia, aveam sa le arat doar un deget. Foarte bine ca n-au facut nimic, presa si oamenii din tara sunt strict suporteri de rezultat. Sunt reprezentati asa cum merita.

Nu sunt de acord cu cele spuse de tine, vazandu-se de la o posta ca georgienii au dat tot ce au avut impotriva Spaniei, dar au avut in fata o echipa net superioara, care pur si simplu i-a sufocat. Olanda nu a jucat nici pe departe la nivelul Spaniei, ai nostri incasand primele doua goluri ca in curtea scolii, pe niste greseli personale cat roata carului si jucand tot meciul fara vlaga, fara concentrare, fara ambitie, fara agresivitate, opusul georgienilor care au luptat din rasputeri, alergand ca apucatii pentru a tine liniile, dand din coate, dand la gioale, facand tot ce au putut pentru a compensa diferenta de valoare. Olanda ne-a umilit fara a juca mai bine decat a facut-o in meciurile din grupa ei, unde a terminat pe locul trei, despre ce vorbim noi aici? Nu rezultatul mi-a lasat un gust amar in urma acestei ultime partide, ci faptul ca natioala a aratat ca in meciurile din liga natiunilor de acum doi ani si nu ca in cele din campania de calificare la Euro sau in celelalte meciuri de acolo. Si inca ceva: eu nu spun sa uitam meritele alor nostri din cauza dezamagirii de la ultimul meci, ci doar sa le recunoastem pe amandoua, cu obiectivitate si onestie, admitand ca, una peste alta, nationala s-a autodepasit per total si ne-a adus niste bucurii nesperate, chiar daca a dat-o cu bata-n balta la ultimul meci, inecandu-se ca stim noi cine la mal.

hadrianus
hadrianus  •  04 Iulie 2024, 16:36

cand a fost nevoie de public , de suporteri , nu mai pridideau cu laudele...cand au trebuit sa le arate recunostinta au lasat-o ca la meciuri mai moale !

francescoli1974
francescoli1974  •  04 Iulie 2024, 13:44
Postat de nicumatasa pe 03 Iulie 2024, 15:17

sunt curios cati bani isi trage burleanu din cei pe care i-am primit de la Europene ?

Un număr cu 6 cifre bineînțeles.

francescoli1974
francescoli1974  •  04 Iulie 2024, 13:44
Postat de nicumatasa pe 03 Iulie 2024, 15:17

sunt curios cati bani isi trage burleanu din cei pe care i-am primit de la Europene ?

Un număr cu 6 cifre bineînțeles.

MaxiP
MaxiP  •  04 Iulie 2024, 13:31
Postat de talpaiadului pe 03 Iulie 2024, 17:02

Pai daca ar fi jucat Romania impotriva Olandei la fel cum a jucat Georgia impotriva Spaniei, ar fi meritat si fotbalistii romani ridicati in slavi, dar asa sa zica mersi ca nu aruncam cu rosii in ei pentru apatia, neatentia si lipsa de incredere in fortele proprii de care au dat dovada la ultimul meci. Sa ai norocul sa lupti impotriva unei Olande care a scartait din toate incheieturile si sa fii depasit la toate capitolele, inclusiv la ambitie, agresivitate, determinare, spirit de sacrificiu si risipa de energie, e deja prea mult de digerat. Tot respectul si toata aprecierea pentru calificarea la turneul final si castigarea grupei acolo, dar lasati-ne in durerea noastra cu prestatia de la ultimul meci, una-i una, alta-i alta.

Hai ca Georgia a fost aproape, ce sa spun! Interesant este ca la 1-0 pentru Georgia exista cumva impresia clara ca Spania castiga meciul la "handicap", inca la meciul nostru exista o mica impresie ca desi suntem complet depasiti si scapam miraculos la fiecare actiune mai periculoasa a olandezilor, parca chiar suntem capabili sa intram in meci. Hai sa mai lasam inchinarea la alte natiuni, mai ales cand nu e cazul. Sa dai exemplu fix Georgia, adica echipa care chiar n-a facut nimic mai mult ca Romania, singura echipa batuta la fel de rau ca noi in optimi... intelegeam sa zici de turci, ok, s-au dus pana in sferturi, sunt surpriza turneului, bai dar Georgia? Georgia a facut singurul meci de optimi mai dezechilibrat ca al nostru, n-au avut nicio sansa, nicio atitudine superioara, nicio capacitate in plus fata de noi. Au condus, la singura actiune din tot meciul, daca se termina 6-1 era exact conform jocului. La mare bataie cu Italia, care n-a avut nici ea nicio sansa cu Elvetia.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează