Comentarii (58)
Silv1U
Silv1U  •  24 Iunie 2024, 23:21
Postat de talpaiadului pe 24 Iunie 2024, 21:57

Sper sa vada Catalynn comentariul tau si sa-ti dea meritatele "like" si "respect".

Îl cunoști suficient de bine pe Catalynn... să știi că nu intră pe editoriale.

Silv1U
Silv1U  •  24 Iunie 2024, 23:19
Postat de aaxel03 pe 24 Iunie 2024, 21:24

Detaliile se vor uita repede? Nu e asa, chestile astea raman, acel 2-2 intre Danemarca si Suedia e tinut minte si azi. Si nu vom face decat sa stricam impresia buna pe care am lasat-o la toata lumea dupa primele 2 meciuri. Poate daca batem Olanda sau Franta in optimi si urcam in sferturi se mai uita egalul cu Slovacia, dar sa fim realisti, ne oprim in optimi. Da, interesul poarta fesu, Edy isi atinge obiectvu de a se califica in optimi, FRF mai pune 2 mil de Euro in conturi (1.5 mil calificarea+ 0.5 egalul), jucatorii iau prima plus altfel discuta transferurile dupa o calificare, dar impresia urata o sa ramana iar publicul se va simti inselat.

Comparația cu blatul dintre Danemarca și Suedia de la Euro 2004 e puțin forțată. Atunci Italia depindea de rezultatul din celălalt meci, indiferent câte goluri ar fi marcat cu Bulgaria. Probabil îți amintești acel banner din tribune: "2-2... Nordic victory... Italy out! " Cele 2 s-au înțeles s-o scoată pe Italia... iar acel meci a rămas în istorie drept un blat rușinos. Aici însă... indiferent de rezultatul meciului România-Slovacia... celelalte 2 sunt la mâna lor. Chiar dacă noi facem egal... Ucraina poate câștiga grupa dacă învinge... în timp ce Belgia merge sigur mai departe și cu o remiză. Nu e o rușine să joci la rezultat. Dimpotrivă: înseamnă că îți aperi corect șansele. Când 3 echipe din aceeași grupă merg mai departe în optimi... pot să apară și astfel de situații. Un Euro cu 32 de echipe ar rezolva și această problemă... pt că s-ar califica numai primele 2 clasate. Cât despre public... eu cred că mai degrabă s-ar simți înșelat dacă am forța victoria și nu ne-ar ieși... riscând o calificare care ne e la îndemână doar pt a demonstra că suntem cinstiți.

talpaiadului
talpaiadului  •  24 Iunie 2024, 21:57
Postat de aaxel03 pe 24 Iunie 2024, 21:27

Ce geniu esti.. se scrie de 2-3 zile ca ne calificam ambele cu egal, bine ca ai venit tu cu analizele tale savante sa confirmi )) Lasa-ma sa ghicesc, esti din turma lui Becali? Dupa intelect inspiri a FCSBist ))

Sper sa vada Catalynn comentariul tau si sa-ti dea meritatele "like" si "respect".

talpaiadului
talpaiadului  •  24 Iunie 2024, 21:52
Postat de In_my_opinion pe 24 Iunie 2024, 21:09

Eu rămân totusi la parerea ca cel putin o repriza slovacii ne vor ataca furibund pentru a inscrie si a câstiga grupa...De aceea e foarte important ce garnitura va alinia Edy, pentru ca se aude ca va opera cateva schimbari in acest meci.. Sper sa fie inspirat...si sa betoneze mijlocul terenului si/ sau apărarea in dauna atacului. Eu recunosc ca mi -e teama de slovaci, par mai " inchegati " ca echipa...

Daca se intampla sa fie asa cum prevezi tu, nici o problema, Romania oricum trebuind sa se apere organizat, indiferent daca Slovacia se napusteste sau nu asupra sa. Din punctul nostru de vedere, e nevoie in primul rand sa ne aparam, avand ca obiectiv sa nu luam gol, dar daca slovacii vin peste noi, oferindu-ne oportunitati pentru contraatacuri taioase, nu spune nimeni sa nu profitam de ele. Eu atat am spus, sa nu ne ducem noi peste ei, de bunavoie si nesiliti de nimeni, neglijandu-ne propria aparare de frica sa nu fim categorisiti drept "fricosi" sau "blatisti". Suntem cu totii constienti de faptul ca valoarea noastra este una modesta, hai sa fim modesti si in privinta caracterului si sa nu ne comportam cu fudulie atunci cand e cea mai mare nevoie de modestie.

aaxel03
aaxel03  •  24 Iunie 2024, 21:27
Postat de talpaiadului pe 24 Iunie 2024, 20:33

Slovacia nu e o echipa mare si porneste in optimi cu sansa a doua indiferent de adversar. Problema slovacilor e ca au golaveraj zero, iar o infrangere i-ar priecta printre ultimele 4 echipe de pe locul 3, situatie chiar mai grava decat cea a romanilor cu golaveraj +1. Asa ca si slovacilor le-ar conveni un egal, ei ajungand in acest mod in optimi din postura de ocupanta a locului 3 in grupa cu 4 puncte si golaveraj zero. Si mai e inca un aspect: E adevarat ca Slovacia a batut Belgia, care ne-a batut pe noi, dar tot la fel de adevarat e si ca Romania a batut Ucraina, care a batut Slovacia, asa ca slovacii nu prea au motive sa ne trateze ca pe o echipa inferioara lor. In opinia mea, e putin probabil ca slovacii sa joace la totul sau nimic, din simplul motiv ca pentru ei nu e un meci de totul sau nimic, asa cum nu e nici pentru noi, atat timp cat egalul e benefic pentru ambele formatii.

Ce geniu esti.. se scrie de 2-3 zile ca ne calificam ambele cu egal, bine ca ai venit tu cu analizele tale savante sa confirmi )) Lasa-ma sa ghicesc, esti din turma lui Becali? Dupa intelect inspiri a FCSBist ))

aaxel03
aaxel03  •  24 Iunie 2024, 21:24

Detaliile se vor uita repede? Nu e asa, chestile astea raman, acel 2-2 intre Danemarca si Suedia e tinut minte si azi. Si nu vom face decat sa stricam impresia buna pe care am lasat-o la toata lumea dupa primele 2 meciuri. Poate daca batem Olanda sau Franta in optimi si urcam in sferturi se mai uita egalul cu Slovacia, dar sa fim realisti, ne oprim in optimi. Da, interesul poarta fesu, Edy isi atinge obiectvu de a se califica in optimi, FRF mai pune 2 mil de Euro in conturi (1.5 mil calificarea+ 0.5 egalul), jucatorii iau prima plus altfel discuta transferurile dupa o calificare, dar impresia urata o sa ramana iar publicul se va simti inselat.

In_my_opinion
In_my_opinion  •  24 Iunie 2024, 21:09
Postat de talpaiadului pe 24 Iunie 2024, 20:33

Slovacia nu e o echipa mare si porneste in optimi cu sansa a doua indiferent de adversar. Problema slovacilor e ca au golaveraj zero, iar o infrangere i-ar priecta printre ultimele 4 echipe de pe locul 3, situatie chiar mai grava decat cea a romanilor cu golaveraj +1. Asa ca si slovacilor le-ar conveni un egal, ei ajungand in acest mod in optimi din postura de ocupanta a locului 3 in grupa cu 4 puncte si golaveraj zero. Si mai e inca un aspect: E adevarat ca Slovacia a batut Belgia, care ne-a batut pe noi, dar tot la fel de adevarat e si ca Romania a batut Ucraina, care a batut Slovacia, asa ca slovacii nu prea au motive sa ne trateze ca pe o echipa inferioara lor. In opinia mea, e putin probabil ca slovacii sa joace la totul sau nimic, din simplul motiv ca pentru ei nu e un meci de totul sau nimic, asa cum nu e nici pentru noi, atat timp cat egalul e benefic pentru ambele formatii.

Eu rămân totusi la parerea ca cel putin o repriza slovacii ne vor ataca furibund pentru a inscrie si a câstiga grupa...De aceea e foarte important ce garnitura va alinia Edy, pentru ca se aude ca va opera cateva schimbari in acest meci.. Sper sa fie inspirat...si sa betoneze mijlocul terenului si/ sau apărarea in dauna atacului. Eu recunosc ca mi -e teama de slovaci, par mai " inchegati " ca echipa...

talpaiadului
talpaiadului  •  24 Iunie 2024, 20:33
Postat de In_my_opinion pe 24 Iunie 2024, 20:05

Ai dreptate, iar in acelasi context, Slovaciei s-ar putea sa nu-i convina locul 3 in cazul unui egal, loc 3 care-i va repartiza un adversar de top de pe locul 1 din alta grupa.. De aceea Slovacia are cele mai mari sanse sa castige grupa si sa joace in optimi cu o echipa mai "abordabila" daca ne inving. Pentru că, sa fim seriosi, Belgia va bate Ucraina mai rau decat ne-au batut pe noi... Si atunci, eu cred ca vom vedea un meci "pe bune", cu slovacii dezlănțuiți, iar in cazul in care pana in minutul 75-80 nu se va marca, sau va fi vreun 1-1, abia atunci jucatorii vor lăsa-o mai moale fara sa riste infrangerea in ultimele minute.

Slovacia nu e o echipa mare si porneste in optimi cu sansa a doua indiferent de adversar. Problema slovacilor e ca au golaveraj zero, iar o infrangere i-ar priecta printre ultimele 4 echipe de pe locul 3, situatie chiar mai grava decat cea a romanilor cu golaveraj +1. Asa ca si slovacilor le-ar conveni un egal, ei ajungand in acest mod in optimi din postura de ocupanta a locului 3 in grupa cu 4 puncte si golaveraj zero. Si mai e inca un aspect: E adevarat ca Slovacia a batut Belgia, care ne-a batut pe noi, dar tot la fel de adevarat e si ca Romania a batut Ucraina, care a batut Slovacia, asa ca slovacii nu prea au motive sa ne trateze ca pe o echipa inferioara lor. In opinia mea, e putin probabil ca slovacii sa joace la totul sau nimic, din simplul motiv ca pentru ei nu e un meci de totul sau nimic, asa cum nu e nici pentru noi, atat timp cat egalul e benefic pentru ambele formatii.

In_my_opinion
In_my_opinion  •  24 Iunie 2024, 20:05
Postat de talpaiadului pe 24 Iunie 2024, 19:03

Egalul ne asigura locul doi, in timp ce victoria nu inseamna primul loc decat in situatia in care Belgia nu reuseste sa castige impotriva Ucrainei. Degeaba castigam impotriva Slovaciei daca Belgia bate Ucraina, noi terminand grupa tot pe locul doi, din cauza ca rezultatul meciului direct primeaza asupra golaverajului. In situatia actuala, nu stiu cat de "occidentala" ar fi o victorie impotriva Slovaciei, dar o infrangere generata de un joc pe contre ar reprezenta o greseala copilareasca, de tipul celor pe care esticii le comit in general si nu occidentalii.

Ai dreptate, iar in acelasi context, Slovaciei s-ar putea sa nu-i convina locul 3 in cazul unui egal, loc 3 care-i va repartiza un adversar de top de pe locul 1 din alta grupa.. De aceea Slovacia are cele mai mari sanse sa castige grupa si sa joace in optimi cu o echipa mai "abordabila" daca ne inving. Pentru că, sa fim seriosi, Belgia va bate Ucraina mai rau decat ne-au batut pe noi... Si atunci, eu cred ca vom vedea un meci "pe bune", cu slovacii dezlănțuiți, iar in cazul in care pana in minutul 75-80 nu se va marca, sau va fi vreun 1-1, abia atunci jucatorii vor lăsa-o mai moale fara sa riste infrangerea in ultimele minute.

danglumetu
danglumetu  •  24 Iunie 2024, 19:58

va dati seama cit de anost ar fi fost acest articol daca era scris de la bucuresti, lipsit fiind de documentarea minutioasa de la fata locului pe care ne-o ofera ioanitoaia??? asta asa, ca sa moara de necaz circotasii care sugerau ca acesta e acolo in concediu, doar pt statistici personale de participare!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează