Comentarii (224)
rumunek
rumunek  •  10 Noiembrie 2022, 14:36
Postat de hogea pe 10 Noiembrie 2022, 09:35

In primul rand, se pare ca suntem cam de aceeasi varsta daca ai prins si echipa Stelei din anii 80' si ai vazut-o pe viu, la fel ca si mine, de aceea comentariul meu "copil fara minte" este totat impropriu si gratuit. Imi asum aceasta greseala care nu isi avea locul! Nu am gresit insa cu nimic in celelalte afirmatii pe care le fac, pe care tu nu le intelgi sau le interpretezi eronat. In primul rand, nu am zis ca e gresit sa ai suporteri din toate zonele tarii (fie ca sunt limitrofe sau nu), ci am combatut afirmatia ta precedenta in care spuneai ca FCSB-ul umple stadioane cu abonati, lucru total eronat. Aceasta echipa poate umple intr-adevar un stadion precum National Arena, insa o umple cu suporteri de rezultat, suporteri care vin sa vada doar un singur meci important pe sezon si care se aduna din toate colturile. Adica FCSB nu are 20.000 de mii de abonati care vin si cu Mioveni si cu West Ham. Nu, nici pe departe. Cu Mioveni vin cu indulgenta 5-6000. Iar din astia, destui au bilete gratuite. Reiterez invitatia de a-l intreba pe Mustata despre provenienta si distributia lor. Apoi, spui ca fotbalul de performanta se face sub conducerea unor oameni scoliti si sunt total de acord. Poate ca la Steaua sunt in momentul de fata niste oameni cu pregatire militara, dar au totusi o pregatire. La FCSB, pregatirea se numeste "scoala vieti" sau "pushcarie" (Gigi, Mimi, Musti). Si nu, nu sunt de acord cu instinctoare aruncate sau oricare forma de violenta. Suc

Cred că e o mică greșeală de interpretare în legătură cu abonații. Nu puteam să spun că are mulți abonați, atâta timp cât ei nu mai vând abonamente de când au plecat din Ghencea. Tocmai, că au mulți spectatori chiar și fără abonamente. În ce privește gratuitățile din peluza, da, ele sunt la toate echipele din România. Tocmai de aceea nu pricep de ce sunt cei din peluze adevărații suporteri, dacă ei nu dau nici una de 5 RON pentru iubirea de o viață. Doar că eu mă refeream la o echipă care ocupă un stadion de 30 de mii de locuri, cu 2000 prezenți din care 1000 in peluză fără bani. În partea cealaltă, acum 2 luni ne plângeam că sunt scumpe biletele în peluză la 100 RON. Și dacă ar fi fost 1000 intrați gratis, la 20-30 de mii nu prea se simte. Dar când plătești chirie pentru stadion, că ești privat, ești mai atent la biletele gratuite. De la stat la stat e mai simplu.

adriann_
adriann_  •  10 Noiembrie 2022, 14:21
Postat de stefdomi pe 08 Noiembrie 2022, 22:12

Întrebarea e: cum poate un rapidist să susțină Steaua atât de frenetic și disperat??? POȚI SĂ RĂSPUNZI ÎNTREBAREA ASTA, POSTĂCEL, SAU NU ȚI’A TRANSMIS TOAR’ȘU COLONEL TALPAN TEMPLATEUL? :)) ***

Ma postacel penibil, subiectul s-a discutat si in dunga :)) CIOBANUL A TRANSFORMAT NATIONALA IN "GALANTAR" PENTRU "PERLELE" LUI FALSE, rapind astfel bucuria a milioane de oameni. In ultimii 10 ani nu ne-am mai calificat la un turneu final decat daca becali a fost la puscarie in preliminarii, asta nu e o opinie ci UN FAPT. In conditiile astea evident ca oricine ii taie macaroana ciobanului e prietenul ORICARUI SUPORTER AL NATIONALEI, INDIFERENT CU CE ECHIPA TINE. Asa ca normal ca in disputa dintre cioban si Steaua sustin Steaua, doar n-oi fi *** sa vreau sa vad cum ne bate Gibraltar doar ca sa adune Tavi Popescu selectii si sa mai dea ciobanul o teapa la export. Stai jos postacel, ai 1 ca de obicei.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

hogea
hogea  •  10 Noiembrie 2022, 09:35
Postat de rumunek pe 09 Noiembrie 2022, 16:02

Ce contează teligentule orășean de unde sunt suporterii? Steaua e un brand național, inclusiv voi spuneți asta. Dar nu aia a voastră. Ai impresia că ai tăi din Sud sunt toți concepuți, născuți și crescuți în centrul Bucureștiului? Poate voi nu știți, dar Ghencea, pe vremea marii echipe era la granița cu porumbul, cu IF, TR, DB. Diferența dintre mine și marea voastră majoritate este că eu am văzut pe viu echipa aia pe care o tot amintiți și vi se pare că o susțineți. Am văzut și echipa făcută praf de Armată după cele 6 campionate luate la rând. Am văzut deci și partea bună și cea rea a administrării unei echipe de către armată, in 2 sisteme politice diferite. Nu e vreun merit special, am avut doar noroc, plus un tată care m-a dus la stadion și m-a învățat sa fiu stelist înainte să câștigăm tot ce s-a câștigat, când toată puștimea din București mergea spre Dinamo. Ca urmare a tuturor experiențelor, prefer o echipă condusă de niște oameni responsabili măcar cu postul, decât una creată și sechestrată de 200 de încrezuți, care au impresia că totul in viață se reduce la aruncarea unor extinctoare spre niște jandarmi. Suntem în 2022 și fotbalul de performanță se face în mod profesionist, sub administrare privată a unor oameni școliți pentru așa ceva. De asta știu că ce faceți voi acolo va fi la fel de mizerabil ca ceea ce a creat ciobanul, dar măcar aici am o speranță că va trece cu timpul, că nu e veșnic.

In primul rand, se pare ca suntem cam de aceeasi varsta daca ai prins si echipa Stelei din anii 80' si ai vazut-o pe viu, la fel ca si mine, de aceea comentariul meu "copil fara minte" este totat impropriu si gratuit. Imi asum aceasta greseala care nu isi avea locul! Nu am gresit insa cu nimic in celelalte afirmatii pe care le fac, pe care tu nu le intelgi sau le interpretezi eronat. In primul rand, nu am zis ca e gresit sa ai suporteri din toate zonele tarii (fie ca sunt limitrofe sau nu), ci am combatut afirmatia ta precedenta in care spuneai ca FCSB-ul umple stadioane cu abonati, lucru total eronat. Aceasta echipa poate umple intr-adevar un stadion precum National Arena, insa o umple cu suporteri de rezultat, suporteri care vin sa vada doar un singur meci important pe sezon si care se aduna din toate colturile. Adica FCSB nu are 20.000 de mii de abonati care vin si cu Mioveni si cu West Ham. Nu, nici pe departe. Cu Mioveni vin cu indulgenta 5-6000. Iar din astia, destui au bilete gratuite. Reiterez invitatia de a-l intreba pe Mustata despre provenienta si distributia lor. Apoi, spui ca fotbalul de performanta se face sub conducerea unor oameni scoliti si sunt total de acord. Poate ca la Steaua sunt in momentul de fata niste oameni cu pregatire militara, dar au totusi o pregatire. La FCSB, pregatirea se numeste "scoala vieti" sau "pushcarie" (Gigi, Mimi, Musti). Si nu, nu sunt de acord cu instinctoare aruncate sau oricare forma de violenta. Suc

Supersonick13
Supersonick13  •  09 Noiembrie 2022, 22:20
Postat de adriann_ pe 09 Noiembrie 2022, 14:47

Doar ca NE-AI FACUT O DEMONSTRATIE DE PROSTIE ABISALA intreband "daca dispare armata?" :)) ASA CEVA.. :)) Nici unul dintre postacii becalisti nu e prea istet, dar tu bati orice record :))

Daca nu ai inteles cu ideea de "disparitie a armatei" vezi ca sunt semne uitate ce sportivi cu performante au plecat din club sa vezi ce bani are armata.....

Supersonick13
Supersonick13  •  09 Noiembrie 2022, 22:10
Postat de anticenzuralasport pe 08 Noiembrie 2022, 17:35

De fapt tu o comiți rău de tot și mai vorbești de ... !!! Caută presa pentru anii in care s a anchetat cum a ajuns Becali la Steaua ...El este singurul care a fost cercetat pentru așa ceva deși oricine știe că atunci când se prezumă că obti ceva prin mijloace necinstite este anchetați și cei care au înlesnit...Deci prima data Becali a avut câștig de cauză !!! Și nu numai prima data !!! Becali a câștigat mai multe procese cu CSA !!!Pe logica ta ...Becali a pierdut procese deși primele instanțe îi dăduse dreptate !!! Fix lucrul care acum îți miroase !!!

Frate dute in 1947 cand Steaua a luat locul lui dupa logica ta :))))

Catalynn____
Catalynn____  •  09 Noiembrie 2022, 17:08
Postat de Savi39 pe 09 Noiembrie 2022, 12:26

Decizia de constatare nu are caracter executoriu. Nu e nevoie de nici o decizie a niciunui tribunal care sa spuna ca sectia de fotbal a csa ului infiintata in 1947 a facut performanta si palmares sub tutela clubului sportiv pana in 199i, e arhi cunoscut stie orocine, inclusiv frf, uefa, instanra civila etc. Deci decizia de constatare nu poate aduce nimic nou unui fsot deja cunoscut, poate constata, sau poate certifica ca sectia de fotbal infiintata in 47 a facut palmares pana in 199i si asa si e. Ce poate talpan sau csa sa faca cu decizia asta? Nimic. Poate trimite solicitari la uefa sau la frf sa le zica uite domne noi avem palmaresul pana in 9i, au mai facut aceste solicitari, nu ar fi prima data, iar raspunsul va fi acelasi. Federatia de fotbal a inregistra afc steaua in mod legal ca fiind continuatoare csa steaua prin actele depuse de afc steaua care au inclus binenteles statutul afc, hotararea de guvern s.a.m.d. , afc a evoluat legal s corect dpdv sportiv si juridic in liga 1, nu exista nici o inrerupere in exsitenta echipei infiintae in 1947. Ti am zis ce aveti de facut, daca vreti palmares incercati la Tas, daca vreti sa fiti echipa din prima liga cea care a evoluat non stop in prima liga si vreti palmaresul ei, fie si partial trebuie sa demontati trecerea catre afc, nu merg fumigenele cu constatarea unui drept deja existent nici alte procese pe drept comercial care nu au nici o legatura cu continuitatea juridica si sportiva a echipei din prima liga.

Da, Talpan a făcut solicitare la FRF, însă acum are și “adeverința la mâna” de la Curtea Suprema, “constatare” despre care tu afirmi e pur și simplu maculatura pt FRF, nu are nici măcar valoarea hârtiei pe care e tiparită. OK, io nu cred ca e deloc așa, dar vedem cine are dreptate după 2 Martie, când așteptam cu interes emiterea ei. Ceva îmi spune ca nici tu nu crezi așa ceva, însă pur si simplu te-ai închis într-un colț de unde nu mai poți ieși, pt ca ar trebui sa admiți ca ai debitat numai si numai prostii, ba mai mult, si mai rău, tu la randul tău chiar le-ai crezut (pt ca sa fim cinstiti, astea le-am mai auzit si de la Boglea, nu îți aparțin, doar ti-ai însușit acest punct de vedere).

rumunek
rumunek  •  09 Noiembrie 2022, 16:02
Postat de hogea pe 08 Noiembrie 2022, 22:06

Tu nu stii pe ce lume traiesti: pe langa faptul ca sustii o echipa si strigi numele alteia, iti sugerez sa te duci la idolul galeriei cu dosar penal, adica Mustata, si sa-l intrebi cate bilete gratuite da la fiecare meci! Daca nu te duci, vino la mine, si te duc eu la oameni care iau bilete pe scrie “gratuit” in peluza fcsb si mai iau si bani daca mai aduc oameni cu ei! Apoi vorbesti de suporteri de rezultat si de stadion de la stat: dupa meciurile europene sau derbyuri, pe Iuliu Maniu e coada de masini la 00.00 cu numere de IF, AG, DB care se duc acasa dupa ce au vazut Mall Arena (stadion tot de la stat)! Cu astia bateti voi recorduri, cu limitrofii, cu sinistratii, cu amarastenii cumparati de cioban (cum bine spunea acum multi ani maestrul Boanchis). Si tu vorbesti de abonamente…copil fara minte…

Ce contează teligentule orășean de unde sunt suporterii? Steaua e un brand național, inclusiv voi spuneți asta. Dar nu aia a voastră. Ai impresia că ai tăi din Sud sunt toți concepuți, născuți și crescuți în centrul Bucureștiului? Poate voi nu știți, dar Ghencea, pe vremea marii echipe era la granița cu porumbul, cu IF, TR, DB. Diferența dintre mine și marea voastră majoritate este că eu am văzut pe viu echipa aia pe care o tot amintiți și vi se pare că o susțineți. Am văzut și echipa făcută praf de Armată după cele 6 campionate luate la rând. Am văzut deci și partea bună și cea rea a administrării unei echipe de către armată, in 2 sisteme politice diferite. Nu e vreun merit special, am avut doar noroc, plus un tată care m-a dus la stadion și m-a învățat sa fiu stelist înainte să câștigăm tot ce s-a câștigat, când toată puștimea din București mergea spre Dinamo. Ca urmare a tuturor experiențelor, prefer o echipă condusă de niște oameni responsabili măcar cu postul, decât una creată și sechestrată de 200 de încrezuți, care au impresia că totul in viață se reduce la aruncarea unor extinctoare spre niște jandarmi. Suntem în 2022 și fotbalul de performanță se face în mod profesionist, sub administrare privată a unor oameni școliți pentru așa ceva. De asta știu că ce faceți voi acolo va fi la fel de mizerabil ca ceea ce a creat ciobanul, dar măcar aici am o speranță că va trece cu timpul, că nu e veșnic.

adriann_
adriann_  •  09 Noiembrie 2022, 14:47
Postat de stefdomi pe 09 Noiembrie 2022, 12:58

Îți recomand să întrebi o ghicitoare (gen d’aia în cărți, bol, cafea etc.) pentru răspuns la întrebare, postac trollist. Aș putea la fel de simplu să te întreb cât ar rezista CSA după dispariția armatei, dar nu’mi bat capul cu eventualul tău răspuns aiuristic :))

Doar ca NE-AI FACUT O DEMONSTRATIE DE PROSTIE ABISALA intreband "daca dispare armata?" :)) ASA CEVA.. :)) Nici unul dintre postacii becalisti nu e prea istet, dar tu bati orice record :))

adriann_
adriann_  •  09 Noiembrie 2022, 14:44
Postat de stefdomi pe 09 Noiembrie 2022, 14:21

Ce e de plâns e că tu crezi că nebunia ta e inteligență și te amuzi singur cât de tare ne “arzi” cu intervențiile tale aiuritoare. Am crezut că faci mișto, dar ești caz patologic, de plâns. Ai grijă de tine, suflete, mi’e milă de tine!

Clar, da, esti un invingator, "te-ai scos" din vorbe. NU LASA PE NIMENI SA-TI SPUNA ALTCEVA :))

anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  09 Noiembrie 2022, 14:30
Postat de stefdomi pe 09 Noiembrie 2022, 14:21

Ce e de plâns e că tu crezi că nebunia ta e inteligență și te amuzi singur cât de tare ne “arzi” cu intervențiile tale aiuritoare. Am crezut că faci mișto, dar ești caz patologic, de plâns. Ai grijă de tine, suflete, mi’e milă de tine!

Asta și genul lui...suferă la maxim din cauza Stelei !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 23
Comentează