Comentarii (63)
roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 13:43
Postat de _Adrian_1 pe 15 Noiembrie 2024, 13:05

Gigist nefericit, oricate fake-newsuri ai scrie aici pe 30 de conturi CEDO tot nu rejudeca PROCESE, tot nu se pronunta pe fond si tot NU A ZIS NIMIC DIN INEPTIILE PE CARE LE SCRII TU ACOLO.

Las' ca a judecat ICCJ pe fond, in 2014, in procesul marca Steaua! Practic au rejudecat procesul, rasturnand deciziile TB si CAB, cand de fapt rolul lor era sa verifice daca s-a respectat procedura!!! Asta-i corect...legal??:)) Spui doar ce-ti convine, "rapidistule"!:))

_Adrian_1
_Adrian_1  •  15 Noiembrie 2024, 13:05
Postat de corneliusarmis pe 15 Noiembrie 2024, 12:19

Cei de la CEDO, au pus întrebarea, dacă „schimbul de terenuri” a fost aprobat în CSAȚ și secretizat, de ce Mdam Justiție Română Coruptă n-a cerut „desecretizarea Hotărârii CSAȚ” și abia după aceea să se pronunțe, pentru că nu ar exista prejudicu, dacă ar exista aprobarea CSAȚ! Deci? Ca atâtea dosare „instrumentate/fabricate” de oamenii Serviciilor (Helvig, Bodu, Maior, Coldea, Dumbravă)!!! Așa a fost „sacrificat” Babiuc, Gh. Popescu și alți tovarăși!

Gigist nefericit, oricate fake-newsuri ai scrie aici pe 30 de conturi CEDO tot nu rejudeca PROCESE, tot nu se pronunta pe fond si tot NU A ZIS NIMIC DIN INEPTIILE PE CARE LE SCRII TU ACOLO.

alexalex
alexalex  •  15 Noiembrie 2024, 12:49
Postat de Savi39 pe 15 Noiembrie 2024, 12:15

Puscas a spus de multe ori, el a venit la Steaua in.94 iar in 97 csa avea datorii de 5 milioane de dolari, deci intre 94 si final de 97 desi se vandusera ilie dumitrescu, adi ilie, pandi si altii, clubul era inglodat in datorii. O spun oamenii care se ocupau fix cu asta cu bugetul clubului, o spune si Gatu legenda csa ului. Astia cred ca daca s a intamplat in anii 90 s a uitat ca si cum n a existat. Au dat echipa painestilor care impreuna cu omul de cea mai joasa speta, Pitzi, au devalizat o si mai rau iar apoi au apleat la jijel cu speranta ca il vor manipula cum.vor ei. N a fost sa fie jijelu s a desteptat si si a cerut banii in 2002 ceea de a dus la trecerea la societate pe actiuni in 2003. A fost bije cat s a luat bani, apoi au gasit chichita cu marca si au infiintat clona csa regal 2016. Va las pe voi sa discutati despre succesul clonei csa regal:))

Fix asta am spus și eu,cum echipa ajunsese în pragul falimentului încasând milioane pe jucători și de la UEFA,atunci salariile erau de 10000usd pe an,au devalizat clubul apoi au căutat un fraier căruia să îl paseze dar tot el să îl controleze pe banii lui

iulian94
iulian94  •  15 Noiembrie 2024, 12:39

Era frumos să spui că după părerea ta fcsb are cel mai bun lot. E incredibil cât de agresivi ați devenit după câteva rezultate norocoase.

19sevilla86
19sevilla86  •  15 Noiembrie 2024, 12:30

Baliverne, elucubrații, bazaconii, speculații ieftine! 1. Steaua nu a murit, este de 77 ani in liga Ia, mereu in lupta pt trofee și in cupele europene! Confirm criteriului esențial, fundamental al UEFA, cel al continuitatii sportive, Steaua este acum FC Steaua București= FCSB și asta nu o poate schimba nimeni, nici vreo decizie a (in)justiției, nici pumnul in guta încercat de anomalia stalinistă TSKA(csa)! 2. Justiția nu a interzis FCSB sa ss numească Steaua pt ca la momentul deciziei din 2014 FCSB nu exista! Justiția a acordat UM02301 dreptul exclusiv dd a folisi marca comercială Steaua, după care cazarma a încercat sa vândă acest drept echipei din prima liga care nu a acceptat sa plătească! Nu exista decizie a justiției care sa interzică folosirea numelui Steaua in presa, in comentarii, in discuții ci doar in scopuri comerciale! Presiunile MApN și ale sinecurii sale CSA au făcut ca un organism perimat și politizat ca CNA sa impună apoi o cenzura de tip sovietic presei romane, acceptata cu prea mare ușurintă de o presa care se vrea liberă intr-o țara UE in sec.XXI!

corneliusarmis
corneliusarmis  •  15 Noiembrie 2024, 12:19
Postat de cnr67 pe 15 Noiembrie 2024, 11:38

Mi se pare o interpretare neconforma cu realitatea. Steaua nu s-a desfiintat si nu a falimentat, deci n-avea cum sa moara. E fie FCSB, fie CSA. Justitia zice ca e FCSB, in ideea ca a fost un transfer de proprietate incorect de la MApn la Becali, iar suporterii zic ca e FCSB. Ca fan Dinamo, inclin sa cred ca suporterii au un cuvant mai greu (eu tin cu Dinamo din liga 1, nu cu CS). Cand eram in liga 2 si jucam cu CSA nu simteam aceleasi emotii ca atunci cand jucam cu FCSB in liga 1. Iar ca persoana oarecum educata, desi nespecialist in drept, cred ca viciile invocate de MApn sunt imputabile chiar lor, deci transferul ramane valid. Prost e cine vinde, nu cine cumpara.

Cei de la CEDO, au pus întrebarea, dacă „schimbul de terenuri” a fost aprobat în CSAȚ și secretizat, de ce Mdam Justiție Română Coruptă n-a cerut „desecretizarea Hotărârii CSAȚ” și abia după aceea să se pronunțe, pentru că nu ar exista prejudicu, dacă ar exista aprobarea CSAȚ! Deci? Ca atâtea dosare „instrumentate/fabricate” de oamenii Serviciilor (Helvig, Bodu, Maior, Coldea, Dumbravă)!!! Așa a fost „sacrificat” Babiuc, Gh. Popescu și alți tovarăși!

Savi39
Savi39  •  15 Noiembrie 2024, 12:15
Postat de alexalex pe 15 Noiembrie 2024, 12:07

Asta cu recuperatul banilor este o imbecilitate,iar suma de 37m scoasă precum suma aia de 200m pe care trebuia să o plateasca FRF lui Mititelu calculata după clauzele de reziliere avute de jucători în contracte,interesant ar fi sa ne spună CSA câți bani au produs ei cu marca Steaua in anii ăștia fix 0 lei,apoi cu trecerea în proprietatea lui Becali sunt de acord cu tine,echipa avea multe datorii și l-au găsit pe Becali să finanțeze că altfel intrau în faliment ,asta s-a trezit la un moment dat că el da bani dar nu este nimic și până la urmă i-au cedat echipa crezând alde Pițurcă că o să îl controleze,interesant ar fi altceva,sa ne explice armata cum echipa era în pragul falimentului în condițiile în care participase de 3ori in UCL,vânduse jucători Adrian Ilie,Sabin Ilie,Roșu,Cătălin Munteanu,Denis Serban unde sunt milioanele încasate,că atunci un salariu foarte bun la nivel de divizia A era de 15-20000 de dolari pe an

Puscas a spus de multe ori, el a venit la Steaua in.94 iar in 97 csa avea datorii de 5 milioane de dolari, deci intre 94 si final de 97 desi se vandusera ilie dumitrescu, adi ilie, pandi si altii, clubul era inglodat in datorii. O spun oamenii care se ocupau fix cu asta cu bugetul clubului, o spune si Gatu legenda csa ului. Astia cred ca daca s a intamplat in anii 90 s a uitat ca si cum n a existat. Au dat echipa painestilor care impreuna cu omul de cea mai joasa speta, Pitzi, au devalizat o si mai rau iar apoi au apleat la jijel cu speranta ca il vor manipula cum.vor ei. N a fost sa fie jijelu s a desteptat si si a cerut banii in 2002 ceea de a dus la trecerea la societate pe actiuni in 2003. A fost bije cat s a luat bani, apoi au gasit chichita cu marca si au infiintat clona csa regal 2016. Va las pe voi sa discutati despre succesul clonei csa regal:))

Savi39
Savi39  •  15 Noiembrie 2024, 12:08

Steaua nu a murit joaca cu stadioanele pline. Este campioana en titre, este cu un picior in primavara eurooeana , este echioa cu cei mai multi suporteri la mare distanta de restul si este echipa cu cea mai mare audienta. Da este condusa haotic de un personaj controversat asta inseamna ca a murit? E jijelu nemuritor? Daca vine maine Trump in loc lui Jiji invie echipa? E se rasu plansu, steaua nu moare si nu va muri niciodata(poate daca loveste terra vreun meteorit) pentru ca traiesti prin milioanele de fani , prin zecile, sutele de mii de oameni, generatii intregi de stelisti de la CCA adica din 1947 incoace. E absurd sa confunzi merele cu perele, adica sa spui ca moare o echipa din cauza ca nu iti place de omul din spatele ei, becali e vremelnic, nu va trai la infinit, nu patronul sau oricine ar veni dupa el inseamna viata sau moartea unei echipe, e irelevant. Ca jijelu o avea ai suatinatorii, posibil, sunt oameni care ii iubesc pe sosoaca, putin etc din nou irelevant. Steaua traiesti prin suporteri si nu moare ca asa vor 300 de insi si o mana de foste glorii ahtite dupa banii de pomana de la stat sau manate de orgoliile lor. Obisnuiti va cu ideea clona csa regal 2016 e o echipa noua. Steaua traieste si traieste binisor la ora actuala.

alexalex
alexalex  •  15 Noiembrie 2024, 12:07
Postat de adi_stelistul pe 15 Noiembrie 2024, 11:44

Nu as putea fi mai mult de acord cu opinia cuiva pe marginea subiectului. Si eu cred ca Steaua a disparut, chiar daca i-a ramas brandul si palmaresul in curtea CSA. Pe Becali nici nu-l intereseaza, desi el era cel vizat de "desteptarea" de ultima ora a celor de la Armata, care si-au dat seama, dupa vreun deceniu, ca Becali le-a "furat" echipa. Acolo sunt vinovatii, sa fim seriosi. Becali si-a urmarit interesul propriu si a actionat in consecinta, dar CSA, ca institutie, ce interes a urmat, totusi? Atunci cand i-au cedat echipa lui Paunescu, cand au girat, macar prin tacere, transferul catre Becali? Chiar nimeni nu si-a dat seama de acolo ca nu mai exista o echipa a clubului in prima liga? Nu e de ras? In continuarea schimbului de terenuri pentru care a fost condamnat Babiuc avem si aceasta miscare pe care nimeni n-a oprit-o atunci. Relatia MApN-Becali mergea ca unsa. Probabil ca Becali a miscat in front ulterior si au vrut sa-l puna cu botul pe labe. Doar ca pentru el palmaresul si marca nu conteaza. Oricum nu prea mult. Asa ca avem acum doua echipe care isi spun Steaua, dar niciuna nu e de fapt, asa cum o ziceti. Cea din prima liga e jucaria lui Becali, cea dintr-a doua e o gluma trista pe bani publici prin care unii si-au umflat muschii care sa-i arate lui Becali cine e seful. Stiu replica, vor castiga 37 de milioane de euro de la el. Cine crede asta, poate nu stie cum isi recupereaza statul creantele!

Asta cu recuperatul banilor este o imbecilitate,iar suma de 37m scoasă precum suma aia de 200m pe care trebuia să o plateasca FRF lui Mititelu calculata după clauzele de reziliere avute de jucători în contracte,interesant ar fi sa ne spună CSA câți bani au produs ei cu marca Steaua in anii ăștia fix 0 lei,apoi cu trecerea în proprietatea lui Becali sunt de acord cu tine,echipa avea multe datorii și l-au găsit pe Becali să finanțeze că altfel intrau în faliment ,asta s-a trezit la un moment dat că el da bani dar nu este nimic și până la urmă i-au cedat echipa crezând alde Pițurcă că o să îl controleze,interesant ar fi altceva,sa ne explice armata cum echipa era în pragul falimentului în condițiile în care participase de 3ori in UCL,vânduse jucători Adrian Ilie,Sabin Ilie,Roșu,Cătălin Munteanu,Denis Serban unde sunt milioanele încasate,că atunci un salariu foarte bun la nivel de divizia A era de 15-20000 de dolari pe an

corneliusarmis
corneliusarmis  •  15 Noiembrie 2024, 12:06

Dacă ție, chiar și oamenii grotelor din Servicii, nu doriți ca un oier machidon fanfaron să conducă destinele continuatoarei echipei faninion a fotbalului românesc, Steaua, lăsați milioane de susținători, care recunosc ca FCSB=Steaua, să nu fie de acord ca această a murit! Noi, nu mai dorim, o conducere cazonă, cu generălime cu ceafa groasă din MApN, MAI sau diferite... Servicii (SRI, DIA, DIE, SIE) să „toace” bani publici, din Bugetul Țării, pentru ca să facă EI „bani negri”, să fie jucăria lor! Oierul din banii lui, fără ajutorul marilor glorii, ajunși lacomi și plini de vicii, a transformat o echipă Departamentală, într-o Societate Comercială și atenție Madam Justiție, prin Noul Statut, aprobat la Tribunal, preia NUMELE, PALMARESUL, CULORILE echipei ce provenea din fosta CCA, adică Steaua! Sunt convins că celorlalte echipe nu le-ar conveni să fie un club, care să dețină o istorie de 77 de ani, istorie recunoscută de FIFA și UEFA și în Palmares Cupa Campionilor Europeni și Supercupa Europei, 27 de titluri, 24 Cupe, 7 Supercupe, 2 Cupe ale Ligii!! Oierul face bani din performanța sportivă și a investit bani, cu cap, iar cu preluarea Echipei Steaua, prin Noul Statut, la transformarea în SC a preluat și tot Palamaresul, așa că Steaua, chiar de nu vă convine, n-a murit!

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează