Comentarii (63)
Dobermannul
Dobermannul  •  15 Noiembrie 2024, 20:03
Postat de gonzales pe 15 Noiembrie 2024, 16:16

Pai, da, a decis justitia. Ilogic, dar a decis. Tu nu ai inteles esentialul, cum poate sa judece o instanta civila, o speta sportiva ? Totusi, nu schimba cu nimic situatia, masei importante de suporteri nu prea ii pasa de unde e palmaresul, cat ii pasa de cine poate ii poate reprezentat si cine simt ei ca este echipa. Nicio instanta civila, din nicio lume, nu poate obliga un om sa aiba anumite trairi sau un anumit crez, indiferent cat de ridicol este acesta. Altfel, momentan, pe stadion 300 sunt cei care sunt de acord cu decizia instantei si mai sunt cateva mii virtual. In rest ...

Nicio instanta civila ... "Articolul 61 din Statutul UEFA prevede că CAS (Court of Arbitration for Sport) are competența exclusivă – cu excluderea oricărei instanțe ordinare și a oricărei alte instanțe de arbitraj – să se ocupe de următoarele tipuri de dispute în calitatea sa de instanță ordinară de arbitraj: (i) litigii între UEFA și asociații, ligi, cluburi, jucători sau oficiali; (ii) litigii de dimensiune europeană între asociații, ligi, cluburi, jucători sau oficiali."

FCSteauaBucurestiFCSB
FCSteauaBucurestiFCSB  •  15 Noiembrie 2024, 19:47

Sergiu Alexandru, nu sunt nici pe departe fan al lui becali (dimpotriva) dar antipatia fata de patronul clubului nu poate justifica tradarea talpanistilor fata de echipa. Nu ca le-ar duce cineva dorul, in sfarsit nu mai miroase a nespalat pe stadion macar. Chelsea a incaput pe mana oligarhului rus abramovic, fata de care becali e mic copil ... au tradat fanii Chelsea precum talpanistii? S-au scris aberatii ca Chelsea nu mai e Chelsea fiindca devenise jucaria lui abramovic? Scuzele astea penibile nu conving pe nimeni, FCSB e FCSteauaBucuresti si o stim toti, de la selectionerul nationalei, Lucescu, pana la orice microbist cat de cat functional intelectual.

roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 19:45
Postat de _Adrian_1 pe 15 Noiembrie 2024, 19:07

Nefericitule, tu sustii aici cu subiect si predicat ca ICCJ ar fi incalcat flagrant legea, intr-un caz cu asemenea notorietate publica. Chiar stiind ca esti complet inept pe parte juridica (lucru normal pentru un gigist) si tot ar trebui sa-ti dai seama ca lucrul asta e imposibil. IN REALITATE, asa cum i-o arata si NUMELE :)) Inalta curte de CASATIE si Justitie poate sa CASEZE hotararile instantelor inferioare si sa trimita cazul spre REJUDECARE. Iar la rejudecare, sa vezi minune, poate sa apara PE ACELEASI PROBE fix o sentinta diferita de cea care a fost CASATA de ICCJ. Acum stai jos, iar te-ai facut de ras in public.

Aici nu vorbim despre ce putea sa faca ICCJ, ci despre ceea ce a facut! Nu a trimis speta la rejudecare(CAB), ci pur si simplu a intors decizia celor doua instante, cu de la sine putere! ICCJ NU JUDECA FONDUL Asa ceva nu exista nici in Coreea de Nord!!! Pricepi acum? Nota 1? Te-ai notat singur! Treci la colt pe coji de nuca!:))

vassy62
vassy62  •  15 Noiembrie 2024, 19:08
Postat de mr90 pe 15 Noiembrie 2024, 18:13

"enigma care macină o țară întreagă" ??? Esti penibil domnule ! Toata lumea, mai putin veo 1000 de persoane (daca sint si alea), considera FCSB drept Steaua. Restul sint povesti.

cred ca tu esti ala penibilul.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  15 Noiembrie 2024, 19:07
Postat de roja_azul76 pe 15 Noiembrie 2024, 15:44

Bai, ametitule, tu realizezi ce spui! Nu intra in atributiile ICCj sa judece fondul, ci doar procedura(daca a fos respectata)! Punct! Nu rastoarna nimic!

Nefericitule, tu sustii aici cu subiect si predicat ca ICCJ ar fi incalcat flagrant legea, intr-un caz cu asemenea notorietate publica. Chiar stiind ca esti complet inept pe parte juridica (lucru normal pentru un gigist) si tot ar trebui sa-ti dai seama ca lucrul asta e imposibil. IN REALITATE, asa cum i-o arata si NUMELE :)) Inalta curte de CASATIE si Justitie poate sa CASEZE hotararile instantelor inferioare si sa trimita cazul spre REJUDECARE. Iar la rejudecare, sa vezi minune, poate sa apara PE ACELEASI PROBE fix o sentinta diferita de cea care a fost CASATA de ICCJ. Acum stai jos, iar te-ai facut de ras in public.

Dobermannul
Dobermannul  •  15 Noiembrie 2024, 19:05

N-a murit. Doar haterii gandesc asa si e o usurare pentru ei. FRF si UEFA ne-au protejat brandul si au acordat acum mai bine de 20 de ani continuitatea din 1947 pana in prezent Stelei echipei cu nume schimbat a lui Becali recte FCSB. Apoi au venit dusmanii care au infiintat o clona si inceput sa roada cu ajutorul justitiei romane pe continuatoarea Stelei ... Titlul de "echipă continuatoare" în contextul UEFA se referă la recunoașterea unei echipe ca fiind succesoarea legală și sportivă a unui club anterior, în ciuda schimbărilor de nume, structură sau proprietate. Aceasta înseamnă că echipa continuatoare moștenește palmaresul, trofeele și istoria clubului original. Acest statut este important pentru menținerea continuității istorice și pentru recunoașterea performanțelor anterioare ale clubului. Ai dreptate, instanțele civile din România nu pot obliga UEFA să-și schimbe deciziile. UEFA este o organizație internațională și deciziile sale sunt supuse jurisdicției Curții de Arbitraj pentru Sport (TAS/CAS), care este autoritatea supremă în rezolvarea disputelor sportive la nivel internațional. TAS are rolul de a arbitra și media disputele legate de sport, aplicând reguli procedurale adaptate nevoilor specifice ale lumii sportive. Conform statutelor UEFA, deciziile luate de un organ UEFA pot fi contestate exclusiv în fața TAS, excluzând orice altă instanță ordinară.

tipsy
tipsy  •  15 Noiembrie 2024, 19:02

Steaua a avut intotdeauna suporteri de rezultat. Daca maine retrogradeaza FCSB si joaca CSA in cupele europene, o sa fie exact invers, asa ca asta cu suporterii nu tine. Aia vin pentru rezultate, nu din cine stie ce convingere ca FCSB e Steaua.

fibra
fibra  •  15 Noiembrie 2024, 19:00

De acord cu editorialul. Catindatul (vorba lui Caragiale) si-a batut joc de Steaua pe care a preluat-o conducand apoi prin totalitarism.La fel si CSA-ul care a tinut neaparat sa-si ia jucaria inapoi numai ca nu stie sa se "joace" cu ea neavand,de vreo trei ani si urmeaza al patrulea,drept de pomovare. Concluzia : Steaua adevarata a disparut din cauza celor doua parti.

corectorul
corectorul  •  15 Noiembrie 2024, 18:18

„Sigur, respectăm decizia judecătorilor și numim FCSB echipa lui Becali în cadrul oficial, dar oare nu avem voie să avem altă opinie?” Evident ca oricine are dreptul la alta opinie, indiferent de deiciziile instantelor! Sunt inca multi in a caror opinie pamantul este patrat si soarele graviteaza in jurul pamantului, indiferent de decizia stiintifica. Asa ca...e loc pt orice opinie! Doar ca opiniile nu au valoare, ele nu reperezinta decat niste impresii personale. Singurele cu valoare si efecte obligatorii erga omnes sunt deciziile forurilor competente. Si aici se opreste subiectul.

roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 18:16
Postat de Supremul pe 15 Noiembrie 2024, 17:52

Te-am intrebat ce ti se pare TIE incorect in verdictul dat. Dupa parerea TA, care este adevarul? Nu ce trebuia sa faca altii si n-au facut sau ce parere au altii sau unde s-a gresit. Judeca acest caz in baza documentelor pe care le stim.

Tu esti pe frecventa? Daca o institutie a statului a facut o ilegalitate, depasindu-si atributiile, tu intrebi ce mi se pare mie corect? Normal ca nu-mi convine! Adica ai pretentia ca toata lumea sa accepte deciziile instantelor, chiar daca acestea au la baza ilegalitati? Vad ca nu-ti convine si o iei pe la Ploiesti. Informeaza-te asupra subiectului si pe urma stam de vorba. Nu intra in discutie ce mi se pare mie sau tie corect, atunci cand vorbim despre o frauda!! Clar?? PS. Incearca Adriana Oprea Active News, legat de subiectul marca. Link nu-ti pot da, pentru ca nu se accepta aici.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează