Comentarii (18)
iamokeaer
iamokeaer  •  31 Martie 2021, 15:20

"N-am auzit sa fie focare in sali" "N-am auzit sa fie focare in restaurante" "N-am auzit sa fie focare in scoli" "N-am auzit sa fie focare in biserici" "N-am auzit sa fie focare in mall-uri" "N-am auzit sa fie focare..." si totusi mor oameni.. In sali de sport ...nimeni nu respecta absolut nimic Restaurante..iti aduce lingura si furculita , sarea si piperul de la alta masa fara sa tina cont de nimic...6 persoane la o masa..nici vorba Biserici...se pupa la icoane si plus ca se foloseste aceeasi lingura..dar de , e vin bisericesc.. Scoli...pline de smecheri..de ce sa poarte masca Mall-uri...aglomeratia e la ea acasa..

alexonex
alexonex  •  31 Martie 2021, 15:07

Daca nu a auzit el, nu exista! Cu logica asta am ajuns la cateva mii de cazuri zilnice. La sala la care am fost pana inainte de Craciun nu se respecta nicio regula. Dupa anul nou s-a inchis nu pentru ca asa au vrut autoritatile ci pentru ca erau toti bolnavi, de la receptionera, instructori si abonati. Dar na, nu e niciun focar pentru ca nu a auzit nenea asta...

vali.gazzaev
vali.gazzaev  •  31 Martie 2021, 15:06

O solutie ar fi deschiderea salilor cu o limitare a nr de persoane, functie de spatiul pe care il are sala respectiva. Problema e ca in practica acest lucru nu e posibil. De la receptie nu ti se spune ca nu ai loc ca e sala prea plina. Te lasa sa intri ca sa nu piarda clienti. Vorbim de un spatiu inchis, unde oamenii transpira si virusul se poate transmite foarte usor. Mai ales ca sunt o gramada de pustani care vin la sala, chiar daca ei nu lucreaza prea mult, mai mult socializeaza, dar e deranjant sa vina prea aprope de tine si sa nu poti lucra linistit. O mai mare disciplina ar ajuta enorm. Dar cine sa o implementeze? Personal, ma afecteaza, pentru ca sunt un tip care practica sportul. Joc tenis cam 10-12 ore pe saptamana, si completez cu 2-3 sedinte de sala, functie si de program. Pentru mine e o cherstie complementara, care ma ajuta din toate punctele de vedere. Sportul inseamna sanatate si eliminarea stresului, stare de bine etc. Dar trebuie facut in conditii de siguranta

robotzel
robotzel  •  31 Martie 2021, 16:19

si apropo ... si germania a inchis salile de fitness. pacat ca ei nu au gasit solutia de a lupta cu virusul cum a gasit-o expertul nostru care spune ca salile de fitness lupta cu virusul. sportul chiar este important in lupta cu virusul insa sportul se poate face linstit in aer liber. sa redeschidem salile pentru sportivii de performanta inteleg dar pentru oamenii de rand este inutil intrucat au posibilitatea sa faca sport in aer liber. pot da cateva ture de lac in parcul IOR, alerga putin prin herastrau si asa mai departe. pot sa se puna cu un izopren sa faca cateva flotari sau genoflexiuni si asa mai departe. dar deh ... trebuie sa dam bine in poze ca suntem la sala. nu este la fel de frumoasa poza in parc.

1737176836553023
Vladimir Mihailescu  •  31 Martie 2021, 15:11

Sunt de acord cu el! Sportul înseamnă sănătate!

argus
argus  •  31 Martie 2021, 17:50

"Hodoronc, tronc" Asa se poate spune despre "argumentele" aduse de dl Toncean: "Redeschideți sălile de fitness! Vorbim de 800.000 de oameni și 250 de milioane de euro. Sportul e o soluție împotriva virusului” (https://www.gsp.ro/sporturi/altele/coronavirus-sali-de-sport-fitness-covid-19-627921.html) 1. cum se sustine afirmatia "...Sportul e o soluție împotriva virusului”? Cum poti sa afirmi o astfel de aiureala (altii ar spune "prostie")? In primul rand, deschiderea salilor de fitness nu are nici o legatura conditiile de antrenament are sportivilor (a celor din lotul pentru Campionatul European ce va avea loc in în Spania)! Federatia Romana de Culturism si Fitness are (sau ar fi obligata sa aiba!) o sala de antrenament, conditii de recuperare s.a. facilitati necesare, care de regula nu se regasesc in majoritatea unde salilor. Dar sa o spunem pe a dreapta, vorbim de "grija" fata de cifra de afaceri (Vorbim de "800.000 de oameni și 250 de milioane de euro" nicidecum de "grija" fata de sportivi, de performanta acestora, de o preocupare reala pt. obtinerea de medalii); omite ceva dl Tonceanu, anume cati sportivi sunt in lot, ce dificultai ar avea federatia pentru a le asigura pregatirea? 2." Nu există specialiști! Cei care au luat deciziile nu sunt iubitori de sport!" turuie Gabriel Toncean, președintele Federației Române de Culturism, fara sa-si dea seama ca la rand-ui, nu este nici pe depar

leu.mr
leu.mr  •  31 Martie 2021, 16:31

800.000 de oameni ??? Astea sint povesti nemuritoare ! In plus aiuritul compara sala cu trolebuzul - in sala sare/zboara transpiratia peste tot, porii se deschid ! Sa se antreneze pe afara si sa mai citeasca si o carte - este un antrenament bun pentru creier. Trendul asta cu salile e deja patetic.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  31 Martie 2021, 16:28
Postat de robotzel pe 31 Martie 2021, 16:19

si apropo ... si germania a inchis salile de fitness. pacat ca ei nu au gasit solutia de a lupta cu virusul cum a gasit-o expertul nostru care spune ca salile de fitness lupta cu virusul. sportul chiar este important in lupta cu virusul insa sportul se poate face linstit in aer liber. sa redeschidem salile pentru sportivii de performanta inteleg dar pentru oamenii de rand este inutil intrucat au posibilitatea sa faca sport in aer liber. pot da cateva ture de lac in parcul IOR, alerga putin prin herastrau si asa mai departe. pot sa se puna cu un izopren sa faca cateva flotari sau genoflexiuni si asa mai departe. dar deh ... trebuie sa dam bine in poze ca suntem la sala. nu este la fel de frumoasa poza in parc.

La nemti e chiar mai rau, ca inclusiv activitatile in aer liber sunt permise doar in formula "1 la 1", adica antrenor si cel antrenat (tot in link-ul pe care l-am dat mai jos scrie asta).

robotzel
robotzel  •  31 Martie 2021, 16:12
Postat de paiazze pe 31 Martie 2021, 15:57

Daca faci cu un antrenor ce faci? Il chemi la tine acasa? Sau ai acasa gantere, haltere de tot felul, aparate etc? Treaba cu online-ul e o tampenie. Ca sa corectezi o miscare gresita trebuie sa o vezi cum trebuie. OK, ca sunt o multime care se duc doar ca sa-si faca selfie-uri, sunt perfect de acord. Dar asa cum spune si gigel asta in interviu, salile de fitness nu sunt focare de COVID, treaba dovedita si prin alte tari.

sunt curios daca imi dai un studiu care sa spuna ca salile de fitness nu sunt focare. apropo ... daca cineva bolnav de covid vine intr-o sala de sport si este asimptomatic, in sala mai sunt 10 persoane sau chiar inca 2 sa spunem. persoana infectata elibereaza in atmosfera virusul. cum este posibil dupa mintea ta si a celor care sustin asta sa nu se infecteze si restul de 2 sau cati oameni mai sunt acolo tinand cont ca niciunul nu poarta masca (lucru de altfel normal sau nu o porti)? eu as da drumul la sali cu obligatia celor care le au sa testeze cu teste antigen pe fiecare care vine. adica test rapid. acesta costa undeva la 30 lei/test. nu este atat de scump cum spune acest mare sportiv caruia i s-a luat interviu. clientul sa isi plateasca testul si totul este ok. de ce nu se doreste asta? inclusiv cei implicati in fenomen nu doresc.

paiazze
paiazze  •  31 Martie 2021, 15:57
Postat de xclx pe 31 Martie 2021, 15:46

Si numa daca iti pui poza de la sala pe Insta se pune? Nu poti face sport acasa? Sau nu poti face 5 ture de bloc ?

Daca faci cu un antrenor ce faci? Il chemi la tine acasa? Sau ai acasa gantere, haltere de tot felul, aparate etc? Treaba cu online-ul e o tampenie. Ca sa corectezi o miscare gresita trebuie sa o vezi cum trebuie. OK, ca sunt o multime care se duc doar ca sa-si faca selfie-uri, sunt perfect de acord. Dar asa cum spune si gigel asta in interviu, salile de fitness nu sunt focare de COVID, treaba dovedita si prin alte tari.

  • 1
  • 2
Comentează