Comentarii (31)
 •  18 Noiembrie 2008, 09:26

500 de teste de siguranta. Asta credeti ca e motiv de lauda? haha! Mai copii, Volvo face cel putin 3000 de teste de siguranta in propriile laboratoare din Suedia si analizaeza cel putin 5000 de accidente de pe soselele din toata lumea cand proiecteaza o masina. Intrati pe volvo.com sa vedeti. Faza ca Renault ofera cele mai sigure masini din lume ma face sa rad, pentru ca atunci cand Volvo apartinea de Renault francezii au intrat in posesia unor proiecte de siguranta ale suedezilor (ilegal norma)

 •  14 Noiembrie 2008, 23:53

din pacate accidentele rar se intampla cu numai 55km/h, renault fiindsuspectat ca triseaza la testele euroncap, proiectand masini care rezista excelent la 50-60 km/h insa la 80 deja catastrofal. daca ar fi o coliziune frontala intre un renault si un bmw, audi sau mercedes, eu as alege sa stau in cele nemtesti

 •  14 Noiembrie 2008, 22:46

pt alex..limitele de viteza sunt 50 de km/h in localitati, 130 km/h pe autostrazi, 100 de km/h pe drumurile express sau cele nationale euroepe si 90 de km/h pe celalte categorii de drumuri. poti merge doar in localitati acolo unde administratorul drumului o permite si evident sunt indicatoare cu maxim 80 de km/h. (vezi diferite bulevarde din bucuresti pe care mergi cu 60 km/h), dar doar pe alea ai voie nu si pe alte strazi ;)..bine, asta e teoria, practica ne omoara..

 •  14 Noiembrie 2008, 22:36

Iar eu! 700 de kilograma FORTA bai 'analfabetismule'! Nu prea le ai cu franceza! Lasa un specialist sa scrie articole de specialitate. Tu incearca sa faci o metafora cu urmatoarele cuvinte: impact, forta, masa, acceleratie, inertie, viteza. Apoi treci la capitoul fizica si dupa ce iei bacul pe bune poti sa te apuci sa citesti ceva si despre mecanica! Nu orice 'surubelnitist' este mecanic nene! Mai bine rugai un coleg de la intretinerea site-ului sa puna textul intr-un flash si sa-l faci reclama

 •  14 Noiembrie 2008, 22:30

Reclama reno pe fata! E comandata articolul! Nu scrie nimeni de reno daca nu are interes si mai ales la capitolul siguranta, cand in fata producatorului frantuz sunt atatea alte marci, la capitolul siguranta! Sunt niste norme de cercetare la capitolul siguranta pe care renault-ul nu le indeplineste, stiati? De ce nu ai scris si despre asta mon cher? Cate 'treceri' fac reno-istii pana la produsul final? (treceri - revizuiri ale componentelor) Maxim 3! Sunt muulti alti producatori care fac cate 6

 •  14 Noiembrie 2008, 21:24

sa inteleg ca, centurile din spate la renault au 700 de kile?

 •  14 Noiembrie 2008, 21:11

1. penibil cu smiley-face-urile. 2. reclama la renault. 3. masinile sigure sunt nemtesti. 4. cea mai sigura din lume, dupa cum cred ca stie toata lumea este Volvo. atunci de ce ati ales sa faceti reclama la renault? ...smiley face-uri ce toata jena...

 •  14 Noiembrie 2008, 19:43

Faptul ca s-a facut o aripa sau tabla tandari nu e relevant pentru siguranta. E mai bine sa se faca masina tandari in urma unui impact decat sa ramana cat de cat compacta. pentru Restul: Renault e o masina de xxxx dar are ceva bun: siguranta. Toate testele se fac la 55km/h. Se fac tandari pentru simplul motiv ca impactul e frontal (nu exista ricosaje, etc) si deobicei se realizeaza cu un zid sau alte obiecte cu masa foarte mare si compacte.

 •  14 Noiembrie 2008, 19:05

putem sa spunem noi ce om spune..si eu conduc un renault..si ar trebui sa ridic marca in slvai ca de..am eu masina dasta..dar singurele masini cu adevarat sigure sunt cele nemtesti..uitati-va pe discovery la acele teste in germania pe masinile lor..si vb atunci..pe mine ma atins unu in intersectie cu maxim 30km/h abia plecase de pe loc...mia facut partea dreapta tzandari..dar la 55??cred ca acum mergeam cu bicicleta..si care e faza cu centura????in romana ce inseamna???

 •  14 Noiembrie 2008, 18:39

700 de kilograme este greutatea cu care loveşte o centură de siguranţă neataşată de pe bancheta din spate spătarul scaunelor traducere necesara

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează