SPORTURI » AUTO » GAZETA A FOST ÎN LOCUL ÎN CARE SE PUNE FRÎNĂ MORŢII. AFLAŢI CE SE ÎNTÎMPLĂ CU O MAŞINĂ CARE ESTE LOVITĂ CU “DOAR” 55 KM/H
Alte știri din fotbal
Liga 2 continuă astăzi cu duelul Chindia - Ceahlăul » Deschidere de scor
27
FCSB, stadion gol și cu Petrolul? » Apelul lui Mihai Stoica: „6 motive pentru a fi prezent”
13
Ovidiu Hațegan, delegare din partea FIFA
0
Cum își ține Ioan Ovidiu Sabău elevii sub presiune: „Nu avem voie să ne admirăm prea mult” » Ce-i motivează pe jucătorii lui U Cluj
0
Știri din fotbal internațional
„Sunt fascinat de Man și Mihăilă!” » Ce le prevede fostul star al Parmei celor doi români din Serie A
0
Michel Platini propune o schimbare majoră în regulamentul fotbalului: „Așa s-ar elibera spații!”
2
Probleme pentru Arne Slot înaintea etapei din Premier League
0
Andrei Rațiu ar putea prinde transferul mult așteptat » Un club important din La Liga deține deja „controlul” viitoarei mutări
2
Lifestyle
Dieta pe care o urmează Larisa Iordache pe timpul sarcinii » Alimentele care nu îi lipsesc de la micul dejun: „Am ceva pofte”
0
Cea mai sexy voleibalistă a apărut fără sutien la un eveniment » Imaginile care au aprins imaginația bărbaților
8
Recent întors din Canada, Leonard Doroftei a semnat primul contract în televiziune » La ce emisiune-concurs va lua startul
10
Fostul internațional român se retrage la 26 de ani, dar pe plan personal lucrurile stau excelent » Iubita sa i-a spus „DA!”
16
Comandantul unității de elită a Hezbollah, ucis într-un atac israelian la ...
Libertatea
Italienilor le cam place clostebolul. Încă 3 cazuri de dopaj cu aceeași ...
Adevărul
Un nou ciclon dinspre Mediterană ameninţă Europa cu furtuni puternice. Mai ...
ObservatorNews
„E un război rece!” » Dezbatere GSP despre rivalitatea șoferi - motocicliști și părerea unui expert: „Nu suntem chiar atât de nenorociți!” + Care-i treaba cu „lane splitting”
500 de teste de siguranta. Asta credeti ca e motiv de lauda? haha! Mai copii, Volvo face cel putin 3000 de teste de siguranta in propriile laboratoare din Suedia si analizaeza cel putin 5000 de accidente de pe soselele din toata lumea cand proiecteaza o masina. Intrati pe volvo.com sa vedeti. Faza ca Renault ofera cele mai sigure masini din lume ma face sa rad, pentru ca atunci cand Volvo apartinea de Renault francezii au intrat in posesia unor proiecte de siguranta ale suedezilor (ilegal norma)
din pacate accidentele rar se intampla cu numai 55km/h, renault fiindsuspectat ca triseaza la testele euroncap, proiectand masini care rezista excelent la 50-60 km/h insa la 80 deja catastrofal. daca ar fi o coliziune frontala intre un renault si un bmw, audi sau mercedes, eu as alege sa stau in cele nemtesti
pt alex..limitele de viteza sunt 50 de km/h in localitati, 130 km/h pe autostrazi, 100 de km/h pe drumurile express sau cele nationale euroepe si 90 de km/h pe celalte categorii de drumuri. poti merge doar in localitati acolo unde administratorul drumului o permite si evident sunt indicatoare cu maxim 80 de km/h. (vezi diferite bulevarde din bucuresti pe care mergi cu 60 km/h), dar doar pe alea ai voie nu si pe alte strazi ;)..bine, asta e teoria, practica ne omoara..
Iar eu! 700 de kilograma FORTA bai 'analfabetismule'! Nu prea le ai cu franceza! Lasa un specialist sa scrie articole de specialitate. Tu incearca sa faci o metafora cu urmatoarele cuvinte: impact, forta, masa, acceleratie, inertie, viteza. Apoi treci la capitoul fizica si dupa ce iei bacul pe bune poti sa te apuci sa citesti ceva si despre mecanica! Nu orice 'surubelnitist' este mecanic nene! Mai bine rugai un coleg de la intretinerea site-ului sa puna textul intr-un flash si sa-l faci reclama
Reclama reno pe fata! E comandata articolul! Nu scrie nimeni de reno daca nu are interes si mai ales la capitolul siguranta, cand in fata producatorului frantuz sunt atatea alte marci, la capitolul siguranta! Sunt niste norme de cercetare la capitolul siguranta pe care renault-ul nu le indeplineste, stiati? De ce nu ai scris si despre asta mon cher? Cate 'treceri' fac reno-istii pana la produsul final? (treceri - revizuiri ale componentelor) Maxim 3! Sunt muulti alti producatori care fac cate 6
sa inteleg ca, centurile din spate la renault au 700 de kile?
1. penibil cu smiley-face-urile. 2. reclama la renault. 3. masinile sigure sunt nemtesti. 4. cea mai sigura din lume, dupa cum cred ca stie toata lumea este Volvo. atunci de ce ati ales sa faceti reclama la renault? ...smiley face-uri ce toata jena...
Faptul ca s-a facut o aripa sau tabla tandari nu e relevant pentru siguranta. E mai bine sa se faca masina tandari in urma unui impact decat sa ramana cat de cat compacta. pentru Restul: Renault e o masina de xxxx dar are ceva bun: siguranta. Toate testele se fac la 55km/h. Se fac tandari pentru simplul motiv ca impactul e frontal (nu exista ricosaje, etc) si deobicei se realizeaza cu un zid sau alte obiecte cu masa foarte mare si compacte.
putem sa spunem noi ce om spune..si eu conduc un renault..si ar trebui sa ridic marca in slvai ca de..am eu masina dasta..dar singurele masini cu adevarat sigure sunt cele nemtesti..uitati-va pe discovery la acele teste in germania pe masinile lor..si vb atunci..pe mine ma atins unu in intersectie cu maxim 30km/h abia plecase de pe loc...mia facut partea dreapta tzandari..dar la 55??cred ca acum mergeam cu bicicleta..si care e faza cu centura????in romana ce inseamna???
700 de kilograme este greutatea cu care loveşte o centură de siguranţă neataşată de pe bancheta din spate spătarul scaunelor traducere necesara
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.