Alte știri din fotbal
Meleu în prelungiri la Dinamo - Rapid » Șumudică a fost ținut cu greu să nu intre în teren + Moment rar oferit de arbitru
0
Dinamo - Rapid 0-0. Derby neconcludent, cu „artificii” în prelungiri! Șumudică, în afara play-off-ului la final de an!
38
Ce s-a întâmplat în zona VIP la pauza meciului Dinamo - Rapid
0
Nu au uitat de Revoluție! Fanii lui Dinamo, 3 scenografii impresionante la derby! Cum a răspuns galeria rapidistă
0
Știri din fotbal internațional
Atalanta este de neoprit în Serie A » Trupa lui Gasperini a câștigat din nou și își consolidează poziția de lider
0
PAOK a câștigat la scor de neprezentare ultimul meci al anului » Răzvan Lucescu încheie 2024 pe podium în Grecia
0
Notă fără precedent! Radu Drăgușin a fost desființat în presa din Anglia: „Crezi că ai văzut cea mai slabă evoluție a lui? Te înșeli”
6
Borussia Dortmund a rupt blestemul » Trupa lui Nuri Sahin a obținut prima victorie din deplasare în acest sezon de Bundesliga
0
Lifestyle
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
10
Lotul României s-a întors cu 7 medalii de la Campionatul Mondial de Fitness Tokyo 2024
1
Cea mai sexy jucătoare din lume a plecat fără iubitul celebru în vacanță » Fotbalistul, doar în „tribună” la victoria categorică din Cupă
4
Plină de vânătăi » Sportiva le-a arătat fanilor în Marca rănile suferite: „Știu că după ploaie iese soarele”
0
Related statement from the FIA: The Technical Regulations for 2013 were approved: - Power units will be four cylinders, 1.6 litre with high pressure gasoline injection up to 500 bar with a maximum of 12,000 rpm, with extensive energy management and energy recovery systems (now known as ERS), reflecting the decision taken by the WMSC in December 2010 - The aerodynamic regulations have been based on 2011 rules, with modifications in order to improve the aerodynamic efficiency: together with the power train rules, this will enable a 35 percent reduction in fuel consumption - The height of the tip of the nose will be limited to ensure better compatibility in a T-bone style accident - A limi
si fiecare masina va avea motor Dacia =))
Se pierde din spectacol!
abureli ecologiste, se descopera mereu.
tati, simfonia cailor putere pe retrogradare sau acceleratie la max, era tot farmecul. Au americanii niste curse de masinute de tuns iarba. Daca le pun niste eleroane, or sa concureze cu F1
e clar cat te pricepi la curse... Motorul nu mai conteaza demult, ci artificiile aerodinamice si hidraulice, difuzoare, eleroane si alte inovatii
deja e Karting. Si oricat s-ar chinui sa "prezerve" mediul, un 747 tot inghite mai mult oxigen la decolare decat toate masinile intr-un weekend de curse...
foarte bine. reducand ponderea impactului motorului asupra rezultatului final, vom vedea mai bine care pilot e mai talentat.
si in 2015 o sa treaca pe motoare electrice, poate asa o sa revina si toyota in F1, cun un Prius. lui Bernie nu ii mai ajung banii din reclame si de la organizatori, si mai vrea si din eco-firendly, poate o sa isi faca si green-peace echipa.
Nu sunt mare fan F1, dar nu asta era farmecul, puterea motoarelor?! Ciudata decizie
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.