Comentarii (44)
flo_ax
flo_ax  •  07 Octombrie 2012, 16:05
Postat de jalemare pe 07 Octombrie 2012, 15:50

felicitari vettel!!! dublul campion mondial(in curand triplu) si-a aratat inca o data clasa. minunata evolutia veteranului massa, care atunci cand nu e obligat de echipa sa evolueze modest, pentru a-l ajuta pe milogul alonso, isi arata clasa. locul 3, japonezul kobayashi, o surpriza extrem de placuta dupa o evolutie constanta si foarte buna in fata propriilor suporteri. astept cu nerabdare si prima victorie din sezon pentru kimi!

frate, ce-s cu fanteziile astea pe tine? Tu gandesti ce vorbesti? Iti dai seama ce interes pe Ferrari sa aiba pilot pe locurile 12-18. Cu ce-l ajuta de acolo din spate? Cu ganduri pozitive? Nu mai bine era si Massa in topuri, sa ia puncte urmaritorilor sai? Logic? De termina de vreo 2-3 ori peste Vettel, diferenta era mult mai mare. Sau sa tina in spate pe rivali? Cum il apara Irvine pe Schumacher de urmaritori? Dar ce-i explic eu astuia chestii logice, clar Ferrari era toata uda de fericire ca are un singur pilot competitiv

jalemare
jalemare  •  07 Octombrie 2012, 15:50

felicitari vettel!!! dublul campion mondial(in curand triplu) si-a aratat inca o data clasa. minunata evolutia veteranului massa, care atunci cand nu e obligat de echipa sa evolueze modest, pentru a-l ajuta pe milogul alonso, isi arata clasa. locul 3, japonezul kobayashi, o surpriza extrem de placuta dupa o evolutie constanta si foarte buna in fata propriilor suporteri. astept cu nerabdare si prima victorie din sezon pentru kimi!

1745flo
1745flo  •  07 Octombrie 2012, 15:47
Postat de flo_ax pe 07 Octombrie 2012, 12:55

nu plang, dar m-am saturat de acelasi campion Vettel, prin metode suspecte. Pe langa ca are mare bulan, e de notorietate faptul ca Redbull a fost in ilegalitate de nspe ori pana acum, iar deciziile FIA au fost tot timpul in avantajul lor.Cum a fost blocajul din calificari al lui Alonso, cand Vettel era la pas sau decizia fabuloasa din premiul de la Monaco cand l-au lasat sa-si schimbe pneurile pe grila de start. Un campion de carton

nu sunt un fan Alonso, ba chiar din contra, dar sigur cei de la RedBull fac niste mantzocarii de 3 ani incoace, iar forul tutelar inchide ochii! Probabil ca interesele financiare uriase sunt si vor ramane mereu dincolo de noi...

krncevic
krncevic  •  07 Octombrie 2012, 14:53
Postat de terminatorul2 pe 07 Octombrie 2012, 14:07

Cind o mașină se află cu mai mult de jumătate in față , vinovat este cel din spate !!! Vina este a lui Kimi 100 % !!! Asta spune și comisarii de cursă !

Asta spune și comisarii de cursă ! ...:)))) cate clase ai ma? doua? si tii cu steaua nu-i asa?...:))))

flo_ax
flo_ax  •  07 Octombrie 2012, 14:50
Postat de terminatorul2 pe 07 Octombrie 2012, 14:07

Cind o mașină se află cu mai mult de jumătate in față , vinovat este cel din spate !!! Vina este a lui Kimi 100 % !!! Asta spune și comisarii de cursă !

sunt cazuri particulare. Cum a fost Grosjean la Spa sau Vettel la Monza. Cand il vezi pe adversar ca vine in paralel si il inghesui. In cazul de fata, Alonos nu s-a miscat prea mult, mai avea o masina in lateral. E discutabil. Eu zic ca Kimi nu avea nicio sansa sa atace pe acolo, de asemenea e riscant sa te bagi la triplare. Dar a fost si ghinion aici, finlandezul clar a vrut sa-l evite. Anul asta iar ia Vettel

flo_ax
flo_ax  •  07 Octombrie 2012, 14:46
Postat de asc21 pe 07 Octombrie 2012, 14:05

Eu am auzit ca va face multi bani din reclame, doar este echipa de uzina.

Are bani si va mai produce cat sa traiasca 1000 de vieti. Doar daca se chinuie, poate sa-i termine, sa-si cumpere Disney land. Bani va castiga imens oriunde, chiar si daca se va lasa. Dar un titlu mondial e price-less. Eu zic ca nu ajungi pilot de top, daca nu esti innebunit dupa curse, daca nu visezi sa ajungi cat mai sus.

terminatorul2
terminatorul2  •  07 Octombrie 2012, 14:07
Postat de asc21 pe 07 Octombrie 2012, 12:24

youtube.com/watch?v=v7HhefopHzg Degeaba aruncati vina pe Kimi, Alonso este vinovat. Erau roata la roata, Alonso il tot scotea pe Kimi in afara circuitului, vine virajul, Kimi franeaza, Alonso loveste cu roata spate aripa lui Kimi.

Cind o mașină se află cu mai mult de jumătate in față , vinovat este cel din spate !!! Vina este a lui Kimi 100 % !!! Asta spune și comisarii de cursă !

asc21
asc21  •  07 Octombrie 2012, 14:05
Postat de flo_ax pe 07 Octombrie 2012, 13:38

nu s-a dus pt bani, Martin W i-a pus pe masa o oferta fabuloasa financiar. Dar Lewis e ofticat datorita numeroaselor probleme de fiabilitate. Bossul de la Mercedes AMG probabil l-a vrajit cu ceva proiect, i-o fi spus ca ii face masina de titlu la anul. N-a reusit cu Schumacher si Rosberg. Ei au gresit grav ca au neglijat efectul acestor pneuri f ciudat, nu le-au inteles deloc, poti sa ai cea mai buna masina, daca nu-ti ies setarile. Poate la anul vor schimba tactica de abordare a dezvoltarii masinii

Eu am auzit ca va face multi bani din reclame, doar este echipa de uzina.

flo_ax
flo_ax  •  07 Octombrie 2012, 13:38
Postat de asc21 pe 07 Octombrie 2012, 13:33

Hamilton s-a dus pentru bani.

nu s-a dus pt bani, Martin W i-a pus pe masa o oferta fabuloasa financiar. Dar Lewis e ofticat datorita numeroaselor probleme de fiabilitate. Bossul de la Mercedes AMG probabil l-a vrajit cu ceva proiect, i-o fi spus ca ii face masina de titlu la anul. N-a reusit cu Schumacher si Rosberg. Ei au gresit grav ca au neglijat efectul acestor pneuri f ciudat, nu le-au inteles deloc, poti sa ai cea mai buna masina, daca nu-ti ies setarile. Poate la anul vor schimba tactica de abordare a dezvoltarii masinii

asc21
asc21  •  07 Octombrie 2012, 13:33
Postat de flo_ax pe 07 Octombrie 2012, 13:13

Kimi are o masina mai buna ca Ferrari sau Mercedes care e o rabla. Inteleg ca Schumacher e varza, batran, ramolit, dar Rosberg e chiar mai lent decat el. Si Niko e un pilot f rapid, de top chiar, dar n-are ce face. Ross Brawn a dat-o in bara rau de tot in ceea ce priveste aceste pneuri, degeaba ai motor si aerodinamica. Nu-l vad deloc bine pe Hamilton la anul. Lotus Renault am o presimtire ca la anul va fi in top 3

Hamilton s-a dus pentru bani.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează