Alte știri din fotbal

Ionuț Chirilă a făcut praf jocul prestat de Dinamo: „Cinci cuvinte”
0

Campionul cu Dinamo trage semnalul de alarmă: „Nu marchează, nu-și mai creează ocazii! Parcă sunt în vacanță”
0

Alin Fică, după victoria cu Dinamo: „Sper că toată lumea este mulțumită de mine”
0

Cristi Balaj, discurs fără precedent: „A trebuit să-l ridic pe Louis Munteanu de unde au avut unii grijă să-l coboare!”
0
Știri din fotbal internațional

Accidentare gravă suferită de Marcel Sabitzer » Viitorul adversar al României a părăsit terenul în lacrimi
0

Courtois se revoltă și propune ligii spaniole: „Lipsă de respect! De ce nu faceți o super duminică?”
0

Mbappe, golul 31 la Real Madrid: „Nu înseamnă că-s mai bun decât Ronaldo sau Cristiano”
0

Coșmarul lui Dortmund continuă în Bundesliga » Borussia a pierdut pe terenul lui Leipzig și este în mare pericol să rateze cupele europene
0
Lifestyle

Fata fostului coleg al lui Dan Petrescu, vedetă la un reality show după divorț » Prietena lui Halep și un fost fotbalist vor fi prezenți
3

Trucul interesant prin care Adrian Cristea spune că seduce femeile: „Dacă faci asta, e jumătate cucerită”
32

A ținut secretul până acum! Sabin Ilie s-a despărțit de Leta și acum are o relație cu sora unui fost coleg: „De 8 ani suntem împreună”
2

Starul din Premier League s-a mutat în casă nouă alături de superba iubită » Claudia a decis transferul de 62 de milioane de euro
5
Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.
Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...
Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !
De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.
Om prevazator....
Tipic unei companii mati. Nu calatoreste CEO-ul impreuna cu COO sau CFO cu avion sau elicopter. In caz de prabusire compania o ia la vale.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.