Comentarii (26)
mdionis
mdionis  •  16 Mai 2012, 13:19
Postat de nusu_d pe 15 Mai 2012, 22:35

Fostul mare boxer Joe Calzaghe a spus referitor la Froch vs Bute ca daca Froch va transforma meciul intr-un razboi, intr-o lupta dura corp la corp atunci Froch are sanse sa castige meciul. Este si parerea mea. Bute este mai "boxer" ca sa spun asa desi nu este cel mai portrivit termen. Froch este mai luptator si mai puternic. Bute trebuie sa incerce sa boxeze si sa se tina la distanta, daca intra in boxul lui Froch de aproape si la schimburi nu cred ca termina meciul in picioare. Mai e un aspect de luat in seama, Froch face intotdeauna f usor categoria, el are cu saptamani inainte de lupta greutatea optima. Pe cand Bute face din ce in ce mai greu aceasta categorie. Ar putea conta mu

Calzaghe are desigur dreptate sa sublinieze ceea ce stim cu totii: la o desfasurare "normala" tactica prudenta a meciului, Bute castiga fara griji la puncte (firesc, pentru Joe a carui opinie despre Froch este: "a limited fighter. He has no defence" si "For the first eight rounds against Taylor he was like a goalkeeper with no defence, he was being outclassed and outfought by a middleweight who has seen better days") Orice variatie a tacticii din partea lui Froch nu poate decat sa ii creasca sansele de succes. Insa este la fel de evident ca orice abatere de la linia prudenta din partea lui Froch inseamna o posibilitate in plus si pentru Bute de a il pune la pode

kevinut
kevinut  •  16 Mai 2012, 11:55

Salut domnilor judecatori,numele meu este Sandu locuiesc in Aachen Germania id meu este vladimirmonea cei care spuneti ca,froch il va bate pe bute va rog sa faceti un pariu cu mine daca vreti?eu va spun ca,lucian il va bate fara drept de apel pe froch,si mai mult eu cred ca il va da si ko ce vedeti voi la froch?si eu practic box stiu ce inseamna acest sport cred ca froch nu are nici 20 % sanse in fata lui lucian o sa vedeti lucian este mai rapid,loveste puternic,se misca bine in schimb froch nu are nici viteza,nu se misca nici nu imi place cum loveste...daca va aduceti amine de ce spunea lenox acum ceva timp ca dupa parerea lui bute nu are adversar la aceasta categorie,acum ca froch este

sandmann
sandmann  •  16 Mai 2012, 08:52
Postat de bdgeorge pe 15 Mai 2012, 23:49

ce comparatii faci mai baiatule..tu il compari pe masina aia de incasat pumni numita Andrade cu Froch??? asta e cel mai tare meci a lui Lucian si cel mai important din cariera...Froch e " bataus" in sensul bun,este un boxer care incaseaza bine si are lovituri devastatoare..ce a spus Calzaghe e ca daca Froch nu se arunca peste Lucian nu are nici o sansa pt ca este mult mai tehnic decat Froch..in lupta la distanta Lucian e 100% castigator daca se baga in clinciurile lui Froch nu se stie..si asta chiar stie ce vb,Joe Calzaghe ii batea pe amandoi unul dupa altul..

pt prima data sunt de acord cu tine, insa nu cred ca Froch se simte atat de sigur pe el incat sa intre la bataie cu Bute. Calzaghe vede prin prisma lui lupta si sunt de acord ca parerea lui e una foarte pertinenta, dar Froch nu e atat de rapid si el stie asta, incat sa intre la "omor". Ca sa faci asta trebuie sa fii in primul rand foarte rapid.Dupa fiecare lovitura aruncata, va veni contra. Pe de alta parte ,Froch nu exceleaza la clinci-uri ca Ward. Concluzia mea e ca va fi un meci de box de la distanta ,si abia pe final cel care se va simti in dezavantaj la punctaj (Froch , cred eu) va forta lupta de aproape si un KD

aliosaalex
aliosaalex  •  16 Mai 2012, 07:55

Sper sa bata Luci si cu asta punct ! de comentat o sa avem timp dupa..... e bine totusi ca avem sportivi care ne reprezinta la nivelul asta!! e simplu sa vorbim din fata calculatorului ... mai greu cind stai saptamini intregi in cantonamente fara familie si cu antrenamente istovitoare ..... din punctul asta de vedere LUCIAN BUTE are tot respectul meu indiferent de rezultatul partidei !!! SI sa nu uitam echipa ROMANIEI DE GIMNASTICA !!! TOT RESPECTUL MEU!!! Cine a facut sport de performanta cred ca stie despre ce vorbesc !!!

cristiantello
cristiantello  •  16 Mai 2012, 01:21
Postat de nusu_d pe 15 Mai 2012, 22:35

Fostul mare boxer Joe Calzaghe a spus referitor la Froch vs Bute ca daca Froch va transforma meciul intr-un razboi, intr-o lupta dura corp la corp atunci Froch are sanse sa castige meciul. Este si parerea mea. Bute este mai "boxer" ca sa spun asa desi nu este cel mai portrivit termen. Froch este mai luptator si mai puternic. Bute trebuie sa incerce sa boxeze si sa se tina la distanta, daca intra in boxul lui Froch de aproape si la schimburi nu cred ca termina meciul in picioare. Mai e un aspect de luat in seama, Froch face intotdeauna f usor categoria, el are cu saptamani inainte de lupta greutatea optima. Pe cand Bute face din ce in ce mai greu aceasta categorie. Ar putea conta mu

Corect.

dexter71
dexter71  •  16 Mai 2012, 00:17
Postat de dexter71 pe 16 Mai 2012, 00:16

Meci de meci fratilor. Am incredere in Bute dar trebuie sa recunosc ca ma si tem. Froch nu seamana de nici o culoare cu ce a batut Bute pana acum (poate Johnson cel din tinerete sa se fi apropiat oarecum de valoarea lui Froch) Dar daca Lucica bate in Anglia, atunci e clar un mare mare pugilist si in primii 2 din lume la toate categoriile (l-am inclus aici pe Ward). Si as fi tare curios de reactia jupanului Doroftei...:)

*la toate versiunile de la categoria sa, sorry...

dexter71
dexter71  •  16 Mai 2012, 00:16

Meci de meci fratilor. Am incredere in Bute dar trebuie sa recunosc ca ma si tem. Froch nu seamana de nici o culoare cu ce a batut Bute pana acum (poate Johnson cel din tinerete sa se fi apropiat oarecum de valoarea lui Froch) Dar daca Lucica bate in Anglia, atunci e clar un mare mare pugilist si in primii 2 din lume la toate categoriile (l-am inclus aici pe Ward). Si as fi tare curios de reactia jupanului Doroftei...:)

danieliorga2000
danieliorga2000  •  16 Mai 2012, 00:03
Postat de nusu_d pe 15 Mai 2012, 22:35

Fostul mare boxer Joe Calzaghe a spus referitor la Froch vs Bute ca daca Froch va transforma meciul intr-un razboi, intr-o lupta dura corp la corp atunci Froch are sanse sa castige meciul. Este si parerea mea. Bute este mai "boxer" ca sa spun asa desi nu este cel mai portrivit termen. Froch este mai luptator si mai puternic. Bute trebuie sa incerce sa boxeze si sa se tina la distanta, daca intra in boxul lui Froch de aproape si la schimburi nu cred ca termina meciul in picioare. Mai e un aspect de luat in seama, Froch face intotdeauna f usor categoria, el are cu saptamani inainte de lupta greutatea optima. Pe cand Bute face din ce in ce mai greu aceasta categorie. Ar putea conta mu

Joe Calzaghe a spus ca Froch are sanse daca il atrage intr-un razboi pe Bute .....dar ca nu crede ca Bute e atat de naiv.

bdgeorge
bdgeorge  •  15 Mai 2012, 23:50
Postat de silvercloud pe 15 Mai 2012, 19:09

Un adversar foarte, foarte dificil pentru Lucica al nostru!! Cred ca partida se va termina cu o victorie la puncte a englezului, dar, dupa aceea, urmeaza meciul retul de la Montreal si acolo Bute il va snopi pe Froch, poate chiar cu un K.O. !!

pai dute si parieaza te umplii de bani daca esti asa de sigur!!!

bdgeorge
bdgeorge  •  15 Mai 2012, 23:49
Postat de new_philips pe 15 Mai 2012, 22:51

cred ca te referi ca froch e mai bataus, mai golan! dar cam asa a fost si andrade, e profil asemanator cu froch.ghinionul lui e ca lucian a invatat deja foarte bine lectia si ca o sa-l arda ca la carte

ce comparatii faci mai baiatule..tu il compari pe masina aia de incasat pumni numita Andrade cu Froch??? asta e cel mai tare meci a lui Lucian si cel mai important din cariera...Froch e " bataus" in sensul bun,este un boxer care incaseaza bine si are lovituri devastatoare..ce a spus Calzaghe e ca daca Froch nu se arunca peste Lucian nu are nici o sansa pt ca este mult mai tehnic decat Froch..in lupta la distanta Lucian e 100% castigator daca se baga in clinciurile lui Froch nu se stie..si asta chiar stie ce vb,Joe Calzaghe ii batea pe amandoi unul dupa altul..

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează