Comentarii (89)
mdionis
mdionis  •  27 Martie 2012, 11:24
Postat de nusu_d pe 26 Martie 2012, 23:46

Iar meciul lui Froch cu Kessler a fost acolo cum se spune. Un meci strans care putea sa mearga si in directia cealalta. !115-113 si s-a boxat in Danemarca. Ward l-a invins pe Froch clar dar Ward este altceva. Nu-mi place stilul lui Froch si nu sunt fanul lui. Dar este un boxer tare, atat. Bute e mai talentat, mai rapid dar si mai slab incasator. Va fi un meci interesant. Si inca ceva referitor la fostii mijlociii Taylor si Abraham. Ei sunt boxeri puternici care au urcat firesc in categorie nemaiputand face categoria mijlocie. Nu stiu daca Bute ii invingea, Froch i-a invins pe amandoi.

Kessler-Froch a fost 115-113 pentru unul singur dintre arbitrii judecatori, ceilalti au vazut diferente mai mari (116-112 si 117-111). Ex-mijlocii Abraham si Taylor nu au facut mare branza la supermijlocie cu opozitia de calitate a categoriei. Ceea ce vreau sa spun este ca in ultimele 7 meciuri, Froch a avut ori adversari tari mai mult in teorie, ori partide care au decurs neconvingator spre prost (cu exceptia lui J-P): nu are rost sa il ridicam in slavi ca valoare fiindca ar fi boxat cu "crema" categoriei, mai ales dat fiind ca era obligat prin contractul S6 sa lupte cu acei adversari.

mdionis
mdionis  •  27 Martie 2012, 11:12
Postat de nusu_d pe 26 Martie 2012, 23:40

Incearca sa fii obiectiv. Nu sunt de acord nici cu haterii dar nici cu lingusitorii. Cantareste obiectiv fiecare aspect. In primul rand urmareste meciul Kessler cu Andrade. Eu l-am vazut. Andrade e f bun incasator si a rezistat in picioare dar a fost sac de box si de vreo cateva ori grogy in picioare ! 120 - 108. Hai sa ne raportam si la primul meci Bute vs Andrade nu numai la al 2 lea cand consider ca daca Bute nu il gasea la corp in repriza a 4 a putea curge la fel ca si primul meci. Un Bute pregatit spui la al 2 lea meci, dar la primul meci cine l-a impiedicat sa se pregateasca?! Hai sa nu mai cautam scuze penibile. Un profesionist se pregateste la fel ptr fiecare meci si fiecare adversar

La primul meci cu Andrade este arhicunoscut ca Bute s-a prezentat cu anemie severa post-infectioasa si ca Larouche i-a sugerat sa amane partida insa el a refuzat motivand ca Andrade e lent si il va bate oricum. Nu a fost o idee prea buna si profesionista fiindca pe final l-au tradat fortele fizice si a terminat partida in mare dificultate. Insa a fost o lectie pe care si-a insusit-o si o eroare pe care nu o va mai repeta. Cu meciul revansa a dorit sa spuna clar cine este cel mai bun in ring si chiar si un bun incasator lent precum Andrade nu a reusit sa ii faca fata. Apropo, Froch este un bun incasator lent iar Bute are din nou de demonstrat ceva.

nusu_d
nusu_d  •  27 Martie 2012, 01:28

://www.youtube.com/watch?v=rINbYERwkec&feature=related cat adevar graieste acest comentariu...

nusu_d
nusu_d  •  26 Martie 2012, 23:54

Iar Froch a castigat clar meciul cu Johnson argumentul ca un arbitru (care probabil a vazut alt meci) a dat egalitate e penibil. Nu cred ca ai vazut meciul altfel nu veneai cu acest argument si intr-adevar daca vezi decizia te gandesti ca a fost strans. Nu, Froch a castigat clar in fata unui Johnson mult mai agresiv decat in meciul cu Bute. Hai sa fim realisti, nu stiu ce a fost cu batranul Glen dar parca dadea sa nu-l supere pe Bute in timp ce cu Froch a luptat pe viata si pe moarte. Urmareste meciurile si vei vedea ca asa e.

nusu_d
nusu_d  •  26 Martie 2012, 23:46
Postat de mdionis pe 26 Martie 2012, 16:12

Ca Bika i-a dat mai mult de furca lui Ward decat lui Bute. Si, vorbind de Froch: ce folos ca a boxat cu "cei mai buni"? Meciurile cu Kessler si Ward s-au terminat prost pentru englez, papagalul Dirrell i-a dat foarte mult de furca intr-o disputa echilibrata (in care decizia probabil ar fi fost alta daca arbitrii judecatori s-ar fi aflat de cealalta parte a oceanului), un "ex-mijlociu" precum Taylor a fost in stare sa il faca KD la el acasa si ar fi castigat probabil la puncte daca nu ar fi obosit in final fiind facut KO cu cateva zeci de secunde inainte de ultimul gong. De G. Johnson si mijlociul Abraham nu mai vorbesc, doar meciul cu Jean Pascal e decent, insa a fost oda

Iar meciul lui Froch cu Kessler a fost acolo cum se spune. Un meci strans care putea sa mearga si in directia cealalta. !115-113 si s-a boxat in Danemarca. Ward l-a invins pe Froch clar dar Ward este altceva. Nu-mi place stilul lui Froch si nu sunt fanul lui. Dar este un boxer tare, atat. Bute e mai talentat, mai rapid dar si mai slab incasator. Va fi un meci interesant. Si inca ceva referitor la fostii mijlociii Taylor si Abraham. Ei sunt boxeri puternici care au urcat firesc in categorie nemaiputand face categoria mijlocie. Nu stiu daca Bute ii invingea, Froch i-a invins pe amandoi.

nusu_d
nusu_d  •  26 Martie 2012, 23:40
Postat de mdionis pe 26 Martie 2012, 16:30

Daca te pricepi la box, stii fara indoiala ca sistemul este de asa natura incat toti boxerii buni de obicei se evita pentru ca si-ar scadea cota in caz de infrangere si banii incasati in urmatoarele meciuri. Totusi Bute si-a manifestat disponibilitatea de a boxa cu toti boxerii de top ai categoriei, cu propuneri concrete facute lui Kessler si lui Froch, si cu o invitatie repetata facuta lui Ward. Nu este el responsabil ca si acestia au gasit de cuviinta sa il evite. Cat despre banii generati, bursa lui Bute la meciul cu Magee (de exemplu) a fost cat bursele combinate ale lui Ward si Froch in finala marelui turneu S6, cu toata sustinerea Showtime.

Incearca sa fii obiectiv. Nu sunt de acord nici cu haterii dar nici cu lingusitorii. Cantareste obiectiv fiecare aspect. In primul rand urmareste meciul Kessler cu Andrade. Eu l-am vazut. Andrade e f bun incasator si a rezistat in picioare dar a fost sac de box si de vreo cateva ori grogy in picioare ! 120 - 108. Hai sa ne raportam si la primul meci Bute vs Andrade nu numai la al 2 lea cand consider ca daca Bute nu il gasea la corp in repriza a 4 a putea curge la fel ca si primul meci. Un Bute pregatit spui la al 2 lea meci, dar la primul meci cine l-a impiedicat sa se pregateasca?! Hai sa nu mai cautam scuze penibile. Un profesionist se pregateste la fel ptr fiecare meci si fiecare adversar

mdionis
mdionis  •  26 Martie 2012, 16:30

Daca te pricepi la box, stii fara indoiala ca sistemul este de asa natura incat toti boxerii buni de obicei se evita pentru ca si-ar scadea cota in caz de infrangere si banii incasati in urmatoarele meciuri. Totusi Bute si-a manifestat disponibilitatea de a boxa cu toti boxerii de top ai categoriei, cu propuneri concrete facute lui Kessler si lui Froch, si cu o invitatie repetata facuta lui Ward. Nu este el responsabil ca si acestia au gasit de cuviinta sa il evite. Cat despre banii generati, bursa lui Bute la meciul cu Magee (de exemplu) a fost cat bursele combinate ale lui Ward si Froch in finala marelui turneu S6, cu toata sustinerea Showtime.

mdionis
mdionis  •  26 Martie 2012, 16:12
Postat de mdionis pe 26 Martie 2012, 16:01

Eu zic ca stiu suficient box incat sa nu ma las impresionat de subiectivismele dumitale. E un dat de fapt ca Bute a boxat cu cativa boxeri din primii 10 ai categoriei (dupa cea mai prestigioasa revista de specialitate), ca nu a boxat cu ceilalti primi 3 ai categoriei nu i se poate imputa lui sau Interbox ci sistemului din boxul profesionist + turneului S6. Pe subiectivisme pot si eu sa spun ca G. Johnson era atat de terminat de 2-3 ani incat in meciul cu marea valoare Froch unul dintre judecatori a vazut egalitate la puncte. Ca pe Andrade, un Bute 100% pregatit si motivat l-a dezintegrat inainte de finalul celei de-a patra reprize (Kessler n-a fost in stare sa il doboare).

Ca Bika i-a dat mai mult de furca lui Ward decat lui Bute. Si, vorbind de Froch: ce folos ca a boxat cu "cei mai buni"? Meciurile cu Kessler si Ward s-au terminat prost pentru englez, papagalul Dirrell i-a dat foarte mult de furca intr-o disputa echilibrata (in care decizia probabil ar fi fost alta daca arbitrii judecatori s-ar fi aflat de cealalta parte a oceanului), un "ex-mijlociu" precum Taylor a fost in stare sa il faca KD la el acasa si ar fi castigat probabil la puncte daca nu ar fi obosit in final fiind facut KO cu cateva zeci de secunde inainte de ultimul gong. De G. Johnson si mijlociul Abraham nu mai vorbesc, doar meciul cu Jean Pascal e decent, insa a fost oda

mdionis
mdionis  •  26 Martie 2012, 16:01
Postat de nusu_d pe 26 Martie 2012, 15:22

Daca afirmi asa ceva inseamna ca nu stii mare lucru despre box. Fara suparare. Toti adversarii pe care i-a intalnit Bute au fost cu grija alesi. Si cu toate astea Andrade a fost la un pas sa produca surpriza neplacuta celor de la Interbox cand aproape l-a facut ko pe Bute in primul meci. Sakio Bika e un boxer bunicel insa care a pierdut toate meciurile importante. Andrade? Pai Andrade venea dupa ce il omorase Kessler cu bataia 120-108 pe toate cartile de arbitraj. Glen Johnson era terminat de 2-3 ani. Iar de restul sparing partenerilor nu merita discutat. Carl Froch a boxat vrem nu vrem cu toata creme categoriei. Asta e adev. Lasati-ne cu locul 7 sau locul 3 ca si Brinkley a fost chalanger.

Eu zic ca stiu suficient box incat sa nu ma las impresionat de subiectivismele dumitale. E un dat de fapt ca Bute a boxat cu cativa boxeri din primii 10 ai categoriei (dupa cea mai prestigioasa revista de specialitate), ca nu a boxat cu ceilalti primi 3 ai categoriei nu i se poate imputa lui sau Interbox ci sistemului din boxul profesionist + turneului S6. Pe subiectivisme pot si eu sa spun ca G. Johnson era atat de terminat de 2-3 ani incat in meciul cu marea valoare Froch unul dintre judecatori a vazut egalitate la puncte. Ca pe Andrade, un Bute 100% pregatit si motivat l-a dezintegrat inainte de finalul celei de-a patra reprize (Kessler n-a fost in stare sa il doboare).

nusu_d
nusu_d  •  26 Martie 2012, 15:30
Postat de mdionis pe 26 Martie 2012, 11:28

In rest, nu stiu cu cine ar fi trebuit sa lupte Bute ca sa te multumeasca pe dumneata. Sa fie clar ca operatiunea mediatica S6 a Showtime a avut meritul de a propune o serie de meciuri interesante ca obligatie contractuala; pe de alta parte a umflat excesiv cotele "de piata" ale boxerilor participanti. Andre Dirrell a demonstrat deocamdata in ring doar lasitate in fata opozitiei cat de cat de calitate. Stieglitz e un campion de hartie care dealtfel a declarat ca nu e interesat de un meci cu Bute. Groves si Oosthuizen sunt inca tineri de perspectiva. Ar trebui sa il respecti pe Bute fiindca a renuntat la bani pentru a lupta in Anglia cu Froch, contra presiunii Showtime.

A renuntat la bani? :-)) Pai si-a dat seama si el ca nu e vazut cum ar vrea el. Si o spune chiar el si supozitorul de obreja " Sa inchida gura contestatarilor...". Eu nu imi amintesc ca Mihai Leu sau Leo Doroftei sa fi avut contestatari. De ce are Bute? Ghici ghicitoarea mea. Si oricum reteta meciului din Anglia e f buna ca altfel nu se ducea Bute sa boxeze acolo. Nu mai fiti naivi. Una peste alta face ce trebuie sa faca. Daca mai facea vreun meci de duzina cu adversari ca alde Mendy isi pierdea orice credibilitate. Daca il invinge pe Froch jos palaria. E cel mai tare adversar de departe pe care il va avea.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează