Comentarii (40)
ovidiu1
ovidiu1  •  15 Decembrie 2021, 01:57
Postat de Catalin Radu pe 14 Decembrie 2021, 23:21

Nu stie sa piarda ! La cate magarii a facut si el...

Imi place Hamilton, tatal lui s-a dus sa-l felicite pe Verstappen, castigatorii morali sunt cei doi si Mercedes.

1610501349220377
Catalin Radu  •  14 Decembrie 2021, 23:21

Nu stie sa piarda ! La cate magarii a facut si el...

alegzander19
alegzander19  •  14 Decembrie 2021, 22:57
Postat de robby73 pe 14 Decembrie 2021, 20:36

Atenție să nu informezi și tu greșit !!! Parțial ai dreptate, trebuie să lași toate mașinile să depășească safety car.... și acum vine cealaltă parte a adevărului... îi lăsau din timp să treacă (cum spune regulamentul) și nu încercau manevra aia cu "hai să lăsăm câteva mașini între cei doi", manevră care a fost contestată de Red Bull, ei dacă îi lăsau din timp să treacă, treceau toți ! Au tras de timp și sau jucat cu regulamentul în favoarea lui Hamilton...asta până sau trezit cei de la Red Bull și le-au atras atenția. Nu făceau asta, erau două posibilități 1. Rămâneau 5 mașini între ei la restart, sau 2. Cursa se încheia cu safety car. Scenarii pe placul celor de la Mercedes.

Da, si eu spun tot la fel .. ambele decizii sunt gresite. Prima NU trebuia sa existe, si a 2-a trebuia dusa pana la capat. Probabil daca o anuntau de cand a intrat Max sa schimbe mai aveau timp pentru cursa. Cum probabil se putea anunta ca depasirea SC se putea face pe linita de start si primul tronson daca se temeau ca in zona accidentului sunt inca ramasite si nu pot rula 2 masini in paralel. Nu stiu care era rezultatul, putea fi acelasi. Treaba comisarilor de cursa nu este sa avantajeze pe 1 sau altul, ei trebuie sa se asigura ca este respectat regulamentul integral. Nu sa inventeze decizii sau sa le aplice pe bucatele.

alegzander19
alegzander19  •  14 Decembrie 2021, 22:47
Postat de radu1891 pe 14 Decembrie 2021, 17:56

Si ce vrei sa spui cu asta ? Vestappen trebuia sa fie campion cu o etapa inainte de final, daca nu era episodul rusinos de la Silverstone cand Hamilton halit 26 de puncte din avansul lui Max dupa ce l-a scos pe acesta in decor de pe prima pozitie. Acolo a fost decizie buna a FIA sa nu il penalizeze grav pe Hamilton, nu?

Eu nu am treaba cu nici 1 dintre ei .. FIA a facut praf acest sezon de F1 .. care a fost mai mult de NASCAR. Trebuia sa dea penalizari ambilor mult mai devreme in sezon si nu se ajungea aici, au concurat murdar de multe ori fiecare. Inclusiv la startul cursei. Ambii piloti trebuiau sa primeasca penalizare o trece pe la boxe. 1 pentru ca a taiat curba fortand adversarul in decor si al 2-lea pentru ca in decor a accelerat si taiat la maxim astfel incat sa iasa in avantaj. Cel mai frumos duel din tot sezonul a fost intre Hamilton si Perez unde s-a vazut cat spectacol se poate face competitiv sportiv. Dar acel moment nu e promovat pe nicaeri. Ceva similar a fost si in penultima cursa cand Bottas s-a duelat cu Ocon in ultimele 2 tururi cand s-au depasit reciproc de cateva ori. Nici macar nu l-au aratat, se vedea doar pe grila cum se schimba pozitiile intre ei. F1 nu este despre cum sa iti scoti adversarul din joc!!!

robby73
robby73  •  14 Decembrie 2021, 20:36
Postat de alegzander19 pe 14 Decembrie 2021, 17:49

Atentie ca nu informati corect. Decizia ca pilotii intarziati sa revina pe potzitiile lor in grila nu doar ca este luata in ultimul moment, ci este aplicata doar partial. Nu doar cele 5 masini intre Hamilton si Max trebuiau sa depaseasca SC, ci mai erau piloti intarziati in spatele lui Max care trebuia sa faca aceasi manevra. Da, decizia FIA este pentru a oferi specatacol in ultimul tur, insa au facut regulamentul lor praf. NU exista in regulament sa permiti intarziatilor sa ramana amestecati la restart, cum NU exista nici varianta sa lasi doar o parte dintre ei. Dar daca aplicau integral insemna SC si in turul final.

Atenție să nu informezi și tu greșit !!! Parțial ai dreptate, trebuie să lași toate mașinile să depășească safety car.... și acum vine cealaltă parte a adevărului... îi lăsau din timp să treacă (cum spune regulamentul) și nu încercau manevra aia cu "hai să lăsăm câteva mașini între cei doi", manevră care a fost contestată de Red Bull, ei dacă îi lăsau din timp să treacă, treceau toți ! Au tras de timp și sau jucat cu regulamentul în favoarea lui Hamilton...asta până sau trezit cei de la Red Bull și le-au atras atenția. Nu făceau asta, erau două posibilități 1. Rămâneau 5 mașini între ei la restart, sau 2. Cursa se încheia cu safety car. Scenarii pe placul celor de la Mercedes.

talpaiadului
talpaiadului  •  14 Decembrie 2021, 20:18

Eu unul ma bucur ca a castigat Verstappen, pur si simplu nu-l suport pe Hamilton, ma dezgusta atitudinea lui atat din circuit cat si din afara lui.

7even
7even  •  14 Decembrie 2021, 20:15
Postat de Alex Sorin pe 14 Decembrie 2021, 12:59

Toto Wolf sa ia o oglinda si sa vada cine a gresit. Turul 14 Verstapen schimba gumele. Turul 15 Hamilton schimba gumele. Turul 33 De la boxele lui Hamilton: "If we were to stop under safety car, what tyres would you like?" Raspunsul: "Both feel good" Turul 36 Safety Car Virtual. Turul 37 Verstapen schimba gumele. Pauza TOTO Turul 39 Hamilton: Bit of a risk leaving me out, no?

Perfect adevarat comentariul tau.Cei de la Mercedes au pierdut pe mana lor.In rest...vorbe.Sa-l vedem anul viitor pe Hamilton pentru ca din spate vine o gasca intreaga de "lupi" tineri dornici de rezultate,Leclerc,Sainz,Norris,Ocon,Stroll,Gasly si bineinteles Max.Se anunta zile grele pentru Ham si fanii lui.

dodo001
dodo001  •  14 Decembrie 2021, 19:34

Hamilton a fost clar mai bun, iar Mercedes a fost mult peste ce a oferit Red Bull

radu1891
radu1891  •  14 Decembrie 2021, 17:56
Postat de alegzander19 pe 14 Decembrie 2021, 17:49

Atentie ca nu informati corect. Decizia ca pilotii intarziati sa revina pe potzitiile lor in grila nu doar ca este luata in ultimul moment, ci este aplicata doar partial. Nu doar cele 5 masini intre Hamilton si Max trebuiau sa depaseasca SC, ci mai erau piloti intarziati in spatele lui Max care trebuia sa faca aceasi manevra. Da, decizia FIA este pentru a oferi specatacol in ultimul tur, insa au facut regulamentul lor praf. NU exista in regulament sa permiti intarziatilor sa ramana amestecati la restart, cum NU exista nici varianta sa lasi doar o parte dintre ei. Dar daca aplicau integral insemna SC si in turul final.

Si ce vrei sa spui cu asta ? Vestappen trebuia sa fie campion cu o etapa inainte de final, daca nu era episodul rusinos de la Silverstone cand Hamilton halit 26 de puncte din avansul lui Max dupa ce l-a scos pe acesta in decor de pe prima pozitie. Acolo a fost decizie buna a FIA sa nu il penalizeze grav pe Hamilton, nu?

radu1891
radu1891  •  14 Decembrie 2021, 17:52
Postat de sbon pe 14 Decembrie 2021, 11:13

dar cata frustrare, in penultima cursa cand a intrat in spatele lui Max n-ati mai sarit, in primul tur cand a iesit si taiat curba si a revenit pe prima pozitie a fost bine. Safety car se tot intampla in F1 si taie avantajele dintre piloti, nu era normal sa fie intarziati intre ei, deci mai terminati-va cu gainariile.

FIA a facut jocul lui Mercedes tot anul, incepand cu prima cursa cand Verstappen a fost obligat sa cedeze pozitia castigata pe circuit... continuand cu Silverstone cand Hamilton l-a scos in decor si a castigat 26 de puncte... si terminand cu ultima cursa cand Hamilton a fost depasit si a taiat sicana si nu a primit nici o penalizare, nu a cedat pozitia, nimic... si numai un noroc extraordinar, as zice chiar justitie divina, a facut ca adevaratul campion sa castige(aka safety car-ul final). Ba mai mult, FIA incerca sa tina masini intarziate intre Verstappen si Hamilton ca nu cumva sa il depaseasca Verstappen. Ma mir ca si-au revenit in ultimul moment...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează