Comentarii (38)
l0iza
l0iza  •  11 Aprilie 2013, 17:12
Postat de botizan pe 11 Aprilie 2013, 16:00

Nu a reusit Buducnost sa castige in Ungaria ... ma indoiesc ca vom reusi noi in conditiile in care Oltchim e cu o clasa sub ce erau muntnegrecenele anul trecut ... sa ne vedem de lungul nasului si sa ne trezim la realitate Veestergard a luat Liga cu Viborg , dar poate sa ii pupe picioarele Bojanei ... Popovic le-a bagat titlul in buzunar si lui si lui Buducnost

Ai dreptate in linii mari, dar daca e cineva care sa-i mai bage lui Vestergaard un titlu in buzunar, aceea e Bulatovic. Daca vrea si ea, cum a vrut in finala europeana sau in finala olimpica, cand suta de la 10m fara frica de nimeni si de nimic. E singura care poate intoarce totul, dar nu cred ca sufletul ei este in aceasta echipa din Valcea.

qpax
qpax  •  11 Aprilie 2013, 17:10
Postat de bdgeorge pe 11 Aprilie 2013, 16:56

nu a intrat in insolventa dar va intra in faliment daca nu se califica...de unde scoti tu 2/3 din buget PRIVAT ?te pricepi nu mai interpreta faptele..aveai afaceri cu combinatul trebuia sa cotizezi la echipa...Exemplu: cumparai marfa de 100 lei de la combinat ..ei iti vand marfa cu 90 lei( exact 10% discaunt) dar in acelasi timp mai semnezi un contract cu echipa de handbal. personal ma doare in cot cum platesc daca sunt pregatit sa dau 100 de lei pe marfa.pierde COMBINATUL!! 10% la fiecare contract.de fapt banii veneau tot de la combinat si ajungeau la echipa (mai se luau si spagile ) si ai dreptate cum Valcea e legata de combinat 90% echipa da e a valcenilor sa vedem ce fac cu ea la anul

Hai ca deja o luat pe aratura ....:)) Roibu a declarat ca participarea combinatului pe perioada 2006-2012, a fost de 1-1.1 milioane de euro pe an ... restul de capital pana la 3 milioane (chiar 3+ in unii ani) este logic privat: Alti sponsori mai mici, printre care si Asirom, drepturi TV platite de Digi de 4-500.000 de euro, incasari din bilete si abonamente ... cam 100.000 de euro pe meci de CL ... probabil vreo 50.000 pe meci de Liga 1, si bonusuri de acces incepand cu Grupele Principale CL, semifinale, Finale ... vreo 300.000 in total daca jocoi semifinala, inca cateva sute de mii daca joci si finala, am jucat o data ... Nu strange tot handbalul romanesc 2 mil de euro privati la un loc ..

qpax
qpax  •  11 Aprilie 2013, 17:02
Postat de mario_seppona pe 11 Aprilie 2013, 16:51

bai jenica! vad ca insisti! si singur te contrazici! spui ca echipa de handbal mananca bani din combinaT! care combinat numai singur nu merge! apoi, echipa de handbal in traducere libera e ca un fel de capusa pe langa combinat! partea a doua, dupa ce combinatul e in moarte clinica, isi propune ca impreuna cu scama de p[e fes sa castige liga cam[pionilor! c asa i chelul! ii trebuie tichie cu margaritar! ca si atunci cand nu ai bani de paine si mananci caviar! e chiar asa greu de vazut ca echipa asta inghite bani care si pentru fotbal sunt prea multi? bani care nu se intorc niciodata innapoi! chir dsca oltchim ar castiga liga!

Deci nu mai mananca nimic ... ca din august 2012, Oltchim si-a retras sponsorizarea ... brusc, denuntand contractul unilateral ... cum numai statul poate sa faca ... In al 2-lea rand, si cand sponsoriza Oltchim (cu 1 mil de euro pe an).... tot nu iesea statul in pierdere ca fondul salarial de 3 milione de euro era impozitat cu 1.5 milioane de euro ... practic transfra bani de la Ministerul Economiei, la ministerul Finantelor ...:)) ce penibil ...:)) Vad ca voua vi s-a explicat destul de prost chestia cu capitalismul ... in piata concurentiala, chiar si societatile publice au nevoie de renume pe piata, si fac sponsorizari, platesc nannere, advents, etc ... nu va improprietareste cu nimic ...

botizan
botizan  •  11 Aprilie 2013, 16:58
Postat de qpax pe 11 Aprilie 2013, 16:51

Ce e aia de stat mah, nebunule? ..:)) Nu vezi ce prostii mari spui? Cum sa fie Oltchim de stat? Se numeste asa doar pentru ca multi ani a purtat numele sponsorului principal, probabil de sezonul viitor se va inregistra sub un alt nume, al noului sponsor majoritar, sau Handbal Club Municipal (HCM) Rm.. Valcea ... Eu incerc sa-ti explic ca Oltchim SA nu a detinut niciodata CS Oltchim, a fost o societate ... asociatie sportiva distincta cu personalitate juridica proprie, si capitalul mixt, e adevarat 1/3 public, 2/3 privat ... ''statul' prin asset-ul sau a semnat doar un cointract de imagine (aka sponsorizare) ... nu o sa mai explic din nou ... sper ca ai inteses din a 100-a ...:))

Daca primeste bani de la stat ... nu ma intereseaza cum sponsorizare , actiuni , dividente , contracte ...bla bla ... e de stat .. corect ??? Poate nu toti sunt fani handbal ... de ce sa nu ofere statul o sponsorizare catre o echipa de ciclism de exemplu sa mearga in Turul Frantei , sau de baschet sa faca o echipa tare ....

bdgeorge
bdgeorge  •  11 Aprilie 2013, 16:56
Postat de qpax pe 11 Aprilie 2013, 16:38

Asta pentru ca esti prost informat, echipa a fost intodeauna a valcenilor ... un contract de sponsorizare, cu drepturi si obligati bilaterale pentru ambele parti, care asigura 1/3 din bugetul cublului (pana in august 2012) nu te face pe tine actionar la Oltchim. Nu orice participatiune a statului la o societate cu personalitate juridica distincta, schimba regimul juridic al acelei societati. Oltchim HC, este o entitiate juridica distincta de combinat, si care iata nu a intrat in insolventa o data cu combinatul. 2/3 din bugert a fost mnereu bani privati, iar acum 100% din bugert este privat ... chiar daca era 100% public ... tot al valcenilor ear Oltchim! Ai inteles?

nu a intrat in insolventa dar va intra in faliment daca nu se califica...de unde scoti tu 2/3 din buget PRIVAT ?te pricepi nu mai interpreta faptele..aveai afaceri cu combinatul trebuia sa cotizezi la echipa...Exemplu: cumparai marfa de 100 lei de la combinat ..ei iti vand marfa cu 90 lei( exact 10% discaunt) dar in acelasi timp mai semnezi un contract cu echipa de handbal. personal ma doare in cot cum platesc daca sunt pregatit sa dau 100 de lei pe marfa.pierde COMBINATUL!! 10% la fiecare contract.de fapt banii veneau tot de la combinat si ajungeau la echipa (mai se luau si spagile ) si ai dreptate cum Valcea e legata de combinat 90% echipa da e a valcenilor sa vedem ce fac cu ea la anul

sorineldumitru
sorineldumitru  •  11 Aprilie 2013, 16:53

Mie mi se pare ca e foarte bine ca sunt optimisti. Cred sincer ca se va califica Oltchimul pt ca ma astept ca unguroaicele sa fie mult mai relaxate dupa victoria din deplasare, iar Oltchimul parca a jucat mai bine in deplasare decat acasa anul asta.

mario_seppona
mario_seppona  •  11 Aprilie 2013, 16:52
Postat de qpax pe 11 Aprilie 2013, 16:51

Ce e aia de stat mah, nebunule? ..:)) Nu vezi ce prostii mari spui? Cum sa fie Oltchim de stat? Se numeste asa doar pentru ca multi ani a purtat numele sponsorului principal, probabil de sezonul viitor se va inregistra sub un alt nume, al noului sponsor majoritar, sau Handbal Club Municipal (HCM) Rm.. Valcea ... Eu incerc sa-ti explic ca Oltchim SA nu a detinut niciodata CS Oltchim, a fost o societate ... asociatie sportiva distincta cu personalitate juridica proprie, si capitalul mixt, e adevarat 1/3 public, 2/3 privat ... ''statul' prin asset-ul sau a semnat doar un cointract de imagine (aka sponsorizare) ... nu o sa mai explic din nou ... sper ca ai inteses din a 100-a ...:))

1/3 public! merci!

mario_seppona
mario_seppona  •  11 Aprilie 2013, 16:51
Postat de qpax pe 11 Aprilie 2013, 16:38

Asta pentru ca esti prost informat, echipa a fost intodeauna a valcenilor ... un contract de sponsorizare, cu drepturi si obligati bilaterale pentru ambele parti, care asigura 1/3 din bugetul cublului (pana in august 2012) nu te face pe tine actionar la Oltchim. Nu orice participatiune a statului la o societate cu personalitate juridica distincta, schimba regimul juridic al acelei societati. Oltchim HC, este o entitiate juridica distincta de combinat, si care iata nu a intrat in insolventa o data cu combinatul. 2/3 din bugert a fost mnereu bani privati, iar acum 100% din bugert este privat ... chiar daca era 100% public ... tot al valcenilor ear Oltchim! Ai inteles?

bai jenica! vad ca insisti! si singur te contrazici! spui ca echipa de handbal mananca bani din combinaT! care combinat numai singur nu merge! apoi, echipa de handbal in traducere libera e ca un fel de capusa pe langa combinat! partea a doua, dupa ce combinatul e in moarte clinica, isi propune ca impreuna cu scama de p[e fes sa castige liga cam[pionilor! c asa i chelul! ii trebuie tichie cu margaritar! ca si atunci cand nu ai bani de paine si mananci caviar! e chiar asa greu de vazut ca echipa asta inghite bani care si pentru fotbal sunt prea multi? bani care nu se intorc niciodata innapoi! chir dsca oltchim ar castiga liga!

qpax
qpax  •  11 Aprilie 2013, 16:51
Postat de botizan pe 11 Aprilie 2013, 16:42

Ba ... Oltchim din toate echipele care au ajuns in faza grupelor , e singura echipa de stat , deci cu toata tara cotizanta :))) .... Nici macar U nu e de stat ... nu stiu alea din Rusia cum sunt ... dar mai mare rusinea ...

Ce e aia de stat mah, nebunule? ..:)) Nu vezi ce prostii mari spui? Cum sa fie Oltchim de stat? Se numeste asa doar pentru ca multi ani a purtat numele sponsorului principal, probabil de sezonul viitor se va inregistra sub un alt nume, al noului sponsor majoritar, sau Handbal Club Municipal (HCM) Rm.. Valcea ... Eu incerc sa-ti explic ca Oltchim SA nu a detinut niciodata CS Oltchim, a fost o societate ... asociatie sportiva distincta cu personalitate juridica proprie, si capitalul mixt, e adevarat 1/3 public, 2/3 privat ... ''statul' prin asset-ul sau a semnat doar un cointract de imagine (aka sponsorizare) ... nu o sa mai explic din nou ... sper ca ai inteses din a 100-a ...:))

botizan
botizan  •  11 Aprilie 2013, 16:42
Postat de qpax pe 11 Aprilie 2013, 16:38

Asta pentru ca esti prost informat, echipa a fost intodeauna a valcenilor ... un contract de sponsorizare, cu drepturi si obligati bilaterale pentru ambele parti, care asigura 1/3 din bugetul cublului (pana in august 2012) nu te face pe tine actionar la Oltchim. Nu orice participatiune a statului la o societate cu personalitate juridica distincta, schimba regimul juridic al acelei societati. Oltchim HC, este o entitiate juridica distincta de combinat, si care iata nu a intrat in insolventa o data cu combinatul. 2/3 din bugert a fost mnereu bani privati, iar acum 100% din bugert este privat ... chiar daca era 100% public ... tot al valcenilor ear Oltchim! Ai inteles?

Ba ... Oltchim din toate echipele care au ajuns in faza grupelor , e singura echipa de stat , deci cu toata tara cotizanta :))) .... Nici macar U nu e de stat ... nu stiu alea din Rusia cum sunt ... dar mai mare rusinea ...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează