Comentarii (111)
alenb
alenb  •  01 Mai 2014, 13:36
Postat de sange_alb.rosu pe 01 Mai 2014, 13:22

Gresesti, iarta-ma! In toate tarile civilizate se sponsorizeaza sportul. Desigur, daca un patron isi infiinteaza o echipa, asta se numeste afacere. Nu mia sunt bani? Se cheama faliment. Dar in toate tarile exista cluburi ale statului, in care sportivii se antreneaza si unii sunt chiar platiti pe banii contribuabilului. Chiar crezi ca olimpiada aduce impreuna sportivi antrenati de cluburi private? Pai daca alte state nu bagau bani in sport, azi nu aveam Usain Bolt, Phelps, Pistorius, etc

sunt convins ca stii macar 2 exemple de sportivi profesionisti salarizati pe banii contribuabilului, in vest. Dar nu premiati cu ocazia vreunei medalii, am zis SALARIZATI, cum e oana manea de ex cu cei 8000 de euro lunar. Astept sa ma ingropi in exemple.

rolando
rolando  •  01 Mai 2014, 13:35

Doar handbal!?? Au multe sectii la feminin si masculin "nerentabile" si rezultate mediocre, si tot atatia oameni in conducere care nu se pricep! Sa nu mai vorbim de "pilele" si "nepotismele" aferente! doar fotbal nu!

goggu
goggu  •  01 Mai 2014, 13:34
Postat de alenb pe 01 Mai 2014, 13:31

sportul profesionist pe bani publici inseamna afaceri pe bani publici. Daca sunteti/suntem prosti in continuare si ne mintim ca "face imagine Bucurestiului si Romaniei" sau ca "sunt bani dati la sport" atunci ne meritam soarta. Primaria are rolul sa faca o sala de sport, un stadion, baze de pregatire, baze sportive pt miscare, poate sa subventioneze cluburi sportive scolare, sa sprijine cluburi de juniori, de amatori etc dar cam atat. In rest , in sportul profesionist trebuie sa fie bani privati

ma ce najba se intampla cu FC Arges? cand va revedem in prima Liga?

harry_porker
harry_porker  •  01 Mai 2014, 13:33
Postat de goggu pe 01 Mai 2014, 12:27

problema e ca de banii aia primaria ar putea face lucrari publice de care sa beneificieze bucurestenii - la dracu, cand inca mai exista strazi neaslfatate si fara canalizare intr-o capitala europeana a sec XXI si tu pompezi \bani publici intr-o echipa sportiva, cred ca ai o problema. De fapt, stim cu totii ca echipele astea finantate din bani publici sunt o modalitate frumusica de sifonare a fondurilor, vezi cazul Marin Condescu la Pandurii, cei de la Petrolul Ploiesti , etc

Problema nu e ca se baga bani in sport, daca acesti bani se investeau in sportul de masa sau in infrastructura pentru sport era ok dar sa ti ca primarie o echipa profesionista indiferent de sport nu mi se pare in regula , asa cum spunea cineva mai devreme probabil ca hotul de Oprescu mai sifoneaza niste bani asa cum a facut si inca face cu multe alte "proiecte" din Bucuresti. Asta face parte din categoria Lis, Halaicu primari care nu au facut nimic pentru oras in afara de indesat bani publici in buzunarele proprii si ale prietenilor lui

alenb
alenb  •  01 Mai 2014, 13:33
Postat de sibelius pe 01 Mai 2014, 13:29

Pentru polonezi fotbalul nu e sport national, si, probabil, nici pentru ceilalti mentionati. Interesul publicului e mic, la fel si al investitorilor. Tot sportul din Romania a ramas la nivelul anului 1989 cand primul-secretar al judetului sau vreun minister asigurau tot. Cluburile "de traditie" au murit pentru ca in afara catorva babe plangarete pe internet nimeni nu a fost interesat de ele.

Ba exact fotbalul e sportul national al poloniei ca doar n-o fi cricketul. Au fost si de vreo 2 ori bronzul mondial. Media de spectatori in liga poloneza e decenta pentru nivelul actual al campionatului, cca 8000 pe meci

alenb
alenb  •  01 Mai 2014, 13:31

sportul profesionist pe bani publici inseamna afaceri pe bani publici. Daca sunteti/suntem prosti in continuare si ne mintim ca "face imagine Bucurestiului si Romaniei" sau ca "sunt bani dati la sport" atunci ne meritam soarta. Primaria are rolul sa faca o sala de sport, un stadion, baze de pregatire, baze sportive pt miscare, poate sa subventioneze cluburi sportive scolare, sa sprijine cluburi de juniori, de amatori etc dar cam atat. In rest , in sportul profesionist trebuie sa fie bani privati

sibelius
sibelius  •  01 Mai 2014, 13:29
Postat de botizann pe 01 Mai 2014, 13:16

Nimeni nu da bani publici in nici un sport ... Fotbalul din Ungaria Slovacia sau Polonia de ce crezi ca e slab si nu are bani ? Acolo nu vezi consiliul local Kracovia pe tricouri ... Sunt cluburi private , bune rele sarace dar sunt private ... Asa ceva doar in Romania si in tarile sarace mai vezi

Pentru polonezi fotbalul nu e sport national, si, probabil, nici pentru ceilalti mentionati. Interesul publicului e mic, la fel si al investitorilor. Tot sportul din Romania a ramas la nivelul anului 1989 cand primul-secretar al judetului sau vreun minister asigurau tot. Cluburile "de traditie" au murit pentru ca in afara catorva babe plangarete pe internet nimeni nu a fost interesat de ele.

alenb
alenb  •  01 Mai 2014, 13:25
Postat de sange_alb.rosu pe 01 Mai 2014, 13:16

Nu stiu cum e la Milano, dar stiu ca in Nottingham statul subventioneaza echipa de handbal a universitatii unde joaca un prieten. Si nu sunt profesionisti, si nici nu e handbalul vreun sport national aici. Bine, u sunt aceleasi salarii, pentru ca sunt doar amatori, dar bani se cheltuiesc la greu. Si daca o echipa e privata, precum steaua, dinamo, etc atunci nu mai vorbim de sport, ci de afaceri. Cine e patronul echipei sponsorizate de primarie? Primaria cumva? E club sportiv de stat? Atunci sa le plateasca decent. Altfel, dupa logica ta ar trebui sa nu mai platim de la buget nici pentru gimnastica, atletism, box, haltere, ca sa nu mai zic de sporturile de iarna!

in capul tau e o confuzie totala. "Statul" (desi probabil e universitatea) finanteaza la nottingham o echipa universitara, AMATOARE de handbal. La bucuresti, primaria finanteaza o echipa profesionista care va avea buget de cca 3 mil de euro, deci intra in primele 5 bugete din lume la handbal feminin. Deci este normal ca statul sa finanteze sportul AMATOR, care in primul rand, NU IMPLICA SALARII platite sportivilor, dar nu si sportul profesionist unde ar treb sa platesti din bani publici salariul vedetelor si unde intr-adevar nu mai vorbim de sport, ci de afaceri. Cat despre gimnaste chiar nu cred ca sunt profesioniste.

goggu
goggu  •  01 Mai 2014, 13:22
Postat de sange_alb.rosu pe 01 Mai 2014, 13:16

Nu stiu cum e la Milano, dar stiu ca in Nottingham statul subventioneaza echipa de handbal a universitatii unde joaca un prieten. Si nu sunt profesionisti, si nici nu e handbalul vreun sport national aici. Bine, u sunt aceleasi salarii, pentru ca sunt doar amatori, dar bani se cheltuiesc la greu. Si daca o echipa e privata, precum steaua, dinamo, etc atunci nu mai vorbim de sport, ci de afaceri. Cine e patronul echipei sponsorizate de primarie? Primaria cumva? E club sportiv de stat? Atunci sa le plateasca decent. Altfel, dupa logica ta ar trebui sa nu mai platim de la buget nici pentru gimnastica, atletism, box, haltere, ca sa nu mai zic de sporturile de iarna!

:))) Pai hai sa facem altfel atunci! De ce sa oprim investitiile la 1-2 milioane pe an? Nu frate, noi primaria preluam Dinamo si bagam macar 100 de milioane de euro / an pentru a castiga Europa League sau chiar Champions League (vezi cazul Atletico Madrid) ! Si macar stim o treaba! Sa vezi atunci ce reclama babana facem Bucurestiului ! Dinamo Bucuresti, sponsorizata de primarie, mandra castigatoare a Champions League !

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  01 Mai 2014, 13:22
Postat de botizann pe 01 Mai 2014, 13:16

Nimeni nu da bani publici in nici un sport ... Fotbalul din Ungaria Slovacia sau Polonia de ce crezi ca e slab si nu are bani ? Acolo nu vezi consiliul local Kracovia pe tricouri ... Sunt cluburi private , bune rele sarace dar sunt private ... Asa ceva doar in Romania si in tarile sarace mai vezi

Gresesti, iarta-ma! In toate tarile civilizate se sponsorizeaza sportul. Desigur, daca un patron isi infiinteaza o echipa, asta se numeste afacere. Nu mia sunt bani? Se cheama faliment. Dar in toate tarile exista cluburi ale statului, in care sportivii se antreneaza si unii sunt chiar platiti pe banii contribuabilului. Chiar crezi ca olimpiada aduce impreuna sportivi antrenati de cluburi private? Pai daca alte state nu bagau bani in sport, azi nu aveam Usain Bolt, Phelps, Pistorius, etc

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 12
Comentează