Alte știri din fotbal
Adrian Porumboiu s-a pronunțat, după retragerea lui Ovidiu Hațegan: „Pensionar”
1
„Am să fug din țară” » Emil Grădinescu, reacție amplă după ce a aflat că Steaua vrea să-l dea în judecată: „Nu ștergi istoria doar pentru că vrea cineva dintr-o cazarmă!”
21
Cutremur la clubul din Superliga! A primit interdicție la transferuri » Prima reacție: „Suntem obligați”
3
Basarab Panduru a numit echipele care vor fi în play-off-ul Superligii: „Ei nu cred că intră”
4
Știri din fotbal internațional
Astăzi la FRF, joi la Salonic! Răzvan Lucescu a anunțat o conferință de urgență la PAOK: „Ăsta este scopul”
0
Djibril Cisse, condamnat la închisoare! Lovitura primită de fostul star francez
0
A încasat 20 de milioane de euro de fiecare meci jucat! Cum a păcălit Neymar fotbalul în cele 15 luni la Al-Hilal
1
Ngezana, ocolul Pământului în 45 de ore de zbor pentru NIMIC » Planurile selecționerului Africii de Sud: „Suntem conștienți”
2
Lifestyle
Acuzațiile jurnalistei, după conferința lui Kylian Mbappe: „Mi-a venit să plâng. Nu am putut pune întrebări”
0
Modul neașteptat în care Adrian Mutu a cerut-o în căsătorie pe Sandra: „Era o nebunie totală și nu aveam ce face”
0
Revenită de la Asia Express, printre ședințe foto incendiare, Carmen Negoiță a dezvăluit pasiunea ascunsă: „Ne întâlnim o dată pe săptămână!”
4
Donbass Arena era una dintre „bijuteriile” Europei! Cum a ajuns să arate din cauza războiului declanșat de Rusia în Ucraina
21
Ultimatum de 24 de ore pentru Putin: „Ori oprește agresiunea, ori le dau ...
Libertatea
Patru tineri au ars de vii într-o mașină Tesla. Motivul: sistemul de ...
Adevărul
"Greşeala din 2003" făcută de Gigi Becali care l-a costat brandul Steaua! ...
ORANGESPORT
Are doar 18 ani și e o tânără speranță a motorsportului românesc: „Gata cu femeia la cratiță, bărbatul la muncă. S-au schimbat rolurile”
Domnul asta care își dă cu părerea ar trebui sa reia codul rutier și să citească despre depășire. Acolo e vorba de vehicule nu de automobil. Deci faptul că el interpretează legislația cum îi convine nu cred că îi și da dreptate. Am vorbit cu motocicliști și mi-au spus că nu este legal ceea ce fac. Însă nimeni nu ii ia la rost. Eu le fac loc pe banda când vin din spate, nu mi-e greu sa mă mișc 50cm mai spre dreapta , insa mi se pare că nu merita sa îți pui viața în pericol doar pentru o depășire .
Pe mine nu ma deranjeaza motociclistii care se strecoara printre masini ca sa treaca mai repede atunci cand stam la stop. Se baga in fata si pentru ca nu incurca pe nimeni, cata vreme masinile nu sunt in miscare. Problema mare apare cand motociclistii executa depasiri folosind aceeasi banda pe care circula si masina depasita, cu alte cuvinte fara sa schimbe banda sau sa treaca pe contrasens. Acolo mi se pare momentul cel mai periculos, deoarece soferul masinii are dreptul sa fara miscari dreapta stanga in cadrul benzii pe care circula fara sa se asigure, sa dea prioritate sau se semnalizeze, iar daca vad o groapa si vreau sa o ocolesc in mers, fara sa trec pe alta banda, sau un iepure, sau pur si simplu mai misc un pic volanul dreapta stanga, repet, fara sa ies de pe banda mea, si atunci decide un motociclist sa ma depaseasca fara sa schimbe banda, se cheama ca ne lovim. Motociclistii nu pricep ca nu asa se depaseste, ca isi pun nu doar viata lor in pericol, dar si pe a pasagerilor autovehicolului pe care il depasesc in felul asta.
D-l Florescu știe regulamentul lui. Unul presupus. Că și Leu care spune că regula fermoarului este obligatorie și că doar un **" nu o aplica, de parcă a dispărut prioritatea din codul rutier.
Corect! Și problema este că sunt majoritatea celor care durează motorul pentru zgomot chiar și în staționare. Majoritatea covârșitoare au tobele modificate pentru zgomot ridicat și mai toți depășesc regulat viteza legala. Cu siguranță după acest articol o să apară și unul care sa victimizeze bicicliștii care și ei în mare majoritate circula pe trotuar deși sunt obligați prin lege sa circule pe carosabil. Atunci când circula pe carosabil nu respecta culoarea semaforului pentru că și ei sunt zei și au drepturi că și motocicliștii.
Intrebare ptr. dl Florescu - ce parere aveti despre cei care produc decibeli in cantitati industriale in localitati si repeta "traseul" de 3-5,6 simai multe ori, sa fie siguri ca "au fost auziti"? In afara intrebarii as spune ca unii dintre motociclisti , ca si unii dintre soferi au probleme serioase si nu ar trebui sa aiba permis de conducere. Sa circuli cu 180-200 km/ora prin localitati insemna sa fii inconstient!
nu am nimic impotriva lor ,dar cand esti in trafic cu motorul ,trebuie sa te comporti ca si cel ce este cu masina .dar eu nu fac acest lucru mai si te claxoneazasa te deai mai acate sa treaca el ca de aceia si-a luat kawasaki sau bw .
"Exista motociclisti care au cazut si motociclisti care vor cadea". Ce recunoastere mai sintetica a faptului ca motocicleta este un mijloc de transport funciarmente nesigur? In urma cu zeci de ani, traficul era mult mai restrans, iar automobilele greu abordabile ca pret, deci motocicletele jucau un rol semnificativ in mobilitate. Nu mai e cazul. Acum sunt "pentru adrenalina", ceea ce e o tampenie pe dumuri publice. Pt adrenalina sa se gaseasca alte solutii, ca si pt parapanta, planoare etc. Sau sa se limiteze drastic viteza motocicletelor pe orice drum public (e.g. 30 km/h in localitati, 50 in afara, iar pe ploaie 20-30 km/h). Dar e clar ca asa ceva este inacceptabil pentru cei care cred ca sunt o casta, dovada iesirile in herghelie (ca sa nu spun turma) pt tot felul de evenimente. Asa ca hecatomba va continua.
Domnul Florescu ar face bine sa citeasca codul rutier (niciodata nu e prea tarziu) si sa nu mai dea apa la moara sa se circule intre benzi. Este stipula foarte clar in codul rutier Art 135,136, 137 poate este ocupat si nu are timp sa citeasca ii las un exeplu "Art. 137. - (1) La intersecţiile cu marcaje, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor pentru semnalizarea direcţiei de mers." Nu zice nimic de "banda dintre benzi sau banda de pe linie" sau cum io zice.
Ce facem cu mizeria fonică produsă de MULȚI motocicliști în spațiul urban? Asta e reglementată, dar legea nu e aplicată iar oamenii profită pentru a ne bombarda cu zgomotul care-i face pe ei să se simtă zmei ...
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.