Articol de GSP - Publicat marti, 23 noiembrie 2021 18:52 / Actualizat marti, 23 noiembrie 2021 19:03
Sute de șoferi Tesla nu și-au putut folosi mașinile la începutul weekendului trecut, după ce aplicația mobilă a producătorului a suferit o întrerupere – proprietarii și-au exprimat plângerile pe rețelele de socializare.
Elon Musk, directorul executiv al Tesla, a declarat vineri că aplicația mobilă a companiei de mașini electrice își revine, după întreruperea serverului de aplicații. Musk a răspuns unui tweet al unui proprietar de Tesla, care spunea că se confruntă cu o „eroare de server 500” pentru a-și conecta Modelul 3 prin aplicația iOS din Seul, Coreea de Sud, informează Guardian.
500 de proprietari de Tesla nu și-au putut folosi mașinile
Problema a fost raportată pentru prima dată de site-ul specializat în vehicule electrice Electrek, care a început să primească rapoarte de la proprietarii Tesla din SUA și Canada, apoi din Europa și Asia. Aproximativ 500 de utilizatori au raportat că s-au confruntat cu o eroare la aproximativ 16:40 ET (21:40 GMT), conform site-ului de monitorizare a întreruperilor Downdetector.
„Ne cerem scuze, luăm măsuri ca așa ceva să nu se mai întâmple niciodată”, a scris Elon Musk pe twitter.
Tesla bifează un contract care poate schimba piața de mașini electrice
Producătorul american de mașini electrice Tesla a semnat un contract cu cea mai mare companie producătoare de litiu din lume, Ganfeng Lithium Co, din China.
Compania condusă de Elon Musk are nevoie de acces la prețiosul metal pentru bateriile auto pe care vrea să le monteze pe mașinile electrice.