Comentarii (14)
MaxiP
MaxiP  •  09 Noiembrie 2024, 11:02
Postat de Unomfoartesimplu pe 08 Noiembrie 2024, 21:54

Numai ca e o mica diferenta cand cineva face o "declaratie" cu aer de adevar incontestabil...

Nu e vorba de adevaruri incontestabile. Am adus niste argumente care din punctul meu de vedere combat argumentele tale. Din motive foarte simple, jucatoarele date de tine exemplu nu au confirmat ulterior rezultatele marete obtinue izolat. Si exista exemple de jucatoare care nu obtinusera rezultate de top la varste fragede si au ajuns mai sus ca jucatoarele date de tine exemplu. E o analiza obiectiva, e cam greu de contestat acest adevar, dar nu asta era ideea. Da, Todoni la cum se misca totusi foarte devreme in cariera, are perspective imense. Ca e posibil sa nu ajunga vreodata la ce au realizat Ostapenko si Raducanu, clar, nu stim ce urmeaza de aici, avem doar ce a realizat pana acum. Dar tot nu voi considera un argument varsta, care la momentul actual nu e un factor ce sa o dezavantajeze, ba chiar din contra.

Unomfoartesimplu
Unomfoartesimplu  •  08 Noiembrie 2024, 21:54
Postat de MaxiP pe 05 Noiembrie 2024, 11:07

N-am inteles niciodata chestia asta cu "parerea mea". E parerea mea, am dreptul la libera exprimare. Corect, doar ca se aplica tuturor. Adica parerii tale am tot dreptul sa-i dau un raspuns, pe acelasi principiu, "e parerea mea ca nu ai dreptate". Foarte simplu, vad foarte multi oameni care se simt nedreptatiti cand li se ataca opinia. Pai nu e acelasi principiu? Da, tu te exprimi, altul iti raspunde, foarte simplu. Unii abereaza rau de tot, li se raspunde sa nu mai abereze, pe exact acelasi principiu de libera exprimare. Sanatate!

Numai ca e o mica diferenta cand cineva face o "declaratie" cu aer de adevar incontestabil...

MaxiP
MaxiP  •  05 Noiembrie 2024, 11:07
Postat de Unomfoartesimplu pe 04 Noiembrie 2024, 19:46

Bine; stai jos! Eu mi-am exprimat parerea MEA. NU ma astept sa fie acceptata universal. Tu ai parerea ta si asa mai departe. Eu n u cred ca fata asta isi va depasi conditia la cum se vede treaba. E tot parerea mea. Sa traiesti si poti sa crezi ce vrei tu si aceea va fi parerea ta!

N-am inteles niciodata chestia asta cu "parerea mea". E parerea mea, am dreptul la libera exprimare. Corect, doar ca se aplica tuturor. Adica parerii tale am tot dreptul sa-i dau un raspuns, pe acelasi principiu, "e parerea mea ca nu ai dreptate". Foarte simplu, vad foarte multi oameni care se simt nedreptatiti cand li se ataca opinia. Pai nu e acelasi principiu? Da, tu te exprimi, altul iti raspunde, foarte simplu. Unii abereaza rau de tot, li se raspunde sa nu mai abereze, pe exact acelasi principiu de libera exprimare. Sanatate!

Unomfoartesimplu
Unomfoartesimplu  •  04 Noiembrie 2024, 19:46
Postat de MaxiP pe 04 Noiembrie 2024, 11:43

De unde apareti bai? Au fost exceptii. Gauff, ca Emma a castigat Slam si a urmat declinul. Decat GS la 20 ani si apoi iesirea din top 100, lasa sa vina GS-ul la 23 de ani, dar apoi sa vina altele. Ok, sunt cateva jucatoare care au confirmat de pe la 17-18 ani la nivel inalt, cate sunt? Halep a inceput sa joace in top pe la 22-23, a devenit cea mai mare din istoria tenisului romanesc, deci putem spune ca Todoni are tot timpul din lume. Kerber a castigat primul slam la destul timp dupa 25 ani, spre 30, care e problema? Liderul mondial, Sabalenka, a atins primul sfert de finala de mare slam la 23 ani, spre deosebire de Emma, care a luat GS la 19 ani, Sabalenka e lider mondial si are intre timp 3 slamuri castigate. Asa au sarit multi destepti si cand a luat Ostapenko Grand Slam, vai de mine, asta e jucatoare, castiga la 20, va lua sirul de slamuri... am zis in acel moment, altul nu mai pupa, momentan la vreo 7 ani distanta, chiar n-a mai pupat. Deci toate comentariile de genul... denota lipsa de cunoastere. Apropo, ce lituanianca a castigat mare slam? Ca nu stiu niciuna in istorie, cred ca faci o mare confuzie.

Bine; stai jos! Eu mi-am exprimat parerea MEA. NU ma astept sa fie acceptata universal. Tu ai parerea ta si asa mai departe. Eu n u cred ca fata asta isi va depasi conditia la cum se vede treaba. E tot parerea mea. Sa traiesti si poti sa crezi ce vrei tu si aceea va fi parerea ta!

MaxiP
MaxiP  •  04 Noiembrie 2024, 13:38

Off topic: O informatie interesanta la categoria "sporturi", din pacate bagata prea putin in seama de presa. Saptamana trecuta au avut loc Jocurile Scolare Mondiale, printre care s-a remarcat si prezenta multor sperante sportive din Romania in diferite sporturi. Mi se pare deloc de neglijat faptul ca la o astfel de competitie mondiala, Romania s-a clasat pe locul 4 in clasamentul pe medalii, cu rezultate absolut remarcabile in sporturi precum Inot, Gimnastica Artistica Feminina, Tenis, Scrima, Gimnastica Aerobica, Tenis de Masa, asta si vizavi de conceptia generala ca Romania conteaza doar in Canotaj pe plan international, ceea ce desi la o prima vedere pare oarecum partial adevarat, se pare ca asteptam o crestere importanta in rezultate si in alte sporturi in viitorul mai mult sau mai putin apropiat. Nu s-a mers neaparat in toate sporturile cu delegatii de elita din tari importante precum SUA, Italia, Germania, Marea Britanie, totusi am vazut delegatii importante ale Chinei, Frantei, Braziliei si cred ca totusi desi acest rezultat nu ne plaseaza neaparat pe locul 4 mondial ca perspective de viitor, ramane o dovada importanta ca putem creste mult in performante sportive in urmatorii ani, cum de altfel s-a si intamplat in ultimii 2-3 ani vizibil, in ciuda negativismului general al presei si uluirii complet neargumentate cu privire la rezultatele bune de la JO de la Paris. Mi se pare o informatie de interes pentru sportul romanesc.

MaxiP
MaxiP  •  04 Noiembrie 2024, 11:43
Postat de Unomfoartesimplu pe 04 Noiembrie 2024, 00:55

Pe ce loc e la 20 de ani; 128??? Sa traiesti cum vrei! Cati ani avea Emma cand a catsigat un Grand Slam, dar Gouff, dar Lituanianca aia umflata si aroganta? Hai sa trecem peste; Romania nu mai are tenis!

De unde apareti bai? Au fost exceptii. Gauff, ca Emma a castigat Slam si a urmat declinul. Decat GS la 20 ani si apoi iesirea din top 100, lasa sa vina GS-ul la 23 de ani, dar apoi sa vina altele. Ok, sunt cateva jucatoare care au confirmat de pe la 17-18 ani la nivel inalt, cate sunt? Halep a inceput sa joace in top pe la 22-23, a devenit cea mai mare din istoria tenisului romanesc, deci putem spune ca Todoni are tot timpul din lume. Kerber a castigat primul slam la destul timp dupa 25 ani, spre 30, care e problema? Liderul mondial, Sabalenka, a atins primul sfert de finala de mare slam la 23 ani, spre deosebire de Emma, care a luat GS la 19 ani, Sabalenka e lider mondial si are intre timp 3 slamuri castigate. Asa au sarit multi destepti si cand a luat Ostapenko Grand Slam, vai de mine, asta e jucatoare, castiga la 20, va lua sirul de slamuri... am zis in acel moment, altul nu mai pupa, momentan la vreo 7 ani distanta, chiar n-a mai pupat. Deci toate comentariile de genul... denota lipsa de cunoastere. Apropo, ce lituanianca a castigat mare slam? Ca nu stiu niciuna in istorie, cred ca faci o mare confuzie.

MaxiP
MaxiP  •  04 Noiembrie 2024, 11:36
Postat de constantin_dejanovici pe 04 Noiembrie 2024, 09:53

O speranță reală pentru tenisul românesc. A progresat semnificativ în ultimii 2 ani, poate ajunge la anul în top 60-70.

Eu cred ca poate ajunge la anul si top 20, pare a fi chiar o jucatoare de uriasa perspectiva. La acest turneu efectiv a castigat intr-o maniera dominanta fiecare meci (mai putin primul set al finalei), contra unor jucatoare chiar experimentate. Daca prinde incredere si are constanta necesara, poate avea o explozie semnificativa in 2025. Ea a dat semne destul de clare ca poate juca la nivel inalt in acest an, daca isi face un clasament bun si are acces pe tablourile turneelor WTA, va fi extrem de incomoda in circuit.

fibra
fibra  •  04 Noiembrie 2024, 10:38

In "desertul" tenisului de la noi pare a fi speranta. Daca anul viitor cu un program fara exagerari ajunge in primele 50 cresc sperantele de si mai bine.

Trandafir
Trandafir  •  04 Noiembrie 2024, 10:16

In decembrie 2024 si ianuari 2025 incepe seria de turnee valoroase financiar din Australia si N. Zeelanda, asa ca tenismenele participa inca la concursuri pentru a castiga puncte si astfel sa ajunga pe tabloul principal.

Trandafir
Trandafir  •  04 Noiembrie 2024, 10:11

Bravo, velicitari ! Tot mai sus in clasamentul WTA, cat mai multe victorii. Ieri a castigat in Bolivia si a plecat imediat la Cali/Columbia, tot la un WTA 125 pct. ! Tot acolo regasim pe tabloul principal pe Begu si Bulgaru. Succes tuturor !

  • 1
  • 2
Comentează