Comentarii (4)
cornelcc
cornelcc  •  28 Mai 2022, 22:09

Lucrurile sunt simple: cand avionul este "overbooked" ti se spune din momentul in care faci rezervarea la zborul respectiv ca nu ai loc alocat si exista posibilitatea sa pierzi zborul daca se prezinta toti pasageri care si-au cumparat bilet din timp. Acesta este si motivul pentru care au fost rugati sa astpte, opate nu se prezinta toti. Degeaba au fost primii pa poarta, nu e IRTA ... cine vine primul prinde loc la geam!

sportix
sportix  •  28 Mai 2022, 15:59

Trebuie dati in judecata, sa plateasca daune mai mari decat toate castigurile pe care le-au avut in total la zborul asta. N-ai cum sa opresti pe cineva sa zboare atata timp cat au avut biletele cumparate si cardurile de zbor confirmate (cu locurile pe ele, etc...)... asta nemaivorbind de faptul ca a fost vorba de doi minori...

mihai_bn
mihai_bn  •  28 Mai 2022, 14:37

Mai e un *** de companie, bLuE aIR, care anulează zboruri la greu în perioada asta. Plătești banii pe bilete, ți se anulează zborurile, nu-ți plătesc hotel pentru zilele în care trebuie să stai în locul respectiv până iei alt zbor, de refund nu se pune problema etc.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ionescugeorge77
ionescugeorge77  •  28 Mai 2022, 13:58

,,,asa nu se mai poate ...trebuie facut ceva ...

Comentează