Comentarii (31)
mplttev
mplttev  •  09 Martie 2016, 00:24

I-o fi făcând lui Putin semn cu degetul la nas, cum i-a făcut Udrea lui băsescu?

geogeo
geogeo  •  08 Martie 2016, 21:48
Postat de Gica Matei pe 08 Martie 2016, 18:37

Sarapova s-a dopat si Wiliams nu? Hai sa fim seriosi! Nu vedeti cum arata fiecare din ele? Eu cred sincer in onestitatea rusoaicei, chiar daca nu ii sufar pe rusi. Nimeni nu a obligat-o sa spuna ca lua medicamentul ale de 10 ani. Si poate cineva sa creada ca daca stia ca medicamentul ala ii pune sanatatea si viata in pericol, il lua atatia ani??? Incep sa cred, insa, ca antidopingul nu lupta pentru sanatatea sportivilor ci este un instrument folosit pentru departajarea lor pe criterii nesportive.

Nu trebuie tot timpul sa cautam vinovatii in alta parte. Cum adica, Sharapova s-a dopat si Serena nu? Pai, pe Sharapova au prins-o. Daca o prindeau pe Serena, pe ea o suspendau. Si cu Sumudica la fel, toti sunt vinovati si au declansat o conspiratie universala impotriva marului antrenor Sumudica. Sa fim seriosi, nimeni nu se poate bucura de raul altuia, dar daca vom cauta vinovatii intotdeauna in alta parte decat acolo unde sunt, nu vom ajunge nicaieri. Trebuie sa plateasca exact cei care au gresit si punct.

merace
merace  •  08 Martie 2016, 21:24
Postat de Gica Matei pe 08 Martie 2016, 18:37

Sarapova s-a dopat si Wiliams nu? Hai sa fim seriosi! Nu vedeti cum arata fiecare din ele? Eu cred sincer in onestitatea rusoaicei, chiar daca nu ii sufar pe rusi. Nimeni nu a obligat-o sa spuna ca lua medicamentul ale de 10 ani. Si poate cineva sa creada ca daca stia ca medicamentul ala ii pune sanatatea si viata in pericol, il lua atatia ani??? Incep sa cred, insa, ca antidopingul nu lupta pentru sanatatea sportivilor ci este un instrument folosit pentru departajarea lor pe criterii nesportive.

Antidopingul nu e ca sa ii apere pe sportivi de intoxicare cu medicamente, ci ca sa nu ia medicamente pentru a-si spori abilitatile fizice peste cele normale.

catalynn
catalynn  •  08 Martie 2016, 18:41
Postat de dlgeo86 pe 08 Martie 2016, 17:39

Da , dar tot o imagine negativa este , si s a dat exemplu cazul sprinterului prins dopat.. , iar nike a mentinut colaborarea cu cel din urma.. Mi se pare ca se dau prea morali cu ai lor , iar cu rusii prea drastici, atata tot..

Fara doar si poate ca exista o mare doza de subiectivism. Hai sa iti dau un exemplu. Trepanatii o blestemau pe Halep ca e vezi Doamne e zgarcita si nu isi plateste antrenorul din banii ei, si atarna la Adidas. Andy Murray semna cu Adidas in 2010 un contract pe 5 ani de 6 milioane de lire pe an. Atunci nu castigase inca niciun GS, si era ca si Halep o speranta dar si deziluzie pt englezi, care ii platisera chiar ei serviciile lui Dave Gilbert in 2008 si tot degeaba. De abia mai tarziu, cu Ivan Lendl antrenor a reusit sa "sparga gheta" si sa ia si primul GS. Simona are marele dezavantaj ca e nascuta in Romania, daca era americanca, nu ar mai fi facut fata la cate contracte de publicitate ar fi avut, mai ales ca spre deosibire de Serena nu arata ca un gladiator in fusta, nu e o frumusete, dar macar arata ca o fata obisnuita .... Deci da, daca Masha nu era rusoaica probabil ca altfel ar fi stat lucrurile si in cazul ei.

911172995609353
Gica Matei  •  08 Martie 2016, 18:37

Sarapova s-a dopat si Wiliams nu? Hai sa fim seriosi! Nu vedeti cum arata fiecare din ele? Eu cred sincer in onestitatea rusoaicei, chiar daca nu ii sufar pe rusi. Nimeni nu a obligat-o sa spuna ca lua medicamentul ale de 10 ani. Si poate cineva sa creada ca daca stia ca medicamentul ala ii pune sanatatea si viata in pericol, il lua atatia ani??? Incep sa cred, insa, ca antidopingul nu lupta pentru sanatatea sportivilor ci este un instrument folosit pentru departajarea lor pe criterii nesportive.

soextragpe
soextragpe  •  08 Martie 2016, 18:31
Postat de dlgeo86 pe 08 Martie 2016, 17:39

Da , dar tot o imagine negativa este , si s a dat exemplu cazul sprinterului prins dopat.. , iar nike a mentinut colaborarea cu cel din urma.. Mi se pare ca se dau prea morali cu ai lor , iar cu rusii prea drastici, atata tot..

Am ajuns sa-i plangem pe rusi! Toti hotii, afara din sport! Iar urlatoarei ar trebui sa-i fie retrase trofeele! Punct!

dlgeo86
dlgeo86  •  08 Martie 2016, 17:39

Da , dar tot o imagine negativa este , si s a dat exemplu cazul sprinterului prins dopat.. , iar nike a mentinut colaborarea cu cel din urma.. Mi se pare ca se dau prea morali cu ai lor , iar cu rusii prea drastici, atata tot..

dash.berlin
dash.berlin  •  08 Martie 2016, 17:36
Postat de dlgeo86 pe 08 Martie 2016, 17:18

Cred ca ma intelegi gresit.. eu sunt convins ca a luat acest medicament ca sa isi imbunatateasca performantele.. dar pana acum 2 luni era legal.. atunci nu poate fi criticata , nu i se poate lua nici un titlu , nici un ban din colaborari cu sponsori.. Am doar o parere proasta despre nike , care nu au procedat la fel cu alti sportivi , care erau americani...

Tiger Woods nu s-a dopat... e o diferenta intre a face un show cu niste dive porno si a fi depistat pozitiv .

dlgeo86
dlgeo86  •  08 Martie 2016, 17:34
Postat de satyricon pe 08 Martie 2016, 17:32

Amice esti si mai idiot! *** e de inteles. El nu a zis ca a fost ilegal ce a facut, ci ca a fost imoral. "Medicamentul" nu l-a luat pentru ca a avut sau are o afectiune a inimii, ci pentru a se dopa (asa cum au facut si ceilalti sportivi rusi prinsi cu acest medicament). Si se poate presupune ca in pauzele pe care si le lua la turneele de GS, de fiecare data in momentele in care era in dificultate lua astfel de medicamente (deci inclusiv la meciul cu Halep).

Era legal.. !!!

satyricon
satyricon  •  08 Martie 2016, 17:32
Postat de spion_kop pe 08 Martie 2016, 16:45

amice esti idiot, nu mai umbla cu *** vopsita si cu sticlute de la Neubert ...constient a facut-o si Masha, Amstrong a facut-o de *** ani la rind si se stia ca acele substante sunt ilegale, la Masha este ilegal de 3 luni ...

Amice esti si mai idiot! *** e de inteles. El nu a zis ca a fost ilegal ce a facut, ci ca a fost imoral. "Medicamentul" nu l-a luat pentru ca a avut sau are o afectiune a inimii, ci pentru a se dopa (asa cum au facut si ceilalti sportivi rusi prinsi cu acest medicament). Si se poate presupune ca in pauzele pe care si le lua la turneele de GS, de fiecare data in momentele in care era in dificultate lua astfel de medicamente (deci inclusiv la meciul cu Halep).

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează