Comentarii (50)
132189940937580
Cristian Anaucesei  •  28 Ianuarie 2019, 11:55

Nole e de departe mult mai gentleman decat rafa si fed..si mult mai simpatic..gesturile cu tricouri rupte si tipete sunt de descatusare si de raspuns pt cei ce il contesta.si chiar anul asta o sa va arate inca o data ca e cel mai mare..castiga toate 4 gs si dupa aia se termina discutiile

robby73
robby73  •  28 Ianuarie 2019, 11:53
Postat de sebastian.vettel pe 27 Ianuarie 2019, 14:08

Asta e din cauza stilului fizic propus de tenisul lui. Nu poate avea longevitatea lui Federer, aia e clar. Pe mine ma deranjeaza ca internetul e plin de habarnisti, care spun de Rafa ca e jucator de zgura si atat. Domnule, el a jucat 5 finale la rand la Wimbledon, despre ce vorbim ? Ca e mult mai bun pe zgura e clar. Dar compara cariera lui Rafa de pe alte suprafete in afara de cea preferata, cu cariera lui Sampras pe zgura. Sau cu Hewitt. Sau cu Kuerten. Uite na, poftim. Gustavo Kuerten a fost imens pe zgura. Ce performante are in afara ei ? Ei da, putem spune aici ca e un campion de nisa, daca exprimarea imi e permisa. "Guga" nu trecea de turul 3 la Australian. Dar sa spui asta despre Rafa , mi se pare o blasfemie

Adevarul e ca suprafata lui preferata e zgura . A castigat 11 din cele 17 GS pe zgura. Dar sa spui ca e un jucator de nisa , nu e corect !!! Djokovic a castigat 10 din 15 GS pe hard. Dupa teoria unora , ar fii si el jucator de nisa, nu ?

sebastian.vettel
sebastian.vettel  •  28 Ianuarie 2019, 01:10

Ti am argumentat in comentariile anterioare destul. Daca tu imi dai exemplul cu anvelope de iarna, asta cu siguranta se incadreaza la batut campii. Rafa are palmares de top 10 all time excluzand zgura. Top 10. Pe cifre si pe joc (evident) Pricepi ? Daca asta e jucator de nisa, atunci ai o mare problema de perceptie. Sau pur si simplu te uiti la tenis aiurea n tramvai. Imi spui sa il compar cu jucatori de nivelul lui. Pai daca e bun doar pe zgura, il mai compar cu Nole ? Zi tu cu cine sa l compar. In finala de la us open din 2010 cu acelasi nole, a jucat senzational. Era si alta varsta, mult mai putina uzura. Ce nu vezi tu in tenisul lui, e ca pe hard, spre deosebire de zgura, Rafa avanseaza in teren dupa retur. Adica incepe in spate si apoi hartuieste adversarul. Ataca. Nu sta la 5 metri. Asa a facut doar la primul triumf din 2005 de la Paris. Apoi chiar si acolo a mai schimbat ceva.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  28 Ianuarie 2019, 00:35

eu ma raportez la meciuri contra unor adversari de acelasi nivel. nu la meciuri pe care le are la discretie. iti recomand sa citesti cu voce tare numele adversarilor lui Nadal din acest turneu ca sa-ti reevaluezi sistemul de referinta. In orice caz, sper ca realizezi ca argumentul ca "orice om din tenis vede" ce vezi tu e un argument ce se demonteaza dintr-un pocnit din deget la prima lectie de polemica la nivel de scoala primara. asta daca il consideram argument in primul rand si nu il incadram la batut campii :).

sebastian.vettel
sebastian.vettel  •  27 Ianuarie 2019, 20:16
Postat de dinamo_fan pe 27 Ianuarie 2019, 19:43

nu sunt plauzibile din punctul tau de vedere. cand ai un jucator care iti joaca pe toate suprafetele la 5m in spatele liniei de fund ar trebui sa ma crezi pe cuvant ca ala e jucator de zgura. si vara poti merge cu cauciucuri de iarna, nu e problema, dar tot cauciucuri de iarna raman. nu o sa le spunem cauciucuri de vara daca mergi si vara cu ele.

Am inteles, ai o problema cu stilul lui de joc. Nimeni , niciodata, nu a reusit sa fie perfect, sa multumeasca pe toata lumea. Rafael e alt jucator fata de cel din 2005 , cand castiga in premiera pe zgura. Gandeste-te doar la semifinala de la WImbledon de anul trecut, pierduta in 5 seturi la Nole. Un meci fabulos, un Rafa agresiv, care era capabil sa castige punctele scurte (2-3 lovituri). Si azi putea sa o faca daca ar fi fost bine cu capul. Dar nu discut cu "daca" pentru ca as ajunge sa intru in plan subiectiv. Spun doar atat:uita-te la celelalte 6 meciuri din turneu cum a jucat. Cum e capabil sa joace. Nu e doar parerea mea. Orice om de tenis vede aceste lucruri. Faptul ca tu nu le vezi te face ori nepriceput, ori rauvoitor. Din 2 una e sigura. Atat. Sa ai o seara buna . Am discutat destul pe acest subiect

dinamo_fan
dinamo_fan  •  27 Ianuarie 2019, 19:43
Postat de sebastian.vettel pe 27 Ianuarie 2019, 17:58

Pozitia lui in teren e specifica stilului sau de joc. El a tot facut ajustari pe parcursul carierei la anumite aspecte, dar caracteristicile de baza nu se schimba. Abc-ul jocului sau. In finala din 2008 de la Wimbledon, meci considerat de multi cel mai bun all-time, a jucat la fel de in spate. Iti poti imagina ? Pe iarba, teoretic cea mai dificila suprafata. Taramul lui Fed. Atunci a putut, azi nu. Azi s-a jucat si mental meciul, asa cum a zis si eu. Iar faza cu diferenta de varsta, iarta-ma alt nonsens. El a castigat la Paris la 19 ani, Fed avea 25. Oare care din ei era la apogeu ? E o aiureala ce spui, chiar o jignire "jumatate de nisa". Aveam pretentii mai mari de la tine, esti un om cerebral, dar nu ai dreptate absolut deloc in cazul asta. Cifrele te contrazic, si nici celelalte argumente cu care ai venit nu sunt plauzibile

nu sunt plauzibile din punctul tau de vedere. cand ai un jucator care iti joaca pe toate suprafetele la 5m in spatele liniei de fund ar trebui sa ma crezi pe cuvant ca ala e jucator de zgura. si vara poti merge cu cauciucuri de iarna, nu e problema, dar tot cauciucuri de iarna raman. nu o sa le spunem cauciucuri de vara daca mergi si vara cu ele.

cuviosul_pafnutie
cuviosul_pafnutie  •  27 Ianuarie 2019, 18:46

E uluitor cate erori nefortate a facut Nadal!Mingi in fileu sau afara-si asta cand era el in atac-nu cand returna la serviciile sarbului!Iar comentatorul transmisiei a remarcat si el, ca si prietena lui-care il insoteste la toate partidele-era nefiresc de tensionata-si asta inca de la inceput!

771545396317549
Eugen Iustin  •  27 Ianuarie 2019, 18:24
Postat de dinamo_fan pe 27 Ianuarie 2019, 17:22

Daca era din aceasi generatie cu Roger, sa fi fost elvetianul cu 6 ani mai tanar, era jucator de jumate de nisa, nici macar de nisa intreaga. ca sa intelegi ce tip de jucator e Nadal, e de ajuns sa te uiti unde sta pe teren. omul aplica regulile jocului pe zgura si pe restul suprafetelor, cateodata ii mai iese, nu contest, dar ii iese aplicand jocul de nisa pe care il practica, nu printr-o alta varianta de joc caracteristic suprafetei respective. Azi mai avea un pic si juca din scaunul arbitrului de tusa.

)))))))))

sebastian.vettel
sebastian.vettel  •  27 Ianuarie 2019, 17:59

*a zis si El (la conferinta de presa)

sebastian.vettel
sebastian.vettel  •  27 Ianuarie 2019, 17:58
Postat de dinamo_fan pe 27 Ianuarie 2019, 17:22

Daca era din aceasi generatie cu Roger, sa fi fost elvetianul cu 6 ani mai tanar, era jucator de jumate de nisa, nici macar de nisa intreaga. ca sa intelegi ce tip de jucator e Nadal, e de ajuns sa te uiti unde sta pe teren. omul aplica regulile jocului pe zgura si pe restul suprafetelor, cateodata ii mai iese, nu contest, dar ii iese aplicand jocul de nisa pe care il practica, nu printr-o alta varianta de joc caracteristic suprafetei respective. Azi mai avea un pic si juca din scaunul arbitrului de tusa.

Pozitia lui in teren e specifica stilului sau de joc. El a tot facut ajustari pe parcursul carierei la anumite aspecte, dar caracteristicile de baza nu se schimba. Abc-ul jocului sau. In finala din 2008 de la Wimbledon, meci considerat de multi cel mai bun all-time, a jucat la fel de in spate. Iti poti imagina ? Pe iarba, teoretic cea mai dificila suprafata. Taramul lui Fed. Atunci a putut, azi nu. Azi s-a jucat si mental meciul, asa cum a zis si eu. Iar faza cu diferenta de varsta, iarta-ma alt nonsens. El a castigat la Paris la 19 ani, Fed avea 25. Oare care din ei era la apogeu ? E o aiureala ce spui, chiar o jignire "jumatate de nisa". Aveam pretentii mai mari de la tine, esti un om cerebral, dar nu ai dreptate absolut deloc in cazul asta. Cifrele te contrazic, si nici celelalte argumente cu care ai venit nu sunt plauzibile

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează