Comentarii (10)
baddog2
baddog2  •  29 Ianuarie 2020, 08:31
Postat de adi_stelistul pe 29 Ianuarie 2020, 08:23

Partea proasta, in statistica meciului, e ca Simona n-a batut-o niciodata pe hard, ci doar de doua ori pe zgura.

Muguruza este singura capabilă să o bată pe Simona dintre cele ramase în turneu.Dar am văzut la Simona un joc constant fara greșelile din trecut care permiteau adversarelor sa reintre in meci!!!

viomarmi22
viomarmi22  •  29 Ianuarie 2020, 11:49

O să vedeți din partea lui Halep o execuție în direct în două seturi, n-are nici o șansă Muguruza chiar dacă joacă la 100% din potențialul ei, Simona este din altă galaxie, doar Barty îi poate crea probleme, având avantajul terenului propriu ! Brady și Mertens bătute clar de Simona sunt mult mai în formă în acest moment, decât ”obositele” Svitolina și Bertens pe care le-a învins Muguruza, de rusoaica Pavliucenkova nu mai zic, a făcut cel mai slab meci al ei la AO, la ceea ce a jucat în meciul cu iberica o zăpăceau cu bătaia multe jucătoare din a 2-a parte a clasamentului WTA ! Hai Simona, arată-i ușa de la vestiar și lui Muguruza !!!

parpalache
parpalache  •  29 Ianuarie 2020, 10:23
Postat de adi_stelistul pe 29 Ianuarie 2020, 08:23

Partea proasta, in statistica meciului, e ca Simona n-a batut-o niciodata pe hard, ci doar de doua ori pe zgura.

E o regula nescrisa,ca joci si cum iti permite adversarul!Muguruza-la inceputul primului set cu Pavliucencova-facea multe erori nefortate,iar la scorul de 3-3 a pierdut un game pe propriul serviciu(e incorect sa zici break-care inseamna desprindere)!Dar Pavliucencova-ori se taiase din cauza caldurii,ori din cauza slabiciunii psihicului rusesc-nu a profitat,ba chiar a pierdut primul set,facand nu mai putin de trei duble greseli in game-ul decisiv!Iar in setul doi s-a taiat definitiv,nereusind sa puna primul serviciu in teren!Ce vreau sa zic?Ca Simona-daca ii intra primul serviciu-porneste favorita in meciul cu Muguruza!Cu toate ca nici cu Kontaveit nu a fost chiar usor-in pofida scorului zdrobitor-pentru ca fiecare game a fost foarte disputat,in tot meciul fiind doar un game"la zero"!Morala?Nici un meci nu seamana cu altul!

pugliesi
pugliesi  •  29 Ianuarie 2020, 09:39
Postat de catalin.palcu pe 29 Ianuarie 2020, 09:13

Da, dar au trecut 2 ani de la ultima partida pe hard. Simona e alta jucatoare acum, zic eu. E mai completa ca jucatoare, mai tare psihic, mai experimentata si increzatoare. Bineinteles ca si Muguruza e f solida, dar eu zic ca Simona are ce-i trebuie sa o bata, chiar daca nu neaparat in 2 seturi

Simona, Simona...zici ca va cunoasteti asa vorbesti. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Ianuarie 2020, 09:14
Postat de catalin.palcu pe 29 Ianuarie 2020, 09:13

Da, dar au trecut 2 ani de la ultima partida pe hard. Simona e alta jucatoare acum, zic eu. E mai completa ca jucatoare, mai tare psihic, mai experimentata si increzatoare. Bineinteles ca si Muguruza e f solida, dar eu zic ca Simona are ce-i trebuie sa o bata, chiar daca nu neaparat in 2 seturi

Categoric sunt de acord cu tine.

catalin.palcu
catalin.palcu  •  29 Ianuarie 2020, 09:13
Postat de adi_stelistul pe 29 Ianuarie 2020, 08:23

Partea proasta, in statistica meciului, e ca Simona n-a batut-o niciodata pe hard, ci doar de doua ori pe zgura.

Da, dar au trecut 2 ani de la ultima partida pe hard. Simona e alta jucatoare acum, zic eu. E mai completa ca jucatoare, mai tare psihic, mai experimentata si increzatoare. Bineinteles ca si Muguruza e f solida, dar eu zic ca Simona are ce-i trebuie sa o bata, chiar daca nu neaparat in 2 seturi

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Ianuarie 2020, 08:40
Postat de baddog2 pe 29 Ianuarie 2020, 08:31

Muguruza este singura capabilă să o bată pe Simona dintre cele ramase în turneu.Dar am văzut la Simona un joc constant fara greșelile din trecut care permiteau adversarelor sa reintre in meci!!!

De batut toate o pot bate, chiar si Kenin. Iar Barty e o jucatoare mai puternica si decat Simona si decat Muguruza. Insa important e ce se intampla la ora meciului. Wang a batut-o pe Serena, dar probabil ca la urmatoarele 5 meciuri directe asta nu s-ar mai intampla. Sau Kontaveit a batut-o pe Bencic, cu 6-1, 6-0, desi Bencic e, in ansamblu, o jucatoare mai puternica. S-a intamplat insa atunci, cand era cazul. Asa e intotdeauna. Trebuie sa asteptam si sa vedem. Revenind la Barty, desi domina clasamentul mondial si e cea mai buna jucatoare la momentul acesta, pana alaltaieri nu a castigat niciun meci cu o jucatoare din top 10 intr-un turneu major. Culmea, desi a castigat unul. Adica ce vreau sa zic e ca la un GS nimic nu e sigur. Asteptam.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Ianuarie 2020, 08:23

Partea proasta, in statistica meciului, e ca Simona n-a batut-o niciodata pe hard, ci doar de doua ori pe zgura.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Ianuarie 2020, 08:21

Ultima prezenta a Garbinei in aceasta faza unui turneu major a fost exact impotriva Simonei, la RG 2018. A fost o executie, daca va amintiti. Tin minte si acum privirea confuza a Muguruzei aruncata peste fileu, era debusolata total de jocul Simonei. Nu zic ca asta inseamna ceva, nicio zi nu seamana cu alta, dar cred ca putem avea incredere.

1401192300199411
Daniel Irimescu  •  29 Ianuarie 2020, 07:29

Cu buburuza nu mai e de joaca ! Meci greu de tot dar simona e mai odihnita decit ea. I ll keep my fingers crossed ! Good luck !

Comentează