Comentarii (58)
valeri_gazzaev_is_back
valeri_gazzaev_is_back  •  25 Ianuarie 2020, 23:39
Postat de rockyus pe 25 Ianuarie 2020, 23:34

Va participa la Olimpiada!

Asa e. Fiind an olimpic, e complicat sa mergi si la fed cup , sa ai si cele 4 slamuri de pregatit. Multe evenimente tari si atunci poti ceda psihic daca nu ai suficienta pauza. E de inteles faptul ca a renuntat la fed cup. Daca nu ma insel, olimpiada e dupa wimbledon si inainte de us open. E o perioada aglomerata in tenis

valeri_gazzaev_is_back
valeri_gazzaev_is_back  •  26 Ianuarie 2020, 00:37
Postat de Rahat Cu Perja pe 26 Ianuarie 2020, 00:30

Nici eu nu ma dau in vand dupa astfel de titluri, dar cred ca exista o explicatie a acestei exuberante autohtone: anume saracia performantei si a realizarilor sportului romanesc peste hotare. Cum sare unul gardul afara dar reuseste sa mai intre si in cladire, cum devine ceva unic, nemaintalnit, epic. Pai cam da, daca stai sa te gandesti ca din 100 care incearca sa sara gardul doar unul ajunge in incinta, ca restul raman agatati cu nadragii in gard. Eufemistic vorbind:)

Aici iti dau perfecta dreptate. Exact asa e. E o penurie de performanta la nivelul tarii. Din punctul meu de vedere, cel mai mare succes al ascensiunii simonei, e orientarea copiilor catre sport. Fie ca vorbim de copii care viseaza, sau sunt inspirati de succesul simonei, sau ca vorbim de parinti care traiesc cu speranta/visul/iluzia ca cei mici pot reusi in tenis, si ii indruma catre acest sport. Desi treaba asta e luata in deradere de multi, e important sa visezi. De acolo pleaca tot. Daca nu visezi nu reusesti. Toti cei care au facut ceva in viata au visat la un moment dat. Sigur ca , mai devreme sau mai tarziu te loveste viata si realitatile ei. Dar asta nu trebuie sa te opreasca. Din contra.

764352140354351
Rahat Cu Perja  •  26 Ianuarie 2020, 00:30
Postat de valeri_gazzaev_is_back pe 26 Ianuarie 2020, 00:23

Iti spun o chestie: notorietatea,faima, vine la pachet. Si cu bune si cu rele. Si cu faima si cu critici. Nu doar la noi. Peste tot in lume. E adevarat ca la romani se exagereaza grav. Dar se intampla peste tot la un anume nivel.Dezideratul invocat de tine (cu suporterul roman critic) e ambitios, ca sa nu zic naiv. Apoi vorbim de trofee. Dar sa stii ca lumea tenisului nu e perfecta. Se pune accent pe cifre. Inteleg ideea ta cu nivelul. Dar, presa, de la ny times, pana la the express(cel mai varza) tot pe grand slamuri sau pe saptamani de nr 1 pune accent. Nu-i pasa nimanui ca ai castigat tu la shenzen un turneu obisnuit. Doar daca ai vreo 100 in cariera ca federer, dar asta e altceva. Iar referitor la ultima parte, da, avem cu ce ne mandri. Doar ca la finalul zilei, se va consemna cariera ei asa cum e. Cu bune si rele. Mult mai multe bune. O pastram in glorie in mentalul colectiv. Acolo putem. Dar obiectiv vorbind, o putem aprecia si fara acest apelativ "extra,nemaiintalnit, senzational". Tipic romanesc. Hai sa privim partea buna exact asa cum e. Buna. Fara sa o inflorim suplimentar

Nici eu nu ma dau in vand dupa astfel de titluri, dar cred ca exista o explicatie a acestei exuberante autohtone: anume saracia performantei si a realizarilor sportului romanesc peste hotare. Cum sare unul gardul afara dar reuseste sa mai intre si in cladire, cum devine ceva unic, nemaintalnit, epic. Pai cam da, daca stai sa te gandesti ca din 100 care incearca sa sara gardul doar unul ajunge in incinta, ca restul raman agatati cu nadragii in gard. Eufemistic vorbind:)

thefinger
thefinger  •  26 Ianuarie 2020, 00:21
Postat de catalin.palcu pe 26 Ianuarie 2020, 00:19

Sunt si alte jucatoare care au luat Grand Slamuri in ultimii ani. Dar hai sa vedem contextul mai larg si sa nu ne multumim cu simplificari. In ultimii 6 ani la 25 de turnee de GS ( incluzand AO 2020) a intrat de 15 de ori in a 2a saptamana de turneu. Asta spune ceva. Plus ca are finale de GS pe toate suprafetele ! Are 5 finale in total si chiar cand a pierdut a fost pe muchie de cutit. Nu a fost un meteorit ca Ostapenko si Stephens, chiar Andreescu pana in momentul de fata. Osaka a prins 5 luni senzationale si a castigat 2 GSuri la rand, dar apoi a clacat si sta sa iasa din top 10. Uita-te la Svitolina si Pliskova ca nu se pot apropia deloc de trofeu. Kvitova mai are nivelul ei de consistenta dar ea a avut problema aia care a scos-o un an din circuit Si poate Kerber . Barty e buna, dar de abia e in top 10 de un an, sa vedem cat rezista

Exact, constanta in a juca un tenis bun a consacrat-o pe Halep.

valeri_gazzaev_is_back
valeri_gazzaev_is_back  •  25 Ianuarie 2020, 23:51
Postat de catalynn pe 25 Ianuarie 2020, 23:47

Din ce vorbește lumea, refuzul Simonei de a participa la Cluj este din cauza lui Țiriac care o folosește in lupta lui cu Vecerdea. Dacă e adevarat sau nu nu am de unde sa știu, cert e ca întâi a zis ca vine, apoi după o întâlnire cu nea Ion s-a răzgândit.

Am auzit si eu. Sincer, nu cred, dar nici nu exclud. Merg totusi pe ideea ca a ales ce e mai bine pt ea. Si in conditiile unui program aglomerat, as zice ca a ales bine. Referitor la scandalul din federatie, iti spun ca nu sunt in fan al lui tiriac in general, si al modului cum se comporta, dar individul celalalt e mult mai nociv. Un bufon care are interese personale si spune la tv ca il doare de tenis. Vrajeala ieftina

valeri_gazzaev_is_back
valeri_gazzaev_is_back  •  25 Ianuarie 2020, 23:47
Postat de thefinger pe 25 Ianuarie 2020, 23:37

Hai ma, termina! Daca nici Halep n-a avut momente de glorie, atunci a avut?

Cine ? In ultimii 3-4 ani , fetele de top din wta si-au impartit trofeele. Dar cand ai 2 grand slamuri nu poti spune ca ai o cariera glorioasa. De succes, da. Clar. Dar mai usor cu gloria. Ce naiba, doar sunt 4 slamuri pe an. Nu zic, nu comparam cu ce e la baieti cu cei 3 mari campioni, dar daca nu te detasezi fata de alte sportive din generatia ta, sau cele mult mai tinere , cum e osaka , au cam tot aceleasi performante la gs, atunci nu poti vorbi de glorie.

catalynn
catalynn  •  25 Ianuarie 2020, 23:42
Postat de valeri_gazzaev_is_back pe 25 Ianuarie 2020, 23:30

6 ani de tenis bun. Nu de glorie. Daca iei strict ce e mai important, si anume numarul de grand slamuri si saptamani de nr 1, atunci vorbim deja de un cuvant prea mare. Reprezinta Romania si a facut o treaba buna. Dar sa nu exageram cu titluri gen "mare campioana" sau "glorie de 6 ani". E prea mult.

Corect, însă considerând ca de la Ruzici nu am mai avut o câștigătoare de GS, e prima #1 și multe ale performate notabile pt România este o “mare campioana”. Desigur nu o putem compara cu Sereana, Stefi sau alte nume imense din istoria tenisului însă nici nu pot fi de acord ca toate aceste performante au fost doar “întâmplări”, ca e cea mai slaba #1 mondial și alte prostii de gen auzite in ultimii 6 ani la adresa ei. Bun, sunt de acord ca fiind machedoanca ne face sa strâmbam din nas, relația asta cu Ciuruc iar nu este ceva care sa ii aducă puncte de PR in plus, dar cred ca trebuie sa fim rezonabili și sa ii recunoaștem meritele pe care le are, și ca spre deosebire de machedonul șef care și-a făcut averea doar furând de la Stat, măcar și-a făcut zecile de milioane sacrificându-și copilăria și tinerețea pe terenul de tenis. Pt asta ii doresc sa câștige și AO dacă se poate. Succes!

cornelconasu
cornelconasu  •  25 Ianuarie 2020, 23:20

Făcea istorie ”pentru Romania”, dacă ar fi câștigat Fed Cup sau un titlu olimpic ! Așa face istorie pentru ea !

valeri_gazzaev_is_back
valeri_gazzaev_is_back  •  26 Ianuarie 2020, 00:23
Postat de Rahat Cu Perja pe 26 Ianuarie 2020, 00:08

Pai man, vorbim de tot. Vrei sa excludem etalonul sportivului roman? Ok, o facem. Atunci sa nu mai aud pe careva ca o critica ca nu face nimic pt tara asta, ca joaca numa pt ea. Apoi, ca tenis: ti se pare ca toate jucatoarele de a lungul anilor au avut performante iesite din comun? Poate ca sunt jucatoare de top 10 care au un singur GS in toata cariera. Asa, si? Este vb de nivel, ca trofeele nu ti le garanteaza nimeni. Le poti avea sau nu. Si pana la urma, are zeci de trofee, nu doua. Sau celelalte turnee castigate nu se pun? Se pun doar alea care vrem noi, ca doar datorita noua le a castigat:). Man, sa fim sinceri: avem o super jucatoare la cel mai inalt nivel, asa cum am avut un singur Hagi. Doar pt simplul fapt ca este acolo unde este si ar trebui sa fim mandri .

Iti spun o chestie: notorietatea,faima, vine la pachet. Si cu bune si cu rele. Si cu faima si cu critici. Nu doar la noi. Peste tot in lume. E adevarat ca la romani se exagereaza grav. Dar se intampla peste tot la un anume nivel.Dezideratul invocat de tine (cu suporterul roman critic) e ambitios, ca sa nu zic naiv. Apoi vorbim de trofee. Dar sa stii ca lumea tenisului nu e perfecta. Se pune accent pe cifre. Inteleg ideea ta cu nivelul. Dar, presa, de la ny times, pana la the express(cel mai varza) tot pe grand slamuri sau pe saptamani de nr 1 pune accent. Nu-i pasa nimanui ca ai castigat tu la shenzen un turneu obisnuit. Doar daca ai vreo 100 in cariera ca federer, dar asta e altceva. Iar referitor la ultima parte, da, avem cu ce ne mandri. Doar ca la finalul zilei, se va consemna cariera ei asa cum e. Cu bune si rele. Mult mai multe bune. O pastram in glorie in mentalul colectiv. Acolo putem. Dar obiectiv vorbind, o putem aprecia si fara acest apelativ "extra,nemaiintalnit, senzational". Tipic romanesc. Hai sa privim partea buna exact asa cum e. Buna. Fara sa o inflorim suplimentar

raikkonen80
raikkonen80  •  26 Ianuarie 2020, 00:13
Postat de catalynn pe 25 Ianuarie 2020, 23:42

Corect, însă considerând ca de la Ruzici nu am mai avut o câștigătoare de GS, e prima #1 și multe ale performate notabile pt România este o “mare campioana”. Desigur nu o putem compara cu Sereana, Stefi sau alte nume imense din istoria tenisului însă nici nu pot fi de acord ca toate aceste performante au fost doar “întâmplări”, ca e cea mai slaba #1 mondial și alte prostii de gen auzite in ultimii 6 ani la adresa ei. Bun, sunt de acord ca fiind machedoanca ne face sa strâmbam din nas, relația asta cu Ciuruc iar nu este ceva care sa ii aducă puncte de PR in plus, dar cred ca trebuie sa fim rezonabili și sa ii recunoaștem meritele pe care le are, și ca spre deosebire de machedonul șef care și-a făcut averea doar furând de la Stat, măcar și-a făcut zecile de milioane sacrificându-și copilăria și tinerețea pe terenul de tenis. Pt asta ii doresc sa câștige și AO dacă se poate. Succes!

Cel mai slab nr.1 mondial nu are cum sa fie atata timp cat Dinara Safina, Jelena Jankovic, Wozniacki au fost nr.1. Mai are timp sa adune vreo 2 gs-uri care ar plasa-o langa Clijsters ca palmares, chiar daca e departe de anvergura acesteia.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează