Articol de GSP - Publicat marti, 02 octombrie 2018 14:41
Doar 9 zile ne mai despart de următorul meci al României din Liga Națiunilor, care se va disputa în Lituania, pe 11 noiembrie. Trei zile mai târziu, "tricolorii" vor da piept cu Serbia, pe teren propriu.
Sponsorul principal Fortuna al echipei naționale de fotbal a României a demarat o amplă campanie de popularizare a "tricolorilor".
Stația de metrou Piața Unirii, populată zilnic de sute de mii de trecători, a fost împânzită cu mai multe bannere care înfățișează jucătorii din selecționata lui Contra.
1.400.000 €însumează contractele FRF - Fortuna, unul de publicitate (200.000 de euro) și unul de sponsorizare a naționalei de fotbal (1,2 milioane euro)
CONTEXT: În funcție de rezultatele obținute în Liga Națiunilor, România poate intra într-o urnă mai bună la tragerea la sorți pentru preliminariile EURO 2020. În plus, dacă nu se califică din preliminariile clasice la EURO 2020, “tricolorii” mai pot avea o șansă la play-off, dar trebuie mai întâi să termine măcar pe locul 2 în Liga Națiunilor, dintr-o grupă cu Serbia, Muntenegru și Lituania. Citește AICI ghidul complet al Ligii Națiunilor!
Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro