FOTBAL  »  Superliga  »  RAPID - UNIREA URZICENI, MÎINE, 17:00, ANTENA 1 ŞI LIVEVIDEO PE GSP.RO

Alb-vişiniii punctează la marketing: Tricouri cu sigla "1923"!

Ovidiu Herea, Herea, Lucian Răduţă, Răduţă, Rapid
Ovidiu Herea, Herea, Lucian Răduţă, Răduţă, Rapid

Articol de - Publicat sambata, 27 februarie 2010 00:00

Giuleştenii se pot mîndri cu o colecţie vestimentară pentru fanii săi, precum marile echipe din Europa


Anul 2010 a început foarte bine pentru alb-vişinii. După ce au semnat două contracte de sponsorizare, cu Unibet şi cu Blue Air, şefii din Grant au decis să puncteze şi la capitolul marketing. Primul pas: lansarea unei linii vestimentară cu sigla "1923", anul de înfiinţare al clubului. "E cea dintîi acţiune de acest gen pentru Rapid şi sperăm să fie un succes. Produsele pot fi achiziţionate de la Fanshop-ul de la stadion, dar în viitor dorim să le distribuim şi în ţară prin intermediul partenerilor noştri", a explicat directorul de marketing Horia Manoliu.

Colecţia vestimentară va cuprinde replici ale tricourilor de joc, hanorace, fulare, şepci, pantaloni şi tricouri polo. Unele dintre produse au fost puse deja în vînzare. Un tricou poate fi cumpărat la preţul de 89 de lei, iar un şort costă 48 de lei.


"Toate produsele sînt fabricate în acelaşi loc ca şi cele ale Barcelonei, iar materialele care sînt folosite sînt identice"
HORIA MANOLIU, director de marketing Rapid

Giuleştenii se pot mîndri cu o colecţie vestimentară pentru fanii săi, precum marile echipe din Europa

Anul 2010 a început foarte bine pentru alb-vişinii. După ce au semnat două contracte de sponsorizare, cu Unibet şi cu Blue Air, şefii din Grant au decis să puncteze şi la capitolul marketing. Primul pas: lansarea unei linii vestimentară cu sigla "1923", anul de înfiinţare al clubului. "E cea dintîi acţiune de acest gen pentru Rapid şi sperăm să fie un succes. Produsele pot fi achiziţionate de la Fanshop-ul de la stadion, dar în viitor dorim să le distribuim şi în ţară prin intermediul partenerilor noştri", a explicat directorul de marketing Horia Manoliu.

Colecţia vestimentară va cuprinde replici ale tricourilor de joc, hanorace, fulare, şepci, pantaloni şi tricouri polo. Unele dintre produse au fost puse deja în vînzare. Un tricou poate fi cumpărat la preţul de 89 de lei, iar un şort costă 48 de lei.

"Toate produsele sînt fabricate în acelaşi loc ca şi cele ale Barcelonei, iar materialele care sînt folosite sînt identice"
HORIA MANOLIU, director de marketing Rapid

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro
Superliga
Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro
Nedumerit, Rotaru are o întrebare pentru Dan Șucu: „Cine e? Nevasta sau amanta?”
Superliga
Nedumerit, Rotaru are o întrebare pentru Dan Șucu: „Cine e? Nevasta sau amanta?”
Cel mai curtat fotbalist din Superliga a ales dintre FCSB, Dinamo și Rapid
Superliga
Cel mai curtat fotbalist din Superliga a ales dintre FCSB, Dinamo și Rapid

Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro

După aproape 4 decenii, Ștefan Iovan vorbește despre momentul ignorat în România: "Îmi pare rău! Știu că așa a fost, dar nu am văzut încă un document oficial”


Comentarii (12)
 •  27 Februarie 2010, 13:06

da imi dau seama ca sunt exact ca ale barcei:)) numai ca barca are nike si astia lotto

 •  27 Februarie 2010, 12:32

cum mama naibii sunt facute in acelasi lok cu ale BARCELONEI,cand rapid are lotto si BARCA NIKE???? I.D.I.O.T.S.!!!

cippi.ro
cippi.ro  •  27 Februarie 2010, 12:23

se vor putea cumpara si de pe internet (site-ul clubului)?

Vezi toate comentariile (12)
Comentează