Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat vineri, 06 martie 2009 00:00
Citibank vrea să rezilieze contractul cu Steaua, în valoare de 1,3 milioane de euro pe an, cu 6 luni mai devreme
Criza financiară loveşte iar în gru parea din Ghencea! Cel mai important brand din fotba lul românesc, Steaua, rămîne fără sponsorul principal de pe echipa ment, după ce Citibank a decis să întrerupă colaborarea cu şase luni îna inte de încheierea contractului sem nat în septembrie 2007. Înţelegerea aducea la bugetul roş-albaştrilor 1,3 milioane de euro pe an!
Reprezentanţii Citibank au explicat pentru Gazetă motivele pentru care renunţă la colaborare. “În cadrul strategiei de repoziţionare a ofertei de produse pentru persoane fizice pentru anul 2009, Citibank caută noi modalităţi de pro movare a brandurilor sale. Contractul, în forma lui actuală, va înceta! Reprezentanţii departamentului de marketing ai Citibank şi ai clubului Steaua lucrează împreună, căutînd noi po si bi lităţi de colaborare, ţinînd cont de noua strategie”, au precizat oficialii băncii.
Dacă reziliază înţelegerea cu Citibank, steliştii mai rămîn printre sponsori cu Ceresit, Nike, Bigotti sau Grand Casino. Dintre aceste firme, unele asigură elevilor lui Lăcătuş doar echipament, fără să aducă bani în contul clubului. :S
"Îi aşteptăm pe cei de la Citibank la discuţii, pen tru că avem un contract ferm. Poate le vom oferi un alt tip de
promovare”
Valeriu Argăseală, preşedinte Steaua
Citibank vrea să rezilieze contractul cu Steaua, în valoare de 1,3 milioane de euro pe an, cu 6 luni mai devreme
Criza financiară loveşte iar în gru parea din Ghencea! Cel mai important brand din fotba lul românesc, Steaua, rămîne fără sponsorul principal de pe echipa ment, după ce Citibank a decis să întrerupă colaborarea cu şase luni îna inte de încheierea contractului sem nat în septembrie 2007. Înţelegerea aducea la bugetul roş-albaştrilor 1,3 milioane de euro pe an!
Reprezentanţii Citibank au explicat pentru Gazetă motivele pentru care renunţă la colaborare. “În cadrul strategiei de repoziţionare a ofertei de produse pentru persoane fizice pentru anul 2009, Citibank caută noi modalităţi de pro movare a brandurilor sale. Contractul, în forma lui actuală, va înceta! Reprezentanţii departamentului de marketing ai Citibank şi ai clubului Steaua lucrează împreună, căutînd noi po si bi lităţi de colaborare, ţinînd cont de noua strategie”, au precizat oficialii băncii.
Dacă reziliază înţelegerea cu Citibank, steliştii mai rămîn printre sponsori cu Ceresit, Nike, Bigotti sau Grand Casino. Dintre aceste firme, unele asigură elevilor lui Lăcătuş doar echipament, fără să aducă bani în contul clubului. :S
"Îi aşteptăm pe cei de la Citibank la discuţii, pen tru că avem un contract ferm. Poate le vom oferi un alt tip de
promovare”
Valeriu Argăseală, preşedinte Steaua