Comentarii (14)
1618597915124142
Alexandru Chis  •  18 Mai 2019, 05:45

Cumva de Minteoan nu ti-a fost mila? Nu ti-a parut rau ca l-ai dat afara si i-ai luat locul ca sa castigi inca un titlu? Esti un farsor!

its1134
its1134  •  17 Mai 2019, 22:57
Postat de zinzir pe 17 Mai 2019, 17:20

Tu ai auzit de proverbul hotul striga hotii? Becali a facut in viata lui vreo afacere legala? Nu numai in fotbal, in general te intreb. Ca eu nu cred. Becali s-a nascut intr-o familie de infractori care cresteau oi ilegal pe marginea drumului si vindeau lapte si branza tot ilegal, iar dupa revolutie a folosit banii acumulati sub saltea pentru tot felul de afaceri care de care mai dubioase.

Ai dovezi ***?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

105662257060988
Eugen Qy  •  17 Mai 2019, 21:06

Privatizarea "cu cantec" a sectiei de fotbal a Clubului Sportiv al Armatei STEAUA Bucuresti (asta e denumirea CORECTA a Clubului Castigator al C.C.E. ), s-a facut sub obladuirea serviciilor secrete straine -aceleasi care au "privatizat" intreaga economie a fostei Republica Socialista Romania... Intreaga asa-zisa Clasa politica romaneasca nu e decat o clasa de TRADATORI de Neam si de TARA, - in umbra fiecarui asa-zis "partid politic" (de fapt gasti de mafioti nesatui) sta unul sau stau mai multe servicii secrete straine care ORDONA POLITICA tarii noastre, ORDIN care vine de la STAPANII lor, adica cei care doresc RAUL TARII NOASTRE (U.E., U.S.A, Marea Britanie, Israel si Rusia)... !!!

stoichkov8
stoichkov8  •  17 Mai 2019, 17:24

@nicolae.prostescu aka viorelu.undercover. ia si citeste sinistro-seku. Care politica Uefa. Iar cu minciuna? "Consultaţi de ProSport, specialişti de la FRF au confirmat verdictul lui Justin Ştefan: da, Steaua are dreptul să joace în Liga 1, pentru că FIFA nu interzice aşa ceva. "Interdicţia ca echipele aparţinând statului să joace în Liga 1 nu există în regulamentele internaţionale. A fost, la vremea respectivă, un exces de zel şi o confuzie din partea funcţionarilor FRF din administraţia Mircea Sandu". https://m.prosport.ro/video/prosport-live/exclusiv-lpf-recunoaste-public-fcsb-nu-e-steaua-seful-ligii-pune-punct-si-unei-alte-dispute-echipa-armatei-are-voie-sa-joace-in-liga-1-17858499

zinzir
zinzir  •  17 Mai 2019, 17:20
Postat de Nicolae Popescu pe 17 Mai 2019, 16:52

Nu exista niciun fel de justificare pentru aranjamente, pentru reciprocitati sau trocuri. Nu ar trebui sa conteze ca gura ciobanului vorbeste neintrerupt si emite multe enormitati, ca jugneste, ca enerveaza, asat nu poate deveni pretext, motiv pentru trantirea de meciuri. Nu se poate invoca nimic in favoarea existentei cooperativei si a arbitrilor smecheri.

Tu ai auzit de proverbul hotul striga hotii? Becali a facut in viata lui vreo afacere legala? Nu numai in fotbal, in general te intreb. Ca eu nu cred. Becali s-a nascut intr-o familie de infractori care cresteau oi ilegal pe marginea drumului si vindeau lapte si branza tot ilegal, iar dupa revolutie a folosit banii acumulati sub saltea pentru tot felul de afaceri care de care mai dubioase.

digei
digei  •  17 Mai 2019, 17:04

Comentariul tau e plin de substanta si foarte logic, beton, cum de nu te-au intrebat judecatorii ce parere ai inainte de a da ei decizia si anume ca "Steaua NU e a lui Becali!"

101676001076423
Nicolae Popescu  •  17 Mai 2019, 16:52
Postat de zinzir pe 17 Mai 2019, 16:47

E posibil sa ai dreptate, dar nu uita sa mentionezi faptul ca idolul tau Becali e principalul vinovat pentru aceasta situatie, el i-a coalizat pe ceilalti impotriva lui prin declaratii aberante, prin valize, prin promisiuni neonorate, prin incercari de deturnare de titluri la TAS. Cine seamana vant culege furtuna.

Nu exista niciun fel de justificare pentru aranjamente, pentru reciprocitati sau trocuri. Nu ar trebui sa conteze ca gura ciobanului vorbeste neintrerupt si emite multe enormitati, ca jugneste, ca enerveaza, asat nu poate deveni pretext, motiv pentru trantirea de meciuri. Nu se poate invoca nimic in favoarea existentei cooperativei si a arbitrilor smecheri.

101676001076423
Nicolae Popescu  •  17 Mai 2019, 16:48
Postat de digei pe 17 Mai 2019, 16:25

Ca la orice privatizare cu cantec, mai intai o marca importanta, cu potential, este falimentata controlat. Dupa care apare "salvatorul" care o ia platind "datoriile". Mafie ca la carte, participanti, politicul adica guvernul din 2003(Nastase), niste sefi din Armata , Viorel Paunescu prietenul lui Becali si nu in cele din urma chiar Becali, marele "salvator". A dat cateva milioane si s-a trezit cu Steaua. Protectia asigurata de Viorel Hrebengiuc, probabil si Basescu, ceva mai incolo. Cum a ajuns scandalul in Justitie, cum a cazut sandramaua de carton, au instrainat Steaua ILEGAL. La loc comanda. Acolo trebuiau sa faca multi puscarie dar cum traim in regimul infractorilor de la putere deocamdata totul e camuflat. Ideea e ca Steaua nu e a lui Becali, s-a infipt el la cascaval, i-a tinut escrocheria o perioada, si-a scos cateva sute de milioane profit dar pana unde sa mai mearga nesimtirea?

Un comentariu superficial, fara logica, bazat pe barfe, asa cum ne-a obisnuit personajul! Steaua a fost dusa in pragul falimentului de o administratie militara care a bagat adanc mana in banii echipei, mai ales cei din transferuri (I dumitrescu, Adrian ilie, d serban, catalin munteanu, filipescu, etc). Cand au ajuns la fundul sacului si de frica sa nu fie facuti responsabili, au profitat de politica UEFA fata de cluburile departamentale si au scapat rapid de echipa si datorii, pasand totul lui Paunescu. Asa s+a ajuns ca Becali sa puna mana pe club, din cauza lacomiei ofiterasilor adapostiti la loc caldut la CSA. Oricum intr-o tara cu adevarat democratica nu trebuie sa mai existe unitati militare precum CSA si Dinamo, create de sovietici, in sportul profesionist. Privatizarea Stelei, cu foarte multe vicii, nu a fost diferita de cele ale Romtelecom, Petrom, BCR, IMGB, etc si nu am vazut pe nimeni revendicand cu intarziere aceste proprietati ale statului si nici procurorii sau Justitia incercand sa faca ceva!!! Actiunea impotriva Stelei, declansata de MApN si CSA cu intraziere de 10 ani, a fost initiate din interese personale ale unora grupati in jurul lui oprea. Asa ca nu exista niciun argument logic pentru existenta CSA si cu atat mai putin pentru proprietatea asupra Stelei!!!

zinzir
zinzir  •  17 Mai 2019, 16:47
Postat de Nicolae Popescu pe 17 Mai 2019, 16:05

In play-off din 9 meciuri, pana acum, echipa lui dan-penalty a jucat 6 amicale ( doua cu Sepsi, pe linie de partid, doua cu viitura din Ovidiu, in contul datoriilor mai vechi si doua cu astra, trocul cupa-campionat). In celelalte trei a marcat doar un gol (si ala dintr-un penalty hazliu acordat de prietenul hategan). Asta este campiona produsa de cooperativa "Sa fie omenie", cu repetarea scenariului din 2018, 2012, 2010 si 2008. Un fotbal bolnav, cu un campionat profund cooperativizat nu poate da decat campioane mincinoase, care sunt ridiculizate de amatori de prin lichtestein, luxemburg, andorra, san marino!

E posibil sa ai dreptate, dar nu uita sa mentionezi faptul ca idolul tau Becali e principalul vinovat pentru aceasta situatie, el i-a coalizat pe ceilalti impotriva lui prin declaratii aberante, prin valize, prin promisiuni neonorate, prin incercari de deturnare de titluri la TAS. Cine seamana vant culege furtuna.

digei
digei  •  17 Mai 2019, 16:25
Postat de Vieru Florin pe 17 Mai 2019, 16:01

E adevarat.... o fi patron de liga a 4 a, dar uite ca a reusit sa cumpere Steaua, e ca si cum ai cumpara un apartament, si te trezesti ca nu ai si terenul di proiecție.... Si ca trebuie sa iti iei apartamentul sa pleci, sau hai sa o luam altfel... a cui e vina ca el a pus stăpânire pe club, era un club lasat in strada

Ca la orice privatizare cu cantec, mai intai o marca importanta, cu potential, este falimentata controlat. Dupa care apare "salvatorul" care o ia platind "datoriile". Mafie ca la carte, participanti, politicul adica guvernul din 2003(Nastase), niste sefi din Armata , Viorel Paunescu prietenul lui Becali si nu in cele din urma chiar Becali, marele "salvator". A dat cateva milioane si s-a trezit cu Steaua. Protectia asigurata de Viorel Hrebengiuc, probabil si Basescu, ceva mai incolo. Cum a ajuns scandalul in Justitie, cum a cazut sandramaua de carton, au instrainat Steaua ILEGAL. La loc comanda. Acolo trebuiau sa faca multi puscarie dar cum traim in regimul infractorilor de la putere deocamdata totul e camuflat. Ideea e ca Steaua nu e a lui Becali, s-a infipt el la cascaval, i-a tinut escrocheria o perioada, si-a scos cateva sute de milioane profit dar pana unde sa mai mearga nesimtirea?

  • 1
  • 2
Comentează