Comentarii (220)
disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:28
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:25

Normal ca urmeaza marca.. ce valoare are marca Steaua fara Champions League in vitrina? Mult mai mica, iti spun eu.. e o ineptie ce zici.. cum ai zis si ca palmaresul nu valoreaza bani.. valoreaza foarte multi bani.. Prostiile care zici tu ca s-au intamplat, au fost inainte de 89, cand nu existau entitati juridice ca acum..La mintea ta, iau Rapidul- vand la unu palmaresul si locul in Liga 1, la unul brandul..:)))

Tu chiar nu vrei sa intelegi niste lucruri elemntare ? Echipa valoreaza multi bani , care are un palmares , nu poti rupe echipa de palmares , poti rupe marca de echipa.

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 21:26
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:25

Normal ca urmeaza marca.. ce valoare are marca Steaua fara Champions League in vitrina? Mult mai mica, iti spun eu.. e o ineptie ce zici.. cum ai zis si ca palmaresul nu valoreaza bani.. valoreaza foarte multi bani.. Prostiile care zici tu ca s-au intamplat, au fost inainte de 89, cand nu existau entitati juridice ca acum..La mintea ta, iau Rapidul- vand la unu palmaresul si locul in Liga 1, la unul brandul..:)))

Pana nu spui temeiul juridic pe care se bazeaza afirmatia ta, este egal fix cu zero tot ce repeti mecanic!

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:26
Postat de daniel_magheru pe 16 Septembrie 2015, 21:24

Prima data apare marca, pe urma restul.

Nu amice , o marca poate sa apara , dar e facuta mare de niste rezultate

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 21:25
Postat de echilibrat pe 16 Septembrie 2015, 21:23

Bun ! Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste palmaresul unui club care falimenteaza ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste asa sizele SRL-uri care pretind a continua traditia cluburilor sportive de pina in 1989 in Romania ? Nu ar trebuie sa existe on document semnat de fostele cluburi sportive ca da, noul SRL format continua traditia de pina in 1989 ?

Iti dau doua exemple din Italia. Napoli si Fiorentina au fost declarate falimentare. Noile cluburi detin palmaresul ! Cum iti explici acest fenomen paranormal? :))))))))))))))

ameriknujr
ameriknujr  •  16 Septembrie 2015, 21:25
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:19

Daca tu vii cu ce zice Burleanu si ce crede el , e clar , eu ma retrag , *** Cum sa urmeze palmaresul sigla ? Tu nu intelegi ca un club poate suferi schimbari juridice si nu afecteaza nimic partea sportiva ? Rezultatele , palmaresul adica , raman intacte / intact ?

Normal ca urmeaza marca.. ce valoare are marca Steaua fara Champions League in vitrina? Mult mai mica, iti spun eu.. e o ineptie ce zici.. cum ai zis si ca palmaresul nu valoreaza bani.. valoreaza foarte multi bani.. Prostiile care zici tu ca s-au intamplat, au fost inainte de 89, cand nu existau entitati juridice ca acum..La mintea ta, iau Rapidul- vand la unu palmaresul si locul in Liga 1, la unul brandul..:)))

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:24
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:20

Sa-ti mai demontez o chestie foarte idioata pe care ai putut-o spune.. pune o marca cu un Champions League in portofoliu si o marca fara Champions League in portofoliu... care valoreaza mai mult? deci palmaresul valoreaza bani.. e la mintea cocosului

De ce nu-ti demontezi lucrurile tale pe care le spui ? Marca n-are in portofoliu un cl , ci echipa , nu marca joaca pe teren , ci o echipa de fotbal , marca nu e importanta pentru fotbal.

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 21:24
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:18

Deci palmaresul urmeaza sigla.. nu regulile sportive..

Inca astept temeiul juridic pe care il invoci la afirmatia asta! Sper ca intelegi conceptul: temei juridic!

daniel_magheru
daniel_magheru  •  16 Septembrie 2015, 21:24
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:23

Nu , identitatea e data de palmares ,rezultate.. marca e o "chestie" comerciala cu care te afisezi , azi ai una peste 10 ani alta si tot asa , dar "produsul" si rezultatele pe care le-ai obtinut raman nefiind afectate. Produsul si rezultatele fac mare marca , nu invers !

Prima data apare marca, pe urma restul.

echilibrat
echilibrat  •  16 Septembrie 2015, 21:23
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:23

Nu , identitatea e data de palmares ,rezultate.. marca e o "chestie" comerciala cu care te afisezi , azi ai una peste 10 ani alta si tot asa , dar "produsul" si rezultatele pe care le-ai obtinut raman nefiind afectate. Produsul si rezultatele fac mare marca , nu invers !

Bun ! Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste palmaresul unui club care falimenteaza ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste asa sizele SRL-uri care pretind a continua traditia cluburilor sportive de pina in 1989 in Romania ? Nu ar trebuie sa existe on document semnat de fostele cluburi sportive ca da, noul SRL format continua traditia de pina in 1989 ?

daniel_magheru
daniel_magheru  •  16 Septembrie 2015, 21:23
Postat de Dan Matei pe 16 Septembrie 2015, 20:42

da' cine e' boroi????.......un inbuibat cu 3 guse , platit din banii nostrii........sila ba ***.

Dar *** cine este ? Idolul tau ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • •••
  • 22
Comentează