Comentarii (220)
alexbibirica1
alexbibirica1  •  16 Septembrie 2015, 21:24

mapn-ul in loc sa-si vada de pericolul de la granite ... isi vede de "hotarâri" judecatoresti.... hua securistilor din mapn.

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 21:24
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:18

Deci palmaresul urmeaza sigla.. nu regulile sportive..

Inca astept temeiul juridic pe care il invoci la afirmatia asta! Sper ca intelegi conceptul: temei juridic!

daniel_magheru
daniel_magheru  •  16 Septembrie 2015, 21:24
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:23

Nu , identitatea e data de palmares ,rezultate.. marca e o "chestie" comerciala cu care te afisezi , azi ai una peste 10 ani alta si tot asa , dar "produsul" si rezultatele pe care le-ai obtinut raman nefiind afectate. Produsul si rezultatele fac mare marca , nu invers !

Prima data apare marca, pe urma restul.

echilibrat
echilibrat  •  16 Septembrie 2015, 21:23
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:23

Nu , identitatea e data de palmares ,rezultate.. marca e o "chestie" comerciala cu care te afisezi , azi ai una peste 10 ani alta si tot asa , dar "produsul" si rezultatele pe care le-ai obtinut raman nefiind afectate. Produsul si rezultatele fac mare marca , nu invers !

Bun ! Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste palmaresul unui club care falimenteaza ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste asa sizele SRL-uri care pretind a continua traditia cluburilor sportive de pina in 1989 in Romania ? Nu ar trebuie sa existe on document semnat de fostele cluburi sportive ca da, noul SRL format continua traditia de pina in 1989 ?

daniel_magheru
daniel_magheru  •  16 Septembrie 2015, 21:23
Postat de Dan Matei pe 16 Septembrie 2015, 20:42

da' cine e' boroi????.......un inbuibat cu 3 guse , platit din banii nostrii........sila ba ***.

Dar *** cine este ? Idolul tau ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:23
Postat de echilibrat pe 16 Septembrie 2015, 21:19

Brandul nu e macar nici macar o problema juridica - legea marcilor nu include termenul de "brand"; putem vorbi doar de marca - asta e termenul corect. Care e identitatea unei echipe : palmaresul sau marca OSIM ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste palmaresul unui club care falimenteaza ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste asa sizele SRL-uri care pretind a continua traditia cluburilor sportive de pina in 1989 in Romania ? Nu ar trebuie sa existe on document semnat de fostele cluburi sportive ca da, noul SRL format continua traditia de pina in 1989 ?

Nu , identitatea e data de palmares ,rezultate.. marca e o "chestie" comerciala cu care te afisezi , azi ai una peste 10 ani alta si tot asa , dar "produsul" si rezultatele pe care le-ai obtinut raman nefiind afectate. Produsul si rezultatele fac mare marca , nu invers !

ameriknujr
ameriknujr  •  16 Septembrie 2015, 21:20
Postat de us27mereusuperiori pe 16 Septembrie 2015, 21:16

Ti am postat mai jos. Daca nu se inteleg, marca ramane la CSA si palmaresul se va decide la TAS unde inclin sa cred ca CSA va pierde! Si ambele parti vor ramane cu ceva care nu valoareaza nimic! CSA va avea o marca fara palmares si nu va avea ce sa faca cu ea si Becali un club cu palmares fara marca Steaua, stadion si fani si nu va putea sa vanda clubul nici sa caute !

Sa-ti mai demontez o chestie foarte idioata pe care ai putut-o spune.. pune o marca cu un Champions League in portofoliu si o marca fara Champions League in portofoliu... care valoreaza mai mult? deci palmaresul valoreaza bani.. e la mintea cocosului

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:20
Postat de zecs93 pe 16 Septembrie 2015, 21:18

Deci mergeti in liga 5 la CSA STEAUA cu 19 titluri corect ??? Sau ramaneti sa-l preaslaviti pe poetul de la Rahova impreuna cu clona lui, jucaria Poporului pe numele ei FcsBeaua !!!

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

echilibrat
echilibrat  •  16 Septembrie 2015, 21:19
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 21:14

Omule , problema cu palmaresul e clara pentru tot fotbalul european , exista regulile sportive ale UEFA , brandul e problema juridica , nu sportiva , nu le mai compara(incurca)

Brandul nu e macar nici macar o problema juridica - legea marcilor nu include termenul de "brand"; putem vorbi doar de marca - asta e termenul corect. Care e identitatea unei echipe : palmaresul sau marca OSIM ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste palmaresul unui club care falimenteaza ? Care e reglementarea UEFA in ceea ce priveste asa sizele SRL-uri care pretind a continua traditia cluburilor sportive de pina in 1989 in Romania ? Nu ar trebuie sa existe on document semnat de fostele cluburi sportive ca da, noul SRL format continua traditia de pina in 1989 ?

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:19
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:16

Departamentul juridic a oferit poziţia din acest punct de vedere. Dreptul de participare nu se amestecă cu palmaresul sau cu sigla. Aşa cum avem motivarea deciziei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, vedem că marca este legată de palmares, dar acest lucru nu afectează participarea nici la nivel naţional, nici european. Palmaresul urmează sigla, înţeleg că aşa stau lucrurile, nu avem încă un punct definitiv asumat din acest punct de vedere. În momentul de faţă Clubul Sportiv al Armatei nu are o echipă de fotbal şi nu putem trece punctele la federaţia de handbal", a declarat Burleanu.

Daca tu vii cu ce zice Burleanu si ce crede el , e clar , eu ma retrag , *** Cum sa urmeze palmaresul sigla ? Tu nu intelegi ca un club poate suferi schimbari juridice si nu afecteaza nimic partea sportiva ? Rezultatele , palmaresul adica , raman intacte / intact ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 22
Comentează