Comentarii (168)
mariuss72
mariuss72  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de theodosius pe 29 Februarie 2016, 11:38

Nu salvezi brandul retrogradand echipa. Pentru ca asta cere Talpan. E o rusine ce face Mapn, o bataie de joc. Steaua in 2007 o luase pe drum bun din punct de vedere al marketingului, avea muzeu, avea magazine oficiale in toata tara. Lucrurile mergeau bine, se lansau produse, marketingul mergea. Apoi a venit Mapn, a dat echipa in judecata si totul s-a terminat. Poate ca Steaua era la un alt nivel daca Mapn nu se baga. La un nivel mult mai bun.

Avea magazine oficiale, marketingul mergea...mergea, duduia :)))))...baaaaa, va vindea rufele copilul obez al lui mustata, la un loc cu altele pentru nunti si botezuri :)))))))))))))))

fcsbinadn
fcsbinadn  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de theodoric pe 29 Februarie 2016, 11:36

exact, orice sigla, emblema , stea sau ce-o mai fi ea se inchiriaza printr-o licenta si in baza acestui contract trebuie sa platesti... nu esti proprietarul acelei sigle/embleme , tu doar beneficiezi de numele si notorietatea ei... asta vor cei de la armata, mai clar de atat nu exista...

in teorie poate ca ai dreptate. dar in practica vei vedea ca dupa ce dispare `fcsb` o sa ai supriza ca nu vrea nimeni sa inchirieze marele bramd patronat de burtosi, pt ca nu e fezabil in fotbal sa investeti in ceva ce nu iti apartine, sa pleci din liga 5 si sa te mai trezesti si cu procese peste ceva ani, pt ca vin alti burtosi care la randul lor vor sa `salveze` din noiu brandul

de_pe_tarnave
de_pe_tarnave  •  29 Februarie 2016, 11:41
Postat de mariuss72 pe 29 Februarie 2016, 11:24

Acum se pune problema si cum a preluat ciobanul clubul, si se stie ca l-a preluat abuziv. Si apoi tine cont ca lucrurile aici nu au neaparat treaba cu logica, vorbim aici de chestii decise de justitie in baza argumentelor si dovezilor prezentate.

Intreaba-l pe nentu' Gatu cum a fost!!! Sau pe Nicu Badea ca-i de-al vostru! Doar se lauda cu branul Dinamo, nu Negoita!!

vladutz13
vladutz13  •  29 Februarie 2016, 11:40
Postat de legendavisinie pe 29 Februarie 2016, 11:15

Rapidul deține palmaresul fostului club al transporturilor. Nu există nicio decizie judecătorească menită să oblige clubul să-și modifice sigla sau să nu mai utilizeze brandul Rapid.

Asta zicea si el, Ministerul Transporturilor ca sa nu fie acuzati de abuz in serviciu, dupa decizia legata de CSA trebuiau si ei sa deschida proces pt exact acelasi lucru... pt preluare si folosire ilegala a stemei si imaginii de catre Copos si de catre patronii ulteriori. Bineinteles, tu ai dreptate, nu exista vreo decizie judecatoreasca impotriva clubului, dar nu exista nici pentru.... in mod normal acum toate fostele cluburi sportive si ministere ar trebui sa aiba procese pe rol.... pt ca e precedentul deja facut.

ando89
ando89  •  29 Februarie 2016, 11:40

Singura soluție ar fi sa înființeze jiji o unitate militară specială, ceva similar cu spetsnaz, s-o boteze Ostenii ortodoxiei și să o predea necondiționat MAPN. Un pluton condus de jiji si format din meme, reghe, vali, mache, teia, virgil, cu ana pe post de sora medicala, lutzu copil de trupa și valahu ofiter politic sa fie trimis în luptă cu daesh ca să-și câștige niște culori și un drapel al unității, iar plutonul celălalt sa pornească din liga a patra ca să își facă un nume:))

nuovaguardia1996
nuovaguardia1996  •  29 Februarie 2016, 11:40
Postat de nuovaguardia1996 pe 29 Februarie 2016, 11:31

teoretic exista 2 cluburi diferite : fcsB care exista faptic, are deja un palmares bunicel, chiar este cel mai bun club de fotbal din 2004 incoace, si un club stravechi, glorios, dar fantomatic, care exista numai in mod ideal, pe hartie si in evaluarile ambigue ale celor de la ANEVAR. de fapt, care sunt criteriile de evaluare ale ANEVAR cand au evaluat CSA ? ce criterii au avut si cine le-a dat forta probanta ? exista vreun subcapitol in Raportul de evaluare unde se evalueaza strict activitatea fotbalistica de pana in 2004 (cum spune CSA ca s-ar fi procedat) si cine a dat forta juridica acelor criterii ? atunci, care e evaluarea fotbalului, strict a fotbalului de la CSA de pana in 2004 din alea 50 si nu stiu cat de milioane ? si, cat sa fie, 10 la suta ? 6 la suta ? 2 la suta ? de ce numai atat ? pe ce baza ? aceasta evaluare este ambigua si fara vreun criteriu de raportare, mai mult ca sigur. asa ceva nu stiu daca s-a mai facut undeva in lume, sa evaluezi financiar mii si zeci de mii de trofee, titluri, distinctii, etc, la zeci de ramuri sportive diferite, cum avea candva CSA. una este o medalie olimpica in 1972, alta in 1992. una e un aur la haltere, alta CCE la handbal sau fotbal. dar, asta e problema lor, daca sustin ca fcsB e altcineva decat Steaua. asta conteaza doar cand vor inchiria brandul Steaua, pe fcsB nu o mai priveste decat sa scape de daunele pentru 2004-2016. insa, cum vor inchiria cei de l CSA brandul Steaua ? cu ora ? si.. cui ? si, pe ce bani ? intrebari..

sigur ca acete intrebari comporta o droaie de alte dileme si intrebari subsecvente. dar orice microbist de bun simt din Romania stie ca un Brand fotbalistic numit Steaua sau fcsB in loc de steaua, sau Steaua FCSB sau cum dracu vor generalii si becali, ei bine, valoareaza in mod real undeva intre 50-100 milioane de euro, numai fotbalistic vorbind. numai lotul de jucatori actual, fara echipe secunde, juniori, tineret, este cotat la circa 30 milioane euro pe transfermarkt ! si apoi vin celelalte, performantele, istoria, renumele, suporterii, adica ingredientele care dau valoare unei marci si care asigura vandabilitatea si profitabilitatea unui Brand. asta daca vorbim de o valoare de vanzare. dar nimeni nu cumpara nici macar Brandul Steaua, sa zicem cu 30 milioane, nu cu 50 de milioane, fara stadion, fara baze, etc. vor sa inchirieze brandul fotbalistic Steaua... ok... foarte bine, dar cui ? nimeni nu face asa ceva in domeniul privat, nimeni nu investeste in fotbal fara sa aiba garantia ca nu este la bunul plac al proprietarului. nimeni nu vrea sa fie chirias in fotbal si sa dezvolte fotbalul, pe banii lui, fara sa scoata profit. si discutam de inchirierea unei baze sportive si a unui stadion, nu de inchirierea Brandului ! cine dracului inchiriaza un brand, daca poate sa cumpere altul ? intrebari, cum spuneam si mai jos..

gerulozaurus
gerulozaurus  •  29 Februarie 2016, 11:39
Postat de de_pe_tarnave pe 29 Februarie 2016, 11:35

Jiji a fost la un moment dat paravan pentru burtosi. N-a facut el "facultate" din cauza burtosilor pentru terenul de la Stefanesti, parca? Cioflina si Babiuc cum au intrat au si iesit, iar pipereanul a trebuit sa mai scrie ceva carti ca sa iasa!!

in timp ce o mamica sta de vreun an si jumatate doar pentru o jucarie furata...si generalii aia schimbatori de terenuri sunt de mult in Bahamas

mariuss72
mariuss72  •  29 Februarie 2016, 11:39
Postat de gerulozaurus pe 29 Februarie 2016, 11:34

am vrut sa vad daca te prinzi, ca daca esti inteligent si urmaresti toate comentariile mele..nu exista un singur ""m-ai asa mai ai o sansa, desi mie unul tot un prost imi pari lipsit de logica si frustrat de mic din cauza Stelei..:)

Gata, "mai" convins, nu e nevoie sa spui "m-ai" multe :)))))

fcsbinadn
fcsbinadn  •  29 Februarie 2016, 11:38
Postat de de_pe_tarnave pe 29 Februarie 2016, 11:35

Jiji a fost la un moment dat paravan pentru burtosi. N-a facut el "facultate" din cauza burtosilor pentru terenul de la Stefanesti, parca? Cioflina si Babiuc cum au intrat au si iesit, iar pipereanul a trebuit sa mai scrie ceva carti ca sa iasa!!

bravo frate! iar actualii burtosii vor sa bage si ei in fata paravanul lor. si cum cu terenurile nu prea mai merge, s-au gandit ei ca echipa de fotbal ar fi o vaca buna de muls.

theodosius
theodosius  •  29 Februarie 2016, 11:38

Nu salvezi brandul retrogradand echipa. Pentru ca asta cere Talpan. E o rusine ce face Mapn, o bataie de joc. Steaua in 2007 o luase pe drum bun din punct de vedere al marketingului, avea muzeu, avea magazine oficiale in toata tara. Lucrurile mergeau bine, se lansau produse, marketingul mergea. Apoi a venit Mapn, a dat echipa in judecata si totul s-a terminat. Poate ca Steaua era la un alt nivel daca Mapn nu se baga. La un nivel mult mai bun.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 17
Comentează