Comentarii (110)
steauaucl
steauaucl  •  14 August 2015, 10:17

E clar ca exista o mafie contra lui STEAUA !!! posibil contra lui becali si indirect contra clubului STEAUA ... anul trecut in deplasarea de la ASA a fost tot un masacru dar atunci parca nu a fost asa de evident ...exceptand faptul ca Rusescu a fost grav accidentat si putea sa isi piarda vederea iar *** Muresan nu a fost sanctionat INTENTIONAT cu cartonas rosu. In rest arbitrajul a fost clar pentru ASA dar repet nu asa de evident la miercuri seara !!!! Se pare ca anul asta STEAUA nici daca marcheaza 3 goluri intr=o partida tot NU ARE VOIE SA CASTIGE CAMPIONATUL...becali spunea ca el nu crede ca mai sunt arbitrii corupti...spune asta pt ca el inca mai are miros in haine de inchisoare si are frica dar aceasta frica nu o au si cei care nu au fost pe acolo niciodata...vom vedea pana la finalul campionatului in ce directie se trag sforile de fapt... pana acum cine a avut de castigat a fost dinamo de pe urma masacrului de miercuri .Sumudica se pretinde a fi un om corect si onest...daca era asa de corect ar fi declarat ca a invins STEAUA deoarece arbitrul a gresit grav ...a recunoscut ca arbitrul a gresit dar el a profitat de asta fara sa recunoasca ca nu avea cum sa castige altfel... Nu ma doare ca pierde STEAUA dar ma doare cand este furata pe fata !!!! daca esti bun BATE STEAUA pe teren fara arbitri si alte ajutoare !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tzusti_reloaded
tzusti_reloaded  •  14 August 2015, 10:17
Postat de tandd pe 14 August 2015, 10:07

eu zic ,exact cum am zis si in seara meciului,coltescu a gresit la O SINGURA FAZA,golul lui papp ,restul sunt greseli ale asistentilor,iar la budescu sunt de acord cu el ,presupusa lovitura nu are intensitate si nici mare gravitate este cartoan galben

OOPS SE DUELEAZA *** :):) MA PRIMITI CA ARBITRU ?...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tandd
tandd  •  14 August 2015, 10:13
Postat de valiro pe 14 August 2015, 09:41

Stii gresit, ca multi alti cititori care au invatat fotbalul de la tv si nu au citit regulamentul. Centralul e obligat sa respecte ridicarea steagului, la un offside de exemplu. De unde stie centralul ca nu a fost ofside daca nu are pozitie ? La Budescu era clar, rosu, chiar si intentia de a-i da o palma se sanctioneaza cu rosu. Despre Porumboiu sau Craciunescu, ei au credibilitatea doar cand nu au vreun interes, dar acum ce te face sa crezi ca nu au interes ? Declaratia lui Laurentiu Rosu, ca l-a lovit, dar dupa ce a lovit mingea e o copilarie. Adica, daca dau in minge inainte, pot sa-i rup adversarului linistit piciorul ?

nu e OBLIGAT sa tina cont de tusier,e in interesul lui sa tina cont de asta,tusierul e pe linie cu ultimul aparator intotdeauna,e normal ca e plasat mai bine,de unde putea sa vada coltescu ca hamroun e dincolo de linie din pozitia perpendicular pe faza????dupa tine budescu trebuia eliminat inainte de a incepe meciul,lovitura nu are intensitate si nici gravitate,nu e cot sau genunchi,eu n comportament nesportiv ptr care primesti galben,pe care l-a si primit si cu faza cu picioarele,daca lovesti mingea inainte,in 90% din cazuri nu primesti nici macar fault

danger.
danger.  •  14 August 2015, 10:08
Postat de danger. pe 14 August 2015, 10:07

sa intelegem ca tu l-ai citit ? daca da , atunci nu ai inteles nimic , s-au poate ca l-ai citit pe intuneric :)))

* sau

danger.
danger.  •  14 August 2015, 10:07
Postat de valiro pe 14 August 2015, 09:41

Stii gresit, ca multi alti cititori care au invatat fotbalul de la tv si nu au citit regulamentul. Centralul e obligat sa respecte ridicarea steagului, la un offside de exemplu. De unde stie centralul ca nu a fost ofside daca nu are pozitie ? La Budescu era clar, rosu, chiar si intentia de a-i da o palma se sanctioneaza cu rosu. Despre Porumboiu sau Craciunescu, ei au credibilitatea doar cand nu au vreun interes, dar acum ce te face sa crezi ca nu au interes ? Declaratia lui Laurentiu Rosu, ca l-a lovit, dar dupa ce a lovit mingea e o copilarie. Adica, daca dau in minge inainte, pot sa-i rup adversarului linistit piciorul ?

sa intelegem ca tu l-ai citit ? daca da , atunci nu ai inteles nimic , s-au poate ca l-ai citit pe intuneric :)))

tandd
tandd  •  14 August 2015, 10:07
Postat de juliusmad pe 14 August 2015, 09:53

te inseli amarnic, centralul poate trece peste decizia tusierului, invers...nu se poate. 3 goluri corecte, cartonas rosu la budescu, astea erau deciziile care se impuneau.

eu zic ,exact cum am zis si in seara meciului,coltescu a gresit la O SINGURA FAZA,golul lui papp ,restul sunt greseli ale asistentilor,iar la budescu sunt de acord cu el ,presupusa lovitura nu are intensitate si nici mare gravitate este cartoan galben

mixmax
mixmax  •  14 August 2015, 10:05
Postat de valiro pe 14 August 2015, 09:41

Stii gresit, ca multi alti cititori care au invatat fotbalul de la tv si nu au citit regulamentul. Centralul e obligat sa respecte ridicarea steagului, la un offside de exemplu. De unde stie centralul ca nu a fost ofside daca nu are pozitie ? La Budescu era clar, rosu, chiar si intentia de a-i da o palma se sanctioneaza cu rosu. Despre Porumboiu sau Craciunescu, ei au credibilitatea doar cand nu au vreun interes, dar acum ce te face sa crezi ca nu au interes ? Declaratia lui Laurentiu Rosu, ca l-a lovit, dar dupa ce a lovit mingea e o copilarie. Adica, daca dau in minge inainte, pot sa-i rup adversarului linistit piciorul ?

si inca o data asa pt. tine...e o mare minciuna ca tusierul trebuia sa-l intrebe pe coltescu daca Hamroun influenta faza. Chestia sta exact invers. Coltescu avea obligatia sa-l intrebe pe tusier de ce a dat offside si daca hamroun a influentat jocul, mai ales dupa ce stelistii au protestat. Cat despre faza cu dai in minge si apoi rupi piciorul, nici nu s-a pus problema vreodata ca papp sa-l accidenteze pe morais la faza aia . Saritura lui papp este in limitele normalului si acolo nu se impunea niciodata fault in atac, cu atat mai mult cu cat morais nu sare la minge deci nu incearca sa joace mingea catusi de putin, ci doar incearca sa-l impiedice pe papp sa dea cu capul.

steauaucl
steauaucl  •  14 August 2015, 10:05
Postat de mitroi2008 pe 14 August 2015, 09:50

Esti mai prost ca limba rusa! Centralul are ultima decizie. Poate trece peste orice decizie a tusierului, daca el crede ca nu e corecta, chiar si cand ridica steagul la ofsaid.

normal de aceea se numeste arbitrul de centru !!!!

speedy73
speedy73  •  14 August 2015, 10:04
Postat de mixmax pe 14 August 2015, 09:55

nu-i adevarat...centralul este OBLIGAT sa se consulte cu tusierul daca nu este sigur ca semnalizarea offside-lui este corecta...De ex in cazul lui Hamroun, coltescu trebuia sa sa-l intrebe pe tusier daca Hamroun a lovit mingea sau nu. N-a facut-o desi Hamroun l-a atentionat dupa anulare ca el n-a lovit mingea. Prin urmare coltescu SI-A ASUMAT DECIZIA TUSIERULUI si implicit si vina. Cat despre primul gol acolo minte coltescu de rupe.E mai mult decat clar ca papp il atinge pe morais DUPA ce a dat cu capul in minge si prin urmare golul este perfect valabil. La Budescu nici nu se pune problema de galben cand este lovire intentionata si la nivelul fetei...Coltescu e un hotz si trebuie scos din arbitraj.

te inseli intr-o privinta. centralul nu este obligat sa...nimic. este suveran pe teren. daca nu este sigur de o decizie SE POATE (si este recomandat) sa se consulte. daca, insa, e sigur de ceea ce a vazut, poate trece peste orice semnalizare/nesemnalizare. adica: poate ignora fanionul ridicat sau poate fluiera ofside chiar daca fanionul nu e ridicat. fara sa se consulte cu nimeni.

mixmax
mixmax  •  14 August 2015, 09:55
Postat de valiro pe 14 August 2015, 09:41

Stii gresit, ca multi alti cititori care au invatat fotbalul de la tv si nu au citit regulamentul. Centralul e obligat sa respecte ridicarea steagului, la un offside de exemplu. De unde stie centralul ca nu a fost ofside daca nu are pozitie ? La Budescu era clar, rosu, chiar si intentia de a-i da o palma se sanctioneaza cu rosu. Despre Porumboiu sau Craciunescu, ei au credibilitatea doar cand nu au vreun interes, dar acum ce te face sa crezi ca nu au interes ? Declaratia lui Laurentiu Rosu, ca l-a lovit, dar dupa ce a lovit mingea e o copilarie. Adica, daca dau in minge inainte, pot sa-i rup adversarului linistit piciorul ?

nu-i adevarat...centralul este OBLIGAT sa se consulte cu tusierul daca nu este sigur ca semnalizarea offside-lui este corecta...De ex in cazul lui Hamroun, coltescu trebuia sa sa-l intrebe pe tusier daca Hamroun a lovit mingea sau nu. N-a facut-o desi Hamroun l-a atentionat dupa anulare ca el n-a lovit mingea. Prin urmare coltescu SI-A ASUMAT DECIZIA TUSIERULUI si implicit si vina. Cat despre primul gol acolo minte coltescu de rupe.E mai mult decat clar ca papp il atinge pe morais DUPA ce a dat cu capul in minge si prin urmare golul este perfect valabil. La Budescu nici nu se pune problema de galben cand este lovire intentionata si la nivelul fetei...Coltescu e un hotz si trebuie scos din arbitraj.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Comentează