Comentarii (77)
microbuzulbotosani
microbuzulbotosani  •  21 Septembrie 2013, 15:18

un antrenor bun isi face echipa in functie de adversar.nu o sa poti bate niciodata chealsea cu aceeasi strategie pe care o folosesti sa invingi barcelona.spre deosebire de steaua,unde gigi a adus cei mai valorosi jucatori, dinamo nu are bani nici de apa.cum sa compari cele doua cluburi?

ionut.07
ionut.07  •  21 Septembrie 2013, 15:09
Postat de ticbis pe 21 Septembrie 2013, 15:02

Gresesti! In Romania nu exista niciun exemplu reusit de "reconstructie" a unei echipe de fotbal! Notiunea de "reconstructie" este doar praf in ochii suporterilor! Nu mai dati exemplul cu Steaua; Steaua n-a fost niciodata in reconstructie! Chiar daca n-a castigat nimic de 7 ani, Steaua a cumparat mereu jucatori pe bani multi, desi nu toti s-au dovedit a fi valorosi. Steaua n-a facut reconstructie pentru ca a cautat mereu performanta, pentru ca de 10 ani consecutiv a jucat in grupele cupelor europene! Si asta nefiind niciodata calificata direct cum s-a intamplat cu Otelul, Urziceniul sau CFR Cluj de doua ori! "reconstructie" in Romania inseamna faliment! Vezi Ol

S-a vazut asta. Tururile preliminare obosesc echipele, asta e adevarat)) Lasand gluma la o parte, un exemplu de reconstructie in fotbalul din Romania este chiar Dinamo de la inceputul aniilor 2000. Bineinteles ca daca folosim acelasi reper al calificarii in CL, nu ne vom rezuma decat la calificare si atat. Nimic mai mult. Ma refer la o reconstructie pornind de la centrele de juniori. O reconstructie fotbalistico-occidentala in Romania nu va exista niciodata. Nu ne permite politica. Voi ati avut parte de un patron atins de megalomanie, iar noi am avut parte de niste patroni dornici sa se imbogateasca. Am enumerat mai sus motivele pentru care reconstructiile nu pot fi comparate

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  21 Septembrie 2013, 15:06
Postat de ares123 pe 21 Septembrie 2013, 15:00

Aici ai fost tare..

..)) sincer / cu scuzele de rigoare, uneori... mai trebuie niste exprimari altfel.

ionut.07
ionut.07  •  21 Septembrie 2013, 15:02
Postat de ionut.07 pe 21 Septembrie 2013, 14:57

Pentru ca ecuatia e total diferita. Dupa succesul din '06 Steaua nu a avut parte de o reconstructie care a pornit de la 0, a avut acelasi management si acelasi patron, nu a schimbat un lot intreg. Iti aduc aminte ca primii 2-3 ani dupa 2006 nu au fost chiar pe placul vostru, al stelistilor. La Dinamo, insa, lucrurile sunt la polul opus. Ultima perioada fasta a fost in 2009. De atunci nu s-a mai investit nimic, nu s-au mai adus jucatori, ci doar s-au creat capete si capetenii care au jucat rolul unor "capuse" aflate mereu la datorie. In conditiile financiare din Romania actuala, e de prisos sa fi avut speranta ca Negoita sa investeasca milioane in jucatori, cand el a trebuit sa re

*a trebuit, si trebuie, sa restabilizeze situatia financiara a clubului. Dinamo porneste o reconstructie incepand de la centrele de juniori, ceea ce e laudabil. Nu se poate o reconstructie fara a investi in copii si juniori, adica in viitorul acelui club. Practic, daca nu faci acest lucru, nu reusesti sa faci capital. Becali, sa fim obiectivi, a profitat si de o conjunctura favorabila. Exact cum s-a intamplat si-n cazul lui Borcea in 2005. In cazul lui Becali ne putem referi la o intreaga conjunctura sociala, nu numai la una fotbalistica.

ticbis
ticbis  •  21 Septembrie 2013, 15:02
Postat de ave_biancorossi pe 21 Septembrie 2013, 14:45

mai inainte am spus ca mi-a placut cum ai pus problema. acum spun ca nu mai pui problema la fel de bine. de fapt, ai dat cu mucii in fasole. pacat. ai fost neatent...

Gresesti! In Romania nu exista niciun exemplu reusit de "reconstructie" a unei echipe de fotbal! Notiunea de "reconstructie" este doar praf in ochii suporterilor! Nu mai dati exemplul cu Steaua; Steaua n-a fost niciodata in reconstructie! Chiar daca n-a castigat nimic de 7 ani, Steaua a cumparat mereu jucatori pe bani multi, desi nu toti s-au dovedit a fi valorosi. Steaua n-a facut reconstructie pentru ca a cautat mereu performanta, pentru ca de 10 ani consecutiv a jucat in grupele cupelor europene! Si asta nefiind niciodata calificata direct cum s-a intamplat cu Otelul, Urziceniul sau CFR Cluj de doua ori! "reconstructie" in Romania inseamna faliment! Vezi Ol

ares123
ares123  •  21 Septembrie 2013, 15:00
Postat de ave_biancorossi pe 21 Septembrie 2013, 14:51

din pacate, chiar nu putem sa dedicam toata gazeta esecurilor steliste din UCL ! va intelegem doleantele, dar si Dvs trebuie sa intelegeti ca nu putem plange pe steaua toata ziua buna ziua, in Liga 1 si in Romania exista cateva mii de alte cluburi ! pentru exclusivitate online, va recomandam sa construiti un site numai pentru Dvs !

Aici ai fost tare..

ionut.07
ionut.07  •  21 Septembrie 2013, 14:57
Postat de ticbis pe 21 Septembrie 2013, 14:47

Ai dreptate, si Steaua a fost in reconstructie 7 ani, timp in care n-a castigat nimic pe plan intern. Dar: - In acea perioada Steaua s-a clasat pe locurile 2-5 in campionat, nu mai jos; - In acea perioada Steaua s-a calificat an de an in grupele UCL sau EL (niciodata direct, ci doar in urma manselor preliminarii) si chiar a obtinut calificari in primavara europeana; - In acea perioada Steaua a acumulat cele mai multe puncte la coeficientul UEFA; - Reconstructia la Steaua a insemnat cumpararea multor jucatori pe sume de sute de mii de euro, an de an, chiar daca acestea s-au dovedit investitii nerentabile dupa doar un sezon, gen Costea; Se intampla ceva asemanator la Dinamo acum?

Pentru ca ecuatia e total diferita. Dupa succesul din '06 Steaua nu a avut parte de o reconstructie care a pornit de la 0, a avut acelasi management si acelasi patron, nu a schimbat un lot intreg. Iti aduc aminte ca primii 2-3 ani dupa 2006 nu au fost chiar pe placul vostru, al stelistilor. La Dinamo, insa, lucrurile sunt la polul opus. Ultima perioada fasta a fost in 2009. De atunci nu s-a mai investit nimic, nu s-au mai adus jucatori, ci doar s-au creat capete si capetenii care au jucat rolul unor "capuse" aflate mereu la datorie. In conditiile financiare din Romania actuala, e de prisos sa fi avut speranta ca Negoita sa investeasca milioane in jucatori, cand el a trebuit sa re

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  21 Septembrie 2013, 14:56
Postat de newentry pe 21 Septembrie 2013, 14:47

Nu este complet, lipseşte fundaşul dreapta de meserie, metre!

fai.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  21 Septembrie 2013, 14:55
Postat de xhrz pe 21 Septembrie 2013, 14:47

Cred că Dinamo ar trebui să investească nişte sume de bani în centrul de copii şi juniori şi să încerce să copieze sistemul Ajax. Au un avantaj enorm datorita plasării bazei sportive şi aşa pot capta mulţi copii de viitor din Bucureşti. Cu un pic de noroc, mulţi bani şi foarte multă muncă, peste 5-6-7 ani Dinamo se va putea întreţine aproape exclusiv din banii obţinuţi în campionat, cupele europene şi vânzarea de jucători. Din păcate, impresia mea e că Negoiţă nu a luat Dinamo că e mare fan, ci pentru că a simţit miros de afacere imobiliară (la fel cum cred că iniţial Becali a luat Steaua tot pentru baza sportivă, apoi s-a văzut războinicul luminii).

pai, dinamo chiar asta face. inca are cea mai numeroasa arie de copii, juniori si tineret, asta e deja arhicunoscut. peste 500 de copii, jumiopri si tineri, fac parte din vreo 22 de grupe. plus alte cateva centre in tara. cat despre intentiile domnului negoita, deocamdata ele difera mult fata de sustinerile Dvs... faptele lui va cam contrazic, si pe Dvs i pe alti domni. probabil nu puteti sau refuzati Dvs sa vedeti limpede. nu va recomand un oculist, din respect fata de cei din jur, ca principiu. totusi, nu e dracul asa de maro, domnule... negoita a salvat pe dinamo, asta este iarasi foarte notoriu.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  21 Septembrie 2013, 14:51
Postat de djcucu pe 21 Septembrie 2013, 13:39

dati prea multa importanta unei echipe de pe locul 13

din pacate, chiar nu putem sa dedicam toata gazeta esecurilor steliste din UCL ! va intelegem doleantele, dar si Dvs trebuie sa intelegeti ca nu putem plange pe steaua toata ziua buna ziua, in Liga 1 si in Romania exista cateva mii de alte cluburi ! pentru exclusivitate online, va recomandam sa construiti un site numai pentru Dvs !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează