Articol de Eduard Apostol - Publicat miercuri, 24 februarie 2010 00:00
Orange a lansat o cartelă Pre-Pay specială prin care suporterii roş-albi vor primi bonusuri la orice gol şi victorie a "cîinilor"
Dinamo a lansat ieri cartela Orange Pre Pay Suporter ce include o serie de avantaje pentru fanii "cîinilor". Design-ul cartelei este special, imitînd un tricou de joc cu sigla roş-albilor în centru, şi conţine un abţibild şi un breloc cu însemnele clubului din Ştefan cel Mare. O cartelă costă 4 euro, iar o reîncărcare de minimum 7 euro cu mesajul "DINAMO" la numărul 321 aduce următoarele beneficii:
1. Fanii vor primi la fiecare meci al trupei lui Ţălnar informaţii despre goluri, marcatori şi evoluţia scorului. De asemenea, fiecare gol marcat de Niculescu şi compania va aduce în plus cîte 10 mesaje scrise naţionale în reţeaua Orange.
2. Fiecare partidă cîştigată de "cîini" pe teren propriu aduce posesorilor cartelei Suporter un bonus de un euro. Un succes în deplasare valorează dublu.
3. Încărcarea cartelei cu 7 euro aduce reduceri de 50% pentru tonuri de apel şi wallpapere cu Dinamo, plus ştiri despre echipă şi notificări cu primul "11".
Cei care utilizează deja o cartelă Orange, se pot înscrie în programul Pre Pay Suporter printr-un sms gratuit cu textul "DINAMO" la 321. "Toată lumea se va bucura de acum încolo cînd Dinamo va da gol şi cînd vom învinge pentru că vor primi bonusuri din partea Orange", a declarat Nicolae Badea.
Copos, primul beneficiar
Preşedintele CA al lui Dinamo, Nicolae Badea, a ţinut să-i ofere cadou prima cartelă lui George Copos. "Domnului George Copos, un recunoscut suporter dinamovist aflat în misiune la Rapid!" este invitaţia oficialului dinamovist (foto). "Nu trebuie să plătească nimic, ăsta e farmecul vieţii de dinamovist. La meciul direct i se vor dubla bonusurile, cu cît va înscrie Dinamo mai mult, cu atît îi va fi mai bine", a glumit Badea.
Urmează Craiova
Şi Adrian Mititelu i-a anunţat pe reprezentanţii Orange că îşi doreşte să formeze un program asemănător pentru suporterii olteni. Acesta va fi făcut public în cîteva săptămîni, iar strategia patronului Craiovei are drept scop împăcarea cu o anumită parte a fanilor cu care se află în relaţii reci de ceva vreme.