Articol de Andrei Petrescu - Publicat vineri, 25 noiembrie 2022 17:33 / Actualizat vineri, 25 noiembrie 2022 18:20
Rapid a lansat astăzi berea „Giuleșteana”, într-un eveniment la care au participat acționarul principal Dan Șucu și președintele Daniel Niculae.
Rapid continuă mișcările din zona de marketing. Astăzi, într-un supermarket partener din cartierul Giulești, Dan Șucu și Daniel Niculae au prezentat noua marcă de bere artizanală a clubului, „Giuleșteana”. Prețul unei sticle la 0,5 litri este 8,55 lei.
Produsul poate fi achiziționat din magazinele Auchan și din benzinăriile Petrom, dar și comandat de pe platforma eMag.
VIDEO. Rapid a lansat bere „Giuleșteana”
Dan Șucu, acționarul principal al clubului Rapid, a deschis evenimentul: „E un lucru extraordinar. Pentru prima dată lansăm un produs pe bază de licență a Rapidului, berea pe care vrem să o vedem în casa fiecărui rapidist. Speranța noastră este ca pe măsură ce avansăm să putem ajunge la fanii noștri cu cât mai multe produse”.
Daniel Niculae a transmis că vor încerca și un demers legal, astfel încât berile slab alcoolizate să fie permise pe stadioanele din România.
„O să încercăm pe viitor să schimbăm și legislația sau măcar să venim cu anumite propuneri. O bere slab alcoolizată, undeva la 2% alcool, ar merge pe stadioanele din România.
Decât să bea în afara arenei și să vină așa pe stadion... am veni în sprijinul suporterilor. Știți că suntem un club cu deschidere către suporteri. Ne-am dori ca lumea să se simtă bine la meciuri”, a spus Daniel Niculae.