Comentarii (25)
scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 03:25
Postat de adriann_ pe 12 Aprilie 2015, 02:32

Gresesti grav. Chiar si in meciul asta a fost evidenta diferenta intre Pustai si Stoican: rapidul a creat ocazii ca urmare a unor scheme evident exersate la antrenament, Dinamo n-a produs nici o faza care sa indice o minima coerenta tactica. Golurile au venit ca urmare a unor erori individuale ale lui Bornescu si a unei greseli de arbitraj (la primul gol a fost fault clar la portar pe prima centrare). Nu e vina lui Pustai ca Benson nu e jucator, ca Pancu face figuri de prost gust (oare chiar credea sincer ca are palmaresul necesar pentru a fi capitan in fata lui Sapunaru?) , ca Daniel Niculae pare o umbra a ceea ce a fost candva, desi alearga se zbate etc, ca Moelens nu e in stare sa dea o centrare ca lumea din 10 incercari samd? Sa fim seriosi, meciul asta trebuia sa se termine 2 sau 3-0 pentru Rapid nu 2-0 pentru Dinamo. Asa e fotbalul, uneori nedrept, dar numai un *** ar schimba antrenorul dupa un meci avut la discretie. Iar Moraru mi se pare un om asezat si care judeca.

Acelasi Daniel Niculae care constata si singur ca Rapidul nu are un joc elaborat - pe care, cred eu, ar trebui sa-l gandeasca, in mare parte, antrenorul. Ca i s-au adus si (unii) jucatori slabi nu neg. Dar dupa primele etape multa lume era incantata de calitatea acelorasi jucatori. Ce s-a intamplat intre timp? Eu unul nu-mi dau seama, dar cu asta as putea trai :-), mai grav e ca nici domnul Pustai. S-a bucurat ca se intrerupe campionatul pentru Nationala, ca are ocazia sa mai sudeze relatiile dintre jucatori. Si, iarta-ma, nu stiu daca si acum "gresesc grav" cum ai spus: dupa reluare Rapid joaca mult mai slab, culmea - cu echipe intr-o anumita masura mai accesibile decat altele ("U" sau dinamo) ori in meciuri in care nici adversara nu face un joc stralucit (A.S.A.). Cat despre Pancu - parea ca i-a gasit locul in echipa (intrare in ultimele ~20 de minute, cand inca poate sa-ti faca o faza-doua care sa te ajute - vezi golul doi cu Galati). Dar Pancu ramane pe banca la Cluj, in schimb Coimbra (care mai misca ceva) e schimbat si atunci, si cu dinamo (poate e batran si-o fi obosit, aici as mai intelege). Iar in ce priveste banderola, cred ca a gresit domnul Pustai, macar la modul (nediplomatic) in care (nu) a stiut sa puna problema. Cred ca Pancu se astepta sa ramana capitan nu prin prisma palmaresului fata de Sapunaru, ci al dedicarii fata de echipa. Omul ala a dus greul echipei in "B", si moral, si fizic de multe ori.

scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 03:35
Postat de adriann_ pe 12 Aprilie 2015, 02:32

Gresesti grav. Chiar si in meciul asta a fost evidenta diferenta intre Pustai si Stoican: rapidul a creat ocazii ca urmare a unor scheme evident exersate la antrenament, Dinamo n-a produs nici o faza care sa indice o minima coerenta tactica. Golurile au venit ca urmare a unor erori individuale ale lui Bornescu si a unei greseli de arbitraj (la primul gol a fost fault clar la portar pe prima centrare). Nu e vina lui Pustai ca Benson nu e jucator, ca Pancu face figuri de prost gust (oare chiar credea sincer ca are palmaresul necesar pentru a fi capitan in fata lui Sapunaru?) , ca Daniel Niculae pare o umbra a ceea ce a fost candva, desi alearga se zbate etc, ca Moelens nu e in stare sa dea o centrare ca lumea din 10 incercari samd? Sa fim seriosi, meciul asta trebuia sa se termine 2 sau 3-0 pentru Rapid nu 2-0 pentru Dinamo. Asa e fotbalul, uneori nedrept, dar numai un *** ar schimba antrenorul dupa un meci avut la discretie. Iar Moraru mi se pare un om asezat si care judeca.

N-ai de ce sa-i iei banderola, daca n-a gresit ceva (si nu stiu ca Pancu sa fi gresit). O sa spui ca astea-s fite de-ale lui, dar nu cred ca e asa. Nu vorbim de un pustan de 19 ani care sa se simta nedreptatit, ci de un om care a sacrificat si bani, si "organism" ca sa ramana la Rapid, sa-l traga dupa el. Ba mai mult, are si calitati de lider, poate sa impulsioneze echipierii, chiar si daca au jucat in campionate mai smechere. Dar domnul Pustai a ales sa procedeze cu o surprinzatoare lipsa de tact si de intelegere a fenomenului. Cam ciudat pentru un profesor si un antrenor care pare mult mai cu cap decat altii. Lumea zice ca e o banalitate, ca n-ar trebui sa se certe dintr-o bucata de carpa. Asa si e, tocmai de-aia ma mira ca domnul Pustai n-a stiut sa nu creeze aceste frictiuni cand si-asa sunt suficiente bube in cazul echipei, inclusiv la nivel de coeziune, cand au aparut atat de multi oameni noi. In fine, aspectele si cauzele nu cred ca sunt simple si usor de stabilit, dar cert e ca pentru Rapid timpul nu prea mai are rabdare. Si nici oamenii care ar trebui sa aiba viziune nu par a reusi sa compenseze acest mare neajuns.

bvd_magheru
bvd_magheru  •  12 Aprilie 2015, 03:59

Oriciti experti ar comenta pe aici fotbalul ramine imprevizibil atita timp cit nu vorbim de real madrid , bayern munchen, etc... In R 1 Sapunaru a jucat excelent si a aratat mai degraba a jucator de NATIONALA decit de o echipa care trage sa scape de retrogradare . La cit a alergat in R 1 cred ca nici un jucator de la Bayern nu ar mai fi facut fatza din min 60 ' !! Era si aparator si mijlocas si atacant !! Daca la al doilea gol e clar ca a gresit Bornescu la primul gol nu as fi asa sigur . Dinamo la faza aia a pus o presiune extraordinara .in careul rapidului .

scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 01:54

...Benson, care nu inteleg cum poate fi numit fotbalist. Si surprinzator e ca s-a vorbit la inceputul returului despre valoarea majoritatii jucatorilor adusi in iarna - considerati de multa lume (inclusiv pe baza cifrelor sau trecutului lor recent) peste media campionatului. Cel putin in primele etape, a fost evidenta diferenta de calitate intre ce are Rapidul acum si ce-a avut pana-n iarna. Or daca in conditiile astea nu esti in stare sa sesizezi unde scartaie, ce s-a schimbat de la un meci la altul, sa intuiesti niste schimbari de asezare a jucatorilor ori sa ai niste IDEI, nu poti sa zici ca esti cine stie ce antrenor. Rapid joaca o chestie foarte rudimentara, cel putin pe faza ofensiva: foarte dese lansari pentru varfuri (sau ce jucatori se nimeresc pe-acolo, pe langa careul advers), care de prea multe ori esueaza. Ori centrari moarte ale lui Meulens, ori tentative de patrundere care se opresc repede la vreo 10 metri de careu. Iar in vreo doua-trei meciuri din urma am avut si surpriza de-a vedea batraneasca tactica a fotbalului cu vreo 4 jucatori de atac in ultimele 15-20 de minute, doar-doar o iesi ceva. Asa ceva nu se cheama fotbal cu pretentii de-a ridica o echipa din subsolul clasamentului. Nu sunt adeptul schimbarilor dese si uneori aberante de antrenori, dar in aceste momente cred ca Rapidul are probleme nu doar la calitatea jucatorilor, ci si la ce tactica sau idei vin de pe banca. Din pacate pentru un antrenor care pare alt fel de stofa umana...

scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 01:45

Am tot respectul pentru ceea ce a facut domnul Cristian Pustai cel putin in cei mai recenti ani ai carierei. De asemenea, pentru felul in care vorbeste, se prezinta si reprezinta echipele la care lucreaza. Dar acesta a fost inca un meci din ultima vreme care personal mi-a daramat mitul antrenorului eficient si mai ales providential Pustai. Cu iertare sa-mi fie, dar parerea mea e ca valoarea si calitatea unui antrenor mai ales in astfel de momente se arata. Cand sunt bugete si echipa e formata din valori, sunt mai multi antrenori care-ar putea obtine performante. Dar cu-adevarat tare e daca reusesti si mai ales STII sa faci din rohat bici care sa mai si pocneasca. Sa STII sa faci dintr-o echipa de "refuzati", cum au fost numiti pe-aici, o ECHIPA, care sa functioneze eficient, depasind per total valoarea (sau lipsa ei) individuala. Cazuri sunt suficiente, inclusiv in campionatul romanesc (mi-l amintesc pe moment doar pe domnul Grigoras care acum vreo doua sezoane facea asa ceva la Pandurii - chiar el spunea ca are o echipa de "refuzati" pe la alte grupari...). Dar domnul Pustai nu reuseste asta si de la meci la meci pare ca nici nu stie. Spunea cineva mai jos ca datoria antrenorului e sa aduca echipa in fata portii, de unde intervine valoarea individuala. Ei bine, tocmai asta nu face domnul Pustai - nu aduce echipa in fata portii. Pentru ca insista la nesfarsit cu Meulens (care are viteza si-atat), dar mai ales cu Benson (care nu inteleg cum poate fi numit f

scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 15:15
Postat de sibelius pe 12 Aprilie 2015, 10:27

Pancu s-a "dedicat" echipei pentru ca nu-l mai voia nimeni. Din acelasi motiv "sentimental" sunt acolo si Daniel Niculae si Sapunaru. Pe de alta parte Pustai a primit in iarna un lot adunat de pe dvd-uri + cativa convinsi de...Sapunaru. Greu de omogenizat, dar si mai greu de motivat, contractele fiind pe 6 luni.

Tin minte ca Pancu avusese niste oferte de-a ramane in Liga 1 acum doua sezoane, cand Rapid a fost retrogradat de pe locul 8 prin neacordarea licentei. Era vorba de niste echipe de mijlocul sau finalul clasamentului, tip Chiajna. Sunt convins ca daca ar fi vrut sa ramana in Liga 1, ar fi facut fata la o astfel de echipa (sa nu uitam ca avea cu doi ani mai putin). La fel cred ca si Sapunaru si-ar fi gasit, pe baza de DVD-uri si mai ales de palmares, vreo echipa macar printr-o Grecie sau un Cipru (el n-a stat atata pe bara pentru ca si-ar fi cautat si n-a gasit echipa, ci pentru ca avea acea situatie nelamurita cu Elche). La Daniel Niculae poate ca se potriveste mai bine treaba cu "nu l-a vrut nimeni", la cat a tot asteptat sa-si gaseasca echipa pe-afara - dar cum Nico a crescut in galeria Rapidului, ma-ndoiesc ca sentimentul lui ar fi unul mimat. Cat despre felul in care a fost alcatuit lotul, sunt de-acord cu ce spui - dar asta ziceam eu mai jos: cred ca tocmai in astfel de situatii se arata calitatea unui antrenor - sa reuseasca prin viziune si "ochi la jucatorii pe care-i are" sa creeze o echipa care sa functioneze cat de cat bine (nu-i cerea nimanui domnului Pustai sa termine pe 3 pornind de pe 18). Iar in primele etape lumea elogia felul in care - din jucatori adusi in graba - reusise sa creeze un grup care juca altceva decat in tur. Ce s-a intamplat intre timp... ramane un semn de intrebare.

sibelius
sibelius  •  12 Aprilie 2015, 10:27
Postat de scandautor pe 12 Aprilie 2015, 03:25

Acelasi Daniel Niculae care constata si singur ca Rapidul nu are un joc elaborat - pe care, cred eu, ar trebui sa-l gandeasca, in mare parte, antrenorul. Ca i s-au adus si (unii) jucatori slabi nu neg. Dar dupa primele etape multa lume era incantata de calitatea acelorasi jucatori. Ce s-a intamplat intre timp? Eu unul nu-mi dau seama, dar cu asta as putea trai :-), mai grav e ca nici domnul Pustai. S-a bucurat ca se intrerupe campionatul pentru Nationala, ca are ocazia sa mai sudeze relatiile dintre jucatori. Si, iarta-ma, nu stiu daca si acum "gresesc grav" cum ai spus: dupa reluare Rapid joaca mult mai slab, culmea - cu echipe intr-o anumita masura mai accesibile decat altele ("U" sau dinamo) ori in meciuri in care nici adversara nu face un joc stralucit (A.S.A.). Cat despre Pancu - parea ca i-a gasit locul in echipa (intrare in ultimele ~20 de minute, cand inca poate sa-ti faca o faza-doua care sa te ajute - vezi golul doi cu Galati). Dar Pancu ramane pe banca la Cluj, in schimb Coimbra (care mai misca ceva) e schimbat si atunci, si cu dinamo (poate e batran si-o fi obosit, aici as mai intelege). Iar in ce priveste banderola, cred ca a gresit domnul Pustai, macar la modul (nediplomatic) in care (nu) a stiut sa puna problema. Cred ca Pancu se astepta sa ramana capitan nu prin prisma palmaresului fata de Sapunaru, ci al dedicarii fata de echipa. Omul ala a dus greul echipei in "B", si moral, si fizic de multe ori.

Pancu s-a "dedicat" echipei pentru ca nu-l mai voia nimeni. Din acelasi motiv "sentimental" sunt acolo si Daniel Niculae si Sapunaru. Pe de alta parte Pustai a primit in iarna un lot adunat de pe dvd-uri + cativa convinsi de...Sapunaru. Greu de omogenizat, dar si mai greu de motivat, contractele fiind pe 6 luni.

scandautor
scandautor  •  12 Aprilie 2015, 03:11
Postat de adriann_ pe 12 Aprilie 2015, 02:32

Gresesti grav. Chiar si in meciul asta a fost evidenta diferenta intre Pustai si Stoican: rapidul a creat ocazii ca urmare a unor scheme evident exersate la antrenament, Dinamo n-a produs nici o faza care sa indice o minima coerenta tactica. Golurile au venit ca urmare a unor erori individuale ale lui Bornescu si a unei greseli de arbitraj (la primul gol a fost fault clar la portar pe prima centrare). Nu e vina lui Pustai ca Benson nu e jucator, ca Pancu face figuri de prost gust (oare chiar credea sincer ca are palmaresul necesar pentru a fi capitan in fata lui Sapunaru?) , ca Daniel Niculae pare o umbra a ceea ce a fost candva, desi alearga se zbate etc, ca Moelens nu e in stare sa dea o centrare ca lumea din 10 incercari samd? Sa fim seriosi, meciul asta trebuia sa se termine 2 sau 3-0 pentru Rapid nu 2-0 pentru Dinamo. Asa e fotbalul, uneori nedrept, dar numai un *** ar schimba antrenorul dupa un meci avut la discretie. Iar Moraru mi se pare un om asezat si care judeca.

Nu intentionam sa-l compar pe domnul Pustai cu Stoican - nu ma intereseaza nici personajul, nici echipa sa. Eu vorbesc de jocul Rapidului din ultima vreme. Dar repet si mai clar ce-am spus, ca vad ca nu s-a inteles: nu vreau schimbarea domnului Pustai, am pretentia ca nu sunt un ***, cum spui :-). Vina sa nu e ca Benson nu stie pe ce lume e, ci tocmai ca insista cu el, sub diferite forme (titular? pe bune?!). Ca doar nu Benson se baga singur in echipa. Pe urma e vorba de atitudine: la 2-0 s-au taiat baietii aia de ziceai ca se terminase meciul. Si mai erau inca ZECI de minute bune, in care n-au mai avut NICI O OCAZIE. Idem la Cluj, unde bine spunea cineva- cand Rapid a primit gol parca se facuse dintr-o data 3-0 pentru "U". N-a mai urmat NIMIC. Si asta dupa ce Rapidul controlase jocul, avusese ocazii - la fel ca azi. Daca ar fi fost jucatori romani cu totii as fi zis ca e vorba de mentalitatea tipica. Or daca nici astia nu-s profesionisti, crescuti cu mentalitatea campionatelor straine... Dar asa se intampla cand antrenorul declara inainte de un meci ca asta ca prefera sa castige meciurile cu contracandidate, nu neaparat pe asta cu Dinamo. CUM POTI SA SPUI PUBLIC ASA CEVA, cand esti in situatia ca orice punct conteaza?! Ce mentalitate imprimi jucatorilor? Pana si pe Daniel Niculae l-a dus mintea sa declare ca sansele de salvare sunt mici, dar ca nu insista pe subiect, ca sa nu-i influenteze/demoralizeze pe ceilalti.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adriann_
adriann_  •  12 Aprilie 2015, 02:32
Postat de scandautor pe 12 Aprilie 2015, 01:54

...Benson, care nu inteleg cum poate fi numit fotbalist. Si surprinzator e ca s-a vorbit la inceputul returului despre valoarea majoritatii jucatorilor adusi in iarna - considerati de multa lume (inclusiv pe baza cifrelor sau trecutului lor recent) peste media campionatului. Cel putin in primele etape, a fost evidenta diferenta de calitate intre ce are Rapidul acum si ce-a avut pana-n iarna. Or daca in conditiile astea nu esti in stare sa sesizezi unde scartaie, ce s-a schimbat de la un meci la altul, sa intuiesti niste schimbari de asezare a jucatorilor ori sa ai niste IDEI, nu poti sa zici ca esti cine stie ce antrenor. Rapid joaca o chestie foarte rudimentara, cel putin pe faza ofensiva: foarte dese lansari pentru varfuri (sau ce jucatori se nimeresc pe-acolo, pe langa careul advers), care de prea multe ori esueaza. Ori centrari moarte ale lui Meulens, ori tentative de patrundere care se opresc repede la vreo 10 metri de careu. Iar in vreo doua-trei meciuri din urma am avut si surpriza de-a vedea batraneasca tactica a fotbalului cu vreo 4 jucatori de atac in ultimele 15-20 de minute, doar-doar o iesi ceva. Asa ceva nu se cheama fotbal cu pretentii de-a ridica o echipa din subsolul clasamentului. Nu sunt adeptul schimbarilor dese si uneori aberante de antrenori, dar in aceste momente cred ca Rapidul are probleme nu doar la calitatea jucatorilor, ci si la ce tactica sau idei vin de pe banca. Din pacate pentru un antrenor care pare alt fel de stofa umana...

Gresesti grav. Chiar si in meciul asta a fost evidenta diferenta intre Pustai si Stoican: rapidul a creat ocazii ca urmare a unor scheme evident exersate la antrenament, Dinamo n-a produs nici o faza care sa indice o minima coerenta tactica. Golurile au venit ca urmare a unor erori individuale ale lui Bornescu si a unei greseli de arbitraj (la primul gol a fost fault clar la portar pe prima centrare). Nu e vina lui Pustai ca Benson nu e jucator, ca Pancu face figuri de prost gust (oare chiar credea sincer ca are palmaresul necesar pentru a fi capitan in fata lui Sapunaru?) , ca Daniel Niculae pare o umbra a ceea ce a fost candva, desi alearga se zbate etc, ca Moelens nu e in stare sa dea o centrare ca lumea din 10 incercari samd? Sa fim seriosi, meciul asta trebuia sa se termine 2 sau 3-0 pentru Rapid nu 2-0 pentru Dinamo. Asa e fotbalul, uneori nedrept, dar numai un *** ar schimba antrenorul dupa un meci avut la discretie. Iar Moraru mi se pare un om asezat si care judeca.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

698882196889323
Mario Dinu  •  12 Aprilie 2015, 01:05

..totusi au avut si cateva meciuri mai bune, au luat si ceva puncte, dar mai departe nu este de inteles ce fac astia acolo. Eu nu inteleg de ce a venit Pustai la Rapid, la o echipa de adunati care joaca la retrogradare...e de neinteles pentru mine. Si cum este posibil sa joci cu Bornescu!!!, Benson, astia sunt jucatori de cazino frate , nu de fotbal, sa moara trei vecini daca nu eram mai bun ca cel putin cinci dintre ei cand eram de 25 ani si chiar mai sus. Eu nu mai inteleg fenomenul asta, cum de ajung astia fotbalisti de Liga 1!!

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează