Comentarii (166)
juveale
juveale  •  07 Mai 2012, 15:15
Postat de saviola2_8 pe 07 Mai 2012, 15:14

ai perfecta dreptate omule, si tin sa te contrazic nici rapidul nu mai e ce a fost, nici dinamo,insa la voi parca s-a mai pastrat un pic din spritul ala despre care scria ioan chirila, insa doar putin, majoriattea rapidistilor batrani spun ca rapidul de azi n=are nici o legatura cu ala din 67 de ex, cand lumea venea pe jos de laploiesti.Asta este, sunt alte vremuri, lumea se schimba, usor usor o sa ajungem ca spaniolii, englezii etc, sa ne ducem la fotbal ca la teatru.

problema e ca echipele bucurestene au ajuns de cacao,ne domina provincia,e trist ce se intampla

saviola2_8
saviola2_8  •  07 Mai 2012, 15:14
Postat de z3tis pe 07 Mai 2012, 15:11

In continuare: Din pacate pentru Steaua de azi jucatorii care intra in teren cu gandul la culori nu se regasesc la Steaua. Ii poti gasi la Rapid (Pancu) sau la Dinamo (M. Nicolae). Poate asta e si motivul pentru care in ziua de azi DOAR RAPIDUL MAI E O STARE DE SPIRIT pe cand celelalte echipe sunt adunaturi de mercenari...(despre Dinamo nu vorbesc pentru ca la cati spectatori aduna ma mir ca la meciul cu U au fost facute 10 dosare penale...probabil unor suporteri li s-au facut cate 2 dosare penale)

ai perfecta dreptate omule, si tin sa te contrazic nici rapidul nu mai e ce a fost, nici dinamo,insa la voi parca s-a mai pastrat un pic din spritul ala despre care scria ioan chirila, insa doar putin, majoriattea rapidistilor batrani spun ca rapidul de azi n=are nici o legatura cu ala din 67 de ex, cand lumea venea pe jos de laploiesti.Asta este, sunt alte vremuri, lumea se schimba, usor usor o sa ajungem ca spaniolii, englezii etc, sa ne ducem la fotbal ca la teatru.

leroiv72
leroiv72  •  07 Mai 2012, 15:13
Postat de saviola2_8 pe 07 Mai 2012, 15:08

foarte putini stiu adevarata istorie a romaniei despre istoria fotbalului romanesc sunt si mai sceptic, nu cred ca ma hazardez cand spun ca 5% de pe aici,cel mult stiu adevaraat istorie, restul vorbewsc doar din mituri, povesti si ce vor ei sa creada! pai comunismul a creat doar steaua sau dinamo? cate echipe exista azi din epoca aia? majoritate, in afara de sportul,rapid,u cluj, juventus bucuresti si inca vreo 2-3 toate echipele de azi sunt create in timpul comunistilor de fapt cam tot ce avem azi nu doar in sport este creat de comunism, dupa 90 mai mult s-a distrus decat sa se construiasca dar cu cine sa vorbesti? mai era un habarniost ieri care imi spunea ca l-a impuscat ceausescu pe duca

avand in vedere ce tara eram in anii '30-'40...tu ce pretentii ai? esti cumva vreo anglie, franta sau america ca sa ai pretentii ca s'a facut ceva(si nu doar in sport, cum bine zici) pana sa vina comunistii? nu iau comunismul in brate, dar asta ne'a fost destinul! am fost(si inca suntem) in aceasta zona, in apropierea rusiei...asa a decurs istoria, am mers cu "valul".

saviola2_8
saviola2_8  •  07 Mai 2012, 15:12
Postat de il_unico_capitano_totti pe 07 Mai 2012, 15:08

discutia a pornit de la cu totul altceva, daca citea intelegeai, am mai spus-o, pe rapidisti ii intereseaza mai putin trofeele, mai mult jocul ;)

acelasi lucru pot spuen si eu despre steaua, steaua intotdauna a urmarit spectacolul insa eu nu cred ca pe rapiod nu intereseaza trofeele, eu sunt siugr ca orice rapidist ar vrea trofee an de an, e logic, cine nu ar vrea? a , ca nu se castiga trofee e ltceva asta nu inseamna ca nu ma tii cu rapid, sincer expresia `suporteri pentru cupe si flori` e o mareprostie, suna a scuze, si a frustrare, pai tu esti obisnuit cu rapid care nu prea castiga trofee, daca rapid castiga 5 campionate la rand sa zicem ce faci? nu mai tii cu rapid , treci la alta echipa fara trofee? toti suporterii isi doresc joc frumos si performante,asta e scopul fotbalului, sa nu ne mai mintim ca nu vrem trofee.

valah.redadblue
valah.redadblue  •  07 Mai 2012, 15:12

Extraordinar articol, m-am gandit de mai mult timp la chestia asta. @Terminatorul2, aberezi mult, dar sunt de acord cu tine la partea cu instigatul la iresponsabilitate. Pe scurt: Daca am avea liber arbitru s-ar incalca legile fizicii, de-aia e practic imposibil ca el sa existe, tine de supranatural. Oricum, trebuie sa ne obisnuim cu gandul asta si sa mergem inainte ca si pana acum, nu avem altceva de facut. :)

il_unico_capitano_totti
il_unico_capitano_totti  •  07 Mai 2012, 15:11

stiu ce ai vrut sa spui dar sper ca ai inteles si ce am spus eu

amusement
amusement  •  07 Mai 2012, 15:11
Postat de steaua.libera pe 07 Mai 2012, 15:07

Nu ma, nu ma refeream la ungurii de peste granita! Am zic ca KVSC e formata din cetateni romani de etnie maghiata!

asta e cu totul altceva... noi, ca popor roman nu avem boala pe cetatentii romani cu etnie maghiara ci pe maghiarii din Ungaria , e cu totul altceva, asa ca nu vad de ce va porniti voi asa de tare pe acesti oameni, sunteti bolnav la cap sau ce? odata ce te-ai nascut intr-o tara, esti cetatean al acelei tari si adopti toate obiceiurile si mestesugurile tarii respective n-ai cum sa fii denigrat de nimeni, cu atat mai putin de un roman sa zicem care nu-si cunoaste istoria propriei tzari..si crede-ma ca sunt multi

z3tis
z3tis  •  07 Mai 2012, 15:11
Postat de z3tis pe 07 Mai 2012, 15:07

Exact despre asta e vorba la Steaua. Parafrazand o vorba inteleapta spun ca un popor care nu-si cunoaste istoria nu are niciun viitor. Exact la fel si la Steaua din pacate. Este vorba despre lipsa de identitate si de stelism(ca sa spunem asa) a actualilor jucatori dar, mai ales, a actualilor conducatori. In 1986 Steaua era o stare de spirit. Suporterii se confundau cu echipa si respirau odata cu ea. In seara de 7 mai 1986 dupa serialul Norii Negri a inceput un meci care s-a terminat cum s-a terminat iar in Romania(nu exagerez) a inceput bairamul. Jucatorii de atunci jucau pentru o idee pe cand cei de azi joaca doar pentru bani. Sunt putini jucatorii ca intra in teren cu gandul la culori ...

In continuare: Din pacate pentru Steaua de azi jucatorii care intra in teren cu gandul la culori nu se regasesc la Steaua. Ii poti gasi la Rapid (Pancu) sau la Dinamo (M. Nicolae). Poate asta e si motivul pentru care in ziua de azi DOAR RAPIDUL MAI E O STARE DE SPIRIT pe cand celelalte echipe sunt adunaturi de mercenari...(despre Dinamo nu vorbesc pentru ca la cati spectatori aduna ma mir ca la meciul cu U au fost facute 10 dosare penale...probabil unor suporteri li s-au facut cate 2 dosare penale)

asc21
asc21  •  07 Mai 2012, 15:10
Postat de saviola2_8 pe 07 Mai 2012, 15:08

foarte putini stiu adevarata istorie a romaniei despre istoria fotbalului romanesc sunt si mai sceptic, nu cred ca ma hazardez cand spun ca 5% de pe aici,cel mult stiu adevaraat istorie, restul vorbewsc doar din mituri, povesti si ce vor ei sa creada! pai comunismul a creat doar steaua sau dinamo? cate echipe exista azi din epoca aia? majoritate, in afara de sportul,rapid,u cluj, juventus bucuresti si inca vreo 2-3 toate echipele de azi sunt create in timpul comunistilor de fapt cam tot ce avem azi nu doar in sport este creat de comunism, dupa 90 mai mult s-a distrus decat sa se construiasca dar cu cine sa vorbesti? mai era un habarniost ieri care imi spunea ca l-a impuscat ceausescu pe duca

Sunt invidiosi pe realizarile altora. Daca aveau ei palmaresul ala se laudau toata ziua.

il_unico_capitano_totti
il_unico_capitano_totti  •  07 Mai 2012, 15:09
Postat de leroiv72 pe 07 Mai 2012, 15:03

...cat priveste bucuria ta de dupa(pariul pe scor exact, 4-2)…ce sa zic? voi(ca si altii) va bucurati mai mult la insuccesele stelei decat la victoriile propriilor echipe! sa fiu sincer, pe undeva este de inteles…nu prea aveti CE sa sarbatoriti…

m-am bucurat odata pentru ca nu meritati sa va calificati, ati jcuat jalnic, ati avut advrersari mai slabi, plus ca middlesborough v-a umilit si doi la mana am castigat multi bani :))

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 17
Comentează