Comentarii (52)
crize22
crize22  •  18 Iulie 2013, 07:18

Sa vina Bozovic!

dreamer123
dreamer123  •  17 Iulie 2013, 21:09

mai joaca fotbal varga ?

ionut_oradea
ionut_oradea  •  17 Iulie 2013, 17:17

Rapid 2013/2014 - Balauru(Draghia)-Voicu(Ad. Grigore),D.Lung(Iacob,Paun),Maftei(Wallace,Mardare),Vasile(Stoica)-A.Coman(A.Matei),Dica(Pacurar,V.Negru),Ionita 2(Balan),Varga(ciolacu)-Pancu(Tanasa),Martin eventual renuntat la mardare si adus un fundas central tanar mai bun si inca un atacant-tanar din ligile inferioare-nu tibor moldovan

ionut_oradea
ionut_oradea  •  17 Iulie 2013, 17:10

intreb si eu asa ca simplu suporter rapidist:De ce mai trebuie sa luam pe ,,banut" coman ?Avem in lot deja 3 portari foarte buni-toti de mare perspectiva-Balauru-care dupa ce evolutii a avut la Tg-Mures si la U Cluj-ar trebui sa fie titularul + Draghia-care e pe o panta ascendenta si Ormenisan-20 de ani-la fel un portar de perspectiva cu reale caltati-e postul unde suntem cel mai bine pregatiti-pe coman l-as aduce doar pentru ai antrena pe acestia-altfel nu are ce cauta la Rapid-daca va fi adus-se va reconfirma ca la Rapid ajung presedinti-total fara nicio idee in a manageria un lot de jucatori-totodata:Tibor Moldovan????Tiiibor moldovaaan??????ce naiba-nici chiar asa-mai bine joc eu

fremenash
fremenash  •  17 Iulie 2013, 15:24
Postat de sulheticul pe 17 Iulie 2013, 13:31

:))) La punctele 1 si 6 suntem de acord.Excelent :)) La pct.2 vorbeam de modul in care se pune problema de anumiti rapidisti, care se dezic de faptele conducatorilor ei, indiferent de ce fac...dar acum o luna doreau sanctionarea clubului de fotbal Steaua, pentru niste fapte comise tot de catre conducatorul acesteia. Plus ca influentarea unei competitii s-a facut si se face in ambele cazuri. Si la pct.3 ma adresam unora care vin ca prim argument pentru ca Rapidul sa joace in Liga 1, e faptul ca si-a castigat dreptul pe teren, cand dreptul de a juca in Liga 1, implica si alte criterii, conform regulamentelor (vezi ROAF, art6, alin2) 4 cred ca ai observat ca eu contest barajul, nu pe Rapid.

de acord. barajul a fost un rahat, ca sa se scoata ei bine in fata televiziunilor platitoare. Rapid nu are nici o vina... e vina lor ca nu aveau regulament pregatit pentru astfel de situatii exceptionale in care nu se strang destule echipe sa avem 18 in liga 1

fremenash
fremenash  •  17 Iulie 2013, 15:21
Postat de sulheticul pe 17 Iulie 2013, 14:08

Din ceea ce stiu eu Rapidul nu a contestat la TAS, ramanerea in Liga 1. Deci daca nu exista decizia LPF pentru disputarea barajului, continuitatea Rapidului in Liga 1 nu exista. Iar la partea a doua sunt intru totul de acord cu tine.

oky, dar intreb. Daca va termina candva steaua pe locul 2 campionatul, primul loc exclus pe diferite motive de UEFA si asa sa ramana un loc de CL disponibil. Ce parere ai avea daca ar fi baraj intre steaua si castigatoare cupei ? Ar fi corect ? Mai la obiect, sa castigati meciul, iar cealalta echipa sa ceara la TAS sa primeasca ei locul. Pai ce contestatie ai face tu la TAS ? ca si castigatoare, pe baza regulilor stabilite de cei care fac acele reguli. Tu ca si club iti faci datoria, joci unde ti se cere... Rapid nu a contestat la TAS, deoarece noua ca rapidisti ni se pare mai corect un meci jucat si castigat/pierdut PE TEREN decat un beneficiu adus de o comisie de judecata. FZR

sulheticul
sulheticul  •  17 Iulie 2013, 14:08
Postat de fremenash pe 17 Iulie 2013, 13:13

spui ca s-a oferit continuitate. Dar daca TAS decide ca Rapid ramane in liga 1, atunci nu s-a oferit nimic, ci s-a dat doar ce i se cuvenea. Sa avem rabdare. Eu ca rapidist sunt de parere ca oricum toata lumea are de castigat. Ramane Rapid in liga 1, avem fotbal mai frumos, nu ramane Rapidul, macar scapam (poate) de niste mafioti.

Din ceea ce stiu eu Rapidul nu a contestat la TAS, ramanerea in Liga 1. Deci daca nu exista decizia LPF pentru disputarea barajului, continuitatea Rapidului in Liga 1 nu exista. Iar la partea a doua sunt intru totul de acord cu tine.

sulheticul
sulheticul  •  17 Iulie 2013, 14:02
Postat de fremenash pe 17 Iulie 2013, 13:05

1.Mitica la puscarie de acord. 2.Copos nu a dat (din cate stim toti) bani la alte echipe (nici la a noastra nu prea dadea). In sport nu e normal sa cumperi o liga intreaga cu bani, ca jiji. Deci nu s-a incercat influentarea rezutlatelor, e diferenta de la cer la pamant intre jiji si copos. 3.Rapid nu poate sa fie mai sus decat FRF+LPF sa decida ea. Am fost pusi sa jucam, am jucat. Daca deciza barajului a fost gresita, e vina adunarii generale. Deci locul e castigat corect. 4.5 Nu cred ca esti doctor in legislatie sportiva, deci faptul ca iti dai cu parerea se poate intoarce impotriva daca TAS respinge cererea chiajnei, moment in care ramai un fraierica frustrat care nu stie nimic. FZR

Ah! Uitasem pct 5...Imi place sa cred ca nu vorbesc in necunostiinta de cauza. Si nu cred ca prin decizia TAS se va dovedi cat de fraierica sunt eu sau nu :)). Daca decizia TAS-ului e ca barajul a fost regulamentar, deci favorabila LPF-ului si in consecinta favorabil si Rapidului , prin castigarea acelui baraj. Am spus-o anterior ca nu ma deranjeaza, atat timp cat Rapidul va avea si o stabilitate financiara. Ca la anul sa nu mai avem aceste discutii.

sulheticul
sulheticul  •  17 Iulie 2013, 13:31
Postat de fremenash pe 17 Iulie 2013, 13:05

1.Mitica la puscarie de acord. 2.Copos nu a dat (din cate stim toti) bani la alte echipe (nici la a noastra nu prea dadea). In sport nu e normal sa cumperi o liga intreaga cu bani, ca jiji. Deci nu s-a incercat influentarea rezutlatelor, e diferenta de la cer la pamant intre jiji si copos. 3.Rapid nu poate sa fie mai sus decat FRF+LPF sa decida ea. Am fost pusi sa jucam, am jucat. Daca deciza barajului a fost gresita, e vina adunarii generale. Deci locul e castigat corect. 4.5 Nu cred ca esti doctor in legislatie sportiva, deci faptul ca iti dai cu parerea se poate intoarce impotriva daca TAS respinge cererea chiajnei, moment in care ramai un fraierica frustrat care nu stie nimic. FZR

:))) La punctele 1 si 6 suntem de acord.Excelent :)) La pct.2 vorbeam de modul in care se pune problema de anumiti rapidisti, care se dezic de faptele conducatorilor ei, indiferent de ce fac...dar acum o luna doreau sanctionarea clubului de fotbal Steaua, pentru niste fapte comise tot de catre conducatorul acesteia. Plus ca influentarea unei competitii s-a facut si se face in ambele cazuri. Si la pct.3 ma adresam unora care vin ca prim argument pentru ca Rapidul sa joace in Liga 1, e faptul ca si-a castigat dreptul pe teren, cand dreptul de a juca in Liga 1, implica si alte criterii, conform regulamentelor (vezi ROAF, art6, alin2) 4 cred ca ai observat ca eu contest barajul, nu pe Rapid.

fremenash
fremenash  •  17 Iulie 2013, 13:13
Postat de sulheticul pe 17 Iulie 2013, 13:10

Sunt (intr-o mica masura) de acord cu afirmatia ca si Rapidul ar putea sa fie considerata o victima a abuzurilor facute de catre LPF, prin prisma faptului ca va ramane cu imaginea unei echipe avantajata (la un moment dat) de o decizie (bland spus) controversata luata de catre niste mafioti, pardon, conducatori ai fotbalului romanesc. Insa nu se poate contesta faptul ca beneficiul Rapidului este mai mare , prin faptul ca joaca in Liga 1, va lua bani mai multi din drepturile de televizare, s-au cam abolit anumite datorii (prin anularea platii unor salari catre jucatori) si pana la urma s-a oferit continuitate clubului de fotbal Rapid!

spui ca s-a oferit continuitate. Dar daca TAS decide ca Rapid ramane in liga 1, atunci nu s-a oferit nimic, ci s-a dat doar ce i se cuvenea. Sa avem rabdare. Eu ca rapidist sunt de parere ca oricum toata lumea are de castigat. Ramane Rapid in liga 1, avem fotbal mai frumos, nu ramane Rapidul, macar scapam (poate) de niste mafioti.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează