Comentarii (502)
saviola2_8
saviola2_8  •  09 Mai 2012, 09:08
Postat de amusement pe 09 Mai 2012, 09:04

frate, hai sa-ti spun ceva.. penalty-uri date "eronat" se mai acorda inca chiar si de arbitrii de talie internationala !! Pentru gestul lui Cadu in niciun caz NU poti acorda cartonas rosu pentru ca imediat, fiind arbitru, iti sare in cap regulamentul la o astfel de faza ! Sper ca esti de acord cu mine, altfel vorbim degeaba! NU a pornit totul de la acel penalty!!

sunt de acord ca ambele decizii au fost eronate, de ce sa faem diferenta? penalty se vede dupa luna ca nu e, eo greseala usor de evitat la fel ca si la gestul lui cadu dar din punc t de vedere cronologic e prima si de aia zic ca greseala aia a dus la evenimente, pune lucrurilein ordine hai sa derulam, s-a intamplat asa: 1 penalty gratuit bornescu sare pe cadu cadu eliminat gratuit bonescu pe merit apoi restul evenimentelor. hai sa nu fii subiectiv tocmai acum, prima mare greseala a fost acel penalty apoi alta la fel de mare dar repet nu se oprea meciul indiferent de penaly incorect de rosu incorect si aa mai departe, stai ca ma duc sa vad si eu raportul.

wealwe
wealwe  •  09 Mai 2012, 09:07
Postat de amusement pe 09 Mai 2012, 09:04

frate, hai sa-ti spun ceva.. penalty-uri date "eronat" se mai acorda inca chiar si de arbitrii de talie internationala !! Pentru gestul lui Cadu in niciun caz NU poti acorda cartonas rosu pentru ca imediat, fiind arbitru, iti sare in cap regulamentul la o astfel de faza ! Sper ca esti de acord cu mine, altfel vorbim degeaba! NU a pornit totul de la acel penalty!!

Pentru gesturi onscene la adresa suporterilor se da rosu oriunde in lumea asta. Nu mai lua apararea mitocaniei, fie ea portugheza sau de orice alta natie.

ockiu
ockiu  •  09 Mai 2012, 09:07
Postat de saviola2_8 pe 09 Mai 2012, 09:05

amice, te rog ceva, hai sa nu mai duialogam cu prosti cum sunt tigansutalasuta sau eugeniapana aia, le dam pa a moara, n-ai cum saportio discutie logica cu asemenea oameni, ei sunt `montati` pe cosmarul lor steaua, tot ce se intampla are legatura cu steaua deci mai bine ignoram, cezici esti de acord?eu unu nu le mai raspund la prostiile monumentale postate de ei pe site.

cosmarul lor steaua si evident "comunistii" - eu unul asa voi face. oricum n-ai nici o sansa in fata lor asa ca mai bine`i ignor.

wealwe
wealwe  •  09 Mai 2012, 09:05
Postat de marioa pe 09 Mai 2012, 09:03

Si ami aveti un meci recent. Barcelona - Real Madrid. Cand a inscris Ronaldo care a fost primul lui gest? S-a dus in fata suporterilor Barcelonei si le-a facut semne sa taca. Ati vazut cumva vre-un jucator de la Barca sarind sa il casapeasca? Ati vazut masorul sau un alt oficial de la Barca sarind la bataie? Tudor a luat o decizie greu de inteles dar absolut corecta pentru a da o lectie huliganilor din interiorul cluburilor de fotbal. Caci de acolo pleaca cancerul fotbalului romanesc nu de la arbitraje. Nu se joaca nimic in schimb toti sufera de scenarita. Nu vad ca echipele lor sunt varza. De vina sunt doar arbitrii si jocuri de culise nu declaratiile lor razboinice dinaintea meciurilor.

Da, le-a facut semn sa taca, nu le-a aratat degetul mijlociu ca "civilizatul" ala de Cadu. Altu-i fotbalul in Spania, alta e civilizatia jucatorilor. Dar la noi si portughezii au devenit manelisti cu diploma.

saviola2_8
saviola2_8  •  09 Mai 2012, 09:05
Postat de ockiu pe 09 Mai 2012, 09:02

al prost - alt ignor ... mai sunteti multi. beleste ockii si-ai sa vezi ce-a vazut toata lumea - luft de ghiolban -> tudor da 11m.

amice, te rog ceva, hai sa nu mai duialogam cu prosti cum sunt tigansutalasuta sau eugeniapana aia, le dam pa a moara, n-ai cum saportio discutie logica cu asemenea oameni, ei sunt `montati` pe cosmarul lor steaua, tot ce se intampla are legatura cu steaua deci mai bine ignoram, cezici esti de acord?eu unu nu le mai raspund la prostiile monumentale postate de ei pe site.

amusement
amusement  •  09 Mai 2012, 09:04
Postat de saviola2_8 pe 09 Mai 2012, 08:59

unde ai vazut raportul? m-am culcat pe la 2, latoate emisiunile desport nu vauzse nimeni raportul si dinc e am azit eiese ca ecplicatia lui tudor a fost ca a oprit meciul pentru ca ar fi trevuit sa elimine cate 5 jjucatori de la fiecare echipe, dca vrei sa comentam deciziile lui tudor o facem: penalty inexistent si penibil acordat! de aici pleaca tot, apoi eliminare eronata la cadu! eliminare mai mult ca justificata a lui bornescu! astea-s deciii strict e arbitraj sa zicem ca a gresit neintentinat ok meciul ar trebui reluat 10 la 10 din minutul 27 la scor 0-1! asa ar fi moral! dar depinde de ce a consemnat in raport, ala e litera de lege nu ce considram noi.

frate, hai sa-ti spun ceva.. penalty-uri date "eronat" se mai acorda inca chiar si de arbitrii de talie internationala !! Pentru gestul lui Cadu in niciun caz NU poti acorda cartonas rosu pentru ca imediat, fiind arbitru, iti sare in cap regulamentul la o astfel de faza ! Sper ca esti de acord cu mine, altfel vorbim degeaba! NU a pornit totul de la acel penalty!!

ockiu
ockiu  •  09 Mai 2012, 09:03

:)) :)) ca sa nu mai vorbim ca si in acel meci - un gol anulat, un 11 m (clar nu ca luftul lui muresan) nedat .... si cu toate astea scor final 0-5 :)) :))

marioa
marioa  •  09 Mai 2012, 09:03

Si ami aveti un meci recent. Barcelona - Real Madrid. Cand a inscris Ronaldo care a fost primul lui gest? S-a dus in fata suporterilor Barcelonei si le-a facut semne sa taca. Ati vazut cumva vre-un jucator de la Barca sarind sa il casapeasca? Ati vazut masorul sau un alt oficial de la Barca sarind la bataie? Tudor a luat o decizie greu de inteles dar absolut corecta pentru a da o lectie huliganilor din interiorul cluburilor de fotbal. Caci de acolo pleaca cancerul fotbalului romanesc nu de la arbitraje. Nu se joaca nimic in schimb toti sufera de scenarita. Nu vad ca echipele lor sunt varza. De vina sunt doar arbitrii si jocuri de culise nu declaratiile lor razboinice dinaintea meciurilor.

saviola2_8
saviola2_8  •  09 Mai 2012, 09:03
Postat de amusement pe 09 Mai 2012, 09:01

aici e raportul !! chiar pe GSP , probabil ca tu ai intrat doar pe acest articol !! ://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/video-raport-favorabil-cfr-ului-iata-ce-a-scris-alexandru-tudor-despre-meciul-u-cfr-330384.html

da, doar ce m-am trezit acum40 de minute, n-am vzut raportul, lasa-ma sa citesc si revin.

saviola2_8
saviola2_8  •  09 Mai 2012, 09:02
Postat de amusement pe 09 Mai 2012, 08:57

corect..si nu doar pentru oprire, imagineaza-ti ce se intampla, ce frumos era daca Tudor lua decizia CORECTA si il elimina DOAR pe Bornescu, iar lui Cadu ii dadea galben. nu mai era tot scandalul acesta, nu-l mai lovea nimeni pe Cadu pe culoar, nu se mai intrerupea meciul !!!

aiai te inseli, prima greseala care a fost si decisiva a fost penay dat degeaba, de acolo si nervi lui bornescu, desigur nejustifacati, nu are acoperire indiferent de situatie dar practic daca tudor nu da penalty degeaba nu se ajunge acolo, iar apoi pe cadu il elimina total gratuit ! dar repet in afara de aceste greseli ce s-a intamplat dupa e regretabuil, dar tot nu justitifca oprire meciului, majoirtatea voiam sa piarda cfr dar sa fim fair play, un meci tre` decis pe teren, nu merita nici U nici cfr sapiarda meciul, moral, logic , uman e sa se rejoace din minutul ala dar...regulamentele stii cum sunt, habar n0-am ce se va intampla dar mi-e sila de arbitrii astia de carton alde pilea plui

  • 1
  • •••
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • •••
  • 51
Comentează