Comentarii (248)
andreif
andreif  •  11 Februarie 2022, 13:27
Postat de 1948forever pe 11 Februarie 2022, 13:14

sa zicem ca becali nu a furat, dar nici intentii curate nu a avut, a mirosit ca e rost de bani, sa fim seriosi. da, e foarte curios cum doar becali plateste, si nimeni din armata nu plateste, pentru ca daca ei cer 36 milioane despagubiri, ei au pierdut 36 de milioane, sa plateasca cei responsabili ca au dat steaua lui becali sau paunescu si au produs pagube de 36 milioane. dar de ce becali nu iese in fata si zice cine sunt acele persoane? poate ca ii e frica, acele persoane nu trebuie deranjate

Aia cu 36 de milioane este o gluma!Era ceva adevarat daca cele 36 de milioane erau standard acum la CSA!Si este clar ca nu este!Nu se poate ca pentru Becali sa fie ,,taxa,,de 36 milioane iar de cand fotbalul este la CSA sa nu se produca decat alte cheltuieli-datorii!Daca Becali ar cere o expertiza la ce a produs CSA din 2017 cred ca am avea surpriza ca lui Becali sa i se dea bani!!!!Pentru ca Becali a oprit o mare sursa de datorii sa se produca in continuare!

 •  11 Februarie 2022, 13:27

Pentru binele fotbalului românesc STEAUA BUCUREȘTI trebuie să promoveze în Liga 1. Alte audiențe, alt interes, alt spectacol (Steaua are stadion frumos), rivalități, emoții. Tot fotbalul ar avea de câștigat. Voi, presa, pe Steaua ar trebui să o susțineți și nu pe FC FCSB, *** care vor să ia totul, să câștige doar ei.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

silverlining
silverlining  •  11 Februarie 2022, 13:27
Postat de 1947___forumer pe 11 Februarie 2022, 13:23

Nu merg mai departe de titlu, e evident inca de aici cat de "buna" e analiza. Cum adica Steaua e finanta "EXCLUSIV" de stat? Doar sponsorii aduc 500.000 EUR. Abonamentele sunt intre 200-600 lei si sunt peste 1500 de abonati. Apoi, mai sunt bilete vandute individual, magazinul online unde se dau tricourile cu Adidas ale Stelei ca painea calda etc. Sunteti pe langa, baieti!

Potrivit Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, instituțiile publice nu pot fi supuse procedurii insolvenței. De asemenea, art.8 din Codul Comercial dispune că statul și restul instituțiilor publice nu pot fi asimilați comercianților. CSA ar fi singurul club din fotbal care nu s-ar supune procedurii insolventei. Intr-o piata privata a comerciantilor, e corect, conform mentalitatii voastre comuniste, asa-i?

sergihne90
sergihne90  •  11 Februarie 2022, 13:25
Postat de misterverde pe 11 Februarie 2022, 12:54

Up

dupa ce ca esti prost mai si semnalezi.

rumunek
rumunek  •  11 Februarie 2022, 13:24

Mai am o idee de transmis, pentru cei mai tineri, mai ales cei care susțin o echipă exclusiv a armatei. Atunci când s-a făcut trecerea către AFC Păunescu, Steaua era cam ce a fost Dinamo acum 2-3 ani cu Negoiță. Era o sărăcie lucie, nu aveau nimic, transferuri nu se puteau face, stadionul era o ruină. Urma doar insolvența, care pe vremea aceea nu prea exista, deci faliment. Sportiv, bătea în Ghencea cine vroia și cine nu. Prin urmare au dat-o unuia care s-o facă praf, Armata nu putea, eventual să facă să dispară și datoriile sau furturile. Dacă voi ați descoperit echipa de fotbal Steaua, v-ați format apoi ca suporteri și ați descoperit adevărul acelor cedări și preluări, este în principal meritul faptului că acele manevre s-au întâmplat. Legal sau nu, moral sau mai puțin, s-a făcut la nivelul acelor ani și a dezvoltării țării atunci. Mergeam cu sacoșa de bani, gheretele erau mari magazine, țigările erau fără timbru, cauciucurile de iarnă nu existau, la fel FB și netul pe telefon. Fără acele întâmplări și oameni, huliți acum cu sau fără motiv, Steaua nu mai exista când miroseați voi fotbalul, și poate ajungeați dinamoviști sau rapidiști. Dar iată, au trecut peste 20 de ani, suntem în UE, Armata în NATO, și încă nu există o modalitate legală, curată, organizată, de a se asocia MApN cu o entitate privată, ca să creeze o echipă PROFESIONISTĂ de fotbal.

tictictic
tictictic  •  11 Februarie 2022, 13:23

Am citit cu atentie articolul si, analizand cu legea in mana si cu bun-simt argumentele pro si contra prezentate, constat ca: 1) Remus Raureanu are perfecta dreptate, expunerea sa este logica, legica si de manual de stat de drept, in spiritul civilizatiei occidentale, in sport si nu numai; 2) Dan Udrea bate campii, confundand in mod hilar institutii si autoritati publice; asta habar n-are ca "statul" este reprezentat de guvern si ministere, in timp ce comunitatile locale sunt reprezentate de catre primarii... Nu numai ca exista prin lege si constitutie diferente enorme intre aceste doua entitati, dar nici macar bugetele lor nu se amesteca, fiind provenite din surse diferite; 3) Catalin Tepelin a pus punctul pe "i"; are perfecta dreptate; un club de fotbal profesionist guvernamental sustinut de un minister creat politic reprezinta nu numai o anomalie a unei societati democratice, ci si un afront penibil al statului la adresa sportului profesionist in general si al fotbalului de performanta in special. Aviz amatorilor din guvern, din FRF si LPF, ce incearca sa schimbe legile in favoarea fie a clonei lui Talpan de la CSA, fie pentru salvarea din pix de la retrogradare a colegei sale de acelasi leat, Dinamo.

1947___forumer
1947___forumer  •  11 Februarie 2022, 13:23

Nu merg mai departe de titlu, e evident inca de aici cat de "buna" e analiza. Cum adica Steaua e finanta "EXCLUSIV" de stat? Doar sponsorii aduc 500.000 EUR. Abonamentele sunt intre 200-600 lei si sunt peste 1500 de abonati. Apoi, mai sunt bilete vandute individual, magazinul online unde se dau tricourile cu Adidas ale Stelei ca painea calda etc. Sunteti pe langa, baieti!

andreif
andreif  •  11 Februarie 2022, 13:21
Postat de 1948forever pe 11 Februarie 2022, 13:14

sa zicem ca becali nu a furat, dar nici intentii curate nu a avut, a mirosit ca e rost de bani, sa fim seriosi. da, e foarte curios cum doar becali plateste, si nimeni din armata nu plateste, pentru ca daca ei cer 36 milioane despagubiri, ei au pierdut 36 de milioane, sa plateasca cei responsabili ca au dat steaua lui becali sau paunescu si au produs pagube de 36 milioane. dar de ce becali nu iese in fata si zice cine sunt acele persoane? poate ca ii e frica, acele persoane nu trebuie deranjate

Asa este in capitalism!Individul cauta sa faca bani din orice.Principiile sunt aplicate prost in acest caz!Becali pierde Steaua ca nu a platit datoriile AFC ...dar la CSA care avea ea datorii in 1998 si era parte din AFC in 2003 nu se pune problema in aceeasi termeni!Legal Steaua trebuia sa fie legata de datoriile imense ale CSA din 1998 si AFC....Asa s a intamplat la Otelul,Arges...Totul trebuia sa ramana la Stat in contul datoriilor!Dar Armata egal Stat si nu ne mai miram!Macar sa intelegem si sa nu mai permitem acum asa ceva!Daca privatii sunt falimentati pentru datori si cum stim ca Statul nu falimenteaza pentru datori...rezulta ca CSA sa se intreaca cu alte echipe ale statului...iat cei care pot falimenta intre ei!

poli_4_ever
poli_4_ever  •  11 Februarie 2022, 13:21
Postat de steaua9706 pe 11 Februarie 2022, 13:17

Ne certam aiurea, astia or sa faca tot ce vor ei, ca asa e in romanica, eu ma consider stelist dar nu pot tine cu csa pentru ca nu sunt de acord cu japca cu care au reinfiintat sectia de fotbal, in plus nu pot sa ignor continuitatea sportiva a fc fcsb desi nu-l inghit de nicio culoare pe gigi si metodele lui, oricum le-ar motiva, cred ca minte e doar setat sa faca el tot sa fie el important restul sunt minciuni, parerea mea. In ceea ce priveste dezbaterea sunt de parere ca ar trebui sa se aleaga prin referendum local orice implicare a primariilor in sport iar implicarea ministerelor sa fie strict in educatie fizica si sport in scoli, iar in sportul de seniori sa fie clar delimitat si finantat numai de privat si partial de primariile unde s-a votat 'pentru' de catre comunitatile locale si acolo sa fie o limita in procente din investitiile totale, ex 30%maxim primaria si restul privat.

dar cu clona ciobanului infractor poti tine?

1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 13:21
Postat de steaua9706 pe 11 Februarie 2022, 13:17

Ne certam aiurea, astia or sa faca tot ce vor ei, ca asa e in romanica, eu ma consider stelist dar nu pot tine cu csa pentru ca nu sunt de acord cu japca cu care au reinfiintat sectia de fotbal, in plus nu pot sa ignor continuitatea sportiva a fc fcsb desi nu-l inghit de nicio culoare pe gigi si metodele lui, oricum le-ar motiva, cred ca minte e doar setat sa faca el tot sa fie el important restul sunt minciuni, parerea mea. In ceea ce priveste dezbaterea sunt de parere ca ar trebui sa se aleaga prin referendum local orice implicare a primariilor in sport iar implicarea ministerelor sa fie strict in educatie fizica si sport in scoli, iar in sportul de seniori sa fie clar delimitat si finantat numai de privat si partial de primariile unde s-a votat 'pentru' de catre comunitatile locale si acolo sa fie o limita in procente din investitiile totale, ex 30%maxim primaria si restul privat.

in anii mei de liceu era inacceptabil sa vii cu scutire la sport, acum astia fug de minge si trasnporatie ca de naiba, nu ca altfel s-ar spala, tot a transpiratie miros

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 25
Comentează